Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2009 Φίλε Achelleas Ενεργός οπλισμός είναι ο οπλισμός ο οποίος δέχεται μία συνεχή προ ένταση ή μία συνεχή ενέργεια. Γιαυτό λέγετε ενεργός. Αδρανής οπλισμός είναι αυτός που είναι σε αδράνεια και περιμένει τον σεισμό για να λειτουργήσει.Όταν εγώ σου λέω για προένταση του ανελκυστήρα, και απαντάς για πράγματα τα οποία δεν έχω πει, όπως προένταση σε δοκάρια, και πρόσθετες καταπονήσεις των υποστυλωμάτων,τότε τρία πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Ή δεν έχεις διαβάσει της εξηγήσεις στο φόρουμ,ή δεν έχεις καταλάβει την μέθοδο, ή με δουλέβεις.Εγώ εξηγώ ότι κάνω προένταση μόνο στον ανελκυστήρα, ο οποίος δεν επιφορτίζεται με πρόσθετες δυνάμεις θλίψης, γιατί είναι ανεξάρτητος από τον φέροντα. Μ.Φ.Χ. Γιάννης-ιος
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Να ρωτησω το Γιαννη κατι που δεν καταλαβα. Αν εξαιρεσουμε τον ανελκυστηρα, κατα τα άλλα τι μένει? Ενα "υπόστρωμα" αποσβεστήρων για τη κινηση χ-ψ (η και ζ)? Σε τι διαφερει απο τις μεχρι τωρα προτεινομενες λυσεις μονωσης αυτή? Υπάρχει καμια αλλη φιλοσοφια εννοώ, ως εδώ? thnks
Achelleas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Ας μας κρίνουν φίλε Γιαννη αυτοί που μας παρακολουθήσαν. Καλή τύχη με την προσπάθεια σου
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Φίλε Structur. H ευρεσιτεχνία του ελκυστήρα κατασκευάστηκε με την εξής λογική. Μέχρι τώρα η γνωστή μας βίδα με το ούπα, χρησιμεύει σε χιλιάδες κατασκευές, διαφορετικές μεταξύ τους. Πίστευα και πιστεύω ότι υπάρχει ανάγκη, να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός, ο οποίος να χρησιμεύει για την πάκτωση των δομικών κατασκευών με το έδαφος.Δηλαδή να παρέχει το όφελος και την χρησιμότητα της βίδας, αλλά σε μεγάλης κλίμακας έργα. Ξέρουμε ότι όταν βιδώσουμε με την βίδα ένα αντικείμενο,αυτό αποκτά άλλες μηχανικές ιδιότητες. Δεν μπορούμε να το μετακινήσω με σε καμία διεύθυνση,αποκτά αντοχές μηχανικές. Όμως κάθε δομική κατασκευή διαφέρει, και στο μέγεθος, και στο σχήμα, και στον τρόπο δόμησης και στην χρησιμότητα. Άλλες κατασκευές πρέπει να είναι εύκαμπτες, άλλες άκαμπτες, και άλλες σύνθετες. Οπότε δεν μπορώ να πω ότι μια βίδα θα λύση τα προβλήματα όλων των δομικών κατασκευών.Ανακάλυψα όμως τον μηχανισμό μιας μεγάλης βίδας,που εσείς θα κρίνετε αν,που,και πως θα την χρησιμοποιείτε.Κατά δεύτερο λόγο, εγώ κάνω μερικές προτάσεις, για την μέθοδο που πρέπει να ακολουθήσωμε σε κάθε έργο ξεχωριστά. Είναι δεδομένο ότι η ευρεσιτεχνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κατασκευές που τις θέλουμε άκαμπτες, Π.Χ Πυλώνες γεφυρών, ανεμογεννήτριες,κατασκευές οικιών και άλλες δομικές κατασκευές με συνεχή δόμηση, κ.λ.π Προτείνω όμως και τις άλλες μεθόδους για σύνθετες κατασκευές που χρειάζονται ελαστικότηταΣε μία άλλη και ιδιαίτερα προτιμώμενη ενσωμάτωση της εφεύρεσης και με βάση το ανωτέρω συμπέρασμα και στην προσπάθειά μας να επιτύχουμε την μεγαλύτερη δυνατή δομική ακαμψία, τοποθετούμε τέσσερις υδραυλικούς ελκυστήρες (108) στις τέσσερις γωνίες ενός φρεατίου ανελκυστήρα (σχήμα 2, (32)) με μεγάλες εξωτερικές πλευρικές διαστάσεις, καθώς επίσης και ξεχωριστή μεμονωμένη βάση ώστε το σύνολο που θα προκύψει να είναι πολύ άκαμπτο. Λαμβάνεται μέριμνα ώστε να αφήνεται ένας αρμός-διάκενο (38) μεταξύ της πλάκας (33) και του ανελκυστήρα (32) και μεταξύ της συνεχούς βάσης (37) και της μεμονωμένης βάσης ανελκυστήρα (32). Αυτή η συνδυασμένη κατασκευή επιδεικνύει την εξής συμπεριφορά κατά την διάρκεια ενός σεισμού: όλος ο υπόλοιπος σκελετός ταλαντεύεται γύρω από το φρεάτιο του ανελκυστήρα ακουμπώντας σ’ αυτό σε διάφορα σημεία του διάκενου (38) λίγο πριν ο σκελετός να υπερβεί το σημείο θραύσης του, κατ' αυτόν το τρόπο πριν να υποστεί θραύση και κατάρρευση ακουμπά επάνω σε μια άκαμπτη δομή (φρεάτιο ανελκυστήρα) ή μια σταυροειδή άκαμπτη κολώνα και έτσι ο κατακόρυφος άξονας του σκελετού δεν ξεπερνά το επιτρεπόμενο όριο θραύσης του, αλλά και δεν υιοθετεί το σχήμα S λόγω της αδράνειας των πλακών που αναφέρθηκε ανωτέρω. Η σεισμική μόνωση με ελαστικά ήδη υπάρχει. Το νέο είναι ότι χρησιμοποιώ δύο μονοκόμματες βάσεις η μία πάνω στην άλλη, στην προσπάθειά μου να διατηρήσω τον οριζόντιο άξονα της οικοδομής άκαμπτο,ώστε να μην δημιουργηθεί εμβολισμός των δοκαριών από τις κολώνες προερχόμενος από τον κυματισμό του εδάφους κατά την διάρκεια του σεισμού. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος
dounas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Κάτι βασικό το οποίο αν θυμάμαι σωστά δεν σχολιάστηκε καθόλου είναι το κόστος...αλλά χωρίς πειραματικά αποτελέσματα ότι και να λέμε λίγο θα είναι!
