zak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Συνάδελφοι γεια σας! Θέλω τη γνώμη σας πάνω σε κάτι. Πρόσφατα σε μια σκυροδέτηση έριξα 24 κυβικά. Η μεταφορά έγινε με δύο βαρέλες 12άρες. Αφού ξεπερνάμε τα 20 κυβικά ο έλεγχος δοκιμίων γίνεται σύμφωνα με το κριτήριο Α και παίρνουμε συνολικά 6 δοκίμια.Εκεί όμως ο ΚΤΣ λέει ότι από κάθε όχημα παίρνουμε το πολύ 1 δοκίμιο ΕΚΤΟΣ αν τα οχήματα είναι λιγότερα από 6 και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από δύο, όπου τότε επιτρέπεται να πάρουμε μέχρι 2 δοκίμια από κάθε όχημα. Στην περίπτωση μου που η μεταφορά έγινε με 2 οχήματα τι γίνεται; Ο κανονισμός δεν ξεκαθαρίζει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Υπόψην ότι αυτή η περίπτωση τυχαίνει αρκετά συχνά σε μικρά έργα. Εγώ αυτό που έκανα είναι να πάρω 3 δοκίμια από κάθε βαρέλα και να κρίνω με το κριτήριο Ε. Πάντως το θέμα θέλει προσοχή γιατί αν τα δοκίμια δεν "βγουν" και κινηθείς νομικά τότε ο νόμος θα πάει κατά γράμμα και δεν είμαστε τελείως καλυμμένοι. Θα ήθελα τις απόψεις σας πάνω σε αυτό. Ευχαριστώ
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Συνάδελφοι γεια σας! Θέλω τη γνώμη σας πάνω σε κάτι. Πρόσφατα σε μια σκυροδέτηση έριξα 24 κυβικά. Η μεταφορά έγινε με δύο βαρέλες 12άρες. βαρέλες 12άρες? φίλε μου εισαι σίγουρος γι'αυτό που λες? ηταν μεχρι το θαλαμο του οδηγου γεμάτες? ο δε ΚΤΣ ειναι ξεκάθαρος, λέει 20m3 ας φέρνεις και 2m3 με κάθε βαρέλα αλλά το πως έριξες 24m3 με 2 βαρέλες ειλικρινα δεν το καταλαβαίνω
zak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Ναι συνάδερφε, βαρέλες 12άρες. Και επιμένω ότι ο κανονισμός δεν ειναι ξεκάθαρος. Αυτό που αναφέρεις "ο δε ΚΤΣ ειναι ξεκάθαρος, λέει 20m3 ας φέρνεις και 2m3 με κάθε βαρέλα" δεν έχει σχέση με αυτό που ρωτάω
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Εγώ αυτό που έκανα είναι να πάρω 3 δοκίμια από κάθε βαρέλα και να κρίνω με το κριτήριο Ε. Φίλε θα πάρεις 3 δοκίμια από κάθε βαρέλα κ θα πας με κριτήριο Α κ όχι Ε.Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η ερμηνεία του ΚΤΣ. (εφόσον επιτρέπει σε <20 m3 λήψη 3 δοκιμίων/βαρέλα,άρα δεν απαγορεύεται η λήψη 3/βαρέλα εν γένει....) Υποχρεωτικά θα πας σε κριτήριο Α καθώς είσαι >20 κ <150. Ο εργαστηριακός σου μηχανικός τί λέει για όλα αυτά?Ή μήπως είσαι εσύ?Σύγκρινε τα αποτελέσματα κ με τα 2 κριτήρια να δεις αν βγαίνουν....το Ε λογικά δεν θα σου βγει έτσι κ αλλιώς....ρίχνε με περισσότερες βαρέλες,αν σου είναι δύσκολο ψυχολογικά να δεχθείς ότι δεν βγαίνουν με Ε.Εξ' άλλου,όπως είπα,η γνώμη μου είναι το Α. Βαρέλες 12άρες....δε λέω ότι δεν έχω ρίξει,αλλά είσαι σίγουρος ότι αυτό που κουβάλαγαν πλέον ήταν μπετό?
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Βαρέλες 12άρες....δε λέω ότι δεν έχω ρίξει,αλλά είσαι σίγουρος ότι αυτό που κουβάλαγαν πλέον ήταν μπετό? κάτσε να δεις τι θα βγαλουν τ'αποτελέσματα, αν τις πήγε και κανα 2ωρο δρομο θα έκαιγαν
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 κάτσε να δεις τι θα βγαλουν τ'αποτελέσματα, αν τις πήγε και κανα 2ωρο δρομο θα έκαιγαν 2ωρο δεν παίζει ρε φίλε ούτε με το διαστημικό πρόσμικτο....μεταβολή στο παρασκευαστήριο αν από τον αναμικτήρα δεν βρίσκεται μέσα στον ξυλότυπο δονημένο εντός 100 λεπτών,κ αυτό μόνο με χρήση υπεργήινου πρόσμικτου....(είναι α-π-ό-λ-υ-τ-α τσεκαρισμένο ότι πέφτει η αντοχή) άσε που έκαψαν διαφορικό οι βαρέλες.... Λοιπόν,τελεσιδίκησα,κριτήριο Α.
zak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2009 rigit... 1. Είμαι κι εγώ πολιτικός μηχανικός σαν κι εσένα (το έβαλα και στην ιδιότητα ) 2. Τα δοκίμια "βγήκαν" και με τα 2 κριτήρια Α και Ε 3. Για τη διάστρωση του σκυροδέματος αυτή τελείωσε σε 50 λεπτά (από την στιγμή που βγήκε από τον αναμικτήρα) διότι το έργο είναι κοντά στο σημείο παραγωγής. zavi... Ενδιαφέρουσα η γνώμη σου για το κριτήριο Α. Απλά σου υπενθυμίζω ότι για πάνω από 20μ3 επιτρέπεται μέχρι το πολύ 2 δοκίμια από κάθε όχημα. Βέβαια από την άλλη, τσεκάρεις και τα 2 κριτήρια και αν είσαι εντάξει πιστεύω οτι είσαι κατα κάποιο τρόπο καλυμένος. Δεν βλέπω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Συμφωνείς?
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 Απλά σου υπενθυμίζω ότι για πάνω από 20μ3 επιτρέπεται μέχρι το πολύ 2 δοκίμια από κάθε όχημα. Μα κ φυσικά.Αλλιώς δεν θα υπήρχε θέμα συζήτησης,όπως είπες κ εσύ. Η γνώμη μου όμως είναι ότι η κατηγοριοποίηση των κριτηρίων γίνεται σύμφωνα με τα κυβικά της σκυροδέτησης,όχι με τις βαρέλες.---->κριτήριο Α στην περίπτωσή σου.Κ εφόσον ΗΔΗ επιτρέπεται η λήψη 3 δοκιμίων/βαρέλα , τότε είσαι ΟΚ αν πας με το Α. Από τη στιγμή βέβαια που σου βγήκαν κ τα 2,δεν υπάρχει άλλη κουβέντα!Καλά είσαι! Κ σου είπα,αν θες να είσαι ψυχολογικά εντάξει,ρίξε βρε παιδί μου τα ίδια κυβικά αλλά με περισσότερες βαρέλες.....12 m3/βαρέλα....κατά τη γνώμη μου σου χρέωσαν κοπανιστό αέρα στο τιμολόγιο.....τέλως πάντων,την καλημέρα μου!
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 ο ΚΤΣ ειναι ξεκαθαρος, μιλάει για κυβικά. όσο για τις 12άρες και τα αποτελέσματα που ειναι ok, μάλλον συμβαίνει αυτό που λέει ο zavi για τον αέρα
zak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2009 Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε καινούργιες βαρέλες 12άρες (ίσως η χωρητικότητα τους να είναι και λίγο μεγαλύτερη) πάντως τα κυβικά βγήκαν ακριβώς τσεκαρισμένα. Δε λέω, μετά από κάμποσο καιρό αν ειδικά δεν γίνεται και καλό καθάρισμα εσωτερικά και παραμένει στρώση σκληρού σκυροδέματος, τότε η χωρητικότητα τους μειώνεται και συμφωνώ ότι είναι καλύτερο με 3 οχήματα από ότι με 2 full. Το θέμα δεν είναι αυτό. Δηλαδή αν και οι δύο βαρέλες είχαν απο 11 κυβικά τότε θα είχαμε πάλι το ίδιο θέμα αφου θα προέκυπταν 22μ3. Δηλαδή 2 οχήματα με >20μ3 (συνεπώς κριτήριο Α) rigid ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος ως προς το ότι θα πας σύμφωνα με κριτήριο Α, αλλά ο τρόπος που θα πάρεις τα δοκίμια (3 από βαρέλα) δεν παίζει σε αυτή την περίπτωση. Λεέι ότι θα πάρεις το πολύ 2 δοκίμια από κάθε βαρέλα όταν έχεις λιγότερα από 6 οχήματα και περισσότερα από 2. Δεν λέει τίποτα αν έχεις 2 οχήματα. Που είναι λοιπόν το ξεκάθαρο; Δεν είχα σκοπό να συνεχίσω τη συζήτηση. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα