Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παρτέρια κήπων


 
Asterisd

Recommended Posts

Με απόκρυψη

Καλησπέρα. Δεν είμαι μηχανικός, είμαι γεωλόγος και προτίθεμαι να διαμορφώσω μόνος μου την πίσω αυλή μου.

 

Θέλω να κάνω παρτέρια από τσιμεντόλιθους, που μετέπειτα θα επενδύσω από έξω με πέτρα. Διάστάσεις 4x1 μέτρα και ύψος 60cm (3 τσιμεντόλιθοι, συν ένας μέσα στο χώμα για θεμέλιο). Το παρτέρι θα ακουμπάει σε τοίχο από μπετόν από την μία μεγάλη πλευρά και θα γεμίσει με χώμα έως τα 50cm.

 

Ερώτησεις:

 

Α) Αρκεί ο ένας τσιμεντόλιθος για θεμέλιο, ή να ρίξω και σκυροδεμα από κάτω?

 

Β) Κάνει το κοινό τσμιεντοκονίαμα για το χτίσιμο των τσιμεντόλιθων, ή λόγω υγρασίας να προτιμήσω κάποιο ειδικό με μονωτικές ιδιότητες?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Με απόκρυψη

πως θα τους "αλφαδιάσεις" χωρίς σταθερή βάση; δεν θα τα καταφέρεις

 

το τσιμέντο είναι υδραυλική κονία και δεν έχει κανένα πρόβλημα στην υγρασία

Link to comment
Με απόκρυψη
πως θα τους "αλφαδιάσεις" χωρίς σταθερή βάση; δεν θα τα καταφέρεις

 

Χαλίκι + γέμισμα με γαρμπίλι ?

 

Ή άμμος, όπως βάζουν τους κυβόλιθους και τους αλφαδιάζουν?

 

Το θέμα είναι θα κρατήσει το παρτέρι με έναν τσιμεντόλιθο για θεμέλιο, ή μόλις ρίξει μια γερή βροχή θα έχουμε καμιά ψιλοκαθίζηση και θα πάρει κλίση?

 

Άλλοι μου λένε ότι για 2-3 τσιμεντόλιθους ύψος δεν έχει ανάγκη, άλλοι να ρίξω και τσιμέντο να γίνει αθάνατο...

Link to comment
Με απόκρυψη

Δύσκολο μου φαίνεται. Οι τσιμεντόλιθοι δεν είναι κυβόλιθοι να δουλεύονται άνετα. Θέλουν σταθερό υπόστρωμα.

Αλλά πέρα απ' αυτό, αν είναι να ρίξεις τόσο χαλίκι και άμμο, τι σε πειράζει να βάλεις κι ένα σακί τσιμέντο με λίγο νεράκι;

 

Πολύ πιθανό να κρατήσει, ενδεχομένως και όχι και να δεις ψιλομετακινήσεις, ρωγμές κλπ. Οπότε για καλό και για κακό.

Link to comment

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού