Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θέσεις στάθμευσης σε κοινόχρηστο ακάλυπτο


drax

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Δεν είμαι μηχανικός ή νομικός, και θα ήθελα να ρωτήσω την κοινότητά σας σχετικά μ ένα πρόβλημα που με απασχολεί. Θα είμαι λίγο φλύαρος, αλλά θέλω να σας δώσω όσο πιο σαφή εικόνα της κατάστασης γίνεται.

Υπάρχει ένα οικόπεδο εντός σχεδίου πόλεως, στην Αττική, από το οποίο στη συνέχεια πωλήθηκε το 40% εξ αδιαιρέτου, και υφίστανται δύο κάθετες ιδιοκτησίες, η Α και η Β, με δουλεία εισόδου για τη Β, που ανήκουν στους αρχικούς συμβαλλόμενους και στους κληρονόμους τους. Εμείς μιλάμε για την κάθετη Α, που βρίσκεται στο εμπρός τμήμα του οικοπέδου, με πρόσβαση στο δρόμο, που ανήκει στη μητέρα μου. Στη σύσταση των δύο καθέτων, η πρασιά της οικοδομής (καθέτου Α) που υπάρχει, προς το δρόμο, ορίζεται ως αποκλειστική χρήση της καθέτου Α.

Η κάθετη Α αποτελούνταν από ισόγειο και 1ο όροφο, κυρία του ισογείου η μητέρα μου και του 1ου και του δικαιώματος ανεγέρσεως 2ου η αδερφή μου, μετά από γονική παροχή της μητέρας μου το 1985.

Στη συνέχεια, για να κατεδαφιστεί ο 1ος όροφος και να χτιστεί εκ νέου 1ος και 2ος, το 1986, (προσθήκη καθ ύψος) απαιτούνταν Δήλωση του Ν 1221/81 από τις δύο κυρίες της κάθετης, την οποία σας παραθέτω συνημμένη. Η δήλωση αυτή έχει μεταγραφεί το 1986 στο υποθηκοφυλακείο, δεν εμφανίζεται όμως πουθενά στο Κτηματολόγιο, καθώς δεν είναι εμπράγματο δικαίωμα εξ όσων γνωρίζω και αντιλαμβάνομαι. Το 1987 η μητέρα μου πέθανε και άφησε τμήμα του ισογείου σε μένα και άλλο τμήμα του ισογείου στον αδελφό μου.

Αν διαβάσετε τη Δήλωση του Ν 12221/81, λέει επί λέξει ότι οι δύο θέσεις στάθμευσης που δημιουργούνται, "τίθενται στην αποκλειστική εξυπηρέτηση της ανωτέρω οικοδομής".