Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@zavi

ευχαριστώ για την πληροφορία!

 

 

 

Γιατί ο καλός ο μηχανικός κατασκευής κουβαλάει πάντα μαζί του ένα κρυφό μπουκάλι ουίσκι,έτσι ώστε τη δύσκολη στιγμή να μην χρειαστεί να σκεφτεί να αυτοκτονήσει....

:lol:

Άπαιχτος πάντως!

Δημοσιεύτηκε

και αλλη μια ερωτηση: στο ημερολογιο μετρων ασφαλειας υπογραφουν αμφοτεροι επιβλεπων και τ.α.?

 

Σϋνηθες οικοδομικό: (δεν υπάρχει Τ.Α.,ο Τ.Α. είναι ουσιαστικά ο Επιβλέπων)

Επιβλέπων με λήψη γνώσης του ΚτΕ=ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.(Εδώ κάνουν λάθος οι περισσότεροι συνάδελφοι που θεωρούν ότι είναι δική τους ευθύνη)

 

Σύνηθες οικοδομικό με ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ: (προσοχή,όχι υπεργολαβικό,αλλά εργολαβικό,π.χ. ανάθεση σε εταιρεία)

ο Επιβλέπων με λήψη γνώσης του Εργοταξιάρχη

 

Δημόσια Έργα:ο Τ.Α. με λήψη γνώσης του Εργοταξιάρχη του Αναδόχου.

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα είναι εν γένει πολυδιάστατο.

 

1.Είχε επισημάνει ο ΤΑ τα περί θεμελιακής γείωσης ?

 

2. Κατά την νομοθεσία ΠΔ16/96, ΠΔ17/96 Ν1568/85 στο βιβλίο υποδείξεων πρέπει εκτός από την υπογραφή του Τ.Α να συνυπογράφει και η επιχείρηση, εταιρεία κτλ ότι έλαβε γνώση των επισημάνσεων. Έγινε αυτό ? (Έχω δουλέψει ως ΤΑ σε επιχειρήσεις χαμηλότερου επαγγελματικού κινδύνου και όποτε έκρινα σκόπιμο ζητούσα συνυπογραφή - Ειδικά για εργοτάξια θα το απαιτούσα)

 

3. Είχαν χρεωθεί τα προβλεπόμενα ΜΑΠ (μποτάκια ασφαλείας με ενίσχυση - ενδεχομένως με μόνωση για αποφυγή ηλεκτροπληξίας, κράνη κτλ) ? Είχαν συμμορφωθεί οι εργαζόμενοι ως προς την χρήση τους ?

 

4. Το ανυψωτικό ήταν πιστοποιημένο από αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης ?

 

5. Είχε συνταχθεί σχέδιο ΣΑΥ ή σχετική εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου ?

 

Θεωρώ ότι εάν ο συνάδελφος είχε επισημάνει τα ανωτέρω δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Παίζει βέβαια σπουδαίο ρόλο εάν μπορεί να αποδείξει όλα τα ανωτέρω. Κατα το νόμο καλύπτεται και προφορικώς.... . Άλλά ως γνωστόν τα λόγια πετούν ενώ τα γραπτά μένουν.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Δουλευω σε εργοταξιο σε δημοσιο εργο ως τεχνικος ασφαλειας και συντονιστης ασφαλειας σε εργα οδοποιιας.Πριν λιγους μηνες εγιναν δυο θανατηφορα μεσα σε ενα μηνα!Τωρα μεχει καλεσει για καταθεση το αστυνομικο τμημα για καταθεση σε φαση προανακρισης για το ενα απο τα δυο ατυχηματα.Ομως η κληση εγινε προφορικα και μεσω της εταιριας καλεσαν εμενα (Τ.Α.), τον εργοδηγο και τον εργοταξιαρχη.Ειναι αναγκαιο να παω να καταθεσω σε μια τετοια κληση?Απο την εμπειρια σε αλλες περιπτωσεις γνωριζετε αν ο Τ.Α. καλειται απο τον εισαγγελεα για καταθεση?Υπαρχει περιπτωση να απαγγελθουν κατηγοριες σε Τ.Α.?Ειμαι γενικα πολυ αγχωμενος και παραλληλα μπερδεμενος γιατι εχω μολις εναμιση χρονο σαυτη τη δουλεια και μου επεσαν ολα μαζι!Αν μπορει καποιος να βοηθησει με τις γνωσεις του θα του ειμαι ευγνωμων.Απο τωρα φυλακη ρε γαμωτο...Και σημειωτεον τρεχω και δεν προλαβαινω να κανω παρατηρησεις και να δινω οδηγιες στα συνεργεια για ασφαλη εργασια αλλα οπως θα καταλαβατε πολυ που με ακουνε..Και ο εργοταξιαρχης φυσικα στον κοσμο του και να καλυψει τον...Ευχαριστω για την προσοχη σας

Δημοσιεύτηκε

Αρχικά συνάδελφε χρειάζεται ηρεμία που είναι και το πλέον βασικό. Θέλεις μήπως να μας πείς περισσότερες λεπτομέρειες για τα περιστατικά ? Επίσης καλό είναι οποιαδήποτε κίνηση και εάν κάνεις που έχει σχέση με το νόμο να συμβουλευτείς ένα δικηγόρο που να του έχεις εμπιστοσύνη. Εσύ να κάνεις καλά τη δουλειά σου και άλα θα πάνε κατ'ευχήν. Μήν φοβάσαι.

