Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

zak

 

Θα ήταν ενδιαφέρον να υποβάλλεις ερώτημα στον Κο Μαρσέλλο!

 

Όπως έχουν τα πράγματα,ο κανονισμός έχει κενά.Όμως,στο κριτήριο Ε,επιτρέπεται η λήψη 3 δοκιμίων/βαρέλα,άρα ο ΚΤΣ κατοχυρώνει τη διαδικασία λήψης 3 δοκιμίων/βαρέλα ως έντεχνη κ σωστή.Θεωρώ λοιπόν ότι το κενό του ΚΤΣ για την περίπτωσή σου καλύπτεται επιστημονικά αν πας με κριτήριο Α.

Δημοσιεύτηκε

Zavi συμφωνώ μαζί σου ότι κατά πάσα πιθανότητα είσαι καλυμένος επιστημονικά. Απλώς ανέφερα το θέμα διότι καμιά φορά αν μπλέξεις με καμιά εταιρεία, θα κάνουν και αυτοί ότι μπορούν για να αμφισβητήσουν την διαδικασία λήψης δοκιμίων αν δεν τους συμφέρει.

 

Αυτά, καλημέρα σε όλους

Δημοσιεύτηκε
Απλώς ανέφερα το θέμα διότι καμιά φορά αν μπλέξεις με καμιά εταιρεία, θα κάνουν και αυτοί ότι μπορούν για να αμφισβητήσουν την διαδικασία λήψης δοκιμίων αν δεν τους συμφέρει.

 

Φίλε αυτό γίνεται κατά κανόνα.Όμως,εγώ ζητάω την παρουσία εργαστηριακού μηχανικού με υπογραφή στα δικά μου δοκίμια κ υπογραφή στα δικά του.Το εργαστήριο που συνεργάζομαι είναι πιστοποιημένο,η εταιρεία σκυροδέματος πιστοποιημένη,εγώ πιστοποιημένος (ως διπλωματούχος),από χαρτί δηλαδή άλλο τίποτα!

 

Κάποτε πριν από 5-6 χρονάκια,μεγάλη εταιρεία τσιμέντων μοίρασε παρτίδες τσιμέντων με υπερβολική ποσότητα τέφρας,από κακό πέτρωμα λατομείου.ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΑΣΚΟ ΜΙΛΑΜΕ...Εκείνη την εβδομάδα κ για 28 ημέρες(μέχρι τ' αποτελέσματα των δοκιμίων),σκυροδετήθηκαν περίπου 350 οικοδομικά έργα σε όλη τη χώρα με κακό τσιμέντο....Ξέρεις τί έγινε?Μπορείς να καταλάβεις.......κομπρεσέρ να ρίχνουν 2-3-4 ορόφους πλάκες-κολώνες κ κλάψε όσο μπορείς,μέχρι να αφυδατωθείς.

 

Άρα,κατά τη γνώμη μου,η διαδικασία λήψης δοκιμίων είναι post-mortem διαδικασία.Τί πρόκειται να κάνεις αν δεν σου βγεί το κριτήριο??Να σου πώ εγώ?ΤΙΠΟΤΑ.Εκτός κ αν είσαι 1-2 κατηγορίες κάτω.Αν είσαι κοντά στην κατηγορία σου,τότε το κάνεις αβαβά κ το παίρνεις στον τάφο.Αυτό είναι το επάγγελμα του μηχανικού.

 

Αν κινηθείς κατά της εταιρείας σκυροδέματος,αυτοί θα αρνηθούν τα πάντα,δεν θα σου έχουν μείνει δοκίμια να σπάσεις περαιτέρω,τα καρότα θα βγουν κοντά στην κατηγορία,θα σου μαυρίσει το όνομα κ το κομπρεσέρ ΔΕΝ θα το δουλέψεις...άρα,όπως τα λέω είναι,αβαβά μέχρι την άλλη ζωή.Αν είσαι κοντά στην κατηγορία,μή μιλάς καθόλου,πάλι τη γλύτωσες...Κ πίστεψέ με,με αυτή τη διαδικασία έχω ρίξει 170.000 κυβικά μέχρι στιγμής....πόσο πρέπει να αποζημιωθώ για τις αρτηρίες μου?:lol:

Δημοσιεύτηκε

Βασικα αυτο που περιγραφει ο ΚΤΣ ειναι το παρακατω:

 

• Επιγραμματικά, απαιτούνται για :

< 20 m3 →Κριτήριο Ε, Αν 1 Βαρέλα → 3 Δοκίμια από αυτή τη βαρέλα

Αν 2 Βαρέλες → 3 Δοκίμια από μία και 3 από την άλλη

 

20 – 150 m3 →Κριτήριο Α, Αν 3 Βαρέλες → 2 Δοκίμια από κάθε Βαρέλα

Αν 6 Βαρέλες → 1 από κάθε Βαρέλα

 

> 150 m3 →Κριτήριο Β, Ομοίως όπως Κριτήριο Α.

 

• Από κάθε αυτοκίνητο (βαρέλα) δεν επιτρέπεται η λήψη περισσοτέρων του ενός

δοκιμίου.

• Αν η σκυροδέτηση συμπληρώνεται με λιγότερα από έξι αυτοκίνητα, αλλά περισσότερα

από δύο, τότε, επιτρέπεται η λήψη μέχρι και δύο δοκιμίων από το ίδιο αυτοκίνητο,

αλλά κάθε δοκίμιο θα παίρνεται, αφού εκφορτωθεί περίπου 1m3 σκυροδέματος, μετά τη

λήψη του προηγούμενου δοκιμίου.

