howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 και ο κοπερφηλντ αυτο το συστημα που πεταει, με κατι χειρογραφα σκιτσακια το εχει πατενταρει (μιλαω σοβαρα τωρα). παντως νομιζω οτι ο φιλτατος κος Γιάννης πηρε θεμα για σκεψη.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 και ο κοπερφιλντ στον εακ λοιπόν
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Φίλοι μηχανικοί. Σας τιμώ και σας σέβομαι Απλός θέλω να πω, ότι ο κάθε άνθρωπος στο επάγγελμα που εξασκεί μπορεί να είναι καλός ή κακός.Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και της συμβουλές σας.Μου είναι πολύ χρήσιμες.Έχετε δίκαιο για της δοκιμές της ευρεσιτεχνίας.Απλώς είναι πολύ δαπανηρές προς το παρόν,γιατί τώρα δίνω χρήματα για το διεθνή δίπλωμα.Είναι οικονομικό το πρόβλημα.Έχω κάνει κατάθεση στον ΟΑΣΠ σε ενα πρόγραμμα για την εκπόνηση ερευνητικών προγραμμάτων για υφιστάμενα κτήρια με πρόβληματικές πιλοτές,και κατηγορίας εδάφους Χ Πρόγραμμα ΚΑΝΕΠΕ Περιμένω την γνωμάτευση της επιτροπής,γιά την χρηματοδότιση, ή μη τής πρότασης. Μ.Φ.Χ Γιαννης-ιος
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Φίλε Γιαννη, τωρα μου εισαι πλέον συμπαθής. τωρα κατάλαβα εξ'ολοκλήρου την νεμεση σου. αναιρώ όσα ειπα και ειμαι μαζί σου. με τα ελατήρια σου.................
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Εγώ θα ήθελα ακόμα διευκρινήσεις όσον αφορά την εφαρμογή σε υφιστάμενα. Αν έχω καταλάβει σωστά, θα πρέπει το κτίριο να αποκοπεί από τη θεμελίωση (οκ, έχει γίνει), να δημιουργηθούν 2 πλάκες που μεταξύ τους θα συνδέονται με εφέδρανα (πιθανόν δύσκολο, αλλά γιατί όχι...), τα καλώδια όμως πως θα περάσουν μέσα από τα υποστυλώματα/πέδιλα και θα αγκυρωθούν στο έδαφος?
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Εγώ θα ήθελα ακόμα διευκρινήσεις όσον αφορά την εφαρμογή σε υφιστάμενα. ............................στο έδαφος? Σε υφιστάμενα;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!! Δε νομίζω να γίνεται. Γιατί ελαστικά εφέδρανα πως θα βάλεις σε υφιστάμενα;
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 @spy1551 ...Έχω κάνει κατάθεση στον ΟΑΣΠ σε ενα πρόγραμμα για την εκπόνηση ερευνητικών προγραμμάτων για υφιστάμενα κτήρια με πρόβληματικές πιλοτές,και κατηγορίας εδάφους Χ Πρόγραμμα ΚΑΝΕΠΕ Περιμένω την γνωμάτευση της επιτροπής,γιά την χρηματοδότιση, ή μη τής πρότασης. Μ.Φ.Χ Γιαννης-ιος Το σύστημα λοιπόν αφορά και υφιστάμενα... Ελαστικά εφέδρανα μπορείς να βάλεις σε υφιστάμενο, έχουν γίνει και αντίστοιχες πραγματικές εφαρμογές.
Lakis Bidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Αν έχω καταλάβει σωστά, θα πρέπει το κτίριο να αποκοπεί από τη θεμελίωση (οκ, έχει γίνει), να δημιουργηθούν 2 πλάκες που μεταξύ τους θα συνδέονται με εφέδρανα (πιθανόν δύσκολο, αλλά γιατί όχι...), τα καλώδια όμως πως θα περάσουν μέσα από τα υποστυλώματα/πέδιλα και θα αγκυρωθούν στο έδαφος? Επουδενί δεν μπορούν να γίνουν τέτοιες τροποποιήσεις σε υφιστάμενα με λογικά κοστολόγια. Αν μπορέσει να εφαρμοστεί η συζητούμενη μέθοδος στο μέλλον, θα αφορά μόνο καινούργια. Άποψή μου, όπως υπογράφει και κάποιος εδώ μέσα.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Κι όμως έχουν γίνει... Νομιζω ότι είχε παρουσιαστεί και εργασία στο συνέδριο Αντισεισμικής στην Αθήνα. Εξαρτάται τι εννοείς όμως κόστος επέμβασης. Γιατί αν μέσα στο τυπικό κόστος υλικών-εργασίας προσθέσεις και το κόστος σε χρόνο και χρήμα για τη μεταφορά των υφισταμένων χρήσεων σε άλλους χώρους, μπορεί να σε συμφέρει άλλου είδους επέμβαση ακριβότερη σε υλικά-εργασία, προκειμένου η όχληση να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομη. Όσο για τη συζητούμενη μέθοδο, έχω την άποψη ότι δύσκολα μπορεί να εφαρμοστεί σε υφιστάμενα, έτσι όπως περιγράφηκε. Εκτός αν υπάρχουν τροποποιήσεις στη μέθοδο για τα υφιστάμενα. εδιτ: Αυτό που βρήκα πολύ γρήγορα και περιγράφει πως εφαρμόζονται τα εφέδρανα σε υφιστάμενα: http://www.episkeves.civil.upatras.gr/ergasies%202009/10%20%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3.pdf
Lakis Bidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 16 , 2009 Κι όμως έχουν γίνει... Νομιζω ότι είχε παρουσιαστεί και εργασία στο συνέδριο Αντισεισμικής στην Αθήνα.Εξαρτάται τι εννοείς όμως κόστος επέμβασης. Γιατί αν μέσα στο τυπικό κόστος υλικών-εργασίας προσθέσεις και το κόστος σε χρόνο και χρήμα για τη μεταφορά των υφισταμένων χρήσεων σε άλλους χώρους, μπορεί να σε συμφέρει άλλου είδους επέμβαση ακριβότερη σε υλικά-εργασία, προκειμένου η όχληση να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομη. Όσο για τη συζητούμενη μέθοδο, έχω την άποψη ότι δύσκολα μπορεί να εφαρμοστεί σε υφιστάμενα, έτσι όπως περιγράφηκε. Εκτός αν υπάρχουν τροποποιήσεις στη μέθοδο για τα υφιστάμενα. Φανταζόμουν ότι σε επίπεδο πρότυπης πραγματικής εφαρμογής θα είχε γίνει κάτι στη χώρα μας, στο εξωτερικό (Ιαπωνία, Η.Π.Α., κλπ.) γνωρίζω ότι έχουν γίνει υπό Κ.Σ. σε πραγματικά κτίρια και για πραγματικούς λόγους (επαναλαμβανόμενοι σεισμοί μετρίου-μεγάλου μεγέθους με το ίδιο επίκεντρο, ρήγματα κάτω από πυκνοκατοικημένες περιοχές, κλπ.). Όσον αφορά το κόστος, αναφερόμουν καθαρά στο κόστος της επέμβασης της συγκεκριμένης μεθόδου σε υφιστάμενα όπως την περιέγραψες στο προηγούμενο post σου και όχι στο συνολικό κόστος της επένδυσης (αν μπορεί κανείς να το ονομάσει έτσι), συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς των υφιστάμενων χρήσεων. Εκεί που ήθελα να καταλήξω είναι ότι σε ένα 3όροφο, 4όροφο, 5όροφο δεκαετίας, χρήσης κατοικίας ή γραφείων, στην Ελλάδα, το κόστος αυτής καθαυτής της επέμβασης (συμπεριλαμβάνοντας αποκοπή από τη θεμελίωση, δημιουργία 2 πλακών που μεταξύ τους θα συνδέονται με εφέδρανα και το πέρασμα των καλωδίων μέσα από τα υποστυλώματα/πέδιλα και αγκύρωση στο έδαφος) είναι μάλλον απαγορευτικό, συγκρινόμενο με τα οφέλη σε έναν πιθανό σεισμό. ------------------------------------- edit: Sorry, το PDF το διάβασα αφού έστειλα το post. Πάντως πολύ ενδιαφέρον.
Recommended Posts