Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 >> Προς Post#112 παρακατω Οκ θα περιμενω ολες τις απαντησεις για να απαντησω και εγω. Μη χρησιμοποιητε μονο σαν επιχειρημα παρακαλω το οτι κατοχυρωσατε τη μεθοδο, δεν αρκει και σιγουρα δεν προσφερει στη συζητηση του αν οντως η εν προκειμενω πατεντα εχει καποια καινοτομα χαρακτηριστικα και χρηζει περαιτερω εξετασης.
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δεν νομιζω οτι δεν μπορω να μην πετυχω το "effect" της βιδας με "υπαρχουσα τεχνολογια". Μπηγεις εναν πασαλλο στο εδαφος και οσο πιο βαθια πας τοσο αυξανουν οι πλευρικες τριβες με το εδαφος και εχεις τη βιδα αν θες, (και διαφορα οτιδηποτε αλλα κολπα θες, απλα μου ηρθαν στο μυαλο τωρα οι πασσαλοι. α) Απάντηση. Φίλε Structur η διαφορά του πασσάλου και του ελκυστήρα είναι η εξής. Ο πάσσαλος κατά την είσοδό του στο έδαφος δημιουργεί τριβές στα τοιχώματά του συμπυκνώνοντας το έδαφος. Αυτή η τριβή είναι μία δύναμη αντίστασης,που χρησιμεύει κυρίως για να μην υποστεί καθίζηση η βάση της οικοδομής, και επί προσθέτως δεν μπορεί να χρησιμεύσει σε βραχώδη θεμελίωση.Ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα είναι έτσι κατασκευασμένος, ώστε κατά την έλξη του συρματόσχοινου να ανοίγει όπως ο γρύλος του αυτοκινήτου και να μεταβιβάζει την έλξη του συρματόσχοινου στα πλαινά της γεώτρησης. Επειδή όμως η διάμετρος της γεώτρησης είναι μικρότερη, αυτός ο μηχανισμός πακτώνετε στα πρανή.Όσο πιο μεγάλη είναι η έλξη, τόσο πιο μεγάλη η πίεση στα πρανή της γεώτρησης. Μετά μην ξεχνάς ότι κατοχύρωσα την μέθοδο του ότι,ενώνω την κατασκευή με το έδαφος. Μηχανισμοί πάκτωσης και έλξης μπορεί να υπάρξουν πολλοί, μέθοδος όμως μία. Θα σου απαντήσω και στις υπόλοιπες ερωτήσεις. Τώρα κιτ-κατ. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Μετά μην ξεχνάς ότι κατοχύρωσα την μέθοδο του ότι,ενώνω την κατασκευή με το έδαφος. Μηχανισμοί πάκτωσης και έλξης μπορεί να υπάρξουν πολλοί, μέθοδος όμως μία. Θα σου απαντήσω και στις υπόλοιπες ερωτήσεις. Τώρα κιτ-κατ. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Απο αναζητηση της πλακας στο Google του μισου λεπτου , μιας και βλεπουμε θεματα anchorage κλπ http://www.williamsform.com/Ground_Anchors/ground_anchors.html Ας αφησουμε το θεμα "βιδα" και ας παμε στα υπολοιπα, αν και ... το λεω οτι ηδη αρχιζω και νιωθω αβολα οσο συνεχιζω να παιρνω στα σοβαρα το τοπικ της πατεντας, αλλα τεσπα εχω λιγο υπομονη ακομα. Προτεινετε λυσεις σε θεματα που απαιτουν ι) ΤΕΡΑΣΤΙΟ θεωρητικο υπόβαθρο και ιι) ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρακτικη εμπειρια και μονο για να προσεγγιστουν. Αν λειπει ενα απο τα δυο συστατικα μιλαμε για κωμωδιες. Στην περιπτωση σας λειπει οπωσδηποτε το ι), οποτε το φρονιμο θα ηταν να σταματηστε να πετατε τα λεφτα σας σε ιστοσελιδες, πατεντες κλπ. Τελος, νομιζω οτι θα 'πρεπε να εχετε παρει πατεντα για την μετατροπη της σεισμικης ενεργειας σε "ακουστικη" με αυτα τα μπαμ-μπουμ του φορεα πανω στο φρεατιο Αυτο ειναι οντως πρωτοτυπο. ---------- Ασχετο: Να μην ξεχναμε οτι συμπατριωτης σας το 1960 εχει ηδη κανει διαχωρισμο σε displacements και energy methods με μονογραφια που θεωρειται απο πολλους η σημαντικοτερη στο τομεα της Μηχανικης παγκοσμιως και διαχρονικα (συμπεριλαμβανομενου και του Newton). Αυτο παει κυριως για Ασχετους καθηγητες/φιρμες που ασχολουνται (ακομη!) με "εκτονωσεις" σεισμικων ενεργειων και συναφεις μπουρδολογιες, οταν συμπατριωτες τους εφευρισκαν στο εξωτερικο τα FEΜ
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Φίλε Structur έχεις καλαμπούρι....Αυτό όμως δεν σταματάει να ξεθάβουμε τα παιδιά μας κάτω από τα ερείπια. Αν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση να την κάνεις ...έστω και ακουστική. Αν όχι φρόντισε να αποκτήσεις θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτική εμπειρία για να μπορείς να με παρακολουθήσεις Προπαντός μάθε τι είναι κατακόρυφος, και οριζόντιος άξονας, και μετά δώσε για μεταπτυχιακό. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 ... να αποκτήσεις θεωρητικό υπόβαθρο ... για να μπορείς να με παρακολουθήσεις ... και μετά δώσε για μεταπτυχιακό.
