Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 Φίλε cna συμφωνώ ότι πρέπει να γίνει στατική και μηχανολογική μελέτη. Άλλωστε αυτή είναι η εργασία σας. Εγώ μόνο να σας την αναθέσω μπορώ γιατί δεν ξέρω. Εγώ την μέθοδο καταθέτω. Ενημερωτικά σου λέω ότι η ευρεσιτεχνία έχει κάνει πρόβλεψει για την καταπολέμηση του κυματισμού του εδάφους, καθώς και για την καθίζηση αυτού.Όσο για το κόστος που αναφέρεις, ας το εξετάσουμε για πρώτη φορά σοβαρά. Ερώτηση. Ποιος είναι κατάλληλος για αυτή την εργασία της κοστολόγησης? Για μένα ο πιο κατάλληλος είναι εγώ και εσύ. Εγώ σαν εργολάβος, εργοδηγός, και μηχανοτεχνίτης, έχοντας στην πλάτη μου και 40 χρόνια υπηρεσία στην οικοδομή, και έχοντας και γνώση όλων των συστημάτων δόμησης ανά τον κόσμο. Και εσύ σαν πολύ έμπειρος πολιτικός μηχανικός που είσαι, κατά την γνώμη μου, ξέροντας στατική μελέτη πάνω σε αντοχές και διατομές διαστασιολόγισης. Λιπών, σαν μηχανοτεχνίτης ξέρω ότι αν πάρουμε ένα συρματόσχοινο διατομής Φ/10 και έναν χάλυβα οικοδομικό Φ/10 και τους εφαρμόσουμε εφελκυσμό, αυτό που θα αντέχει υποπολλαπλάσια περισσότερο είναι το συρματόσχοινο Ξέρω ότι το συρματόσχοινο αντέχει Φ/10= 18 ton. Ο χάλυβας τώρα ο οικοδομικός. Η αντοχή του στον εφελκυσμό εξαρτάτε από την περιεκτικότητά του σε άνθρακα. Περισσότερος άνθρακας περισσότερη αντοχή. Αλλά και περισσότερος άνθρακας λιγότερη αντοχή στον επαναλαμβανόμενο λυγισμό.Το συρματόσχοινο αντέχει περισσότερο του χάλυβα, λόγο της ανακάλυψης του ότι οι πολλαπλοί μπλεγμένοι κλώνοι ίδιας διατομής αντέχουν περισσότερο στον εφελκυσμό, από τον χυτό χάλυβα. Όλα αυτά τα λέω για να σας αποδείξω, ότι η τοποθέτηση συρματόσχοινου στην ευρεσιτεχνία, συνεπάγεται με την ανάλογη αφαίρεση χάλυβα,από τον γενικό στατικό υπολογισμό. Αυτό είναι ένα οικονομικό στοιχείο το οποίο αφαιρείτε από την ευρεσιτεχνία. Δηλαδή το συρματόσχοινο δεν υπολογίζετε στο γενικό κόστος αυτής. Το φρεάτιο του ανελκυστήρα, ή άλλου γεωμετρικού σχήματος είναι χρήσιμο υπάρχων μέρος της κατασκευής, οπότε δεν το υπολογίζουμε σαν πρόσθετο έξοδο. Οι διπλές μονοκόμματες βάσεις έχουν περισσότερα αδρανεί υλικά, αλλά πολύ λιγότερη εργασία από τους πεδιλοδοκούς και τις καλουπωμένες βάσεις. Οπότε έρχεται οικονομικά μία η άλλη. Στην περίπτωση μάλιστα που υπάρχει και κατασκευή υπογείου, γλιτώνουμε και την μία μονοκόμματη βάση, γιατί τα εφέδρανα τοποθετούνται στην οροφή του υπογείου. Aλλα στοιχεία εξοικονόμησης χρημάτων, είναι η μείωση του οπλισμού σε όλα τα κάθετα στοιχεία όπως είναι οι κολόνες, και αυτό διότι τις ροπές στις πλάγιες δυνάμεις του σεισμού, αναλαμβάνει να τις πάρει ο κόμβος του φρεατίου του ανελκυστήρα. Σίγουρα όλα αυτά που ανέφερα για την αφαίρεση μερικού οπλισμού από τις κολόνες, θα εφαρμοστούν μετά από εκτεταμένη στατική μελέτη. Αυτή την εξοικονόμηση την υπολογίζω να είναι της τάξεως των 5000 ευρώ, για μία κατασκευή έξι ορόφων.