• Συνιστάται η λήψη σε κάθε δειγματοληψία, ενός υπεράριθμου δοκιμίου, το οποίο μπορεί

να χρησιμοποιηθεί για έλεγχο της αντοχής σε μικρή ηλικία. Θα καλύψει, επίσης, την

περίπτωση καταστροφής ενός από τα υπόλοιπα.

 

Στο οποιο βασικα υπαρχει η ασαφια οτι τι γινεται σε περιπτωση που εχει καποιος να ριξει 21 κυβικα και επιλεγει να τα ριξει χρησιμοποιωντας 2 βεαρελες.

Η λογικη λεει απλα ριξτα με 3 βαρελες, ΑΛΛΑ τελικα τι γινεται αν οντως καποιος τα ριξει με 2 ? Θα παρει 2 δοκιμια απο καθε βαρελα οπως αναφερει ο ΚΤΣ ή 3 τελικα ???

Δημοσιεύτηκε

υπαρχει και η περίπτωση ότι ο ΚΤΣ είναι του 97 και κατα πόσο υπήρχαν 12άρες βαρελες τότε εγω προσωπικά δεν το ξέρω

Δημοσιεύτηκε
υπαρχει και η περίπτωση ότι ο ΚΤΣ είναι του 97 και κατα πόσο υπήρχαν 12άρες βαρελες τότε εγω προσωπικά δεν το ξέρω

 

Σωστά. πρέπει ίσως να προστεθεί στον ΚΤΣ και η περίπτωση αυτή και να δέχεται 3 δοκίμια από κάθε όχημα και σε αυτή την περίπτωση

Δημοσιεύτηκε
Εκτός κ αν είσαι 1-2 κατηγορίες κάτω.Αν είσαι κοντά στην κατηγορία σου,τότε το κάνεις αβαβά κ το παίρνεις στον τάφο.

συνήθως, τι αποτελέσματα αντοχών παίρνεις?

Δημοσιεύτηκε
Συνάδελφοι γεια σας! Θέλω τη γνώμη σας πάνω σε κάτι. Πρόσφατα σε μια σκυροδέτηση έριξα 24 κυβικά. Η μεταφορά έγινε με δύο βαρέλες 12άρες. Αφού ξεπερνάμε τα 20 κυβικά ο έλεγχος δοκιμίων γίνεται σύμφωνα με το κριτήριο Α και παίρνουμε συνολικά 6 δοκίμια.Εκεί όμως ο ΚΤΣ λέει ότι από κάθε όχημα παίρνουμε το πολύ 1 δοκίμιο ΕΚΤΟΣ αν τα οχήματα είναι λιγότερα από 6 και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από δύο, όπου τότε επιτρέπεται να πάρουμε μέχρι 2 δοκίμια από κάθε όχημα. Στην περίπτωση μου που η μεταφορά έγινε με 2 οχήματα τι γίνεται; Ο κανονισμός δεν ξεκαθαρίζει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Υπόψην ότι αυτή η περίπτωση τυχαίνει αρκετά συχνά σε μικρά έργα.

Εγώ αυτό που έκανα είναι να πάρω 3 δοκίμια από κάθε βαρέλα και να κρίνω με το κριτήριο Ε.

Πάντως το θέμα θέλει προσοχή γιατί αν τα δοκίμια δεν "βγουν" και κινηθείς νομικά τότε ο νόμος θα πάει κατά γράμμα και δεν είμαστε τελείως καλυμμένοι. Θα ήθελα τις απόψεις σας πάνω σε αυτό.

 

Ευχαριστώ

Συναδελφε.Κατ αρχας εχεις απολυτο δικαιο για την πρειπτωση σου σε σχεση με τον κανονισμο.Απο εκει και περα το κριτηριο Ε ειναι πιο αυστηρο απο το κριτηριο Α και μπορεις καλλιστα να το χρησιμοποιησεις.Θα ελθω σε συννενοηση με το τμημα κανονισμων του ΥΠΕΧΩΔΕ μηπως και βοηθησουν καπου.Αν παντως εχεις παρει 3δοκιμια απο καθε βαρελα και ικανοποιες το κριτηριο Ε δεν εχεις κανενα προβλημα

Δημοσιεύτηκε
συνήθως, τι αποτελέσματα αντοχών παίρνεις?

 

Οριακά πάνω από το κριτήριο.ΠΑΝΤΑ

 

Εϊναι μαγειρεμένο το μπετό ΑΠΟ ΟΛΕΣ τις πιστοποιημένες εταιρείες προμήθειας σκυροδέματος να βγαίνει έτσι....διότι,τα τσιμέντα είναι ακριβά σε αυτό τον τόπο.

 

Τσιμεντάδες:άλλος ένας μονοπωλιακός νταβατζής στο Yunanistan.

 

Δεν υπάρχει κάποιος που θα γλυτώσει από μένα το κράξιμο....

Δημοσιεύτηκε
Οριακά πάνω από το κριτήριο.ΠΑΝΤΑ

 

Εϊναι μαγειρεμένο το μπετό ΑΠΟ ΟΛΕΣ τις πιστοποιημένες εταιρείες προμήθειας σκυροδέματος να βγαίνει έτσι....διότι,τα τσιμέντα είναι ακριβά σε αυτό τον τόπο.

 

Τσιμεντάδες:άλλος ένας μονοπωλιακός νταβατζής στο yunanistan.

 

Δεν υπάρχει κάποιος που θα γλυτώσει από μένα το κράξιμο....

 

ΟΡΙΑΚΑ?? Εντύπωση μου κάνει. Ειδικά τον χειμώνα τα δοκίμια συνήθως βγαίνουν μια κατηγορία πάνω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.