Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2009 Φίλε μου lightname έχω δοκιμάσει και ζητήσει βοήθεια,και ξέρουν και την εφεύρεση και στο Μετσόβειο από τον κύριο Σπιράκο και από τον κύριο Καρύδη.και από τον κύριο Πιτιλάκο που είναι υπεύθυνος στο eurositest.H απάντηση ήταν ότι όλα αυτά χρειάζονται χρηματοδότηση αλλιώς δεν προχωράει τίποτα.Θέλησα να κάνω πρόταση στο πρόγραμμα Ιδέες της Ευρωπαικής Ένωσης το μόνο που χρηματοδοτεί ανεξάρτητους ερευνητές. Και εκεί ήθελαν να είσαι καθηγητής πανεπιστημίου με δέκα χρόνια διδακτορικό ή να έχεις κάνει πέντε εφευρέσεις.Έτσι κι αλλιώς περιμένω την απάντηση του ΟΑΣΠ για μια πρόταση που έχω καταθέσει,και αν είναι αρνητική τότε θα αναγκαστώ να πληρώσω μόνος μου γιά το test. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος 11/8/09 Ο.Α.Σ.Π Το Δ.Σ.του Ο.Α.Σ.Π. σας γνωστοποιεί ότι η από 488/26-3-09 πρότασή σας,που καταθέσατε στα πλαίσια της υπ αρ. οικ 110/21-1-09 προκήρυξης του Ο.Α.Σ.Π.για χρηματοδότηση του ερευνητικού έργου(Υδραυλικός ελκυστήρας έργων)δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτηθεί,δεδομένου ότι ο Ο.Α.Σ.Π.δεν χρηματοδοτεί ολοκληρωμένα έργα,για τα οποία ήδη υπάρχει ευρεσιτεχνία. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ο.Α.Σ.Π. Καθηγητής Κ. Μαρκόπουλος Τα συμπεράσματα για την βοήθεια του κράτους για θέσεις εργασίας δικά σας. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος Φίλοι μου κάπως έτσι είναι τα πράγματα όπως τα λένε.Χρηματοδοτούν την έρευνα και όχι το προιόν.Είναι σαν να σε χρηματοδοτούν να βρεις το φάρμακο,και να σου σκοτώνουν τον ασθενή.Με αυτή την λογική που διαθέτουν από την μία,και την ασθενή οικονομική κατάσταση που είμαι από την άλλη ,δεν ξέρω πως αλλιώς μπορώ να πατεντάρω παγκόσμια,να δοκιμάσω και να παράγω ένα τόσο μεγάλο προιόν.Οι προτάσεις σας δεκτές. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 νομίζω Γιάννη ότι ό,τι μπορούσε να σου προσφερθει από δω μέσα με τη συμμετοχή μας στη συζήτηση μάλλον έχει προσφερθει
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2009 Φίλε rigid joint ευχαριστώ εσένα και τα άλλα παιδιά για τον χρόνο και τον κόπο και της συμβουλές που μου δώσατε. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 12 , 2009 Το πείραμα φίλοι μου αν και το έχω κάνει σε φορτηγό (όπως ανέφερα τον τρόπο πάρα πάνω) θα το κάνω και σε πανεπιστήμιο.Θα είθε λα όμως να σας θυμίσω ότι στην πραγματικότητα η ευρεσιτεχνία έχει δοκιμαστή και από πραγματικούς σεισμούς, και από την μεγαλύτερη Ιαπωνική σεισμική βάση.Δηλαδή έμμεσα χωρίς να το ξέρουν έκαναν το πείραμα για μένα στην Κίνα και στην Ιαπωνία, και η δικιά μου παρατηρητικότητα συνέλαβε αυτό που πραγματικά συνέβενε και το έκανα πατέντα.Συγκεκριμένα στην Κίνα οι παγόδες είναι τα μόνα κτήρια που εδώ και αιώνες έχουν δοκιμαστεί ανελλιπώς από τους σεισμούς, και κανένα δεν κατέρρευσε.Το κατασκευαστικό τους προτέρημα είναι ότι τα διαπερνά ένας κορμός δένδρου στο κέντρο τους, συνδέοντας τους τρεις -τέσσερις κατά τα άλλα ασύνδετους ορόφους, εξασφαλίζοντας συνοχή και προστασία στον κάθετο άξονα του κτηρίου, που αδυνατή να παραμορφωθεί.Αυτό κάνει και η εφεύρεση, τοποθετώντας αντί για κορμό δένδρου, το φρεάτιο του προτεταμένου ανελκυστήρα(ανσανσέρ) στο κέντρο του κτηρίου,βιδώνοντάς το με το έδαφος με τον μηχανισμό του ελκυστήρα. Στην Ιαπωνία σε μια από της μεγαλύτερες σεισμικές βάσεις του κόσμου, είχαν κατασκευάσει έναν σκελετό από σκυρόδεμα πέντε ορόφων, που το εμβαδόν κάθε ορόφου ξεπερνούσε τα 200 τ.μ.Στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν την σεισμική βάση από την πτώση του δοκιμαζόμενου σκελετού,κατασκεύασαν μία τετράγωνη σίδερο σκαλωσιά και την βίδωσαν πάνω στην σεισμική βάση δύο μέτρα μακριά από τον σκελετό.Κατά την διάρκεια του πειράματος σπάσανε πάνω-κάτω όλες οι κολόνες του ισογείου πέρνωντας μια κλίση 45 μοιρών και ο σκελετός γέρνοντας με δύναμη ακούμπησε στην σιδερένια σκαλωσιά, χωρίς αυτή να πάθει το τίποτα.Το ίδιο κάνει και η εφεύρεση.Η διαφορά είναι ότι εγώ τοποθέτησα την σιδεροσκαλωσιά (φρεάτιο ανελκυστήρα)στο κέντρο του κτηρίου γιά καλήτερη στασιμότητα, και για την σύσφιξει αντί για βίδες, χρησιμοποίησα προένταση με τον μηχανισμό του ελκυστήρα, μεταξύ του εδάφους και του ελκυστήρα κάνοντας αυτά τα δύο μέρει ένα σώμα. Οπότε στην πραγματικότητα η ευρεσιτεχνία έχει δοκιμαστεί και φυσικά, και τεχνικά και η όλη άλλη περαιτέρω δοκιμή θα γίνει απλά για διαδικαστικούς λόγους. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 17 , 2009 Μία άλλη εφαρμογή του υδραυλικού ελκυστήρα είναι οι πλωτοί δρόμοι. . (γ) Υποβρύχιους πλωτούς δρόμους. Μέχρι σήμερα για να περάσουμε από μία ακτή σε μία άλλη κατασκευάζουμε γέφυρες οι οποίες όμως είναι πολύ δαπανηρές γιατί οι πυλώνες τους κατασκευάζονται μέσα στην θάλασσα και εάν το βάθος στο οποίο πρόκειται να γίνει η εδραίωση των πυλώνων είναι πολύ μεγάλο τότε είναι αδύνατη η κατασκευή τους. Ένας άλλος τρόπος είναι η διάνοιξη υποθαλάσσιων τούνελ. Αυτό είναι επίσης εξαιρετικά δαπανηρό λόγω της εξόρυξης από μεγάλα βάθη. Προτείνουμε επομένως εναλλακτικά τον υποβρύχιο πλωτό δρόμο (σχήμα 10 (92)), ο οποίος λειτουργεί όπως ένα υποβρύχιο. Αυτός ο τρόπος κατασκευής έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους υπάρχοντες τρόπους κατασκευής. Πρώτον είναι φθηνός γιατί κατασκευάζεται στην στεριά, δεύτερον αποφεύγονται τα θαλάσσια ατυχήματα λόγω του ότι είναι υποβρύχιος μη-δημιουργώντας προβλήματα στην ναυσιπλοΐα, τρίτον μπορεί να κατασκευαστεί χωρίς να επηρεάζεται από το βάθος του πυθμένα της θάλασσας, τέταρτον δεν επηρεάζεται από τον αέρα ή τους σεισμούς. Η κατασκευή εκτελείται ως εξής, κατασκευάζουμε τους πλωτούς υποβρύχιους δρόμους στην στεριά, τους μεταφέρουμε στην θάλασσα στο σημείο πόντισης με πλωτούς γερανούς και φορτηγίδες, τους εναποθέτουμε στην επιφάνεια της θάλασσας (105) στην οποία αυτοί πλέουν λόγω των στεγανών αέρα που υπάρχουν όπως στα υποβρύχια, δηλαδή του στεγανού οδοστρώματος (94) και του εξωτερικού στεγανού (95). Όταν ανοίξουμε τον κρουνό εισροής νερού (100) τότε εισρέει μέσα στα στεγανά θάλασσα και οι πλωτοί υποβρύχιοι δρόμοι αρχίζουν να βυθίζονται επειδή το δικό τους βάρος εξισώνεται με εκείνο της θάλασσας. Μόλις βυθιστούν στα 20 m τότε ανοίγουμε τον κρουνό εισροής αέρα (102) και τον κρουνό εκροής νερού (101) κλείνοντας ταυτόχρονα τον κρουνό εισροής νερού (100). Οι κρουνοί εισροής αέρα (102) και εκροής νερού (101) είναι ενωμένοι με την επιφάνεια της θάλασσας μέσω δύο ελαστικών σωλήνων οι οποίοι καταλήγουν επάνω σε ένα πλωτό μέσο. Ο κρουνός (101) βγάζει νερό μέσω μιας αντλίας που είναι στο άλλο άκρο του ελαστικού σωλήνα επάνω στο πλωτό μέσο, ενώ ο κρουνός (102) παρέχει αέρα ώστε να υπάρχει ατμοσφαιρική πίεση στον στεγανό θάλαμο και να λειτουργεί το σύστημα άντλησης. Λειτουργώντας το σύστημα των κρουνών έχουμε την δυνατότητα να ανεβάζουμε και να κατεβάζουμε τον πλωτό υποβρύχιο δρόμο στο επιθυμητό επίπεδο και να τον ισορροπήσουμε τελικά σταθερά στο συγκεκριμένο επιθυμητό βάθος οπότε και τον πακτώνουμε με το σύστημα υδραυλικών ελκυστήρων (108) μέσα σε ρηχές γεωτρήσεις (31) που έχουμε ανοίξει προηγουμένως με την βοήθεια ενός μικρού υποβρύχιου στον πυθμένα της θάλασσας (106). Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία και με τα υπόλοιπα τμήματα του πλωτού υποβρύχιου δρόμου συνδέοντας τα ταυτόχρονα με κοχλίες και περικόχλια μέσω των οπών σύσφιξης των πλαισίων τους. Για ενίσχυση της στεγανότητας του οδοστρώματος (93), επιπλέον της σύσφιξης παρεμβάλλουμε και λάστιχο στεγανοποίησης (97) μεταξύ των πλαισίων κάθε τμήματος του πλωτού υποβρύχιου δρόμου. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ένωσης και στεγανοποίησης όλων των τμημάτων (92) του υποβρύχιου πλωτού δρόμου, αφαιρούμε όλο το νερό από τα στεγανά μέσω των κρουνών (102) και (101) και της αντλίας νερού που βρίσκεται στην επιφάνεια της θάλασσας επάνω σε πλωτό μέσο, στην συνέχεια αντλούμε τα νερά από το οδόστρωμα (93). Η άνωση που δημιουργείται στους υποβρύχιους πλωτούς δρόμους από την άντληση του νερού από το οδόστρωμα (93) και τα στεγανά είναι το ωφέλιμο φορτίου του δρόμου. Αυτή την άνωση προς την επιφάνεια της θάλασσας (105) του πλωτού υποβρύχιου δρόμου αντισταθμίζουν οι υδραυλικοί ελκυστήρες (108) που αποτελούνται από τον θάλαμο πίεσης (Σχήμα 10, (1)), το συρματόσχοινο (2), την άγκυρα (17), τα πλευρικά πτερύγια της άγκυρας (18), την βάση του θαλάμου πίεσης (104) και το συρματόσχοινου οδηγό (96). Ακόμη μέσα στα στεγανά υπάρχει μια προέκταση του σωλήνα εκροής νερού στεγανών (107) που αποτελεί προέκταση του ελαστικού σωλήνα επιφάνειας και του κρουνού (101). Αφού τοποθετήσουμε τον εξοπλισμό του οξυγόνου και στρώσουμε το οδόστρωμα έχουμε τον πλωτό δρόμο έτοιμο. Επιπλέον για να προστατέψουμε τον υποβρύχιο πλωτό δρόμο από τα θαλάσσια ρεύματα τοποθετούμε κατά διαστήματα πλαϊνούς υπό κλίση ελκυστήρες και από τις δύο πλευρές του υποβρύχιου πλωτού δρόμου. Οι πλαϊνοί ελκυστήρες εδράζονται σε ειδικά διαμορφωμένες πλαϊνές βάσεις (103) του πλωτού υποβρύχιου δρόμου.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Φίλοι Μηχανικοί μήπως ξέρετε εάν υπάρχει πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή (προσομοιωτή) να δοκιμάσω την ευρεσιτεχνία?Αν ναι, που να απευθυνθώ.? Ευχαριστώ Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 ansys, abaqus κάτι τετοια θες
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19 , 2009 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε rigid joint
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2009 Φίλοι μηχανικοί θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλή μηχανική πώς κατανέμω,και μετατρέπω της δυνάμεις του σεισμού από δυναμικές σε κινητικές και της αποσβήνω ώστε αυτές να μην είναι καταστροφικές για την δομική κατασκευή.Ξέρουμε ότι οι δυνάμεις της μηχανικής που επιδρούν πάνω σε ένα σώμα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες,της δυναμικές και της κινητικές.Θα σας αναλύσω ένα απλό πείραμα για να καταλάβουμε μετά που βασίζετε η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας.Αν πάρουμε ένα λάστιχο και πακτώσουμε το ένατου άκρο στο κάτω μέρος ενός τοίχου, και το άλλο του άκρο το πακτώσουμε σε ένα φορτηγάκι και κινήσομε το φορτηγάκι έτσι ώστε να τεντωθεί το λάστιχο,τότε παρατηρούμε ότι δημιουργείτε μια δυναμική Αν αφήσουμε το φορτηγάκι θα δούμε ότι αυτό θα κινηθεί προς τον τοίχο μετατρέποντας την δυναμική σε κινητική ενέργεια.Το φορτηγάκι αυτό δεν θα σταματούσε και θα συνέχιζε να έχει κινητική ενέργεια για πάντα αν δεν υπήρχαν οι δυνάμεις αντίστασις προερχόμενες από την αντίσταση της ατμόσφαιρας,την μηχανική αντίσταση της τριβής των τροχών,αλλά και την μεγάλη αντίσταση του τοίχου προερχόμενη από την σύγκρουσή του πάνω σε αυτόν.Από το πάρα πάνω πείραμα συμπεράνουμε τα εξής.α) Η δυναμική μπορεί να μετατραπεί σε κινητική δύναμη,και το αντίστροφο. β)Το φορτηγάκι σταματάει λόγο μηχανικών δυνάμεων βίαιων ή μη.Αν αυτό σταματήσει πάνω στον τοίχο,τότε το σταμάτημα θα είναι βίαιο παραμορφώνοντας το φορτηγάκι.Αν όμως δεν υφίσταται ο τοίχος αυτό πάλη θα σταμάταγε από την επίδραση των άλλων δυνάμεων,χωρίς όμως να παραμορφωθεί λόγω σταδιακής κατανομής των δυνάμεων αυτών.Το ίδιο κάνει και η μέθοδος κατανομής δυνάμεων της ευρεσιτεχνίας.Μετατρέπει την δυναμική του σεισμού σε κινητική στον φέροντα οργανισμό χρησιμοποιώντας της δύο συνεχείς βάσεις με την προσθήκη των ελαστικών μεταξύ των ,και εν συνεχεία ο φέροντας οργανισμός μετατρέπει την κινητική του ενέργεια σε ενέργεια ομαλής κρούσης και απόσβεσις πάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα το οποίο είναι πακτωμένο και άκαμπτο με το έδαφος.Για την ομαλή απόσβεσης της κινητικής ενέργειας παρεμβάλλουμε ανάμεσα στον φέροντα και το φρεάτιο του ανελκυστήρα(στο διάκενο) ή ελαστικά, ή σαμπρέλες με αέρα ή υδραυλικά συστήματα ή ελατήρια. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2009 Φίλοι μου μόλις η ευρεσιτεχνία έγινε Διεθνής. http://v3.espacenet.com/searchResults?bookmarkedResults=true&submitted=true&DB=EPODOC&locale=gr_gr&sf=n&FIRST=1&F=0&CY=gr&LG=gr&&PN=WO2009101454&Submit=%C1%CD%C1%C6%C7%D4%C7%D3%C7&=&=&=&=&= Συμπαγής | Εκτύπωση | Export Βελτιστοποίηση Αναζήτησης ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1 αποτέλεσμα βρέθηκε στη βάση δεδομένων Worldwide για: WO2009101454 ως αριθμό δημοσίευσης (Η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων είναι ανάλογη με την ημερομηνία φόρτωσης των εγγράφων στη βάσης δεδομένων) 1 TIE ROD FOR STRUCTURAL PROJECTS στα έγγραφά μου Εφευρέτης: LYMBERIS IOANNIS [GR] Καταθέτης: LYMBERIS IOANNIS [GR] EC: E02D5/80D; E02D5/80C IPC: E02D5/80; E21D21/00; E02D5/80; (+1) Στοιχεία Δημοσίευσης: WO2009101454 (A1) — 2009-08-20 Τα δεδομένα προέρχονται από τη βάση δεδομένων esp@cenet — Worldwide
Recommended Posts