Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.  

22 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Achelleas :

"Τώρα όσον αφορά στην πατέντα, νομιζω ότι το θέμα γυρνάει γύρω από τα ίδια πράγματα χωρις να γίνεται κανενός είδους "επιστημονική" κουβέντα αφού γίνεται αλόγιστη και λάθος χρήση τεχνικών όρων και εννοιών. Αυτό πάλι είναι δική μου γνώμη...."

 

@Achelleas

 

Ναι αλλά γίνεται μια πρώτης τάξεως διαφήμιση και δεν είναι μικρό πράγμα αυτό.

Βέβαια οι κανόνες του φόρουμ δεν ξέρω αν το προβλέπουν αυτό.

  • Απαντήσεις 291
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Απαντήστε μου πρώτα στα απλά, και μετά μιλάμε και για στατική. Προς το παρών μιλάμε για την μέθοδο, δηλαδή φορά απλών δυνάμεων, και δεν έχω πάρει απάντηση που να απαξιώνει την ευρεσιτεχνία. Εκτός από μία συνεχή άρνηση χωρίς λόγο που αδυνατώ να εξηγήσω? Για να απαντήσω επιστημονικά πρέπει να μου κάνετε επιστημονικές ερωτήσεις. Περιμένω τις ερωτήσεις σας. Η ιστοσελίδα μου έχει 2400000 επισκέψεις. Τώρα ποίος κάνει διαφήμιση σε ποιόν...? Μ.Φ.Χ Γιάννης - ίος Google Video

Δημοσιεύτηκε

Τι συντελεστή σεισμικής συμπεριφοράς προτείνεται να χρησιμοποιηθεί σε κτίριο με την εν λόγω διάταξη;

Τι ιδιοπερίοδος αναμένεται;

Θα πρέπει να συντελεστεί ο ικανοτικός σχεδιασμός; Στους κόμβους;

Η κατασκευή πως επηρεάζεται (αν επηρεάζεται) από το έδαφος θεμελίωσης;

Αν χρησιμοποιήσουμε q=1 (λογικότερη συμπεριφορά) έχετε σκεφτεί το κόστος αυτής της κατασκευής;

Είναι γνωστό ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε q=1 και a=0.36g ή αν θέλουμε ακόμα και a=1.0g. Αυτό φυσικά μπορεί να κάνει τη κατασκευή μας πρακτικά αλώβητη από σεισμούς. Το κόστος το σκέφτηκε κανένας;

Δημοσιεύτηκε

@Γιάννης

1. Συντελεστής συμπεριφοράς δεν νομίζω ότι μπορεί να υπολογισθεί έτσι, με το μάτι

2. Ιδιοπερίοδος επίσης δε μπορεί να υπολογισθεί με το μάτι, έχει να κάνει με τη δυσκαμψία του φορέα, ταλαντούμενη μάζα κλπ

3. Όλες επηρεάζονται από το έδαφος, όσον αφορά την ταλάντωση

4. Όσον αφορά το q=1 υπάρχει αυτό: http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=712

 

@Γιάννης-Ιος

Διάβασα ξανά χθες όλα τα μυνήματα από την αρχή για να μπορέσω να καταλάβω τι εννοείτε. Καταλάβαινα στην αρχή, μετά μπλέχτηκα, είδα και το site ξανά. Θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις. Όπως το αντιλήφθηκα μέσα από τη συζήτηση:

α. Ουσιαστικά υπάρχουν πλάκες και μια πλαισιωτή κατασκευή (στύλοι-δοκοί) η οποία συνδέεται με την άνω πλάκα στη στάθμη 0, η οποία με τη σειρά της πατάει πάνω σε ελαστομεταλλικά εφέδρανα.

β. Στο μέσον του κτηρίου υπάρχει ένα φρεάτιο το οποίο δεν είναι συνδεδεμένο με την υπόλοιπη κατασκευή (έχει αρμό) και πατάει στο έδαφος.

γ. Οι στύλοι της πλαισιωτής κατασκευής προεντείνονται και αγκυρώνονται στο έδαφος.

δ. Κατά τη διάρκεια του σεισμού η προένταση βοηθάει στο να μην εφελκύεται τμήμα του υποστυλώματος, αλλά να είναι υπό συνεχή θλίψη.

ε. Σε περίπτωση αστοχίας και μεγάλων μετακινήσεων, η κατασκευή έρχεται σε επαφή με το τοιχείο το οποίο την εμποδίζει να καταρρεύσει.

στ. Και στο κενό μπορεί να μπει κάποιο είδος αποσβεστήρα.

 

Τα λέω σωστά; Αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με στο συγκεκριμένο (π.χ. στο γ) και εξηγήστε μου παρακαλώ τη διαφορά σε σχέση με αυτό που λέω.

