[email protected] Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Ναι,έκανα λάθος στη λέξη:ο υδραυλικός ελκυστήρας,όχι ανελκυστήρας!Ο υδραυλικός ανελκυστήρας έχει ανακαλυφθεί εδώ και 140 χρόνια! Δηλαδή όποιος θέλει το ''κακό'' του Γιάννης-ιος και των αντισεισμικών εφευρέσεων(!),το μόνο που έχει να κάνει είναι χαβαλές σε αυτό το νήμα!Κάποιο λάθος έχει γίνει!Πρέπει να το μάθει ο Jay!Και ο rigid_joint νομίζω,που είναι ο μεγαλύτερος groupie του υδραυλικού ανελκυστήρα!Τί γίνεται με αυτόν;Πάλι εκτός τον αφήσατε τον κακομοίρη;Τόσες σελίδες έχει αφιερώσει να εξηγεί και ωστόσο ακόμα έχουμε νέες εξηγήσεις!Σούπερ!Σούπερ!Σού-πέρ!Είμαι πολύ ευτυχισμένος!
acnt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Mάλλον θα πρέπει να αλλάξεις το nick σου σε Jay... Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μην γελοιοποιήσουμε το φόρουμ, ok?
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 21 , 2009 Φίλε silent bob. και CostasV Τα 6 μ2 του ανελκυστήρα έχουν μια βάση 10 μ2. Η προένταση από μόνη της χάνει χρονικά την έλξη της για πολλούς λόγους. Ο ένας λόγος είναι η ξήρανση του σκυροδέματος, ο άλλος λόγος είναι η ελαστικότητα του συρματόσχοινου,και ο άλλος λόγος η συμπύκνωση των χαλαρών εδαφών Για τον λόγο αυτό η προένταση πρέπει να γίνετε τουλάχιστον 30 μέρες μετά την σκυρόδεση,και να ελέγχετε το πρώτο διάστημα ανά τακτά διαστήματα, για τυχόν χαλάρωση της προέντασης. Η ευρεσιτεχνία έχει κάνει πρόβλεψη για την χαλαρότητα του εδάφους κατηγορίας Χ , κατασκευάζοντας των υδραυλικό ελκυστήρα. Για τον λόγο αυτό κατασκευάστηκε και υδραυλικός. Ο μηχανισμός του είναι έτσι κατασκευασμένος, ώστε να επιτυγχάνει δύο πράγματα. α) Να μην χαλαρώνει το συρματόσχοινο ποτέ, λόγο υποχώρησης των πρανών της γεώτρησης, και β) να μην αφήνει να υποχωρήσει η βάση της κατασκευής σε περίπτωση συμπύκνωσης, και υποχώρησης του εδάφους κάτωθεν αυτής. Διάβασε υδραυλικός ελκυστήρας. http://antiseismic-systems.com/ Σε πετρώδες έδαφος, χρησιμοποιούμε τον απλό ελκυστήρα, ο οποίος είναι κατασκευαστικά πιο φθηνός, αλλά δεν διαθέτει τις παραπάνω ιδιότητες. Η ποιότητα σκυροδέματος καλό θα είναι να είναι Β 350, αλλά αυτό εξαρτάτε από πολλούς άλλους παράγοντες, όπως της διαστασιολογικής μορφής του τμήματος προς προένταση, καθώς και τις ανάγκες της εκάστοτε κατασκευής. Η προένταση σε όλα τα υποστυλώματα είναι εφικτή σε μικρές κατασκευές, αλλά έχει μερικά μειονεκτήματα, όπως του ότι δεν μπορούμε να πετύχουμε σεισμική μόνωση του οριζόντιου άξονα της κατασκευής, κατασκευάζοντας διπλή μονοκόμματη βάση με εφέδρανα. Ακόμα θέλω να πω, ότι δεν είναι κατ ανάγκη το φρεάτιο του ανελκυστήρα αυτό που θα του εφαρμόσουμε προένταση. Μπορούμε Π.Χ να κάνουμε προένταση σε οποιοδήποτε σχήμα έχει μεγάλες γεωμετρικές διαστάσεις, και είναι ένας χρήσιμος χώρος της κατασκευής, όπως ένα μεγάλο δωμάτιο που θα έχει κατακόρυφη συνέχεια σε όλους τους ορόφους. Αρκεί να του αφήσουμε διάκενο περιμετρικά, ώστε να αποτελεί αυτοτελή μέρος της κατασκευής, σε κεντρικό σημείο,και να είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από σκυρόδεμα.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Ο ένας λόγος είναι η ξήρανση του σκυροδέματος, ο άλλος λόγος είναι η ελαστικότητα του συρματόσχοινου,και ο άλλος λόγος η συμπύκνωση των χαλαρών εδαφών Ελαστικότητα χάλυβα = 200 GPa. Ερπυσμός χάλυβα = 0 Ελαστικότητα σκυροδέματος = ? . Ερπυσμός σκυροδέματος = ? Ελαστικότητα εδάφους (νομίζω δεν είναι υπάρχει αυτό το μέγεθος) = ?. Ερπυσμός εδαφους = ; Εστω ότι υπάρχει ένα συρματόσχοινο θαμένο και αγκυρωμένο στο έδαφος. Εστο ότι τραβάμε αυτό το συρματόσχοινο με δύναμη που είναι μεγαλύτερη από το άθροισμα του βάρους της αγκύρωσης και το υπεράνω βάρος του εδάφους. Πόση είναι η ελάχιστη δύναμη που χρειάζεται για να αρχίσει να μετακινείται προς τα πάνω στο συρματόσχοινο;
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Με τον υδραυλικό ελκυστήρα η ελαστικότητα των υλικών καθώς και ο ερπυσμός αυτόν, διορθώνετε αυτόματα, λόγο υδραυλικών πιέσεων ανόδου του συρματόσχοινου, σε συνεχή βάση. CostasV Εστω ότι υπάρχει ένα συρματόσχοινο θαμένο και αγκυρωμένο στο έδαφος. Εστο ότι τραβάμε αυτό το συρματόσχοινο με δύναμη που είναι μεγαλύτερη από το άθροισμα του βάρους της αγκύρωσης και το υπεράνω βάρος του εδάφους. Πόση είναι η ελάχιστη δύναμη που χρειάζεται για να αρχίσει να μετακινείται προς τα πάνω στο συρματόσχοινο; Γιαννης-ιος Η ελάχιστη δύναμη είναι όσο το βάρος του μηχανισμού, + λίγο ακόμα.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Αρα αν για ένα τυπικό κτήριο 850 τόννων, θέλουμε προένταση 20% (=170 τόννους), θέλουμε περίπου 170 τόννους βάρος μηχανισμού και αγκύρωσης, ώστε να μην αρχίσουν τα συρματόσχοινα να "τραβιούνται" προς τα πάνω... Σωστά;
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Όχι βάρος μηχανισμού........έλξη μηχανισμού, ώστε να δημιουργηθεί προένταση Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς». Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο. Fixed version of 3D Figure1 is: http://antiseismic-systems.com/3DFigure1_Maya2009.mb
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Αν κατάλαβα καλά, θα πρέπει αυτός ο μηχανισμός να παραμένει στην θέση του, δηλαδή να μην ανασύρεται προς πάνω σιγά-σιγά (ή καλύτερα, να μην συμπιέζεται το έδαφος κάτω από την οικοδομή σιγά-σιγά), όταν θα ασκείται δύναμη 170 τόννων. Ρωτώ, λοιπόν, αν εκτός από το βάρος ( του μηχανισμού αγκύρωσης και μέρους του υπεράνω του μηχανισμού εδάφους), μπορεί να ασκείται άλλη, μεγαλύτερη, δύναμη στο (ή στα) συρματόσχοινα αγκύρωσης. Αυτό το ρωτώ, διότι κατά την σεισμική φόρτιση, προφανώς, τα συρματόσχοινα θα υποστούν φορτία πολλαπλάσια από την προένταση. Σωστά; Τι θα γίνει τότε; Θα τραβηχτεί προς τα πάνω ο μηχανισμός αγκύρωσης; Θα συμπιεστεί τον ενδιάμεσο έδαφος; Θα καθίσει όλη η οικοδομή; Διότι να λειτουργήσει κάτι ελαστικά και να απορροφηθεί η σεισμική ενέργεια δεν το βλέπω να γίνεται με αυτόν τον μηχανισμό.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Ακριβός. Αυτός ο μηχανισμός όσο κουνιέται το φρεάτιο από τον σεισμό, τόσο πιο πολύ το σφίγγει. Αυτός είναι ο ρόλος του. Να κάνει το φρεάτιο όσο πιο άκαμπτο γίνετε, έτσι ώστε με την προένταση που του δημιουργεί, να μπορεί να παραλάβει τις πλάγιες δυνάμεις των πλακών, προερχόμενες από τον σεισμό.Ακόμα αυτή η προένταση που εξασκεί αυτός ο μηχανισμός,αυξάνει την αντοχή του σκυροδέματος στις δυνάμεις του εφελκυσμού. Αν δεις αυτό το URL Fixed version of 3D Figure1 is: http://antiseismic-systems.com/3DFigure1_Maya2009.mb δείχνει τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα. Δείχνει το πάνω μέρος,του ελκυστήρα, που τοποθετήτε στο πάνω σημείο του φρεατίου, και εξασκεί την δύναμη ανόδου του συρματόσχοινου, 2) το συρματόσχοινο που ενώνει το πάνω με το κάτω μέρος , και 3)το κάτω μέρος του μηχανισμού που δημιουργεί την πάκτωση με το έδαφος εξασκώντας μία συνεχή πίεση στα τοιχώματα της γεώτρισης Το συρματόσχοινο πρέπει να αντέχει αυτή την πολλαπλάσια δύναμη που θα του δημιουργήσει ο σεισμός.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2009 170 τόνοι δύναμη προέντασης!Αν πετύχει,ΑΥΤΟ θα πεί εξέλιξη της επιστήμης!Θυμάμαι ένα διευθυντή έργων υποδομής την ημέρα που θα τραβάγαμε 60 τόνους που θα ήθελε να το δει από περιέργεια,καθώς δεν είχε ξαναδεί τέτοιο μέγεθος στη ζωή του!Και επίσης,την ημέρα που αστόχησε από ολίσθηση αγκύριο 30 τόνων προέντασης που διέσχισε την πλαγιά και προσγειώθηκε 760 μέτρα μακρυά!!!Δηλαδή,στους 170 τόνους,αν αστοχήσει το αγκύριο,τότε μιλάμε πλέον ότι θα μπει σε τροχιά δορυφόρου!!! Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις: 1.Σε περίπτωση χαλαρών εδαφών ΠΩΣ θα αγκυρωθεί το άκρο ώστε να αποφευχθεί η ολίσθηση ή η αστοχία βολβού σε τέτοια μεγέθη προέντασης;Όποιος απαντήσει,παρακαλώ να δώσει τα στοιχεία του γιατί πάει για παγκόσμιο βραβείο στην εδαφομηχανική! 2.Σε περίπτωση ισχυρών εδαφών σε τί ακριβώς χρειάζεται ο υδραυλικός ελκυστήρας; 3.Στ' αλήθεια δεν έχω εμπειρία στην ερώτηση:Τί είδους κονίαμα αγκυρώνει 170 τόνους προέντασης στο έδαφος;(!!!) 4.Τί ποιότητα σκυροδέματος αντέχει θλιπτικά 170 τόνους προέντασης;Αυτό που αποτελείται μόνο από τσιμέντο και αδρανή;Θυμάμαι στο Αντίρριο που δοκίμαζαν επί μήνες να πετύχουν τη σύνθεση του C90 και βάλε (συνεχής απόμιξη μέχρι να καταφέρουν να το ''δέσουν για να μην κόψει'')....Εδώ μιλάμε για C200++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τον rigid_joint γιατί τον έχετε πάλι στην απ' έξω;Ίσως θα μπορούσε να εκφέρει άποψη επί του θέματος!
Recommended Posts