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 κ. Γιάννη, παίρνω το κειμενο σας λιγο με τη σειρα γιατι μπερδευτηκα. ((Πάντως, το ξαναλεω, μου προξενει εντυπωση οτι μη μηχανικος εχει τοση "αυτοπεποιθηση" σε τετοια θεματα, και εδω ισως "φταιει" και το πως διδαχθηκαμε στη σχολη εμεις αυτα τα θεματα, the hard way δηλαδη, που δεν αφηνει πολλα περιθωρια να πιστευεις οτι μπορεις να βγαλεις ευκολα τετοια "λαβρακια". Οι συναδελφοι πιστευω οτι καταλαβαινουν τι εννοω. Τωρα αυτο δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο.)) Θα μιλησω οσο πιο απλα μπορω: Ανακάλυψα όμως τον μηχανισμό μιας μεγάλης βίδας,που εσείς θα κρίνετε αν,που,και πως θα την χρησιμοποιείτε Δεν νομιζω οτι δεν μπορω να μην πετυχω το "effect" της βιδας με "υπαρχουσα τεχνολογια". Μπηγεις εναν πασαλλο στο εδαφος και οσο πιο βαθια πας τοσο αυξανουν οι πλευρικες τριβες με το εδαφος και εχεις τη βιδα αν θες, (και διαφορα οτιδηποτε αλλα κολπα θες, απλα μου ηρθαν στο μυαλο τωρα οι πασσαλοι.) και να εκφραζομαστε και σωστα δεν ειναι μηχανισμος πες το αλλιως διαταξη πχ Είναι δεδομένο ότι η ευρεσιτεχνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κατασκευές που τις θέλουμε άκαμπτες Δεν θελουμε καμια κατασκευη ακαμπτη η ευκαμπτη, θελουμε να αντεχει στα φορτια σχεδιασμου, δεν καταλαβα τι λες εδω δλδ. με τα βαθρα κλπ. αλλά και δεν υιοθετεί το σχήμα SΑν ταλαντωνεται ενας φορεας ακολουθει οτι ταλαντωση "θελει" αυτος, και τι σημασια αν ειναι s η οτιδηποτε αλλο. Πιστευεις οτι το s δινει τα μεγιστα storey drifts μηπως για αυτο το λες? (σχετικες μετακινησεις μεταξυ οροφης και δαπεδου) αν το πιστευεις ειναι λαθος. προσπάθειά μου να διατηρήσω τον οριζόντιο άξονα της οικοδομής άκαμπτο,ώστε να μην δημιουργηθεί εμβολισμός των δοκαριών από τις κολώνες προερχόμενος από τον κυματισμό του εδάφους κατά την διάρκεια του σεισμού Εδω δεν καταλαβα τιποτα. Δηλαδη εννοεις οτι οι υπαρχουσες πατεντες μονωσης καθιστουν ευκαμπτο τον "οριζοντιο αξονα της οικοδομης" και επερχεται αστοχια? Ποιον αξονα λες δεν καταλαβα. Εν τω μεταξυ εγω ρωτησα για την πρωτη πατεντα και συ με πηγες στη δευτερη με τα υδραυλικα. Στην πρωτη ξαναρωτάω (που δειχνει και πιο απλη για να την κατανοησω) που εγκειται η εφευρεση? thnks
Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Μία άλλη χρησιμότητα της ευρεσιτεχνίας του υδραυλικού ελκυστήρα, είναι ότι δεν αφήνει το δομικό έργο να πάθη καθίζηση.Ακόμα προστατεύει τις ξυλόκτιστες οικίες από τους ανεμοστρόβιλους. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ίος
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Κάτι βασικό το οποίο αν θυμάμαι σωστά δεν σχολιάστηκε καθόλου είναι το κόστος Γιάννης_ιος, θα ήθελα -εντελώς φιλικά- να σου επισημάνω ότι απαντήσεις στα ερωτήματά σου έχεις λάβει και ότι δεν αντιλαμβάνομαι τι άλλο σε προβληματίζει.
Structur Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 @Chilon Μπορει να προβληματιζει εμας τους αναγνωστες ομως. Δεν νομιζω οτι ειναι κακο να μαθουμε περι τινος προκειται.
Chilon Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2009 Έχεις απόλυτο δίκιο, συνάδελφε Structur. Δεν υπονόησα ότι είναι κακό να ρωτάμε, ίσα - ίσα που έχω -ήδη- επισημάνει την σοβαρότητα του θέματος -γενικά- της σεισμικής μόνωσης.
Recommended Posts