Το κόστος επιβάρυνσης της κατασκευής από την τοποθέτηση του ελκυστήρα θα είναι. Οι γεωτρήσεις, τα επιπλέον κυβικά σκυροδέματος για την μεγαλύτερη διάστασηολόγηση του φρεατίου,τα μηχανολογικά εξαρτήματα της ευρεσιτεχνίας. Όλα αυτά είναι δεν είναι της τάξεως των 15000 ευρώ. Μήων 5000 από την εξοικονόμηση κάθετου οπλισμού, συνολικό κόστος 10000 ευρώ. Περίπου 1700 ευρώ ο όροφος. Ε΄δεν είναι και μεγάλο ποσό, για να κοιμάσαι ήσυχος. Αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται, και καλόπροαίρετη προσπάθεια. Όσο για τις υφιστάμενες οικοδομές, εκεί το κόστος είναι μικρότερο, λόγο του ότι μπορούμε να τοποθετήσουμε τέσσερις μόνο ελκυστήρες, στις εσωτερικές γωνίες του φρεατίου εφαπτόμενοι εξωτερικά σε αυτό. Κόστος 6000 ευρώ ------------------------------------------------------------------------------------ : http://antiseismic-systems.com/3DFigure1_Maya2009.mb Φίλοι μου έβαλα μπροστά την κατασκευή των σχεδίων της ευρεσιτεχνίας σε μορφή video Auto Cad 3D Αυτή είναι η πρώτη μορφή. Αργεί όμως να ανοίξει 5 λεπτά για να δείτε το σχέδιο, και 10 λεπτά για να το επεξεργαστείτε στα κουμπιά. Αν έχετε υπομονή κάντε κλίκ Αν έχετε πρόβλημα προβολής κάντε μου ένα Post Reply ------------------------------------------------------------------------------------ Τι κάνει η ευρεσιτεχνία ως καινοτομία που δεν κάνει ο Ε.Α.Κ. 'Όπως ανάφερα πάρα πάνω οι πλάγιες δυνάμεις του σεισμού, οπότε και οι ροπές ξεκινάνε να μεταφέρονται από κάτω προς τα πάνω. Την πλάγια μεταφορά των δυνάμεων τού σεισμού την εφαρμόζουν κατ ανάγκη οι κολόνες τού ισογείου στον πρώτο όροφο, μετά ο πρώτος στον δεύτερο, και ούτω καθ εξής. Όμως στην συνέχεια συμβαίνει το εξής παράδοξο. Η πρώτη η μεσαία και η τελευταία πλάκα, κατά την ταλάντωση έχουν διαφορετικού μεγέθους διαδρομές,και διαφορετική φορά, λόγο προσθετικής ελαστικότητας των κολονών,σε διαφορετικό χωροχρόνο, από κάτω προς τα πάνω, με αποτέλεσμα οι πολλαπλές πλάκες να έχουν διαφορετικές πλάγιων κατευθύνσεων φορές, και κατ αυτόν τον τρόπο να προκαλούν την δημιουργία πρόσθετων ροπών,και διατμιτηκών τάσεων, οι οποίες τείνουν να παραμορφώσουν τον κάθετο άξονα του σκελετού, σε σχήμα S .Τότε γίνετε της κακομοίρας και δεν ξέρεις που πάνε τα αυγά και τα καλάθια. Γιαυτό, πρέπει να σταματάμε τις ροπές εν τη γεννέση τους, τοποθετώντας το προτεταμένο με το έδαφος ανεξάρτητο από τον φέροντα φρεάτιο, ( με το διάκενο ) σταματώντας κατ αυτόν τον τρόπο τις αυξητικές ροπές του συντονισμού. Με λίγα λόγια ο Ε.Α.Κ κάνει το λάθος να αφήνει τις κολόνες να μεταφέρουν από κάτω προς τα πάνω τις πλάγιες δυνάμεις του σεισμού στον φέροντα σκελετό, αβοήθητες. Οι πλάγιες δυνάμεις του σεισμού όμως δεν μεταφέρονται αβίαστα από τις κολόνες στον σκελετό, και τούτο διότι υπάρχουν άλλες δυνάμεις πού επενεργούν αντίθετα από τη φορά των πλάγιων δυνάμεων του σεισμού, προερχόμενες από την αδράνεια των πλακών, να υπακούσουν στην φορά των πλάγιων δυνάμεων του σεισμού.Η αντίθεση αυτή των δυνάμεων, επί του οριζοντίου άξονος της δομικής κατασκευής, δημιουργεί διατμιτικές τάσεις, καθώς και λυγισμό ανομοιόμορφο σε σχήμα S,(για τους λόγους που αναφέραμε πάρα πάνω )παραμορφώνοντας τον κάθετο άξονα της κατασκευής, με τα γνωστά αποτελέσματα.Εδώ έρχεται η ευρεσιτεχνία να βάλει το χεράκι της και να βοηθήσει τις κολόνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού, όχι μόνο από κάτω προς τα πάνω, αλλά και από τα πλάγια προς τις πλάκες,ομοιόμορφα και ομαλά, με την βοήθεια του προτεταμένου φρεατίου, και τους υδραυλικούς αποσβεστήρες τοποθετημένους στο διάκενο .Συμπερασματικά κατ αυτόν τον τρόπο, ο κάθετος άξονας του σκελετού, διατηρεί την αρχική του μορφή,(και δεν παραμορφώνετε σε σχήμα S ) λόγο ομοιόμορφης μετακίνησης,της μάζας των πολλαπλών πλακών στον ίδιο χωροχρόνο που τους επιβάλει το προτεταμένο φρεάτιο, ξεκουράζοντας και βοηθώντας κατ αυτόν τον τρόπο τις κολόνες, στην μεταφορά των καταστροφικών δυνάμεων του σεισμού προς τις πλάκες.Με άλλα λόγια, η ευρεσιτεχνία δημιουργεί ελεγχόμενη ευκαμψία,επί του κάθετου άξονος του φέροντος,αλλά ταυτόχρονα και σεισμική μόνωση του οριζόντιου άξονος του φέροντα. Επιπλέον σταματάει και την αύξηση του συντονισμού ταλάντοσις προερχόμενη από το ύψος του κτηρίου, τον υφιστάμενο χρόνο του σεισμού, καθώς και από το εύρος κύματος αυτού. Παιδιά υπάρχει λογική σε αυτά που λέω? Ναι η όχι? Σας παρακαλώ περιμένω την απάντηση και την συγκεκριμένη κριτική στο παραπάνω κείμενό μου. Προπαντός από αυτούς που ψήφισαν αρνητικά, ώστε να εμπεδώσουν την ψήφο τους. Παιδιά μία ερώτηση που κάνω πάντα στον εαυτό μου είναι γιατί, αφού η ευρεσιτεχνία φαίνεται να είναι αποδεκτή γιατί κανένας δεν θέλει ως τώρα να συνεργαστεί μαζί μου? Τι κάνω λάθος? Πια συμβουλή θα μου δίνατε? Να τα παρατήσω ή να συνεχίσω? Έχω να πω ακόμα πολλά. Οι κανόνες όμως του φόρουμ δεν με αφήνουν να τα πω λόγο απαγόρευσις συνεχών δημοσιεύσεων. Αν δεν θέλετε να κλείσει το θέμα σε αυτό το φόρουμ, κάντε μου ερωτήσεις Αν με βαρεθήκατε, σας ευχαριστώ για όλα, να είστε καλά. To τελικό συμπέρασμα που βγήκε από αυτό το θέμα είναι ότι, ούτε εγώ έπεισα την πλειοψηφία των μηχανικών, αλλά ούτε και οι μηχανικοί εμένα. Η ιστορία θα δείξει αν η ευρεσιτεχνία θα γράψει ιστορία. Πάντως τα δικά μου συμπεράσματα με την ενασχόλησή μου με την ευρεσιτεχνία είναι τα εξής. Κανένας σε αυτό τον τόπο δεν βοηθάει την έρευνα. Όλα αφήνονται στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Κανένας επώνυμος αρμόδιος επιστήμονας δεν έχει το θάρρος να με αντιμετωπίσει δημόσια σε μία στατική συζήτηση. Τους το ζήτησα δημόσια, και όλοι έχουν κρυφτεί. Όλοι μου λένε no money, no honey, no bugs bunny. Mε αυτές τις συνθήκες είμαι ο μόνος που μπορώ να πω, ένας σεισμός θα με σώσει. Οι εφημερίδες δεν γράφουν για μένα, γιατί δεν είμαι επώνυμος. Οι επώνυμοι κρύβονται όταν τους ζητώ βοήθεια, ή λένε αερολογίες που δεν στέκουν στην λογική, όπως δεν ξέρω τίποτα από στατική, και να μην ασχολούμαι με αυτά. Ας μου καταθέσουν αυτοί μία καλύτερη πρόταση, για να δικαιολογήσουν τα κονδύλια που παίρνουν για αυτό το σκοπό. Εγώ αμφισβητώ δημόσια τον Ε.Α.Κ σαν ξεπερασμένο,και είμαι έτοιμος να υπερασπιστώ τις απόψεις μου. Αν τα ΜΜΕ θέλουν να βοηθήσουν την έρευνα, ας μου φέρουν δημόσια έναν επιφανή αρμόδιο επιστήμονα σε διάλογο μαζί μου. Τώρα τους αμφισβητώ εγώ. __________________
