Aggelosss1978 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Είναι μεγάλη αλήθεια και για αυτό χρειάζεται υπευθυνότητα απ΄τον μηχανικό και από όσους είναι γύρω από αυτόν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Συμφωνώ απολύτως Aggelosss 1978 H στατική,η αρχιτεκτονική, και η ενέργεια, είναι παράγοντες διαφορετικοί σε κάθε έργο, και επηρεάζουν το περιβάλλον και την ζωή των ανθρώπων. Σε αυτό το δύσκολο έργο της διαχείρισης του πως, θα στίσεις ένα έργω, να το κάνεις λειτουργικό, να το κάνεις να μην πέσει, να το κάνεις κατασκευαστικά φθηνό, και από πάνω να έχεις τους γραφειοκράτες, και τους άσχετους να σε κρίνουν, εε ναι είναι μια δύσκολη και μοναχική αποστολή. Γιαυτό ο Μηχανικός πρέπει να έχει πρωτοβουλία, πειθώ, υπομονή. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Διάβασα μόνο τις 5 πρώτες σελίδες. Δεν άντεξα παραπάνω... Αν πω κάτι που έχει ξαναειπωθεί διορθώστε με. 1) Το θέμα της αντισεισμικής τεχνολογίας είναι θέμα με το οποίο ασχολούνται κατεξοχήν οι Πολιτικοί μηχανικοί (civil engineers). 2) Στο Πολυτεχνείο διδασκόμαστε τα βασικά της στατικής και αντισεισμικής μελέτης, της δυναμικής των κατασκευών κλπ. Περισσότερες γνώσεις υπάρχουν στα εξειδικευμένα μεταπτυχιακά προγράμματα και απόλυτα εξειδικευμένα μπορεί κάποιος να βρει στα papers και στα διδακτορικά 3) Όποιος ασχολείται με την έρευνα στο αντικείμενο της αντισεισμικής τεχνολογίας (αφού γνωρίζει το "state of the art" της επιστήμης του) προσπαθεί να δημοσιεύσει την δουλειά του σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά ή σε συνέδρια, έστω σε περιοδικά χαηλότερης επιστημονικής φήμης. ...και για να μπούμε στο ριζουμέ: Με ποιο δικαίωμα κάποιος αγνοεί όλες αυτές τις διαδικασίες και τις υποτιμάει και ζητάει την κρίση των μηχανικών του φόρουμ; Εγώ εκπονώ διδακτορικό πάνω στην αντισεισμική μηχανική. Εκτός του ότι όλα αυτά περί σεισμικής μόνωσης, έχουν αναλυθεί σε πολλές επιστημονικές εργασίες και αν δεν απατώμαι έχουν εφαρμοστεί και στην πράξη σε κτίρια, έχουν ευρεία εφαρμογή εδώ και χρόνια στην γεφυροποιϊα. Δηλαδή, ζητάς από μένα και από άλλους συναδέλφους να μπούμε στην μακροχρόνια διαδικασία να κρίνουμε την πατέντα σου;; Πέρνα πρώτα την επίπονη διαδικασία: Δίπλωμα Πολιτικού μηχανικού, κατά προτίμηση κι ένα μεταπτυχιακό στο αντικείμενο και μετά σε συνεργασία με κάποιον σοβαρό καθηγητή, διερευνάς σε βάθος την πατέντα σου... Δεν μπορώ να ασχοληθώ σοβαρά με το περιεχόμενο της πατέντας σου για πολλούς λόγους: 1) Μέσω του φόρουμ; Μόνο αμπελοφιλοσοφίες θα ανταλλάσσονται. Εδώ είναι μια κοινότητα μηχανικών πολύ χρήσιμη, ιδιαίτερα στους μηχανικούς γιατί κάποιοι ξεμπλοκάρουν κάποιους λέγοντας tips & tricks κλπ. Δεν μπορεί να γίνει σε βάθος επιστημονική ανάλυση και συζήτηση. 2) Κάποιος είπε ότι σου βάζουμε Χ μόνο και μόνο επειδή δεν είσαι μηχανικός. Ε! ναι λοιπόν, γι' αυτό το θέμα εγώ σου βάζω Χ επειδή δεν είσαι μηχανικός (αλλά όχι μόνο γι΄αυτό). Δεν μπορώ να κάτσω ν' ασχοληθώ με τις πατέντες κάποιου ο οποίος δεν έχει κατανοήσει τι σημαίνει διάτμηση, ικανότητα απορρόφησης ενέργειας, ικανοτικός σχεδιασμός και άλλα πολλά... Σε τι επίπεδο να συζητήσουμε; Καφενείου; 3) Το ότι πήρες ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από έναν οργανισμό ο οποίος δεν απαρτίζεται από μηχανικούς για θέμα καθαρό μηχανικών για μένα είναι από ύποπτο μέχρι άσχετο. Όχι όμως επιχείρημα ότι η πατέντα όντως πρέπει να είναι αξιόπιστη επιστημονικά. 4) Για να δούμε και λίγο την ουσία: Υπάρχει μηχανισμός σεισμικής μόνωσης τέτοιος ώστε να "αντέχει" ένα κτήριο σε σεισμό ακόμη και 10 ρίχτερ (για να το πω απλοϊκά). Και λοιπόν; Γιατί νομίζετε δεν εφαρμόζεται σε όλες τις πολυκατοικίες ή ακόμα και στις μονόροφες ή διόροφες κατοικίες; Μα επειδή κοστίζει δυσανάλογα πολύ για την ασφάλεια που ενδεχομένως προσφέρει. Εν τέλει αν σκοπεύουμε να δώσουμε τόσα πολλά χρήματα για να μειώσουμε την θνησιμότητα λόγω σεισμών, γιατί να μην στρέψουμε τα τεράστια αυτά κονδύλια στους αυτοκινητόδρομους και στην αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να μειωθεί η θνησιμότητα από τροχαία (η οποία είναι σαφέστατα μεγαλύτερη); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Φίλε Γιάννη Θα σου πω κάτι που θα σου φανεί περίεργο.Αν μπορείς εσύ ή όποιος επώνυμος επιστήμονας να μου απορρίψει εδώ μέσα την ευρεσιτεχνία στατικά και όχι γενικά, τότε θα αποσυρθώ.Αλλά φοβάμαι ότι και ένα μικρό παιδάκι μπορεί να καταλάβει την ορθότητα της ευρεσιτεχνίας, και εκεί είναι το πρόβλημα. Μέχρι να μου αποδείξετε με επιστημονικό διάλογο το αντίθετο, πιστεύω ότι είναι τα συμφέροντα το πρόβλημα, και όχι ότι δεν είμαι μηχανικός. Που ξέρεις αν, εγώ έχω μάθει στατική μόνος μου? Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Structur Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 @Γιαννης Οντως, πολλα απο τα οποια αναφερεις εχουν ξανα-ειπωθει. Δύο, επειδη μαλλον αναφερθηκες στο δικο μου σχολιο για το οτι ο φιλος μας δεν ειναι μηχανικος, να πω τα εξης: 1. Θα πρεπει να εξεταζουμε προσεκτικα τις αποψεις καποιου που δεν εχει περασει απο τα δικα μας μονοπατια, επειδη υπαρχει μεγαλο ενδεχομενο να τα "βλεπει διαφορετικα", οχι απαραιτητως λαθος, που ειναι πιθανοτερη βεβαια εκδοχη. 2. Μην ξεχνας οτι το οπλισμενο σκυροδεμα και πολλες αλλες τεχνολογικες εφαρμογες προηλθαν απο "ασχετους" με το θεμα. 3. Ο συνομιλητης μας εχει επαφη με το θεμα λογω πρακτικης εμπειριας και παθους. Δειχνει να κατανοει αρκετα φαινομενα, ασχετως αν δεν τα εκφραζει σωστα. 4. Δεν απαιτειται το διπλωμα απο τη στιγμη που καποιος εχει υποκαταστησει τη μαθηματικη μεθοδο προσεγγισης με την "διαισθητικη" ας πουμε. Εχοντας κατσει και διαβασει και 5 βιβλια που το αντιμετωπιζουν το θεμα απο τη φυσικη του πλευρα (οπως εχουν πεσει στα χερια μας τετοια βιβλια, που αποδικνυονται και πολυ χρησιμα μαλιστα) (εννοω χωρις διαφορικες, αριθμητικες μεθοδους, νομογραφηματα κλπ) ,καλλιστα μπορει να διατυπωσει αποψη. Απο την αντιπερα οχθη τωρα, υπαρχουν και αρκετοι καθηγητες οι οποιοι ειναι βαθια νυχτωμενοι με την κατανοηση του θεματος της δυναμικης. 