Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.  

22 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Dr Engineer αν δεν μπορείς να διαβάσεις όλα τα post, διάβασε το 44, 78, 84, 89 και θα καταλάβεις πολλά. Το πείραμα το έχω κάνει μόνος μου, αλλά και άλλοι για μένα. Τα εξηγώ στα post που σου είπα. Δεν το έχω σε pdf .Αν θέλεις στείλε μου ένα νούμερο fax στο E-mail. [email protected] και θα σου στείλω την ευρεσιτεχνία, μαζί με τα σχέδια. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ιος

  • Απαντήσεις 291
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Ένας άλλος λόγος και για μένα πολύ βασικός είναι ότι όπου υπάρχει εφελκυσμός στο σίδερο εκ των πραγμάτων δημιουργείται ανάμεσα στο σίδερο και το μπετό ψαλιδισμός . Η ανικανότητα του οπλισμένου σκυροδέματος στον ψαλιδισμό ακυρώνει κατά 80% την δυνατότητα του σιδήρου στον εφελκυσμό τον οποίο μπορεί στην πραγματικότητα να πάρει.

 

Δεν έχω κουράγιο να διαβάσω όλο το thread κ όπως λες ξεκίνησα από το 44.

 

Με αυτό που λες παραπάνω είναι σαν να ακυρώνεις όλα τα πειράματα που έχουν γίνει. Με τη λογική του 80% είναι σίγουρο ότι θα υπήρχαν κατασκευές που έχουν αστοχήσει με στατικά φορτία....πόσο μάλλον στο σεισμό. Δεν έχει γίνει ποτέ. Επίσης ακυρώνεις τη συνάφεια που δημιουργείτε από τις νευρώσεις του χάλυβα με το σκυρόδεμα, πράγμα που επίσης πειραματικά υπάρχει.

Φιλικά.

 

ΥΓ. Σκέψου πόσα σπίτια με λείο χάλυβα S220 δεν έχουν πάθει τίποτα.

Δημοσιεύτηκε

εγώ πείστηκα γενικά. μετά τον υδραυλικό ελκυστήρα πίστεψα ότι υπάρχει θεός, υπάρχει παράλληλο σύμπαν, υπάρχει καλύτερη ελλάδα και την θέλουμε..............

 

edit: είναι άλλο πράγμα ο υδραυλικός ελκυστήρας και άλλο ο υδραυλικός ανελκυστήρας?

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Φίλε triumph η πάκτωση των νευρώσεων του χάλυβα, σίγουρα συνεισφέρει στην πρόσφυσή του με το σκυρόδεμα. Η πρόσφυση όμως εξαρτάτε και από άλλους παράγοντες, όπως είναι το μήκος της πακτώσεως του σιδήρου, μέσα στο μπετό.Αλλά και από πόσο μεγάλη είναι η δύναμη εφελκυσμού που εξασκείται. Αν φανταστούμε ένα σκελετό πέντε ορόφων να κλυδωνίζεται στον σεισμό, αυτός φέρεται ελαστικά, και δεν σπάει. Τα φαινόμενα όμως απατούν. Για μένα η ελαστικότητα του σκελετού σταματάει ένα μέτρο πάνω από τον λαιμό της βάσης. Αυτό για μένα συμβαίνει λόγο της αντίστασης της βάσης, που είναι πακτωμένη στο έδαφος. Αυτό το σημείο που σταματάει η ελαστικότητα του σκελετού, εγώ το ονομάζω σημείο 0 Είναι το σημείο 0 όπου διαχωρίζω τις δυνάμεις του εφελκυσμού σε πάνω και κάτω. Όπου οι πάνω δυνάμεις τραβάνε τις κάτω, και δημιουργείται ο εφελκυσμός. Φυσικά η κάτω δύναμη είναι μικρότερη της πάνω, λόγω ανεπαρκούς πάκτωσης. Το αποτέλεσμα είναι ότι το κάτω σημείο των νευρώσεων του χάλυβα, καθώς και το μήκος του να είναι ανεπαρκή, ώστε να φέρει αντίσταση στο πάνω που είναι πακτωμένο σε πέντε ορόφους. Για αυτόν τον λόγο στο σημείο 0 το σίδερο πάντα βγαίνει από το σκυρόδεμα όταν γίνετε σεισμός, και δεν κόβεται λόγω εφελκυσμού. Έχει δει κάποιος από εσάς κομμένο σίδερο σε συντρίμμια? Φυσικά και όχι. Αυτό συμβαίνει γιατί η ανικανότητα του σκυροδέματος στην διάτμιση, που υφίσταται μεταξύ αυτού και του σιδήρου κατά την διάρκεια του σεισμού, ακυρώνει την υπάρχουσα δυνατότητα του χάλυβα στον εφελκυσμό. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ίος Φίλε the_ mushroom_cloud υπάρχει θεός.................................20%

Δημοσιεύτηκε
Φίλε triumph η πάκτωση των νευρώσεων του χάλυβα, σίγουρα συνεισφέρει στην πρόσφυσή του με το σκυρόδεμα.