Δημοσιεύτηκε

Φίλε mkalliou To σχήμα 2 δείχνει ότι οι ελκυστήρες είναι τοποθετημένοι στις κολώνες.Αυτό είναι σωστό μόνο σε μικρές κατασκευές, εμβαδού 100-150 τετραγωνικών,και ύψους μέχρι 3-4 ορόφων. Σε κατασκευές μεγαλύτερου εμβαδού, και ύψους τοποθετούμε τους ελκυστήρες μόνο στο φρεάτιο τού ανελκυστήρα, τουλάχιστον στις 4 γωνίες αυτού. Οι κολώνες πακτώνονται με τον συνήθη οπλισμό με την πάνω ραντιέφ βάση. Δηλαδή σε αυτή την περίπτωση οι κολώνες δεν έχουν ελκυστήρες. Μόνο τον ανελκυστήρα πακτωμένο με ένα διάκενο.4. Η χρήση του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων σύμφωνα με τις αξιώσεις 1 και 3 όπου ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων τοποθετείται τουλάχιστον στις τέσσερις γωνίες ενός φρεατίου ανελκυστήρα (32) ή μιας σταυροειδούς κολώνας με μεγάλες εξωτερικές πλευρικές διαστάσεις που εδράζεται σε ξεχωριστή μεμονωμένη βάση με επαρκές διάκενο (38) γύρω από όλα τα οριζόντια στοιχεία της δομικής κατασκευής έτσι ώστε να δρα ανεξάρτητα από την υπόλοιπη δομική κατασκευή που είναι γύρω του/της ώστε κατ’ αυτόν τον τρόπο να αυξηθεί περαιτέρω η δομική ακαμψία του φρεατίου ανελκυστήρα (32) ή της σταυροειδούς κολώνας.Αυτή η συνδυασμένη κατασκευή επιδεικνύει την εξής συμπεριφορά κατά την διάρκεια ενός σεισμού: όλος ο υπόλοιπος σκελετός ταλαντεύεται γύρω από το φρεάτιο του ανελκυστήρα ακουμπώντας σ’ αυτό σε διάφορα σημεία του διάκενου (38) λίγο πριν ο σκελετός να υπερβεί το σημείο θραύσης του, κατ' αυτόν το τρόπο πριν να υποστεί θραύση και κατάρρευση ακουμπά επάνω σε μια άκαμπτη δομή (φρεάτιο ανελκυστήρα) ή μια σταυροειδή άκαμπτη κολώνα και έτσι ο κατακόρυφος άξονας του σκελετού δεν ξεπερνά το επιτρεπόμενο όριο θραύσης του, αλλά και δεν υιοθετεί το σχήμα S λόγω της αδράνειας των πλακών που αναφέρθηκε ανωτέρω. Με λίγα λόγια φίλε mkalliou και Γιάννη αυτή είναι μία μέθοδος. Η στατική μελέτη που γίνεται μέχρι σήμερα δεν αλλάζει. Ούτε στις κολώνες, ούτε στα δοκάρια ούτε στις πλάκες.Ότι στατική μελέτη κάνατε μέχρι σήμερα, για ότι κατηγορία εδάφους την κάνατε, την ίδια θα κάνετε και με την ευρεσιτεχνία. Τι αλλάζει. α) Όχι μεμονωμένες βάσεις, με πέδιλο δοκούς,...αλλά, ή μεμονωμένες βάσεις και ραντιέφ, ή διπλή ραντιέφ, με προσθήκη ελαστικών μεταξύ των. β)Διάκενο γύρω από τον ανελκυστήρα. Τίποτε άλλο. Είναι μία έξτρα άμυνα της κατασκευής, αυτό κάνει η ευρεσιτεχνία. Κόστος 5000 με 10000 ευρώ , ο μηχανισμός, και οι γεωτρήσεις. Για πιούς υπολογισμούς, και επιστημονικές αναλύσεις μου λέτε? Ένα ανεξάρτητο παλούκι πακτωμένο με το έδαφος είναι, για να κάνει απόσβεση της κινητικής φοράς του φέροντος σκελετού. Γιατί? για να σταματάει εν τι γέννεση πριν καν δημιουργηθούν, οι καταστροφικές δυνάμεις του συντονισμού, που είναι αυξητικές. Ετσι ούτε καταπονούμε μηχανικά τον οπλισμό, αλλά ούτε και το κτήριο.

Δημοσιεύτηκε
Άρα το έχω καταλάβει σωστά, όπως το περιέγραψα στο προηγούμενο μύνημά μου;

 

Περίπου... όταν έχουμε φρεάτιο ανελκυστήρα, δεν τοποθετούμε ελκυστήρες στις κολώνες....μόνο ελκυστήρες,στον ανελκυστήρα.

Δημοσιεύτηκε

Και αν δεν έχουμε φρεάτιο δηλαδή και έχουμε τοιχώματα (σε σταυροειδή διάταξη όπως λες) βάζεις στα υποστυλώματα;

Δημοσιεύτηκε

Δεν αναφέρω κάτι τέτοιο. Θέλω να πω ότι το ανεξάρτητο τμήμα που πακτώνομαι με το έδαφος με τους ελκυστήρες, μπορεί να έχει ότι γεωμετρικό σχήμα θέλουμε. π.χ φρεάτιο ανελκυστήρα, ή σταυροειδή κολόνα, ή ακόμα και ένα συμπαγή ολόκληρο δωμάτιο.Σε κάθε περίπτωση όταν τοποθετούμε τους ελκυστήρες στα παραπάνω γεωμετρικά σχήματα, δεν τοποθετούμε ελκυστήρες στις κολώνες.

Δημοσιεύτηκε

Sorry, το ξαναδιάβασα. Είπες έχει σχέση με το εμβαδόν της κάτοψης και το αριθμό των ορόφων.

Άρα η καινοτομία είναι η προένταση στους στύλους ή το φρεάτιο με αγκύρωση στο έδαφος και η δεύτερη γραμμή άμυνας το φρεάτιο ή ό,τι άλλο μπαίνει για τον σκοπό αυτό...

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.