5. Εν τελει αυτο που "εισαγαγει" απο πλευρας στατικης ο Γιαννης_Ιος ειναι απλα μια αντιδραση στον κομβο της θεμελιωσης με φορα προς τα κατω. Ε, αυτο και με ενα Π στο χερι το λυνεις, δεν χρειαζεται να δαπανησεις τον χρονο. Εδω, ας με διορθωσουν οι συναδελφοι αν κανω λαθος. Τελος το 4ο επιχειρημα που αναφερεις ειναι γνωστο σε οσους γνωριζουν την πιθανοτικη φυση των κανονισμων, δλδ. σε ολους. Δεν εξετασαμε ομως την οικονομικοτητα του θεματος, αλλα αν στεκει λογικα η "πατεντα", αφου base isolation εφαρμοζεται κατα κυριο λογο σε κτιριακα υπερ-υψηλης σπουδαιοτητος, οπου το κοστος ερχεται δευτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Φίλε Γιάννη ξέρω τι γίνετε. Πριν μπω στο φόρουμ επικοινώνησα με πολλούς επώνυμους Ελάχιστοι με παρότρυναν να συνεχίσω. Και πολλοί μου είπαν τι είναι αυτά που κάνω. Από ευγένεια δεν βγάζω το E-mail αυτών τον επώνυμων που με παρότρυναν να μην συνεχίσω. Γιατί θα μπορούσα να το κάνω, και να τους προσκαλέσω, και να τους προκαλέσω σε δημόσιο διάλογο, και να αποδείξουν το περί αντιθέτου.Τους έχω στείλει πάντος E-mail να παρακολουθούν το φόρουμ. Αν θέλουν οι διαφωνούντες ας έλθουν σε διάλογο. Στο κάτω κάτω μην τα βάζετε μαζί μου, αλλά με το PCT και τον Ο.Β.Ι M.Φ.Χ Γιάννης-ίος 4) Για να δούμε και λίγο την ουσία: Υπάρχει μηχανισμός σεισμικής μόνωσης τέτοιος ώστε να "αντέχει" ένα κτήριο σε σεισμό ακόμη και 10 ρίχτερ (για να το πω απλοϊκά). Και λοιπόν; Γιατί νομίζετε δεν εφαρμόζεται σε όλες τις πολυκατοικίες ή ακόμα και στις μονόροφες ή διόροφες κατοικίες; Μα επειδή κοστίζει δυσανάλογα πολύ για την ασφάλεια που ενδεχομένως προσφέρει. Εν τέλει αν σκοπεύουμε να δώσουμε τόσα πολλά χρήματα για να μειώσουμε την θνησιμότητα λόγω σεισμών, γιατί να μην στρέψουμε τα τεράστια αυτά κονδύλια στους αυτοκινητόδρομους και στην αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να μειωθεί η θνησιμότητα από τροχαία (η οποία είναι σαφέστατα μεγαλύτερη); Αυτό είναι αναλυθεί Ή ευρεσιτεχνία αποσκοπεί να κάνει την κατασκευή πιο φθηνή, και να αντέχει όχι μόνο 10 ρίχτερ αλλά να αντέχει να την κατασκευάσεις οριζόντια πάνω σε τοίχο. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος Τι πάει να πει ότι αυτοί στον Ο.Β.Ι και στο PCT δεν ξέρουν. Αυτοί οι κύριοι μου έχουν δόση παγκόσμια άδεια παραγωγής, εμπορίας, και τοποθέτησης του προιόντος στις κατασκευές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Μου εχει σηκωθει η τριχα καγκελο με ολα αυτα που διαβασα εδω μεσα και στο site. Mου θυμίζει γνωστη εκπομπη της ελληνικής τηλεόρασης. Και μια παλια ιστορία φρίκης με οδοντίατρο που εκανε εμφυτευματα με λαμαρινόβιδες!! Και μια δήλωση απόφοιτου ΤΕΙ Μηχανολογίας οτι "ξέρω να κανω κάνω στατικά γιατι στη σχολή μας δίδαξαν στατική". Νομιζω οτι θα επρεπε να επεμβει ο εισαγγελεας για αντιποίηση επαγγελματος και μονο που υπαρχει το site και ο ισχυρισμος για "αδεια εμπορίας και τοποθέτησης σε κατασκευες" ασχέτως αν δεν εχει γίνει καμμια κατασκευη ή μελέτη και ουτε προκειται να γίνει. Τελικα ευτυχως που υπαρχουν και οι πολεοδομίες και το ΤΕΕ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Ακολουθούν 5 ερωτήσεις και απαντήσεις με εκπρόσωπο του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, τον