dounas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Απαντήσεις σαυτά που σας ρωτάμε δεν πήραμε , και πρόκειται για ερωτήσεις απλές . Το μόνο που είδα εγώ προσωπικά είναι ανακύκλιση της περιγραφής της πατέντας και επί της ουσίας τίποτα . Δεν έχει να κάνει με κόντρα μεταξύ εσάς και των Π.Μ. , η πρόοδος έρχεται πάντα μέσω της αμφισβήτησης και μπράβο σας που ποστάρατε την ιδέα σας , αλλά όταν σας αμφισβητούμε ευθέως με επστημονικά αποδεδειγμένα παραδείγματα και δεν παίρνουμε απαντήσεις αλλα επαναλήψεις νομίζω είναι λογικό να παίρνετε ειρωνικές απαντήσεις . Κιεπειδή το να απαντήσετε σε όλα τα ερωτήματα είναι προφανές ότι σας είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο , τουλάχιστο επιχειρηματολογήστε στο παρακάτω : "Μία άλλη χρησιμότητα της ευρεσιτεχνίας του υδραυλικού ελκυστήρα, είναι ότι δεν αφήνει το δομικό έργο να πάθη καθίζηση.Ακόμα προστατεύει τις ξυλόκτιστες οικίες από τους ανεμοστρόβιλους." Χωρίς πειραματικά αποτελέσματα πως είστε τόσο σίγουρος για κάτι τέτοιο?Καθίζηση μπορεί να προκληθεί απο 234234 παράγοντες . Επιπλέον που κολλάνε ξαφνικά οι ξύλινες κατασκευές με το Ο/Σ και την προένταση που εφαρμόζετε? Η πατέντα σας έχει νόημα εφαρμογής μόνο σε πολυώροφα κτίρια μέχρι και ουρανοξύστες και πολυώροφα αντισεισμικά κτίρια αμιγώς κατασκευασμένα από ξύλο δεν υπάρχουν υ.γ. επειδή μερικοί σας αντιμετώπισαν εχθρικά δε σημαίνει ότι πρέπει να πέφτετε στο επίπεδό τους υ.γ.2 Όσο για τις παγόδες έχουν καταρρεύσει πολλές από σεισμό και όχι μόνο
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Φίλε dounas. Δεν έχω τίποτα άλλο με τους μηχανικούς παρά σεβασμό, και θαυμασμό για την προσφορά και το έργο τους. Όταν όμως με ειρωνεύονται πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.Αυτός που ειρωνεύεται παίρνει και την απάντηση.Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τους μηχανικούς, αλλά με αυτούς που θέλουν εσκεμμένα να κάνουν κακό στο θέμα. Είναι δύσκολο να απαντήσω χωρίς το σχήμα της ευρεσιτεχνίας για την καθίζηση, αλλά θα προσπαθήσω.Ο υδραυλικός ελκυστήρας κάνει την ίδια εργασία με τον ελκυστήρα με την βίδα. Και τα δύο συστήματα αποτελούνται από ένα συρματόσχοινο που το ένα του άκρο είναι πακτωμένο σε ένα είδος άγκυρας, και το άλλο τους μέρος είναι πακτωμένο σε ένα μηχανισμό έλξης. Ο μηχανισμός έλξης με την βίδα έχει ένα πρόβλημα. Χρησιμοποιείται μόνο σε πετρώδες θεμελίωση, γιατί αν το έδαφος της γεώτρησης είναι μαλακό με το πρώτο κούνημα του σεισμού θα υποχωρήσουν τα πρανή της γεώτρησης και θα χαλαρώσει το συρματόσχοινο,και αυτό δεν θα είναι καλό. Ο υδραυλικός ελκυστήρας εφαρμόζει μία συνεχή έλξη στο συρματόσχοινο.Αν υποχωρήσουν τα πρανή της γεώτρησης το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει λόγω της αυτόματης έλξης.Μόλις συμπυκνωθούν τα πρανή σταθεροποιείται. Σε αυτόν τον μηχανισμό της άγκυρας έχω βιδώσει ένα σωλήνα αντίστασης ο οποίος το μήκος του φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.αυτός είναι που φέρνει αντίσταση στην βάση όταν το έδαφος υποχωρήσει κάτω από την βάση. Δηλαδή παίρνει το βάρος της βάσης και το μεταβιβάζει στα πλαινά της γεώτρησης. Για τις ξύλινες κατασκευές δες σχήμα 8 του υδραυλικού ελκυστήρα. Μ.Φ.Χ Γιάννης ίος
