Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2009 Φίλε rigid καλά κατάλαβες.Γι αυτό και χρησιμοποιώ το φρεάτιο του ανελκυστήρα διότι έχει α) μεγάλες γεωμετρικές διαστάσεις β) είναι αρχιτεκτονικά καλό που βρίσκετε στο κέντρο του κτηρίου ώστε τα διαμερίσματα του κτηρίου να είναι γύρο του.γ) είναι ένας χρήσιμος χώρος.Πάντως μπορεί να χρησιμοποιηθούν και άλλα γεωμετρικά σχήματα προς προ ένταση όπως μία σταυροειδή κολόνα ή ακόμα σε μεγαλύτερες κατασκευές ένα δωμάτιο από σκυρόδεμα.Σε μία κατασκευή με μεγάλο εμβαδόν που είναι μακρόστενη αλλά έχει μικρό ύψος,μπορούμε να κάνουμε προ ένταση σε όλες της κολόνες, χωρίζοντάς την όμως σε τμήματα τοποθετώντας διπλές κολόνες και διάκενο. Ακόμα προτείνω προ ένταση και σε όλες της κολόνες,όμως όχι με το σύστημα του ελκυστήρα, με κανονική προ ένταση με πάκτωση μεταξύ δώματος και πρώτης μονοκόμματης βάσης. Δες υδραυλικός ελκυστήρας σελίδα (7) Μ.Φ.Χ Γιαννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Ξέρουμε ότι το σκυρόδεμα μέχρι και τα 200 χρόνια αυξάνει την αντοχή του. Αν' μπορεί να πάρει σήμερα Α μηχανικές δυνάμεις,μπορεί να της αντέξει τουλάχιστον για 200 χρόνια. Από το προτεταμένο σκυρόδεμα,ξέρουμε ότι υπό συνθήκες προ έντασης το σκυρόδεμα αυξάνει σημαντικά της μηχανικές του ιδιότητες προπαντός στον εφελκυσμό.Το ανώφελο είναι ότι μέχρι σήμερα κανένας δεν δοκίμασε προ ένταση σε κάθετα στοιχεία στήριξης,και αυτό είναι το λάθος.Η προ ένταση στης κολόνες αυξάνει σημαντικά την αντοχή του φέροντος οργανισμού,προς στης καταστροφικές πλάγιες δυνάμεις του σεισμού.Και αυτό γιατί κατά την διάρκεια κάμψης της κολόνας,εφαρμόζονται πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις στο επάνω σημείο της από τον προτεταμένο οπλισμό, που αντέχει όμως το σκυρόδεμα. Ακόμα σε πολλές δομικές κατασκευές η χρίση του υδραυλικού ελκυστήρα είναι πάρα πολύ συμφέρουσα.Π.Χ σε φράγματα από σκυρόδεμα με την χρίση του ελκυστήρα μικραίνει κατά πολλή ή διάσταση του πλάτους του.Σε ανεμογεννήτριες με την χρίση του ελκυστήρα μικραίνει κατά πολλή η διάσταση της βάσης της. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
mantzaras Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Ποιος σου είπε ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί προένταση σε κατακόρυφα στοιχεία?????
bmw316gr Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Νομίζω ότι στις υπερστατικές κατασκευές όπως είναι π.χ. όλα τα πολυόροφα κτιριακά και πολλές άλλες με τις ''πλάγιες'' σεισμικές δυνάμεις που αναφέρεις (Γιαννης-ιος) αυξάνεται δραματικά το θλιπτικό φορτίο. Τα φράγματα που επίσης αναφέρεις έχουν απλοικότερο στατικό φορέα και δεν έχουν τέτοιες κατακόρυφες συνιστώσες να αντιμετωπίσουν.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2009 Φίλε Μantzaras από ότι ξέρω μόνο στους πασσάλους και στα κρεμαστά υποστυλώματα υφίσταται κάθετη προ ένταση. Δεν έχω γνώση για άλλη εφαρμογή κάθετης προ έντασης πάνω σε δομική κατασκευή,τουλάχιστο σε υποστυλώματα.Φίλε bmw 316 gr Συμφωνώ ότι με το σύστημα του ελκυστήρα αυξάνονται οι θλιπτικές δυνάμεις στης κολόνες του φέροντα οργανισμού,όταν το κτήριο είναι πολυόροφο.Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιούμε το φρεάτιο του ανελκυστήρα (με διάκενο)το οποίο είναι ανεξάρτητο και δεν επιφορτίζετε με της θλιπτικές δυνάμεις του φέροντος,παρά μόνο με της δυνάμεις της προ έντασης.Στα φράγματα δεν μιλάμε για κατακόρυφες συνιστώσες,αλλά για οριζόντιες της πίεσης τού νερού. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Το πρόβλημα φίλοι μηχανικοί δεν είναι αν δουλεύει η ευρεσιτεχνία ή όχι.Αυτή δουλεύει καλύτερα και από τα ευ έδρανα,γιατί είναι ανεξαρτήτου φορτίου,και κάνει και για άλλες φυσικές καταστροφές όπως οι ανεμοστρόβιλοι και οι τυφώνες.Το πρόβλημα είναι ότι ανοίγω τεχνολογικά περιοδικά,και διαβάζω για δισεκατομμύρια ευρό χρηματοδοτήσεων και ευρό δεν βλέπω.Κάνω προτάσεις συνεργασίας ,και τα προσόντα δεν τα έχω.Άραγε ....αυτοί που έχουν και τα προσόντα,και τα ευρό μαζί τους συμφέρει να βοηθήσουν να πάει καλά η ευρεσιτεχνία. Και αυτό δεν γίνετε μόνο στην Ελλάδα,αλλά στην Ευρώπη...??
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2009 ναι κοιτα, για να πούμε οτι δουλευει πρέπει να δούμε και κανα αποτέλεσμα. αλλά σε θεωρητικό/φιλολογικό επίπεδο που γίνεται η συζήτηση, αυτοί οι ελκυστήρες τι διαστάσεις έχουν? έχεις κάνει κανα πρόχειρο υπολογισμό?
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Φίλε rigid το μόνο που ξέρω είναι ότι μαζί με την δοκιμή, πρέπει να γίνει στατική και μηχανολογική μελέτη διότι είναι σύνθετη κατασκευή.Η διάμετρος και το βάθος της γεώτρησης εξαρτάτε από την γεωλογική κατάσταση του εδάφους, το μέγεθος της κατασκευής,και το είδος εργασίας και χρησιμότητας που πραγματοποιούμε.Οπότε από τα παραπάνω κριτήρια εξαρτάτε το μέγεθος της άγκυρας η διατομή του συρματόσχοινου,και ικανότητά του στην τάση.Πάντως ξέρω ότι το ισχυρότερο συρματόσχοινο αντέχει 18 τόνους,με διατομή 1 τετραγωνικού εκατοστού.Από τα ίδια κριτήρια εξαρτάτε και η πίεση των υγρών του θαλάμου πίεσης,καθώς και το είδος του ελκυστήρα που θα χρησιμοποιήσουμε.Από τα παραπάνω κατάλαβες ότι γίνετε στατική και μηχανολογική μελέτη για τρεις τέσσερις διαστάσεις του ελκυστήρα.Για την δοκιμή σε αντισεισμική βάση,χρειάζομαι χρήματα τα οποία αυτή την στιγμή δεν έχω.Καμία αντισεισμική βάση στον κόσμο δεν είναι αξιόπιστη για δοκιμή,γιατί δεν μπορεί να κάνει την προσομοίωση της κυματοειδούς μορφής του εδάφους,που κάνει την μεγαλύτερη ζημιά.Έκανα μια δοκιμή μόνος μου σαν αυτές που κάνουν στης αντισεισμικές βάσεις,πάνω σε ένα φορτηγό.Φυσικά δεν μπορούσα να κάνω γεωτρήσεις,ούτε να χρησιμοποιήσω τον ελκυστήρα πάνω στην καρότσα.Κόλλησα μια βάνα με ηλεκτροκόλληση πάνω στην καρότσα,με περιμετρικές οπές.Μετά πέρασα ντίζες μέσα από της οπές και της βίδωσα με διπλό κοχλία στην βάση, πάνω-κάτω.Πέρασα της ντίζες σε σωλήνες νερού για να μην γίνει πάκτωση.Με δύο διαφορετικών διαστάσεων σωλήνες (πλαστικές αποχέτευσης) κατασκεύασα το καλούπι τού υποτιθέμενου φρεατίου του ανελκυστήρα.Αφού έγινε η σκυρόδεση και ξήρανση,έσφιξα τούς κοχλίες στο πάνω μέρος της ντίζας,και κατ αυτόν τον τρόπο δημιούργησα πάκτωση.Μετά κατασκεύασα κολόνες προκατασκευασμένες με την βοήθεια πλαστικών σωλήνων,με μία οπή στο κέντρο (με την βοήθεια σωλήνων του νερού )Αφού κατασκεύασα και προκατασκευασμένες πλάκες και ραντιέφ βάσης με οπή στο κέντρο,τα ένωσα όλα με ντίζες και κοχλίες.Εβαλα και λάστιχα.Όταν τελείωσε η κατασκευή το φορτηγό έκανε μπρος πίσω, πέρασε πάνω από βουναλάκι α και στο τέλος έκανε και ανατροπή,και η κατασκευή δοκίμιο δεν έπαθε τίποτα.Ο μόνος τρόπος να δοκιμαστεί ο πραγματικός ελκυστήρας,είναι να γίνει μια γεώτρηση,να κατασκευαστή μια κολόνα με βάση, και να εφαρμοστή πάνω της μια πλάγια έλξη με την βοήθεια ενός σκαπτικού μηχανήματος την οποία θα μετρήσουμε .Και μία άλλη κολόνα χωρίς τον ελκυστήρα που θα ακολουθήσω με την ίδια διαδικασία, ώστε να δούμε της διαφορετικές αντοχές που παρουσιάζουν μεταξύ των. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Επειδή το κράτος δεν μπορεί ή δεν θέλει να βοηθήσει η μόνη λύση για να δοκιμαστή και να γίνει προιόν,είναι η ίδρυση μετοχικής εταιρείας με πολλούς ή λίγους μετόχους.Όποιος θέλει να συμμετάσχει με τα ανάλογα συμφωνηθέντα ποσοστά ας επικοινωνήσει μαζί μου.Πάντως το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (δουλεύει ή όχι )μου δίνει το δικαίωμα κατασκευής,πώλησης,και ενοικίασης των πνευματικών δικαιωμάτων της ευρεσιτεχνίας για 20 χρόνια.Όσοι πιστοί προσέλθετε. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος
lightname Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Δοκίμασε στον Καρύδη, στο Μετσόβειο. Έχει σεισμική τράπεζα εκεί. Μπορείς να κάνεις μοντέλο υπό κλίμακα. Για αρχή καλά θα είναι 1
Recommended Posts