Achelleas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2009 Μιας και μόλις σήμερα αξιώθηκα να μπώ πάλι στο Forum θα προσπαθήσω να θέσω τις σκέψεις μου έστω και καθυστερημένα. Φίλε Γιάννη προσπαθώ να καταλάβω την λογική με την οποία προσπαθείς να μορφώσεις τον φορέα ώστε να παραλάβει τα συνήθη κατακόρυφα φορτία άλλα και τα τυχηματικά, σεισμικά φορτία. Αν έχω καταλάβει καλά, αν όχι σε παρακαλώ διόρθωσέ με, ο φορέας αποτελείται από μια θεμελίωση με την μορφή γενικής κοιτόστρωσης, ένα κεντρικό υποστύλωμα, ή σύστημα υποστυλωμάτων με πολύ μεγάλη ακαμψία, το οποίο δεν έρχεται σε επαφή με τον υπόλοιπο φορέα, το οποίο δεν έχει υποστεί την προένταση με το σύστημα που μας περιέγραψες, και τα υπόλοιπα υποστυλώματα τα οποία, είτε στο σύνολό τους, είτε εν μέρη, έχουν υποστεί προένταση. Θα υποθέσω επίσης ότι τα υποστυλώματα αυτά συνδέονται με δοκούς. Τα κατακόρυφα φορτία, μόνιμα και κινητά παραλαμβάνονται μέσω των πλακών και της πλαισιακής λειτουργίας δοκών και υποστυλωμάτων, μεταφέρονται στην πλάκα της θεμελίωσης και από εκεί στο έδαφος. Τα οριζόντια φορτία παραλαμβάνονται μέσω ποιού μηχανισμού; Αν εχω καταλάβει καλά το μεσαίο μεγάλης ακαμψίας στοιχείο το χρησιμοποιείς όταν οι υπόλοιποι μηχανισμοί έχουν αστοχήσει για να προλάβεις την κατάρρευσή; Προς το παρόν και με αυτό το post δεν προσπαθώ να κατανοήσω ούτε να κρίνω τον μηχανισμό που έχεις εφεύρει, προσπαθώ να κατανοήσω ποιοτικά την λογική της μεθόδου, ώστε να μπορέσω να τοποθετηθώ επ' αυτής. Παρεμπίπτοντος η προένταση δεν δημιουργεί μόνιμη ένταση στις δοκούς. Η προένταση εφαρμόζεται με τέτοιο τρόπο ώστε τα φορτία λειτουργίας της κατασκευής (γέφυρας ή κτιρίου) να αλληλοαναιρούνται με την προένταση ώστε να μικραίνουν τα εντατικά μεγέθη που καταπονούν τον φορέα.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2009 Φίλε Achelleas Φαντάσου το φρεάτιο ενός ανελκυστήρα,πακτωμένο με το έδαφος μέ τον μηχανισμό του ελκυστήρα,άκαμπτο,να αδυνατεί να ξεκολλήσει από το έδαφος ,λόγο προ έντασης, η οποία υφίσταται από ένα συρματόσχοινο, που το ένα του άκρο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό άγκυρας στο βάθος μιας γεώτρησης, και αδυνατεί να ανέλθει. Το άλλο του άκρο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό βίδας ή ένα υδραυλικό σύστημα, το οποίο ωθεί προς τα πάνω το συρματόσχοινο.Η αντίδραση της πακτωμένης άγκυρας μέσα στην γεώτρηση που αδυνατεί να ανέλθει, από την έλξη της βίδας στο άλλο άκρο, που βρίσκεται στην κορυφή του ανελκυστήρα, δημιουργεί την επιθυμητή θλίψη στο φρεάτιο του ανελκυστήρα. Το φρεάτιο του ανελκυστήρα έχει δικιά του ξεχωριστή βάση, και ένα διάκενο μεταξύ αυτού και του φέροντος οργανισμού, έτσι ώστε αυτά τα δύο μέρει να αποτελούν ξεχωριστώ σώμα.