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2009 Θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω πολύ απλά τι κάνω, και γιατί κάνω το κάθε τι. Αν πάρουμε ένα τραπεζάκι, αυτό με τα μακριά ασταθή πόδια. Τοποθετήσουμε επάνω σε αυτό δύο ξεχωριστές στοίβες CD, καμιά τριανταριά η κάθε μία. Η μία στοίβα με τα CD, είναι ασύνδετη,το ένα δηλαδή πάνω στο άλλο,και η άλλη στοίβα με τα CD, είναι περασμένα το ένα πάνω στο άλλο, σε αυτές τις σιντιέρες που έχουν ένα κεντρικό στέλεχος. Αν κουνήσουμε το τραπεζάκι, κάνοντας κατ αυτόν τον τρόπο προσομοίωση σεισμού, θα παρατηρήσουμε το εξής. Πρώτα απ όλα θα δούμε ότι η ασύνδετη στοίβα με τα CD, θα πέσει, ενώ η άλλη στην σιντιέρα δεν θα πάθει τίποτα. Θα δούμε όμως και ένα άλλο πράγμα να συμβαίνει. Η ασύνδετη στοίβα με τα CD, λίγο πριν σπάσει, έχει πάρει το σχήμα S, ενώ η άλλη διατηρεί τον κάθετο άξονά της ακέραιο.Αυτή είναι η αρχή της ιδέας. Εγώ μετά τι έκανα. Έκανα τρις ξεχωριστές βάσεις, ανεξάρτητες ή μία από την άλλη. α) Η πρώτη βάση είναι η βάση του φρεάτιου του ανσασέρ, η οποία είναι προτεταμένη με το έδαφος. Αυτή την προένταση την εφαρμόζει ο ελκυστήρας δομικών έργων, κάνοντας τα δύο μέρει (έδαφος, και φρεάτιο) ένα σώμα (σάντουιτσ) Αυτό το έκανα φυσικά, για να αντέχει το φρεάτιο στις πλάγιες δυνάμεις. Αυτό το φρεάτιο που συγχρόνος είναι και ένας χρήσιμος χώρος, το θέλω να είναι ανεξάρτητο από την άλλη οικοδομή (σαν ένα κτήριο μέσα σε ένα άλλο ανεξάρτητο ) Για να το κατορθώσω αυτό, δημιούργησα τον αρμό ή αλλιώς διάκενο, γύρω από 1) την βάση του φρεατίου. 2) γύρω από κάθε πλάκα που πάει να ακουμπήσει το φρεάτιο, έτσι ώστε αυτό να είναι ανεξάρτητο. β)και γ) βάση. Είναι δύο μονοκόμματες βάσεις η μία πάνω στην άλλη που ενδιάμεσα, φέρουν ελαστικά (για σεισμική μόνωση ) Είναι τοποθετημένες πάνω από την βάση του φρεατίου, και χωρίζονται από το φρεάτιο με τον αρμό.Το εμβαδόν τους είναι όσο και το εμβαδόν του κτηρίου. Η κάτω βάση είναι ανεξάρτητη. Η πάνω βάση που πατάει πάνω στα λάστιχα,είναι ενωμένη με τις κολόνες της οικοδομής. Αυτή η συνδυασμένη κατασκευή, κατά την διάρκεια του σεισμού, επιδεικνύει την εξής συμπεριφορά. 1) Το φρεάτιο πάλλεται δεξιά - αριστερά, πάνω-και κάτω στον ακριβή ρυθμό του σεισμού. Ο φέρον οργανισμός του κτηρίου, ο οποίος είναι ανεξάρτητος,και περιμετρικά του φρεατίου, έχει την εξής συμπεριφορά. Είπαμε ότι είναι ενωμένος με την πάνω μονοκόμματη βάση, και πατάει πάνω σε ελαστικά, που αυτά με την σειρά τους πατάνε στην κάτω ανεξάρτητη βάση. Αυτά τα λάστιχα ελαχιστοποιούν την κίνηση του εδάφους, να μεταβιβαστεί στον φέροντα. Αλλά τελικά κάποια μικρή μεταβίβαση γίνετε στην πάνω βάση, και τελικά και στον φέροντα,ο οποίος αρχίζει να πάλλεται γύρω από το φρεάτιο του ανελκυστήρα, μεταβιβάζοντας τις δυνάμεις του σεισμού μέσα από τις κολόνες στην πρώτη πλάκα, μετά στην δεύτερη και ούτω καθ εξής. Για να αποφύγουμε την ταλάντωση, αλλά και κρούση του φέροντα στο φρεάτιο, τοποθετούμε ανάμεσα στο διάκενο, υδραυλικά συστήματα, ή ελαστικά. Αυτό γίνετε για τρεις λόγους. 1) Για ομαλή απόσβεση δυνάμεων 2) Για ελεγχόμενη ελαστικότητα του κάθετου άξονα του φέροντα 3) Για να βοηθήσουμε τις κολόνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού, όχι μόνο από κάτω, αλλά και από τα πλάγια, με την βοήθεια του προτεταμένου φρεατίου. Όλη αυτή η ελαστικότητα του κάθετου άξονα, μπορεί να είναι ελεγχόμενη. Πώς? Όταν Π.Χ θέλουμε τα πάνω πατώματα να πάλλονται περισσότερο από τα κάτω, μεγαλώνουμε το διάκενο, και βάζουμε λιγότερη πίεση στα υδραυλικά. Κατ αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να υπολογίσουμε στατικά την μεταφορά των ροπών, που υφίσταται το κτήριο κατά την διάρκεια του σεισμού,και μετά αφήνοντας το διάκενο του κάθε ορόφου τόσο μικρό ή μεγάλο ώστε αυτό να είναι το κατάλληλο διάκενο, με την ανάλογη υδραυλική πίεση,ώστε να ελέγχουμε την καμπτικότητα του κάθετου άξονα, και την αποφυγή καταστρεπτικής μεταφοράς ροπών. Michanikos.gr > Γενικά > Κουβέντα γίνετε ψηφοφορία για το εάν Θέλετε να είναι μόνιμο το θέμα Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΕΛΚΥΣΤΉΡΑΣ (Δηλαδή η ευρεσιτεχνία ) Παρακαλώ ψηφίστε.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Γιάννη,δεν θέλω να σου καταρρίψω την ιδέα σου,αλλά το πρόβλημα του σεισμού έχει ήδη λυθεί.Η πατέντα σου έχει κάκιστη σχέση value for money κ δεν βλέπω κανένα λόγο να εφαρμοστεί.Το κεντρικό φρεάτιο του ανελκυστήρα παίζει ΗΔΗ το ρόλο που προτείνεις με την ευρεσιτεχνία σου,ακόμα κ με παθητική ανάληψη δυνάμεων (χαλύβδινος οπλισμός) αντί για ενεργητική (προεντεταμένος οπλισμός).......... Η ευρεσιτεχνία σου έχει ήδη εφαρμοστεί στους ουρανοξύστες των Ηνωμένων Πολιτειών,όπου ο κεντρικός πυρήνας ήταν ο κύριος φορέας μεγάλης ακαμψίας που απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της σεισμικής δύναμης.Εκτός αυτού,ακόμη δεν έχεις αναπτύξει την ιδέα σου πώς μπορεί να σταθεί οικονομικά,καθώς σου είπα ότι η σχέση value for money για ένα θέμα (σεισμός) ΗΔΗ λυμένο είναι κάκιστη.Δεν μας έχει αναπτύξει από πού θα αποσβεσθεί αυτό το επιπλέον κόστος σε σχέση με μία συμβατική κατασκευή.Συν τοις άλλοις,ποιός είπε ότι το φρεάτιο του ανελκυστήρα χωροθετείται κατά κανόνα στο κέντρο της οικοδομής?Αν είναι σε άκρο πώς θα λειτουργήσει η ευρεσιτεχνία σου?Συμφωνώ με το rigid,ότι πας για την πιό ψαθυρή αστοχία που θα έχει υπάρξει ποτέ σε κτίριο......κ αυτό που σου λέω δεν χρειάζεται ΚΑΝ μοντελοποίηση,στο εγγυώμαι για να μην δαπανήσεις άσκοπα τα χρήματά σου,εκτός κ αν με αυτό το όνειρο ικανοποιείς τις εσωτερικές ανάγκες σου. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω,ΑΝ η ιδέα σου δεν ευσταθεί οικονομικά ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τις συμβατικές κατασκευές,ΠΟΤΕ δεν πρόκειται 1.να επιχορηγηθεί 2.να εφαρμοστεί. Εγώ κατ' ελάχιστον υπολογίζω το κόστος της ευρεσιτεχνίας σου για ένα συμβατικό 4όροφο κτίριο στα 100.000 ευρώ ως κόστος εγκατάστασης,κ γύρω στα 1.000 ευρώ ετήσιο κόστος συντήρησης της προέντασης κ των ατμοσφαιρικών συνθηκών που αυτή απαιτεί.Με διάρκεια ζωής 70 έτη,όχι παραπάνω.ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ για να προτιμήσω την ευρεσιτεχνία σου? Πείσε με,κ θα έχεις την υποστήριξή μου σε αυτή την κουβέντα.......ακόμα δεν έχω ψηφίσει.......
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2009 Φίλε [email protected] σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με το θέμα.Μέσα από την αντιπαράθεση βγαίνει η αλήθεια. Αυτή η αντιπαράθεση λέγεται έρευνα για το νέον, και δεν είναι καθόλου εύκολο, ούτε να ανατρέψει κάποιος τα υπάρχοντα δεδομένα, αλλά ούτε και να είναι αλάνθαστος. Είναι αυτό που λέμε ( η περιέργεια σκότωσε την γάτα ) Αλλά η περιέργεια γέννησε και την γνώση, και η γνώση γέννησε τον άνθρωπο. Πάνω σε αυτή την βάση κάνουμε την φιλική αντιπαράθεση, ψάχνοντας για το νέον, το οποίο εύχομαι να προσθέσει ένα λιθαράκι στην επιστήμη, για το καλό του ανθρώπου [email protected] Γιάννη,δεν θέλω να σου καταρρίψω την ιδέα σου,αλλά το πρόβλημα του σεισμού έχει ήδη λυθεί Γιαννης-ιος Η τεχνολογία όμως εξελίσσετε, και θα εξελίσσετε πάντα. Δεν έχω το πρόβλημα να καταρριφθεί η ευρεσιτεχνία. Έχω πρόβλημα στο ότι, εάν κάτι από αυτά που λέω να είναι αλήθεια, και δεν εξεταστή. [email protected] Η πατέντα σου έχει κάκιστη σχέση value for money κ δεν βλέπω κανένα λόγο να εφαρμοστεί. Γιαννης-ιος Διάβασε την απάντηση 261 και πες μου που δεν συμφωνείς για το κόστος που λέω. [email protected] Το κεντρικό φρεάτιο του ανελκυστήρα παίζει ΗΔΗ το ρόλο που προτείνεις με την ευρεσιτεχνία σου,ακόμα κ με παθητική ανάληψη δυνάμεων (χαλύβδινος οπλισμός) αντί για ενεργητική (προεντεταμένος οπλισμός)........Γιαννης-ιος Συμφωνώ ότι παίζει αυτό τον ρόλο, αλλά δεν τον παίζει σωστά. Η παθητική ανάληψη δυνάμεων υστερεί της ενεργητικής που προτείνω σε πάρα πολλά σημεία, ως προς την μηχανική αντοχή του σκυροδέματος Ακόμα η μέθοδος κατασκευής του φρεατίου έτσι όπως την προτείνω εγώ, προσφέρει άλλες μηχανικές υπηρεσίες στο κτήριο, από το σημερινό φρεάτιο, το οποίο δημιουργεί μόνο μία αντίδραση ροπής στον κόμβο. Το προτεταμένο φρεάτιο με το έδαφος σε συνδυασμό με το διάκενο, αλλάζει την στατική του κτηρίου όχι με αντίδραση ροπής στον κόμβο, αλλά με ελεγχόμενη αντίδραση κρούσης....