Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σαμαράκια Οδοστρώματος κ.ο.κ?


f.ckgr

Recommended Posts

3 λεπτά πριν, Didonis said:

άρα για αυτό οι "αρμόδιοι" λένε απαγορεύεται διότι δεν έχουν κάνει καμία κυκλοφοριακή μελέτη που να έχει εγκριθεί....

 

όχι, δεν επιτρέπεται πλέον γενικά, λένε!

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, ppanag said:

@f.ckgr

Θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμο να αναρτήσετε και εδώ το έγγραφο με την απάντησή τους.

Είχαμε μια συνάντηση χθες, στην κοινοτητα για το θεμα της υπερβολικης ταχυτητας του χωριό και ο προεδρος της κοινοτητας μας ενημερωσε οτι εχει ρωτησει στην περιφερεια και του ειπαν οτι απαγορεβοντε, δηλαδη δεν εχω κανενα εγγραφο.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Με μια αναζήτηση βρήκα τα παρακάτω, τα οποία πιθανώς να σας αφορούν:

 

Απόφαση ΥΠΕΧΩΔΕ ΔΜΕΟ/οικ/5076/στ-ζ/1971/Φ.132/17.08.2009 (ΦΕΚ 1720/19.08.2009 τεύχος Β΄)

Απαγορεύεται η κατασκευή και τοποθέτηση εγκάρσιων υπερυψωμένων λωρίδων οδοστρώματος (σαμάρια) σε: Αυτοκινητόδρομους, στο Εθνικό ή στο Επαρχιακό δίκτυο και σε οδούς όπου διέρχονται Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Αστική, Υπεραστική ή Δημοτική-τοπική συγκοινωνία), ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται εντός ορίων κατοικημένων περιοχών.

Πριν την εξέταση της δυνατότητας χρησιμοποίησης -σαμαριών-, θα πρέπει να έχουν αποκλεισθεί από τη σχετική μελέτη οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας. Οι τρόποι αυτοί μπορεί να είναι: Στενώσεις οδοστρώματος με επεκτάσεις πεζοδρομίων, κεντρικές νησίδες, εφαρμογή τραχείας επιφανείας οδοστρώματος με διαφορετικά υλικά, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων (με άλλους δρόμους, οργάνωση σταθμεύσεων, παρεμβολή δενδροφύτευσης ή εμποδίων κ.λπ.).

Την σκοπιμότητα εφαρμογής των -σαμαριών- θα κρίνει κάθε φορά, μετά από μελέτη οδικής ασφάλειας (ανάλυση ατυχημάτων που έγιναν στην περιοχή και τις συνορεύουσες ζώνες), η αρμόδια Υπηρεσία, όπως αυτή καθορίζεται στο αντίστοιχο άρθρο του ΚΟΚ (άρθρο 10), με δεδομένο ότι συντρέχουν για τη οδό οπωσδήποτε οι παρακάτω προϋποθέσεις:

α. Εξυπηρετεί αποκλειστικά τοπική και όχι διαμπερή κυκλοφορία οχημάτων.

β. Δεν δέχεται συχνή κυκλοφορία φορτηγών, λεωφορείων, οχημάτων που εξυπηρετούν μονάδες άμεσης επέμβασης (νοσοκομειακών, πυροσβεστικών κ.λπ.).

γ. Εμφανίζει κυκλοφοριακό φόρτο μικρότερο από 30 οχήματα/ώρα

δ. Μπορεί να δεχθεί εφαρμογή ανώτατου ορίου ταχύτητας κίνησης των οχημάτων 30 χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.


Προδιαγραφές υπάρχουν και στην: Απόφαση Υπ. Υποδ. Μετ.& Δικτ. ΔΜΕΟ/Ο/3050/31.07.2013 (ΦΕΚ 2302/16.09.2013 τεύχος Β')

 

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, Urehit said:

Με μια αναζήτηση βρήκα τα παρακάτω, τα οποία πιθανώς να σας αφορούν:

 

Απόφαση ΥΠΕΧΩΔΕ ΔΜΕΟ/οικ/5076/στ-ζ/1971/Φ.132/17.08.2009 (ΦΕΚ 1720/19.08.2009 τεύχος Β΄)

Απαγορεύεται η κατασκευή και τοποθέτηση εγκάρσιων υπερυψωμένων λωρίδων οδοστρώματος (σαμάρια) σε: Αυτοκινητόδρομους, στο Εθνικό ή στο Επαρχιακό δίκτυο και σε οδούς όπου διέρχονται Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Αστική, Υπεραστική ή Δημοτική-τοπική συγκοινωνία), ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται εντός ορίων κατοικημένων περιοχών.

Πριν την εξέταση της δυνατότητας χρησιμοποίησης -σαμαριών-, θα πρέπει να έχουν αποκλεισθεί από τη σχετική μελέτη οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας. Οι τρόποι αυτοί μπορεί να είναι: Στενώσεις οδοστρώματος με επεκτάσεις πεζοδρομίων, κεντρικές νησίδες, εφαρμογή τραχείας επιφανείας οδοστρώματος με διαφορετικά υλικά, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων (με άλλους δρόμους, οργάνωση σταθμεύσεων, παρεμβολή δενδροφύτευσης ή εμποδίων κ.λπ.).

Την σκοπιμότητα εφαρμογής των -σαμαριών- θα κρίνει κάθε φορά, μετά από μελέτη οδικής ασφάλειας (ανάλυση ατυχημάτων που έγιναν στην περιοχή και τις συνορεύουσες ζώνες), η αρμόδια Υπηρεσία, όπως αυτή καθορίζεται στο αντίστοιχο άρθρο του ΚΟΚ (άρθρο 10), με δεδομένο ότι συντρέχουν για τη οδό οπωσδήποτε οι παρακάτω προϋποθέσεις:

α. Εξυπηρετεί αποκλειστικά τοπική και όχι διαμπερή κυκλοφορία οχημάτων.

β. Δεν δέχεται συχνή κυκλοφορία φορτηγών, λεωφορείων, οχημάτων που εξυπηρετούν μονάδες άμεσης επέμβασης (νοσοκομειακών, πυροσβεστικών κ.λπ.).

γ. Εμφανίζει κυκλοφοριακό φόρτο μικρότερο από 30 οχήματα/ώρα

δ. Μπορεί να δεχθεί εφαρμογή ανώτατου ορίου ταχύτητας κίνησης των οχημάτων 30 χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.


Προδιαγραφές υπάρχουν και στην: Απόφαση Υπ. Υποδ. Μετ.& Δικτ. ΔΜΕΟ/Ο/3050/31.07.2013 (ΦΕΚ 2302/16.09.2013 τεύχος Β')

 

τι να πω, Το έχω διαβάσει κι εγώ αυτο!
και το έχω δείξει τον προεδρο και μου λεει οτι ειναι απο το 2013 και ειναι παλιο! 

🤬

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα βρείτε τη σχετική νομοθεσία 

https://www.yme.gov.gr/metafores/odiki-kykloforia-kai-asfaleia/kodikas-odikis-kykloforias

Έχουν και άτυπη κωδικοποίηση του ΚΟΚ

Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν, ted78 said:

Εδώ θα βρείτε τη σχετική νομοθεσία 

https://www.yme.gov.gr/metafores/odiki-kykloforia-kai-asfaleia/kodikas-odikis-kykloforias

Έχουν και άτυπη κωδικοποίηση του ΚΟΚ

χιλια ευχαριστω, μου φενετε αυτο ακριβως έψαχνα!

5.  Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας τους, μπορεί να ορίζεται, με απόφαση του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων.
 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.