Ο φέρον οργανισμός αποτελείται από δύο μονοκόμματες βάσεις, με εμβαδόν ίσο με το εμβαδόν του ισογείου. Η πρώτη εφάπτεται στο έδαφος.Η δεύτερη βρίσκεται από πάνω της. Μεταξύ των δύο βάσεων παρεμβάλλονται ελαστικά. Ο οπλισμός των κολόνων πακτώνεται μόνο στην πάνω μονοκόμματη βάση. Κατά την διάρκεια του σεισμού οι δύο βάσεις χρησιμεύουν, για να μετατρέπουν την δύναμη του σεισμού σε κινητική ενέργεια,δημιουργώντας κατ αυτόν τον τρόπο σεισμική μόνωση στον φέροντα οργανισμό.Η ελάχιστη κινητική ενέργεια που αποκτά ο φέροντας, τον κάνει να ταλαντεύεται δεξιά αριστερά. Τότε προτού ο φέροντας ξεπεράσει το όριο θραύσης του και καταρρεύσει, ακουμπάει στο φρεάτιο του ανελκυστήρα που είναι άκαμπτο, και κατ αυτόν τον τρόπο προστατεύεται από την κατάρρευση. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Achelleas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δηλαδή Γιάννη, στην περίπτωση σεισμού, η κατασκευή συγκρούεται με το φρεάτιο του ανελκυστήρα, σωστά; Πιστεύεις ότι αυτό δεν θα δημιουργήσει βλάβες στα περιβάλλοντα του ανελκυστήρα στοιχεία ώστε να προκαλέσει δυσλειτουργία στο κτίριο στην περίπτωση σεισμού μικρότερου από τον σεισμό σχεδιασμού; Ή μήπως ο μηχανισμός αυτός θα είναι σχεδιασμένος με ικανοτικό τρόπο- ώστε να λειτουργήσει όταν οι υπόλοιποι μηχανισμοί αστοχήσουν. Επίσης πιστεύω ότι ο μηχανισμός που μας δείχνεις δεν συμφωνεί με τον μηχανισμό "δένδρου". Στον μηχανισμό αυτό έχουμε εναν Ισοστατικό φορέα (πρόβολο). Στην παγόδα που ανέφερες, οι όροφοι, ανεβαίνοντας μικραίνουν σε διαστάσεις, γεγονός που πρέπει να εξεταστεί ως προς την επδραση στις ιδιομορφές του κτιρίου, μιας και μπορεί να είναι πολύ ευμενέστερο για την λειτουργία του κτιρίου από τον κεντρικό άξονα- στύλο, τον ρόλο του οποίου παίζει το δένδρο. ακόμα, πως εξασφαλίζεις ότι δεν θα έχεις μερική κατάρευση πρίν αστοχήσει ολόκληρο το κτίριο, ωστε αυτό να ακουμπήσει στον άκαμπτο στοιχείο σου; Τέλος ως προς την χρήση της προέντασης, αν θεωρήσουμε την λογική του κεντρικού στοιχείου σωστή, δεν βλέπω τι πλεονέκτημα σου παρέχει στα υπόλοιπα υποστηλώματα. Με την μόρφωση του φορέα σου, όλη την σεισμική δύναμη,η θα την παραλάβει ο κόμβος μεταξύ άνω διαφράγματος και στύλων. Πώς ενισχύεται το σημείο αυτό με την προένταση; Επίσης διαβάζοντας τα άρθρα στο site σου διαπίστωσα ότι ανακριβώς αναφέρεις ότι όπου υπάρχει εφελκυσμός υπάρχει και διατμηση σαν αντίδραση. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι όπου υπάρχουν εφελκυστικές τάσεις, υπάρχουν και θλιπτικές με διεύθυνση κάθετη προς τις εφελκυστικές. Μιλάμε όμως για ορθές και όχι διατμητικές τάσεις. (σελ 2 παρ. 3). Ακόμα, η αστοχία των στύλων δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να οφείλεται σε εξόλκευση του οπλισμού, για αυτό και στον κανονισμό γίνεται ειδική μνεία στις αγκυρώσεις. Η καμπύλωση των ράβδων που παρατηρείς οφείλεται στον λυγισμό του διαμήκους οπλισμού λόγω αστοχίας της περίσφυξης, και όχι, επαναλαμβάνω, λόγο εξόλκευσης. Το παράδειγμα με το κερί είναι ατυχές γιατί , σύμφωνα με τον κανονισμό, η συνάφεια του οπλισμού με το σκυρόδεμα έχει εξασφαλιστεί. Για να το δείς αυτό και στην πράξη, αρκεί να παρατηρήσεις ότι η αστοχία και η αποσάρθρωση των υποστυλωμάτων λαμβανει χώρα μόνο τοπικά και όχι σε όλο το μήκος του οπλισμού που υποτίθεται ότι έχει εξολκευτεί. Από αυτά που διάβασα, και να σημειώσω ότι δεν μπηκα καθόλου στο θέμα του μηχανήματος και πως αυτό λειτουργεί, είδα ότι γίνεται αναφορά σε πολά ζητήματα τα οποία είναι πλέων αρκούντως τεκμηριωμένα από την επιστημονική κοινότητα, στα οποία προσπαθείς να δώσεις μια μάλλον απλουστευμένη εξήγηση. Για παράδειγμα λές ότι οι στύλοι και οι δοκοί αστοχούν λόγω λυγισμού. Αυτό είναι μάλλον ανακριβές. Είναι δε σίγουρα ανακριβές για τις δοκούς. Οι δοκοί και οι στύλοι αστοχούν καμπτικά , κατα προτίμηση αλλά και διατμητικά. Οι αστοχίες στις οποίες εσύ αναφέρεσαι στο άρθρο σου είναι διατμητικές και οφείλονται αποδεδειγμένα, στις περισσότερες τουλάχιστον περιπτώσεις σε αστοχία περίσφυξης.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Φίλε μου Achelleas.Η σύγκρουση του φέροντος οργανισμού με το φρεάτιο του ανελκυστήρα,δεν γίνετε ποτέ. Μέσα στο διάκενο, που μεσολαβεί μεταξύ του φρεατίου και του φέροντος, υπάρχουν αποσβεστήρες δυνάμεων, αποτελούμενοι από ελατήρια, ή από ελαστικά, ή από σαμπρέλες, ή από υδραυλικά συστήματα. Το είδος αποσβεστήρα εξαρτάτε από το μέγεθος της κατασκευής, και από το τι πληρώνει ο άλλος. Στο δεύτερο ερώτημα κατάλαβες καλά. Το φρεάτιο του ανελκυστήρα δρα όταν αποτύχουν τα άλλα συστήματα. Δηλαδή την πρώτη σεισμική μόνωση την απορροφά η διπλή συνεχή βάση, και μετατρέπει την δυναμική του σεισμού σε κινητική ενέργεια, και εν συνεχεία αν αυτή η κινητική ενέργεια είναι πολύ μεγάλη, και κάνει τον φέροντα να ταλαντεύεται επικίνδυνα, τότε έχουμε επαφή και απόσβεση των πλαγίων δυνάμεων του φέροντος, επάνω στους αποσβεστήρες τού φρεατίου,που είναι τοποθετημένοι μέσα στο διάκενο. Οι διάσταση του διάκενου είναι μικρή στο ισόγειο, και όσο ανεβαίνουν οι όροφοι μεγαλώνει, ώστε να εναρμονίζετε με την ταλάντωση του κτηρίου.Κάνοντας ανακεφαλαίωση λέμε ότι, αν αποτύχει η διπλή βάση, αν αποτύχει ο σημερινός στατικός οπλισμός, και ο φέροντας έρθει σε σημείο θραύσης, τότε και μόνο επιπρόσθετα, το φρεάτιο του ανελκυστήρα προσφέρει την βοήθειά του. Τώρα ας πούμε για τις δυνάμεις. Πράγματι στην περίπτωση της ευρεσιτεχνίας όταν δημιουργείτε εφελκυσμός στο συρματόσχοινο, ως αντίδραση, δημιουργείτε θλίψη στο σκυρόδεμα. Αυτό όμως γίνετε μόνο στον ενεργώ οπλισμό,δηλαδή στα προτεταμένα. Στον αδρανή οπλισμό,δηλαδή στο σκυρόδεμα, οι δυνάμεις δρουν διαφορετικά. Δεν υφίσταται εφελκυσμός, παρά μόνον όταν δρα ο σεισμός, εναλλάξ στις πλευρές του σκυροδέματος.Για αυτόν τον λόγω και τοποθετούμε τον οπλισμό περιμετρικά. Κατά το λύγισμα του φέροντος, προερχόμενο από τον σεισμό, μεγαλώνουν εναλλάξ οι εξωτερικές του διαστάσεις,λόγο του τόξου που δημιουργείτε. Αυτό είναι που δημιουργεί τον εφελκυσμό εξωτερικά στον φέροντα,και αυτόν τον εφελκυσμό παραλαμβάνει το σίδερο. Ως φυσική όμως αντίδραση εκ των πραγμάτων, δημιουργείτε διάτμηση, η οποία υφίσταται μεταξύ του σιδήρου και του σκυροδέματος ως αντίδραση του εφελκυσμού, προερχομένου από το τοξοειδή σχήμα του φέροντος. Στα άλλα θα σου απαντήσω αργότερα. Μ .Φ Χ Γιάννης-ιος
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Φίλε Achelleas. Για να σου δώσουν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, πρέπει να συντρέχουν δύο λόγοι. Ο πρώτος λόγος είναι να μην υπάρχει ίδιος μηχανισμός,ή μέθοδος, άλλης ευρεσιτεχνίας στον κόσμο όλον. Αυτό προκύπτει μετά από έκθεση έρευνας της αρμόδιας αρχής πού σου απονέμει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Ο δεύτερος λόγος που εξετάζουν είναι,αν αυτό που καταθέτης, έχει το ΝΈΟΝ. Δηλαδή εάν είναι νέα ιδέα, και λύνει προβλήματα που υπάρχουν μέχρι και σήμερα. Αυτό το εξετάζει θεωρητικά μια ομάδα από επιστήμονες του οργανισμού που σου απονέμει το δίπλωμα. Δηλαδή για να κάνεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις αυγά, το θέλεις ή όχι. Για αυτό προσπαθώ να εμπεδώσω την θεωρία μου. Ας πάρουμε τώρα ως ένα παράδειγμα ένα υποστύλωμα σκελετού, 0,40Χ0,40Χ3,00 Μ. Εάν του αλλάξουμε τον κατακόρυφο άξονα και τού δώσουμε τοξοειδή μορφή, μετακινώντας τα άκρα του κατά 10 cm, τότε θα παρατηρήσουμε ότι η μια διάστασή του θα αυξηθεί περίπου κατά 0,20 cm. Δηλαδή το μήκος της μιας πλευράς του, από 3,00 m που ήταν θα γίνει 3,20 m. Αυτός ο λόγος είναι που δημιουργείτε εφελκυσμός κατά την διάρκεια του σεισμού και σπάνε οι κολόνες. Ανέφερα πάρα πάνω ότι το μπετό αδυνατεί να κρατήσει και να φέρει αντίσταση στο σίδερο, γιατί δεν αντέχει την διάτμηση.Γιατί όμως το σίδερο βγαίνει (δεν σπάει ) σε συγκεκριμένα σημεία? είναι απλό..γιατί σπάει εκεί που υπάρχει ελαστικότητα.Αυτό γίνετε γιατί τα άκαμπτα σημεία μεταφέρουν τις δυνάμεις τους στον ελαστικό φορέα. Μ.Φ.Χ. Γιάννης-ιος