διάβασε απάντηση 262 [email protected] Η ευρεσιτεχνία σου έχει ήδη εφαρμοστεί στους ουρανοξύστες των Ηνωμένων Πολιτειών,όπου ο κεντρικός πυρήνας ήταν ο κύριος φορέας μεγάλης ακαμψίας που απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της σεισμικής δύναμης. Γιαννης-ιος Είδες που το κάνανε και αλλού και είναι εντάξει? Πάντως για να σου δώσουν διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, γίνετε διεθνή έρευνα για το νέον, και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι σαν το δικό μου. Δεν θα είχα Διεθνή δίπλωμα αν υπήρχε όμοιο. [email protected] Εκτός αυτού,ακόμη δεν έχεις αναπτύξει την ιδέα σου πώς μπορεί να σταθεί οικονομικά,καθώς σου είπα ότι η σχέση value for money για ένα θέμα (σεισμός) ΗΔΗ λυμένο είναι κάκιστη.Δεν μας έχει αναπτύξει από πού θα αποσβεσθεί αυτό το επιπλέον κόστος σε σχέση με μία συμβατική κατασκευή.Συν τοις άλλοις,ποιός είπε ότι το φρεάτιο του ανελκυστήρα χωροθετείται κατά κανόνα στο κέντρο της οικοδομής? Αν είναι σε άκρο πώς θα λειτουργήσει η ευρεσιτεχνία σου? Γιαννης-ιος Σε μεγάλες κατασκευές κάνουμε δεύτερο φρεάτιο ανελκυστήρα, και όχι κατ ανάγκη στο κέντρο. [email protected] Συμφωνώ με το rigid,ότι πας για την πιό ψαθυρή αστοχία που θα έχει υπάρξει ποτέ σε κτίριο......κ αυτό που σου λέω δεν χρειάζεται ΚΑΝ μοντελοποίηση,στο εγγυώμαι για να μην δαπανήσεις άσκοπα τα χρήματά σου,εκτός κ αν με αυτό το όνειρο ικανοποιείς τις εσωτερικές ανάγκες σου. Γιαννης-ιος Αυτοί που φτιάξανε τον ουρανοξύστη στην Αμερική, σίγουρα έχουν αντίθετη άποψη. [email protected] Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω,ΑΝ η ιδέα σου δεν ευσταθεί οικονομικά ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τις συμβατικές κατασκευές,ΠΟΤΕ δεν πρόκειται 1.να επιχορηγηθεί 2.να εφαρμοστεί. Εγώ κατ' ελάχιστον υπολογίζω το κόστος της ευρεσιτεχνίας σου για ένα συμβατικό 4όροφο κτίριο στα 100.000 ευρώ ως κόστος εγκατάστασης,κ γύρω στα 1.000 ευρώ ετήσιο κόστος συντήρησης της προέντασης κ των ατμοσφαιρικών συνθηκών που αυτή απαιτεί.Με διάρκεια ζωής 70 έτη,όχι παραπάνω.ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ για να προτιμήσω την ευρεσιτεχνία σου? Πείσε με,κ θα έχεις την υποστήριξή μου σε αυτή την κουβέντα.......ακόμα δεν έχω ψηφίσει.......Γιαννης-ιος Για το κόστος δες απάντηση 261 Άλλωστε κάνει και για φράγματα, και για ανεμογεννήτριες, όπου εκεί σίγουρα μειώνει τις διαστάσεις του σκυροδέματος, κάνοντας τις κατασκευές αυτές πιο οικονομικές.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Αν μου επιτρέπετε, μερικές ερωτήσεις: 1. Ποιό είναι τι τυπικό βάρος μιας συμβατικής οικοδομής; Ρωτώ για να έχουμε μία τιμή αναφοράς. 2. Ποιό θα είναι το τυπικό μέγεθος την κατακόρυφης δύναμης προέντασης που προτείνεται από τον Γιάννη-ιος; Τι ποσοστό του βάρους θα είναι; 3. Η κατακόρυφη αυτή δύναμη προέντασης θα "κλείνει" μέσα στον σκελετό της οικοδομής; Δηλαδή θα συμπιέζει μόνο το φρεάτιο του ανελκυστήρα της οικοδομής; Ή θα "κλείνει" μέσω του εδάφους; Δηλαδή θα συμπιέζει ολο το φρεάτιο του ανελκυστήρα προς το έδαφος (οπότε θα "κλείνει" μέσω του εδάφους);
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Φίλε CostasV Ας πάρουμε γία παράδειγμα μια οικοδομή έξη ορόφων, με εμβαδόν 150 τ.μ 150 τ.μ Χ 6 όροφοι = 900 τ.μ οικοδομή. Εμπειρικά ξέρω ότι όταν πολλαπλασιάσεις το εμβαδόν επί το 0,25 βρίσκεις τα κυβικά της οικοδομής και προσθέτουμε + τις βάσεις. Οπότε 900 x 0,25 = 225 κ.μ x 2450 κιλά το ιδικό βάρος του κυβικού του σκυροδέματος, = 551 τόνους Για στρώση δαπέδων 80 kg / τ.μ + 150 kg / τ.μ για έπιπλα =230 kg/ τ.μ x 900 τ.μ εμβαδόν = 207 τόνους. Για τοιχοποιία άλλους 100 τόνους 551+207+100 = Σύνολον 858 τόνοι CostasV 2. Ποιό θα είναι το τυπικό μέγεθος την κατακόρυφης δύναμης προέντασης που προτείνεται από τον Γιάννη-ιος; Τι ποσοστό του βάρους θα είναι; Γιαννης-ιος Προτείνω η προένταση να είναι το 30% του βάρους το κτηρίου. Δηλαδή της τάξης των 280 τόνων.Δηλαδή 70 τόνοι ανά γωνιακό ελκυστήρα, αφού το φρεάτιο θα περιλαμβάνει τουλάχιστο 4 γωνιακούς ελκυστήρες Φυσικά αυτή δεν θα είναι η συνεχή άσκηση εφελκυσμού, αλλά η αντοχή στον εφελκυσμο των συρματόσχοινων Η συνεχή άσκηση έλξης προτείνω να είναι το 20% του βάρους του κτηρίου CostasV 3. Η κατακόρυφη αυτή δύναμη προέντασης θα "κλείνει" μέσα στον σκελετό της οικοδομής; Δηλαδή θα συμπιέζει μόνο το φρεάτιο του ανελκυστήρα της οικοδομής; Ή θα "κλείνει" μέσω του εδάφους; Δηλαδή θα συμπιέζει ολο το φρεάτιο του ανελκυστήρα προς το έδαφος (οπότε θα "κλείνει" μέσω του εδάφους); Γιαννης-ιος Ναι θα συμπιέζει ολο το φρεάτιο του ανελκυστήρα προς το έδαφος, και το έδαφος προς το φρεάτιο (σάντουιτς)
acnt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Νομίζω πως μετά 27 σελίδες, το θέμα δεν έχει να προσφέρει κάτι άλλο και -εκτός κι αν η πλειοψηφία έχει άλλη άποψη- έχει έρθει η ώρα να κλειδωθεί.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 όχι,όχι,να μην κλειδωθεί!Έχουμε τόσα πολλά να μάθουμε!Ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά μας με τον υδραυλικό ανελκυστήρα!Pleeeeeeease! Κύριε Γιαννης-ιος έχω να σας κάνω και εγώ μία ερώτηση:τί ποιότητα σκυροδέματος πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο προεντεταμένο τμήμα του υδραυλικού ανελκυστήρα;Επίσης,πώς θα σας φαινόταν μία ιδέα:να προενταθούν όλα τα περιμετρικά υποστηλώματα του κτιρίου!Τί θα λέγατε γι' αυτό; Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα σας στο προφίλ, με πεζούς ελληνικούς χαρακτηρες. Ευχαριστώ .acnt
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Γιάννη-ιος, πώς θα επιτευχθεί το "δέσιμο" της προέντασης (περίπου 170 τόννοι για το παράδειγμά μας, σε επιφάνεια περίπου 2Χ3= 6 m2, περίπου 30 τόννοι/m2) στο έδαφος; Εχω την εντύπωση ότι το έδαφος αργά ή γρήγορα, θα το "χαλαρώσει" το δέσιμο.
acnt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 όχι,όχι,να μην κλειδωθεί!Έχουμε τόσα πολλά να μάθουμε!Ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά μας με τον υδραυλικό ανελκυστήρα!Pleeeeeeease! Δεν θα το κλειδώσω αλλά μην αποπειραθεί κανείς να κάνει χαβαλέ...
Recommended Posts