Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπαγωγή σε εξ αδιαιρέτου ακίνητο από κληρονομιά (ερώτηση ιδιώτη)


Yona

Recommended Posts

(Μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. akis73)

 

Καλησπέρα σας. Δεν είμαι μηχανικός και για αυτό συγγνώμη αν δεν χρησιμοποιήσω τη σωστή ορολογία. Βρίσκομαι σε ένα αδιέξοδο και ζητώ τη συμβουλή σας. Έχω με τον θείο μου εξ αδιαιρέτου ένα ακίνητο εντός σχεδίου σε νησί των Κυκλάδων. Το είχε με τον πατέρα μου, ο πατέρας μου απεβίωσε και εγώ είμαι η κληρονόμος του. Το ακίνητο έχει διάφορες μικρές παραβάσεις, οι οποίες πρέπει να τακτοποιηθούν προκειμένου μετά να προχωρήσουμε σε σύσταση ιδιοκτησιών και διανομή. Ο μηχανικός μου έχει κάνει και καινούργια σχέδια και όλη τη μελέτη, αλλά ο θείος μου αρνείται να υπογράψει (γενικά αρνείται τα πάντα). Αυτό με κρατά όμηρο, καθώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα με το ακίνητο. Πώς μπορώ να προχωρήσω; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Edited by Pavlos33
έγινε αλλαγή τίτλου για καλύτερη κατανόηση του θέματος-Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα θα πρέπει να κάνεις αποδοχή κληρονομιάς για το ποσοστό σου. Η υπαγωγή αυθαιρεσιών στο Ν. 4495, λόγω του ότι το ακίνητο είναι εντός σχεδίου, μπορεί να γίνει νομίμως, ανεξαρτήτως της συναίνεσης του ετέρου συνιδιοκτήτη. Για τα υπόλοιπα θα συμβουλευτείς δικηγόρο.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστα

[παυλο τις καλησπερες μου]

 πας με το 98 παρ. 4