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Αδυνατω να δω τις λεπτομερειες λογω χρονου αλλα να ρωτησω τον "εφευρετη" ειναι base isolation? εχει passive (βλ. π.χ. αλεξισεισμον alexisismon) και active . ειναι passive η active? αν δεν ειναι isolation τι ειναι? μεταβαλλει την 1η ας πουμε ιδιοπεριοδο του κτιριου? αν ναι πρεπει να δεις κατά που το πας, προς μεγαλυτερο stiffness (αν ναι προβλημα) πρεπει να δεις τι γινεται με το μητρωο C (damping) αποσβεσεις (δυσκολο κυριως εμμεσα πειραματικα). Απο οτι ειδα βιδωνεις το κτιριο? εδω αμαν κανουν ολοι να το ξεβιδωσουν μηπως δηλ. πας αναποδα? τι εντασεις δινει εβαλες κανενα επιταχυνσιογραφημα να δεις τι παιζει? Επειδη βαριεμαι τωρα να βλεπω (επειδη της δινω λιγες πιθανοτητες) αλλα μ αρεσει παντως η πρωτοβουλια, αν θες απαντησε και θα συνεχισω thnks Να συμπληρωσω μια απλη αρχη (δεν ξερω αν τη γνωριζεις): κανοντας ενα φορεα πιο δυσκαμπτο αλλαζεις τα χαρακτηριστικα του και ετσι δεχεται αλλες δυναμεις απο αυτες που θα δεχοταν αν δεν ειχε αυτο το prestressing που λες. Ετσι στον ιδιο σεισμο θα εχει διαφορετικες εντασεις-μετακινησεις απο αυτες χωρις το prestressing γιατι δεχεται ΑΛΛΕΣ δυναμεις, πχ δες το σαν να φυσαει ξαφνικα ΑΛΛΟΣ ανεμος
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Αρχικά καταχωρημένο από Γιαννης-ιος Φίλοι Μηχανικοί μήπως ξέρετε εάν υπάρχει πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή (προσομοιωτή) να δοκιμάσω την ευρεσιτεχνία?Αν ναι, που να απευθυνθώ.? Ευχαριστώ Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος Αν μπορες να με πεισεις θα στο προσομοιωσω εγω
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Φίλοι Μηχανικοί μήπως ξέρετε εάν υπάρχει πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή (προσομοιωτή) να δοκιμάσω την ευρεσιτεχνία?Αν ναι, που να απευθυνθώ.? Ευχαριστώ Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος αν με πεισεις θα στο προσομοιωσω εγω Παντως με μια γρηγορη ματια ειδα οτι αρκετοι συναδελφοι τον αποπηραν τον ανθρωπο χωρις ουτε επιδειξη να παει να κανει ουτε τον εξυπνο. Βρηκε to forum και σκεφτηκε οτι ισως μπορει να ενισχυσει τις αποψεις του πανω στη πατεντα. (σημειωτεον οτι επισκεφθηκε το φορουμ αφου πηρε τη πατεντα). Τωρα μερικοι αντι να εκτιμησουν οτι καποιος μη μηχανικος βαλθηκε ο ανθρωπος να κανει κατι στραβο η οχι δεν εχει σημασια παντως δεν βλαπτει κανεναν καθονται και συμπεριφερονται ως μπεμπηδες (υποτιμωντας και τον ιδιο το τιτλο τους βασικα). Και καθεται ο αλλος και απολογειται... , ενω αρχικα ηθελε απλα καποιες γνωμες.
