ΣΕΒΑΧ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2009 Αλλά δεν καταλαβαίνω τις αμφιβολίες σου στην τελευταία παράγραφο.Δηλ.τι αλλάζει αν στο ίδιο πρόσωπο συμπίπτουν οι ιδιότητες του μελετητή, του επιβλεποντα,του κατασκευαστή και πόσο μάλλον του ιδιοκτήτη.Ίσα -ίσα τότε αδυνατίζει και η σκιά του πιθανού δόλου ,αν υπήρχε ποτέ!!!¨Εχω άδικο; Το είπα γιατί δεδομένου ότι η ευθύνη περνά μετά στον ιδιοκτήτη, ίσως θεωρηθεί ότι ως μηχανικός και κατασκευαστής ταυτόχρονα έχεις αυξημένη, σε σχέση με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες, γνώση των συνθηκών κατασκευής και των αιτιών της βλάβης. Όποτε αν ενδεχομένως αποδειχθεί ότι η βλάβη όντως οφείλεται σε κάποια κακοτεχνία κατασκευής ή αστοχία της μελέτης, να θεωρήσει ο εισαγγελέας ότι ... είδες τη βλάβη, κατάλαβες που οφείλεται και τον βαθμό κινδύνου που υπάρχει και προσπάθησες να το αποκρύψεις, οπότε μιλάμε για άλλο αδίκημα με άλλη έναρξη, στο οποίο υπεισέρχεται και δόλος. Δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό, αυτό που λέω. Δεν είμαι νομικός. Αλλά ξέρω ότι τα νομικά είναι χάος. Εκεί που νομίζεις ότι είσαι αθώος, μια λεπτομέρεια που ο μέσος άνθρωπος δεν υπολογίζει γυρίζει την υπόθεση διαφορετικά (και το ανάποδο). Επί του τεχνικού θέματος, δες μήπως οι ρωγμές οφείλονται σε αστοχία της μόνωσης και εγκλωβισμό της υγρασίας κάτω από αυτή με αποτέλεσμα τη διάβρωση των οπλισμών της πλάκας και την εμφάνιση ρωγμών.
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2009 σε πρόσφατο ενημερωτικό του ΤΕΕ είχε θέμα με την τροποποίηση του επίμαχου για τους μηχ/κους άρθρο του ΠΚ περί της ποινικής ευθύνης αυτών και το χρόνο παραγραφής. Παλιέ: 1) γράψε την ειδικότητά σου στο προφίλ καθώς αρκετοί συνάδελφοι δεν απαντάμε σε μη μηχανικούς 2) τα τεχνικά που λίγο ίσως τα υποτιμάς έχουν τεράστια σημασία σε τέτοιου είδους δίκες. Αν δλδ είχε προβλεφθεί το φορτίο ή όχι έχει μεγάλη σημασία. 3) Γνώμη μου ότι έχεις άδικο όταν λες ότι αν ταυτίζονται ο μελετητής-επιβλέποντας και κατασκευαστής στο ίδιο φυσικό πρόσωπο τότε αδυνατίζει η ύπαρξη δόλου. Αντιθέτως θα έλεγα εγώ. 4) Από αντίστοιχα αστικά δικαστήρια και υποθέσεις προκύπτει ότι αν αποδειχθεί είτε κακοτεχνία, είτε λάθος μελέτης (δύσκολο) είτε "κακή" επίβλεψη μπορεί να καταλογίσει ευθύνες. Αν πάλι έστω και κατά ένα χιλιοστό τροποποιήθηκαν διαστάσεις ή προστέθηκε φορτίο χωρίς να έχει συνυπολογισθεί τότε είσαι καθαρός και άστους να χτυπιούνται. Χαιρετώ και εγώ τους ΑΠΘ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα