Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Φίλε mkalliou καλά κατάλαβες. Το φρεάτιο είναι η τρίτη άμυνα, η διπλή ραντιέφ με τα ελαστικά η δεύτερη, και ο στατικός υπολογισμός που γίνεται σήμερα, η πρώτη άμυνα. Θέλω να πω το εξής. Ο σεισμός μεταδίδεται σε κυματοειδή μορφή. Το κύμα του σεισμού αποτελείτε από το ύψος κύματος, και το βάθος κύματος, όπως κάθε κύμα. Αν τοποθετούσαμε ελκυστήρες σε κάθε κολόνα σε μία οικοδομή μεγάλου εμβαδού π.χ 400 τετραγωνικών μέτρων, θα είχαμε το εξής πρόβλημα. Ο κυματισμός του εδάφους κατά τον σεισμό, θα μετέτρεπε τις μεμονωμένες κολόνες σε έμβολα θραύσεως των δοκών. Και αυτό γιατί, μία μεγάλου εμβαδού επιφάνεια έχει από κάτω της περισσότερα του ενός σεισμικά κύματα Το αποτέλεσμα θα είναι να σπάσουν τα συρματόσχοινα του ελκυστήρα. Όταν όμως το εμβαδόν είναι μικρό 100 τετρ..μέτρα, τότε η κατασκευή ανεβαίνει και κατεβαίνει πάνω σε ένα μόνο σεισμικό κύμα, χωρίς να δημιουργείται εμβολισμός των κολονών. Οπότε τότε μόνο χρησιμοποιούμε ελκυστήρες στις κολόνες. Σε μεγάλα εμβαδά τοποθετούμε ένα πακτωμένο γεωμετρικό σχήμα, (φρεάτιο ή άλλο) με διάκενο, για τον εξής λόγο. Το φρεάτιο επειδή έχει μικρό γεωμετρικό σχήμα, βρίσκεται πάντα πάνω σε ένα σεισμικό κύμα,οπότε δεν παθαίνει ζημιά. Το διάκενο χρησιμεύει για τέσσερις λόγους. α) Να μην μεταφέρει το φρεάτιο στον φέροντα, την δυναμική του σεισμού. β) Να αφήνει τον φέροντα στην σεισμική μόνωση που του προσφέρει η διπλή ραντιέφ βάση μακριά από το ταλαντευόμενο φρεάτιο. γ) Να εξαντλήσει ο φέροντας τις μηχανικές αντοχές του, και λίγο πριν σπάσει να γίνει απόσβεση πάνω σε υδραυλικά συστήματα τοποθετημένα στο διάκενο του ανελκυστήρα. δ) Για να μην ακουμπάει επάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα ο φέρων οργανισμός, και κατ αυτόν τον τρόπο μεταφέρει πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις του βάρους του φέροντος οργανισμού. Έτσι μπορούμε να εφαρμόσουμε περαιτέρω δυνάμεις προ έντασις στο φρεάτιο, ώστε το φρεάτιο να αποκτήσει μεγαλύτερη αντοχή έναντι των δυνάμεων της διάτμησης, προερχόμενες από την οριζόντια φορά των πλακών κατά την διάρκεια του σεισμού. Η διπλή ραντιέφ βάση διαμοιράζει ομοιόμορφα τις δυνάμεις του κυματισμού του σεισμού,έτσι ώστε να μην δημιουργείται εμβολισμός στις κολόνες, όπως συμβαίνει με τις μεμονωμένες βάσεις.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2009 Αυτή η διάκριση για τη διαφορά φάσης της διέγερσης σε δύο διαφορετικά σημεία της κατασκευής έχει νόημα όταν αυτά τα σημεία είναι αποκακρυσμένα μεταξύ τους (όχι της τάξης των 20-30m). Υπάρχουν εργασίες πάνω στο θέμα και αφορούν σε κοιλαδογέφυρες με μεγάλα ανοίγματα. Δεν ξέρω τι επιρροή έχει σε κτήρια διαστάσεων έως 20-30m (μετά ούτως ή άλλως μπαίνει αρμός). Τα υπόλοιπα θα τα σκεφτώ και θα επανέλθω. Πάντως σίγουρα έχετε αίσθηση της κίνησης του εδάφους και της απόκρισης του φορέα...!!! 1
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2009 Ευχαριστώ mkalliou για τα καλά σου λόγια. Αν πράγματι η διαφορά φάσης της διέγερσης δεν επηρεάζει τις κατασκευές, ή τις επηρεάζει ελάχιστα, αυτό είναι πολύ καλό. Αυτό το κριτήριο βοηθάει τις μικρές οικίες να κάνουν προ ένταση στις γωνιακές κολώνες. Αρκεί η διατομή τους να έχει το σχήμα Γ και να είναι λίγο μεγαλύτερη του κανονικού. Και αυτό γιατί ο ελκυστήρας για να δουλέψει καλύτερα χρειάζεται διατομές μεγάλων γεωμετρικών διαστάσεων, ώστε η κολόνα να αντέχει τον λυγισμό, αλλά και να μπορεί να παραλάβει την επιπλέον θλίψη που δημιουργείται από τον ελκυστήρα.
Achelleas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2009 Κύριε Γιάννη, αφού υπάρχουν δύο από εμάς που πείστηκαν από την πατέντα σας, νομίζω ότι μπορείτε να προχωρήσετε σε θεωρητική θεμελίωση της...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2009 Φίλε Achelleas. To θέμα δεν είναι αν πείστηκαν δύο από εσάς. Το θέμα είναι ότι οι 15 που ψήφισαν αρνητικά δεν έπεισαν ούτε εμένα, αλλά ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό. Έγινε τόσο εκτενή ανάλυση, σε ένα τόσο απλό θέμα,που αν δεν το καταλάβανε, τότε τι να πω? Το ότι είναι απλό, αλλά εμπεριέχει τόση μεγάλη επιστήμη από πίσω του, αυτό λέγετε ευρεσιτεχνία. Το ότι δεν μπορούν να το καταρρίψουν στατικά, και να ψηφίζουν όχι, αυτό δεν ξέρω πως λέγετε?
ΚΙΣΑΝΑΚΗΣ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Καλημέρα!!, εγώ δεν μπορώ να μπώ στην επιστημονική συζήτηση που κάνετε, το θέμα είναι & πολλή σοβαρό αλλά & απέχει απο τις γνώσεις μου!!!!!!!.... Σε κάθε περίπτωση όμως θέλω & δύναμαι να διαθέσω την δικιά μου "ιδέα" για το κομμάτι τις "Αντισεισμικής Μόνωσης" εάν φυσικά κριθεί χρήσιμη & αποτελεσματική. Ευχαριστώ...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2009 Φίλε ΚΙΣΑΝΑΚΗ με μεγάλη χαρά θα συνεργαστώ μαζί σου. Εγώ προσωπικά, μου αρέσει η ευρεσιτεχνία σου.Με την πρώτη ευκαιρία θα συνεργαστούμε. Μ.Φ.Χ Γιάννης -ιος
acnt Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2009 Παρακαλούνται όσοι δεν έχουν διάθεση να συμμετέχουν στο θέμα, να σταματήσουν τα ειρωνικά σχόλια.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2009 Φίλοι Μηχανικοί. Αυτό που κάνει τελικά η ευρεσιτεχνία,είναι ότι μετατρέπει τις πλάγιες δυνάμεις που δημιουργούνται στον σεισμό, από την αδράνεια των πλακών να υπακούσουν σε αυτές, σε κάθετες δυνάμεις, αναγκάζοντας τα γεωμετρικά σχήματα που έχουμε πακτώσει με το έδαφος, τα τις παραλάβουν.Αυτό συμβαίνει α)λόγο αντίδρασης του συρματόσχοινου να επιμηκύνει τις διαστάσεις του, λόγο δημιουργίας τοξοειδούς μορφής του υποστυλώματος που δημιουργείτε από τον λυγισμό, με αποτέλεσμα να τείνει να μεγαλώσει το μήκος του. β) Μονόπλευρη αντίδραση, υποχώρησης της βάσης, κάθετης φοράς,λόγο αντίδρασης του εδάφους να υποχωρήσει.γ)Λόγο αντίδρασης της κορυφής του υποστυλώματος να συνθλιβεί. Πιστεύω ότι με το κατάλληλο γεωμετρικό σχήμα, το σκυρόδεμα που είναι κατασκευασμένο το υποστύλωμα, μπορεί να παραλάβει αυτές τις πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις που δημιουργούνται σε αυτό κατά την διάρκεια του σεισμού. Πιστεύω ότι είναι ποιο εύκολο να παραλάβει θλιπτικές δυνάμεις, παρά δυνάμεις ροπής που δημιουργούνται στον κόμβο μεταξύ κολόνας και δοκαριού με το υπάρχον σύστημα. Έτσι και αλλιώς η ευρεσιτεχνία είναι ένα συν βοήθειας σε αυτούς τους κόμβους. Ακόμα μια μεγάλη εφαρμογή της ευρεσιτεχνίας γίνετε στις προκατασκευασμένες οικίες στις οποίες η τοποθέτηση ενός συμπαγή γεωμετρικού σχήματος (όπως ένα φρεάτιο από σκυρόδεμα για οποιαδήποτε χρήση) προτεταμένο με το έδαφος, στο κέντρο της κατασκευής, την κάνει αντισεισμική, δίνοντας την δυνατότητα και για την προσθήκη περισσοτέρων ορόφων. Αυτό το φρεάτιο θα προσδώσει μεγάλη αντοχή στους κόμβους της κατασκευής, και μπορεί να είναι και προκατασκευασμένο χωρισμένο σε τετράγωνα σχήματα, ανά όροφο, διότι η προένταση με το έδαφος θα τα κάνει ένα σώμα. Τοποθετώντας τους ελκυστήρες της ευρεσιτεχνίας σε υφιστάμενα φρεάτια ανελκυστήρα, ακριβώς στις εσωτερικές γωνίες τους, κατ αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνομαι αντισεισμική προστασία υφιστάμενων κτηρίων. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ιος http://94.246.113.65/images/images/20/2094742230.jpg ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2009 *********************** 6β. Η αναζήτηση μηχανικών, τεχνικών γραφείων ή εταιρειών παροχής υπηρεσιών, κατασκευαστικών προσφορών, σύνταξης μελετών, παροχής συμβουλών κ.λπ. απαγορεύεται. ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ
Recommended Posts