ALITAKIS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Δεν χρειαζεται, να εχεις τίτλους, για να πετύχεις.. μόνο ιδέες, φρέσκες ιδέες.. συνέχισε.. πιστεύω σε σένα.. 1
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2009 Φίλε ALITAKIS ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.Δέχομαι κριτική και γιαυτό είμαι και στο φόρουμ.Θα πω αυτά που νομίζω ότι στέκουν στην λογική την δικιά μου,προσπαθώντας να δώσω λογικές απαντήσεις.Θα πω τι νομίζω ότι παθαίνει ένα κτήριο κατά την διάρκεια του σεισμού, και πώς το αντιμετωπίζω. Νομίζω ότι είναι καλό ένα κτήριο να έχει ελαστικότητα,αρκεί αυτή να μην ξεπερνά το όριο θραύσης, διότι αν αλλάξει κατά πολλή η γωνία που σχηματίζει η κολόνα με το δοκάρι,τότε ο σκελετός σπάει.Αυτή την γωνία προσπαθεί η ευρεσιτεχνία να προστατεύσει.Θα σας πω με την λογική μου γιατί αυτή η γωνία κλίνει και ανοίγει με αποτέλεσμα να σπάει. Όταν το κτήριο κουνιέται δεξιά αριστερά γιατί και το έδαφος κουνιέται το ίδιο,παρατηρούμε ότι τα πατώματα των ορόφων έχουν διαφορετική μετατόπιση μεταξύ τους. Πιο λίγο κουνιέται ο πρώτος όροφος, περισσότερο ο μεσαίος, και ακόμα περισσότερο ο τελευταίος όροφος. Αυτό συμβαίνει λόγω της αδράνειας των πλακών, να υπακούσουν την κίνηση του σεισμού, που τους μεταβιβάζουν οι κολόνες.Αν μάλιστα ο σεισμός έχει μεγάλη διάρκεια, τότε ο συντονισμός μεγαλώνει σταδιακά το παίζω του κτηρίου, και συγχρόνως μπερδεύει την αδράνεια των πλακών, κάνοντας την μία να θέλει να πάει δεξιά και την άλλη αριστερά, με αποτέλεσμα σταδιακά ο κατακόρυφος άξονας τους, να τείνει να πάρει το σχήμα S, δημιουργώντας ροπές δυνάμεων, οι οποίες τείνουν να αλλάξουν την γωνία που σχηματίζετε μεταξύ των κολονών και των δοκών.Γιατί όμως οι κολόνες σπάνε στον πρώτο όροφο και όχι στον μεσαίο? Για τους εξής λόγους. α) Οι βάσεις των κολόνων του πρώτου ορόφου αδυνατούν να έχουν ελαστικότητα, λόγω της αντίστασης του εδάφους προς την βάση,και σε συνδυασμό με την μεταφορά φορτίων των άλλων ορόφων, μεγαλώνουν την γωνία στην κολόνα,και αυτή σπάει, γιατί είναι το αδύνατο σημείο ελαστικότητας. β) Σε αυτό ακριβός το αδύνατο σημείο που τείνει να σπάσει η κολόνα,δημιουργούνται πολλή ισχυρές δυνάμεις θλίψης και εφελκυσμού,και αν το σίδερο δεν έχει καλή πάκτωση βγαίνει, γιατί το μπετό αδυνατεί να το συγκρατήσει. Πακτώνοντας τον ανελκυστήρα, πιστεύω ότι αυτό θα συμβάλει, να βοηθήσει τον κάθετο άξονα των κολόνων να μην παίρνει το σχήμα S και επομένως να μην αλλάζει η γωνία της κολόνας και σπάει. Θα συνεχίσω αύριο για την παθογένεια του οριζόντιου άξονα του κτηρίου, και πως το αντιμετωπίζω Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος
Recommended Posts