υπεύθυνο δηλαδή φορέα για την καταχώρηση ευρεσιτεχνιών στην Ελλάδα4. Ποια τα χειροπιαστά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ένας νέος επιχειρηματίας από τις παραπάνω διαδικασίες; Θεωρείτε πως αξίζει να καταπιαστεί κανείς, ήδη από τα πρώτα του επιχειρηματικά βήματα, με την κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών; Μπορείτε να αναφέρετε κάποια σχετικά και ενδεικτικά παραδείγματα; Αποτελεί πραγματικό όφελος για μια νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία να υπάρχουν καινοτομικές ιδέες κατοχυρωμένες με Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας. Αποτελούν ένα «άυλο κεφάλαιο» λόγω δυνατότητας αφενός για αποκλειστική εκμετάλλευση και παραγωγή και, αφετέρου, με τη δυνατότητα αδειών εκμετάλλευσης σε τρίτους έναντι τιμήματος. Η έλλειψη κατοχύρωσης δίνει τη δυνατότητα αντιγραφής και εκμετάλλευσης από τον ανταγωνισμό. Ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη του ΟΒΙ πραγματοποιούν ακόμα και επισκέψεις σε εταιρείες, με στόχο την ευρύτερη ενημέρωσή τους και την υποστήριξη στη διαμόρφωση της πολιτικής προστασίας των επινοημάτων τους, ανάλογα με τις δικές τους ιδιαιτερότητες και ανάγκες. Για λόγους καθαρής δεοντολογίας, ο ΟΒΙ δεν είναι σε θέση να αναφέρει συγκεκριμένα παραδείγματα καινοτόμων προϊόντων που – κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας- πέτυχαν εμπορικά. Μπορούμε όμως να επισημάνουμε πως ό,τι χρησιμοποιούμε και μας περιβάλλει στην καθημερινή μας ζωή, μπορεί να είναι -και συνήθως είναι- προϊόν ευρεσιτεχνίας. Οι ευρεσιτεχνίες είναι μέρος της ζωής μας, στον τομέα της υγείας, της διατροφής, της διαβίωσης, της επικοινωνίας, της συγκοινωνίας, της διασκέδασης κ.λ.π., στοχεύουν δε στη διαρκή βελτίωση και ποιότητάς της. Σχεδόν όλα τα γνωστά και μη προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, είναι ευρεσιτεχνίες, κατοχυρωμένες είτε σε εθνικό είτε σε ευρωπαϊκό είτε σε διεθνές επίπεδο. 2. Ποιες είναι οι διαδικασίες που ακολουθούνται για την ωρίμανση μιας καινοτόμου ιδέας ή κατοχύρωσής της με Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας; Το Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας (ΔΕ) είναι τίτλος προστασίας με ισχύ 20 χρόνων που χορηγείται στο δικαιούχο για επινοήματα νέα, με εφευρετική δραστηριότητα, τα οποία είναι επιδεκτικά βιομηχανικής εφαρμογής. Η διαδικασία χορήγησης περιλαμβάνει: Την κατάθεση της αίτησης στον ΟΒΙ Προθεσμία 4 μηνών για τυχόν διορθώσεις ή συμπλήρωση ελλείψεων Έλεγχο για το “νέο” και την εφευρετική δραστηριότητα, σύνταξη έκθεσης έρευνας Προθεσμία 3 μηνών για παρατηρήσεις του καταθέτη στην έκθεση έρευνας Σύνταξη τελικής έκθεσης έρευνας Έκδοση Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας Τα δικαιώματα που παρέχονται με το Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας αποκτώνται και διατηρούνται σε ισχύ με την καταβολή αντίστοιχων τελών στον ΟΒΙ. Nα επέμβει ο εισαγγελέας για αντιποίηση των Ελληνικών νόμων και διατάξεων εκ μέρους σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 11/8/09 Ο.