Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε, σε αυτές τις περιπτώσεις ή θα βγάλεις τοιχεία όπου χρειάζεται ή θα κάνεις δοκό ικανού ύψους για να πιάσει σε κάποιο σημείο τον φορέα της σκάλας (χαμηλότερα από τις) άλλες δοκούς. Δηλ. όπως δείχνεις το σχέδιο, στο όριο του κτιρίου σου, ανάμεσα από την 2η και την τρίτη κολώνα από τα δεξια. Εκεί έχεις απ'ότι βλέπω 4 ρίχτια... Επί 0,175cm έκαστο, έχεις μια ανάβαση 0,7μ και άρα θές δοκό 0,7/0,25...Προσοχή στα υποστυλώματα όμως....

 

Άλλη λύση είναι να μελετήσεις την σκάλα ως φορέα στον χώρο και να βρεις τα εντατικά μεγέθη, να στην διαστασιολογήσεις με αυτά και επίσης να τα "εισάγεις" στο πλατύσκαλο... Σε αυτό, καλή τύχη....

Δημοσιεύτηκε

Εγώ κάπως έτσι το αντιμετωπίζω. Βάζοντας δοκό αλλά όχι εκεί που λές acnt (δηλαδή στο όριο) αλλά στον φωταγωγό.

Και οι δύο οι κλάδοι στηρίζονται στο πλατύσκαλο και στην ενδιάμεση δοκό.

Για τον μεγάλο κλάδο, τροποποιώ το μήκος του όσο είναι το πραγματικό.

Τις αντιδράσεις των κλάδων τις δίνω συγκεντρωμένο στο πλατύσκαλο (όπως λες παραπάνω)

attachment.php?attachmentid=2021&d=1266434484

 

υ.γ. Οι οπλισμοί είναι ενδεικτικοί.

post-437-131887233279_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Προσκυνώ...

Πολύ σωστότερη η λύση σου, αλλά έχει ένα λεπτό σημείο το οποίο πρέπει να προσέχουμε: Την στροφή του πάνω κλάδου... Θέλει πολύ καλό σιδέρωμα εκεί...

Δημοσιεύτηκε

Γιατι εχω δει πολλές τέτοιες ελλειπτικες κλιμακες, να μην συνδεονται με δοκούς αλλά να πατάνε μονο στα πλατυσκαλα?

Δημοσιεύτηκε

Προσέχω τον ξυλότυπο. Θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να γίνουν δύο αλλαγές:

 

1η. Να αντικατασταθεί το δεύτερο από αριστερά τοιχείο μήκους 1,66 με υποστύλωμα προς την πλευρά του φωταγωγού και το τοιχείο του κλιμακοστασίου μήκους 2,44 να επιμηκυνθεί μέχρι το όριο του κτίσματος για να συναντήσει το άλλο τοιχείο που υπάρχει. Το τοιχείο αυτό (μήκους 1,66) δεν χρησιμεύει εκεί σε τίποτα αλλά τοποθετήθηκε, αν καταλαβαίνω καλά, για τη στήριξη σε αυτό της εσωτερικής δοκού του Φωταγωγού. Όμως η στήριξη αυτή (δοκού επί δοκό) είναι πολύ πιο ανώδυνη από την άλλη στο κλιμακοστάσιο που εκεί θα προκύψει βαρύτερος οπλισμός.

 

2η. Το κατακόρυφο τοιχείο στην απόληξη της σκάλας έχει μήκος που δεν καλύπτει όλες τις βαθμίδες. Θα πρότεινα να δοθεί λίγο μήκος ακόμα μέχρι το πλατύσκαλο για να πακτωθούν σε αυτό όλες οι βαθμίδες του τελευταίου κλάδου της σκάλας και να ανακουφίσει τη στήριξη της δοκού επί δοκό.

 

Έτσι δεν επιβαρύνεται το πλατύσκαλο, βελτιώνεται λίγο ο ξυλότυπος και ακολουθείται για τη σκάλα δοκιμασμένη στατική προσομοίωση

Δημοσιεύτηκε

Μάλιστα. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Για χωρικό μοντέλο δεν γίνεται λόγος για την ώρα... Άρα το πρόβλημα πάκτωσης της σκάλας σε περίπτωση που δεν βάζω τοιχεία, λύνεται με εισαγωγή δοκού κατάλληλου ύψους. Εάν η εν λόγω δοκός πρέπει να εισαχθεί κοντά στο άνω διάφραγμα, μεγαλώνω την κρέμαση της δοκού του διαφράγματος. Αν είναι κοντά στο κάτω, μια λύση είναι η ανεστραμένη δοκός και αν είναι στη μέση έχω υποστηλώματα 1,5+1,5.

 

Αν έχω ενδιάμεση περίπτωση πχ. το άνω πέλμα της δοκού στο 2,20~2,30 τότε καταργώ την αρχική δοκό στο επίπεδο του διαφράγματος, έχω δηλαδή ανισοσταθμία δοκών στο πλαίσιο;

Όσον αφορά το τοιχείο μήκους 1,66μ. που σχολίασε ο camelot, καταρχήν μπήκε κατασκευαστικά για να αποφύγω την δοκό επί δοκού, αλλά και διαισθητικά για μην έχω στροφική παραμόρφωση του υποστηλώματος 0,40x0,70. Μάλλον όμως η παραπάνω σκέψη είναι λάθος καθώς εστιάζει στην ελαστική απόκριση του πλαισίου κατά ψ και όχι στο σύνολο της κατασκευής. Επίσης σε περίπτωση ανελαστικής απόκρισης του τοιχείου θα έχω σίγουρα πρόβλημα στο πλαίσιο κατά την διεύθυνση ψ.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Εγώ κάπως έτσι το αντιμετωπίζω. Βάζοντας δοκό αλλά όχι εκεί που λές acnt (δηλαδή στο όριο) αλλά στον φωταγωγό.

Και οι δύο οι κλάδοι στηρίζονται στο πλατύσκαλο και στην ενδιάμεση δοκό.

Για τον μεγάλο κλάδο, τροποποιώ το μήκος του όσο είναι το πραγματικό.

Τις αντιδράσεις των κλάδων τις δίνω συγκεντρωμένο στο πλατύσκαλο (όπως λες παραπάνω)

attachment.php?attachmentid=2021&d=1266434484

 

υ.γ. Οι οπλισμοί είναι ενδεικτικοί.

 

το δοκαρι στηριξης της κλιμακας το βαζεις κανονικα στο μοντελο (με ενδιαμεσους κομβους στα υποστυλωματα κλπ), έτσι?

 

Τα κοντα που δημιουργουνται πως τα αντιμετωπιζεις?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.