Δημοσιεύτηκε
Απο την εμπειρια σε αλλες περιπτωσεις γνωριζετε αν ο Τ.Α. καλειται απο τον εισαγγελεα για καταθεση?Υπαρχει περιπτωση να απαγγελθουν κατηγοριες σε Τ.Α.?

 

Έχεις τηρήσει τα καθήκοντά σου ως Τ.Α.?Αν ΝΑΙ,τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

 

Αν όχι:εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας σου η διαχείριση του περιστατικού.Μέχρι τη δίκη,θα γίνουν πολλές συμφωνίες πίσω από την πλάτη σου που δεν θα πάρεις χαμπάρι τίποτα φυσικά...

 

Anyway,έμαθες αυτή τη δύσκολη δουλειά με τον άσχημο τρόπο,όπως πολλοί από εμάς.....γιατί με τον καλό τρόπο δεν μαθαίνεται εύκολα...αν σε παρηγορεί,ούτε ο πρώτος είσαι,ούτε ο τελευταίος,κ τη φυλακή θα τη γλυτώσεις.Κάνε σωστά τη δουλειά σου από εδώ κ στο εξής.Κ η δουλειά σου δεν είναι να τρέχεις πίσω από τα συνεργεία....είναι να βοηθήσεις τον εργοταξιάρχη να οργανώσει πρώτα απ' όλα τα ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ μέτρα ασφάλειας,μετά τα standards κ ΤΕΛΟΣ τα ατομικά....Γιατί σε αυτή τη χώρα το πάμε ανάποδα.....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ολα αυτα ειναι πολυ σωστα που αναφερθηκαν και ευχαριστω πολυ για την προσοχη σας.Θα προσθεσω οτι εχω κανει και σεμιναρια-εκπαιδευση στο προσωπικο του εργοταξιου ανα μετωπο εργασιας.Εχουν γινει δυο συσκεψεις με τον εργοταξιαρχη, τους εργοδηγους και την επιβλεψη για θεματα ασφαλειας το τελευταιο διαστημα και κανενα απο αυτα δεν εδωσε πρακτικες ουσιαστικες λυσεις στα προβληματα.Δεν μιλαω φυσικα για μικρα καθημερινα (πχ.ξεχασα να φορεσω το κρανος ή εχει ζεστη και δεν φορεσα το ανακλαστικο γιλεκο), αλλα για οργανωτικα κυριως θεματα που υστερουν παρα πολυ.Το κοστος παιζει σημαντικο ρολο σ ολο αυτο και συχνα το επικαλουνται.Οσο και να προσπαθω να τα λυσω μονος μου παντα θα βρισκονται εμποδια.Ο εργοταξιαρχης ασχολειται κατα κυριο λογο με το τεχνικο κομματι και τα χρονοδιαγραμματα.Οταν γινει κατι μου δινει την εντυπωση οτι αφηνει να το διαχειριστω το καθε προβλημα αλλα στην πορεια μονο αυτο δεν γινεται.Ακομα και η μεθοδος να τα γραφω ολα και να ζηταω επιμονα μια υπογραφη ειναι αδυνατη.Εχει βαλει και την προυποθεση να υπογραφουν ολοι οι αλλοι πρωτα(εργοδηγοι,μηχανικοι) και μετα εκεινος.Οπως καταλαβαινετε το εργο μου ειναι διπλα και τριπλα πιο δυσκολο.Φοβαμαι οτι θα γινουν συμφωνιες πισω απο την πλατη μου και θα βρεθω υπαιτιος χωρις να το καταλαβω!

Δημοσιεύτηκε

Φίλε απασχολείσαι μόνο ως Τ.Α.-Σ.Α. ή ΚΑΙ σαν μηχανικός ταυτόχρονα?

 

Όσο για τον εργοταξιάρχη σου:αν η τακτική του είναι να βγάζει τα μπαλάκια από τον !@#$ του,τότε η δική σου πρέπει να είναι να μην τα δέχεσαι στο δικό σου.Βρες άλλον να τα βάλεις.Δυστυχώς έτσι έχει το παιχνίδι ''ασφάλεια στην εργασία'' στη χώρα μας,πώς θα βγάλουμε το μπαλάκι από τον @#$^ μας....μπας κ τη γλυτώσουμε μόνο με κάνα κράνος.

 

Τώρα όσον αφορά το κόστος κ τις συσκέψεις:αυτά ξαναείπα,έχουν να κάνουν με την πολιτική της κάθε κατασκευαστικής εταιρείας για τον τομέα ''ασφάλεια''.Άλλες επενδύουν το 5%,άλλες το 5 τοις χιλίοις.....εξαρτάται πάντα από τον αριθμό των θανητοφόρων κ το ύψος των αποζημιώσεων λογιστικά ανά έτος,βρίσκοντας τη χρυσή τομή που συμφέρει καλύτερα....Αυτό γίνεται ΠΑΝΤΟΥ,όχι μόνο στη δική σου εταιρεία.

 

ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ,τουλάχιστον στα χαρτιά,αν δεν μπορείς στην πράξη.Προσπάθησε όμως κ η προσπάθεια σου θα φανεί στους Επιθεωρητές κ τον Εισαγγελέα,πίστεψέ με.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.