Α.Σ.Π Το Δ.Σ.του Ο.Α.Σ.Π. σας γνωστοποιεί ότι η από 488/26-3-09 πρότασή σας,που καταθέσατε στα πλαίσια της υπ αρ. οικ 110/21-1-09 προκήρυξης του Ο.Α.Σ.Π.για χρηματοδότηση του ερευνητικού έργου(Υδραυλικός ελκυστήρας έργων)δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτηθεί,δεδομένου ότι ο Ο.Α.Σ.Π.δεν χρηματοδοτεί ολοκληρωμένα έργα,για τα οποία ήδη υπάρχει ευρεσιτεχνία. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ο.Α.Σ.Π. Καθηγητής Κ. Μαρκόπουλος Kαταλάβατε γιατί δεν με χρηματοδοτεί ο ΟΑΣΠ....Γιατί το θεωρεί ολοκληρωμένο έργο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Όχι γιατί δεν είμαι Μηχανικός.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
palex Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Aδεία εμπορίας έχεις, αδεια τοποθέτησης σε κατασκευές δεν έχεις! Επίσης εχω την εντύπωση και διόρθωσε με αν είναι γιατι πιθανον να κάνω λάθος οτι ο ΟΒΙ ελεγχει μονο την πρωτοτυπία της ευρεσιτεχνίας και αν ομοιαζει με αλλες και οχι την επιστημονική ορθότητα και εγκυρότητας της. Δηλαδή αν εγω σχεδιάσω ενα καπέλο μεταλλικό, στο οποίο υπάρχει ενας μύλος μεσα στον οποιο μια γατα κυνηγαει ενα ποντικι και με ενα αξονα περιστρεφεται το καπέλο που εχει στο κεντρο του ενα μαγνήτη, το ονομάσω "Καπέλο Ιασης της Επιληψίας" και τους το παω θα είναι υποχρεωμένοι να μου το κατοχυρώσουν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Αν δεν ειναι ετσι τοτε οι κυριοι που στο κατοχύρωσαν εχουν διαπράξει σοβαρότατο ολίσθημα. Επίσης αν μου το κατοχυρώσουν το "Καπέλο Ιασης της Επιληψίας" και παω να το εμπορευτω έχω την εντύπωσει οτι ο ιατρικός σύλλογος αν είναι σοβαρότερος απο το ΤΕΕ θα αντιδράσει. Το ίδιο και ο δικηγορικός συλλόγος αν πατεντάρω τον "Χαρτοφύλακα θετικής Εκδίκασης Υποθέσεων". Με εχει εντυπωσιασει το παθος σου για αυτήν την υπόθεση και αυτό το σέβομαι, αυτό που με κανει να αντιδρώ δεν ειναι τόσο η ιδέα που προτεινεις αλλα η επίθεση που κανεις σε θεσμους και νομους όπως ο ΟΑΣΠ και ο ΕΑΚ και κυρίως η βαναυση κακοποίηση όρων και εννοιων της μηχανικής, της σεισμολογίας και όσων αλλων επιστημων εμπλέκονται στο όνομα της δικιας σου διαισθητικής αντιληψης (κληρονομικό χάρισμα) των πραγμάτων. Επειδή σίγουρα εχεις δαπανήσει πολυ κόπο και χρήματα για αυτην την υπόθεση, γιατι δεν προσπαθεις να ολοκληρώσεις τις σπουδές σου, ωστε να μπορέις ο ίδιος να την τεκμηριώσεις θεωρητικά και όχι να περιμένεις απο τους αλλους να δαπανησουν χρονο για να στην καταρριψουν; Πεντε χρόνια δεν ειναι πία και τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα όταν εχεις τετοιο παθος. Απλα αν το κανεις θα καταλαβεις αυτό που σου λενε όλοι, ότι σε πρακτικό επίπεδο ή προταση σου δεν μπορεί ούτε ευκολα να προσομοιωθεί (και να μπορει αμφιβαλω αν θα καταληξει σε ευμενη αποτελεσματα διατομων), ουτε ολοκληρωμενη είναι οσον αφορά της κατασκευαστικές λεπτομέρειες και κυρίως δεν αποδεικνύει την οικονομία της εφαρμογής της. Αυτα είχα να πω και δεν θελω να ξανατοποθετηθω. Αν κανω λαθος για τις αρμοδιότητες του Ο.Β.Ι με συγχωρεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts