rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 η δε τυχόν αστοχία, θα ειναι η πλέον ψαθυρη που μπορει να υπάρξει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Αυξήστε της διαστάσεις του σκυροδέματος, και μειώστε τον οπλισμό.Βάλτε δευτερεύων οπλισμό,μόνο για τον λυγισμό και κανένα πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 ο λυγισμός ειναι ενα σοβαρό θεμα του χαλαρού οπλισμού. ήδη ο ΕΚΩΣ στις περιοχές των αναμονών π.χ. για Φ20 θέλει συνδετήρες ανά 8εκ (που εμεις καταχρηστικά βάζουμε ανά 10εκ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Του χαλαρού ναι, τού προτεταμένου όχι.Για αυτό τον λόγο οι διαστάσεις του προτεταμένου σκυροδέματος είναι μικρότερη στης γέφυρες από της διαστάσεις του αδρανούς οπλισμού Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 φίλε μου Γιάννη να με συγχωρέσεις αλλά δεν κατάλαβα τι λες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Φίλε μου rigid θέλω να πω ότι γενικά λυγισμός δημιουργείται όταν το ύψος της κολόνας ξεπερνάει το 1/6της μικρότερης διάστασης της κολόνας.Τότε χρειάζεται δευτερεύων οπλισμός και στο προτεταμένο.Το προτεταμένο δρα σαν ένα σώμα χωρίς καταμερισμό δυνάμεων θλίψης και εφελκυσμού.Ο αδρανής οπλισμός παθαίνει λυγισμό, (γιατί του κάνει σκαμνάκι)Δες υδραυλικό ελκυστήρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2009 Σελίδα 2 σειρά 15 υδραυλικός ελκυστήρας (η φράση του κάνει σκαμνάκι) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 .. λυγισμός δημιουργείται όταν το ύψος της κολόνας ξεπερνάει το 1/6της μικρότερης διάστασης της κολόνας.Τότε χρειάζεται δευτερεύων οπλισμός και στο προτεταμένο. το οριο ελαστικής ευστάθιας υπό κεντρική θλιψη προκυπτει απο τον τυπο του Euler, με βαση γεωμετρικα και μηχανικά χαρακτηριστικά, το μηκος και τις συνθήκες στηριξης. δηλαδή λυγισμός εμφανίζεται και χωρίς εκκεντρότητες. οταν ξεπεράσουμε το 1/6, ειμαστε υπό μερική θλίψη στη διατομη και τότε ο χαλαρός οπλισμός συμμετέχει. άρα λοιπόν αν κατάλαβα καλά, θεωρείς ότι το συστημα σου απαιτεί τέτοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά διατομής ώστε να ειμαστε αφενός υπό θλίψη πάντα και αφετέρου να μπορεί να παραληφθεί αυτή μόνο από το σκυρόδεμα ωστε ο χαλαρός να ειναι απλά κατασκευαστικός καλυπτοντας την απαίτηση ελάχιστου οπλισμού σε διατομη σκυροδέματος (1% εδώ ?) (κάτι τέτοιο έχω καταλάβει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaggelis2000 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Φίλε μου rigid θέλω να πω ότι γενικά λυγισμός δημιουργείται όταν το ύψος της κολόνας ξεπερνάει το 1/6της μικρότερης διάστασης της κολόνας.Τότε χρειάζεται δευτερεύων οπλισμός και στο προτεταμένο. Αν και δεν έχω διαβάσει όλο το post, εκτιμώ οτι ο λυγισμός είναι καθαρά γεωμετρικών ιδιοτήτων, ιδιοτήτων υλικόύ και είδους στηρήξεων. (Λυγισμός Εuler). Ο οπλισμός μπορεί να προσφέρει επάρκεια αντοχής αλλά τίποτα από τα παραπάνω. edit. rigid με προλαβες edit2. τελικά είσαι "γρήγορο πιστολι" (όχι "μπιστολι") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2009 Λυγισμός μπορεί να δημιουργηθεί για διάφορους λόγους.α) από το γεωμετρικό σχήμα β)της μηχανικές ιδιότητες του υλικού. γ)το φορτίο δ) την διαφορετική αδράνεια των πλακών και δοκών και του ωφέλιμου φορτίου,κατά την διάρκεια των πλάγιων δυνάμεων του σεισμού όταν αυτός συμβαίνει.Αυτή την τελευταία δύναμη του λυγισμού έρχεται να διορθώσει η μέθοδος και ο μηχανισμός του Υδραυλικού Ελκυστήρα . Ένα απλό παράδειγμα ,αν έχουμε ένα πακέτο από τσιγάρα και το φυσήξουμε θα πέσει . Αν έχουμε ένα κομμάτι σίδερο και το σπρώξουμε με μία πλάγια δύναμη πάλι θα πέσει.Αν όμως χρησιμοποιήσουμε μία οπή και τα βιδώσουμε στο μπετό ή το έδαφος τότε αυξάνεται η ικανότητα τους να αντιστέκονται στις πλάγιες δυνάμεις . Το ίδιο ευελπιστώ να κάνω και εγώ για τις δυνάμεις του λυγισμού που δημιουργούνται από την αδράνεια των πλακών και επηρεάζουν με πλάγιες δυνάμεις τις κολόνες δημιουργώντας λυγισμό.Η προ ένταση δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη.Μεγάλη πρέπει να είναι η βάση της κολόνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts