jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Κ κάτι άσχετο. Ελληνική λέξη πυλωτή δεν υπάρχει, άρα δεν έχει κ ορθογραφία. Σωστό νομίζω είναι το πιλοτή....από το ξένο pilotis.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2009 Ούτε στα ελληνικά υπάρχει! Μόνο στα ξένα: pilotis...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Φίλοι Μηχανικοί. Θα ήθελα την γνώμη σας σε μια απλή ερώτηση. Πιο είναι το καλύτερο σύστημα στον κόσμο σεισμικής μόνωσης, και γιατί?
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 ............Το βρήκα!!!Να υπάρχουν μόνο ισόγεια!:mrgreen: Από όσο ξέρω τα "εφέδρανα" στη θεμελίωση.
mred-akias Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Από όσο ξέρω τα "εφέδρανα" στη θεμελίωση. Τα οποία από όσα λίγα ξέρω και εγώ είναι τόσο αποτελεσματικά επειδή "απομονώνουν" την κατασκευή (ελαστομερή ανάμεσα στην κατασκευή και την στήριξή της αν θυμάμαι καλά). Επίσης είναι οικονομικά δυσπρόσιτα (ιδίως για κατασκευές μικρού σχετικά κόστους πχ σπίτια) για τον ίδιο λόγο.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Τώρα μία άλλη ερώτηση. Πιο ακριβή κατασκευαστικά είναι η μονοκόμματη βάση ή οι μεμονωμένες με πέδιλο δοκούς?
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2009 Κάποιος άλλος θα ξέρει. Εγώ πάντως όχι.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2009 Κύριε Γιάννη είστε εκτός θέματος. Η απάντηση πάντως δεν είναι μονοσήμαντη. Εξαρτάται από το έδαφος από το κτίριο και από τον μηχανικό. Η μονοκόμματη είναι πιο απλή και πιο γρήγορη Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2009 Φίλε ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ δεν είμαι εκτός θέματος. Έχει ειπωθεί ότι ένας από τους λόγους που δεν γίνεται σεισμική μόνωση είναι το κόστος. Παραθέτοντας πριν τις δύο ερωτήσεις, ήθελα να αποδείξω ακριβώς το αντίθετο. Συγκεκριμένα. Η σεισμική μόνωση που προτείνω στην ευρεσιτεχνία είναι η εξής. Μεμονωμένες βάσεις, ελαστικά επάνω τους,γέμισμα με φελιζόλ ή αφράτο χώμα το κενό, μέχρι το πάνω μέρος των ελαστικών, για να μην καλουπώνουμε, και σιδερώνουμε και σκυροδετούμε την μονοκόμματη βάση. Εγώ λέω ότι το κόστος είναι το ίδιο. Και το ξέρω γιατί είμαι κατασκευαστής. Γιατί δεν γίνεται μελέτη για σεισμική μόνωση? Από προκατάληψη, από συμφέροντα, ή για να εφαρμόζουμε τον Ε.Α.Κ.? Και ποιος είναι αυτός που έχει αντίθετη άποψη στο ότι, ένα πακτωμένο με το έδαφος, ανεξάρτητο από τον φέροντα, κατάλληλων γεωμετρικών διαστάσεων, φρεάτιο ανελκυστήρα, δεν συμβάλει αποτελεσματικά στην παθογένεια των δομικών κατασκευών, ως προς τις καταστροφικές πλάγιες δυνάμεις του σεισμού?
Achelleas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2009 @triumph, mkalliou Ασχετο επίσης, αλλά η σωστή έκφραση είναι "όροφος επί pilotis" που σημαίνει "σε υποστυλώματα". Ο όρος έχει χρησιμοποιηθεί από τον LeCorbusier. Τώρα όσον αφορά στην πατέντα, νομιζω ότι το θέμα γυρνάει γύρω από τα ίδια πράγματα χωρις να γίνεται κανενός είδους "επιστημονική" κουβέντα αφού γίνεται αλόγιστη και λάθος χρήση τεχνικών όρων και εννοιών. Αυτό πάλι είναι δική μου γνώμη.....
Recommended Posts