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Structur κατανοητά όσα λες αλλά μην ανακυκλώνεις spams σε συζήτηση που όντως είναι ενδιαφέρουσα και η οποία συνεχίζεται. Μην κάνεις συνεχόμενες δημοσιεύσεις καθώς απαγορεύεται. Συναδελφικά TheoTDM900
Achelleas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Φίλε Γιάννη Κατ' αρχάς θεωρώ αντιεπιστημονικό να κάνεις μια κατασκευή για την περίπτωση που η μέθοδός σου αποτύχει... Σαν να παραδέχεσαι ότι δεν είσαι σίγουρος για αυτό που προτείνεις. Για εμένα κάτι αντίστοιχο θα ήταν να προτείνουν, πέρα από τα μέτρα ενεργητικής και παθητικής πυροπροστασίας, να τοποθετούνται γιγάντια στρώματα γύρω από τα κτίρια στην περίπτωση που αυτό παρει φωτιά και αστοχήσουν τα μέτρα που ληφθησαν (Και το λέω χωρίς ίχνος ειρωνίας, όπως εχω κάνει μέχρι τώρα). Επίσης επιμένεις να μιλάς για λυγισμό ενω δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο στην περίπτωση του σεισμού. Αν είναι να συζητήσουμε για ένα επιστημονικό θέμα ας το κάνουμε με επιστημονικούς όρους, για να μπορούμε να συννενοηθούμε. Αν έχω καταλάβει καλά μιλάς για κάμψη. Επειδη την εκφραση "Ενεργός οπλισμός" δεν την εχω ξανακούσει θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι σημαίνει. Παρεπιπτόντως στα προεντεταμένα , όταν εφαρμοστούν τα φορτία λειτουργείας, δεν υπάρχει ένταση λόγω της προέντασης, ή αυτή είναι πολύ μικρη. Φαντάσου την καμπτόμενη δοκό την οποία φορτίζουμε με φορά απο κάτω προς τα πάνω έτσι ώστε η κανονική φόρτιση να ανακουφίσει το φορέα από τις εσωτερικές δυνάμεις που προκλήθηκαν.Εσύ με την προένταση που ασκείς, γιατί ασκείς προένταση, εκτός και αν το συρματόσχοινο δεν τανίζεται αλλά απλά βιδώνεται στην οροφή της κολώνας, δημιουργείς μεγαλύτερο πρόβλημα στους στύλους, μειώνοντας την καμπτική τους ικανότητα, αφού αυξάνεις την ανοιγμένη αξονική που ασκείται σε αυτές. Οσον αφορά την σεισμική ενεργεια, είναι καθαρά κινητική ενέργεια, αφού εμφανίζεται με την μορφή ταλάντωσης. Δυναμική γίνεται όταν η ταλάντωση φτάσει στα μέγιστα. Η εφευρεσή σου αν δεν την αφήνει ίδια, την κάνει ακόμα δυσμενέστερη. Το πρόβλημα με τον σεισμό δεν είναι οι καμπτικές δυναμεις, όπως υπεραπλουστευμένα λες, αλλά οι διατμητικές, που δεν έχουν καμια σχέση με τα φαινόμενα που περιγράφεις. Θα επαναλάβω αυτό που είπα παραπάνω..... Θεωρείς ότι ο φορέας θα αστοχήσει καμπτικά... (μακάρι) Σε όλες τις αστοχίες που περιέγραψες η αστοχία είναι διατμητική, Λόγω αστοχίας του διαγώνιου θλιπτήρα, ή λόγω της αστοχίας της περίσφηξης. Αυτό που κάνεις εσύ είναι να μεγαλώνεις την θλιβόμενη περιοχή του σκυροδέματος, ενισχύοντας την συνεισφορά του σκυροδέματος στην αντοχή της διατομής και μειώνοντας την σθνεισφορά του χάλυβα, χωρίς όμως να επιρεάζεις την αντοχή της σε διατμηση. Τέλος όσον αφορά στους επιστήμονες που έλεγξαν την πατέντα σου θα σου πώ το εξής. Αν ήταν ειδικοί σε όλα δεν θα υπήρχε ούτε ΕΟΦ, ούτε ΤΕΕ, ούτε επιστημονικά συνέδρια. Αν θές να προχωρήσεις με την ιδέα σου, ασε κατα μέρος το μηχανολογικό κομμάτι και προσπάθησε να την τεκμηριώσεις επιστημονικά. Δοξα το θεό, θεωρητικές γνωσεις διαθέτεις για κάτι τέτοιο. Ειλικρινά προσπάθησα να μιλήσω μαζί σου με καλή διάθεση, χωρίς ίχνος ειρωνείας. Καλή τύχη
Recommended Posts