 

Δεν υφίσταται η έννοια πάκτωση των νευρώσεων του χάλυβα. Αντίσταση στην ολίσθηση υπάρχει.

 

Αλλά και από πόσο μεγάλη είναι η δύναμη εφελκυσμού που εξασκείται.

 

Τα μήκη αγκυρώσεως έχουν προκύψει ακριβώς από αυτή τη δύναμη που λες.

 

Φυσικά η κάτω δύναμη είναι μικρότερη της πάνω, λόγω ανεπαρκούς πάκτωσης. Το αποτέλεσμα είναι ότι το κάτω σημείο των νευρώσεων του χάλυβα, καθώς και το μήκος του να είναι ανεπαρκή, ώστε να φέρει αντίσταση στο πάνω που είναι πακτωμένο σε πέντε ορόφους.

 

Η δύναμη διαρροής, εφόσον υπάρχουν σωστές αγκυρώσεις, είναι ίδια είτε έχει μήκος 1μ είτε 5 ορόφους. Σε κτήρια με υπόγεια τι πρόβλημα έχεις στη βάση της πάκτωσης (περιμετρικά τοιχεία υπογείου) όσον αφορά την αγκύρωση του οπλισμόύ?

 

Έχει δει κάποιος από εσάς κομμένο σίδερο σε συντρίμμια? Φυσικά και όχι. Αυτό συμβαίνει γιατί η ανικανότητα του σκυροδέματος στην διάτμιση, που υφίσταται μεταξύ αυτού και του σιδήρου κατά την διάρκεια του σεισμού, ακυρώνει την υπάρχουσα δυνατότητα του χάλυβα στον εφελκυσμό.

 

Ο χάλυβας αντέχει παραμόρφωση θραύσης πάνω από 5%. Ο EC δεν δέχεται καν όριο....Άρα κομμένο σίδερο από εφελκυσμό δεν θα δεις ποτέ.

 

 

Κ τέλος ξαναρωτάω...με τη λογική που λες θα έπρεπε σε κάθε μικρό σεισμό να είχαμε τεράστιες καταστροφές. Δεν έχουμε. Θυμήσου αυτό που σου είπα για τις κατασκευές με τον λείο χάλυβα.

Γενικά γιατί δεν πέφτουν όταν στην ουσία ακυρώνεις το χάλυβα???

Θυμήσου επίσης ότι κανένας σεισμός (από τους σοβαρούς - γνωστούς) δεν έχει φάσμα επιταγχύνσεων μικρότερων τιμών από αυτό του σχεδιασμού. Άρα κάτι συμβαίνει...

Φιλικά

Δημοσιεύτηκε

Φίλε triumph δεν διαφωνώ για αυτά που λες, γιατί λέμε τα ίδια με διαφορετικές εκφράσεις. Παράθεση 1) Εγώ το λέω πάκτωση, εσύ το λες αντίσταση στην ολίσθηση. Παράθεση 2) Συμφωνούμε ότι αυτή η δύναμη υπάρχει και είναι ένας σοβαρός παράγοντας. Παράθεση3) Η δύναμη διαρροής με την σωστή αγκύρωση πραγματικά είναι η ίδια και στους 5 ορόφους. Όχι όμως η ελαστικότητα του σκελετού. Ένα μέτρο πάνω από το λαιμό της κολόνας αυτή σταματάει, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται λόγω μεταφοράς των ροπών του κτηρίου σε αυτό το σημείο 0 δραματικά μεγάλες δυνάμεις εφελκυσμού, και θλίψης, τέτοιες ώστε το σκυρόδεμα και ο χάλυβας να μην μπορούν να παραλάβουν. Το ίδιο γίνετε και με τις κατασκευές που έχουν υπόγειο. Το μόνο διαφορετικό είναι ότι το σημείο 0 βρίσκεται ένα μέτρο πάνω από την πλάκα του υπογείου, λόγω ακαμψίας του υπογείου, όπως λόγω ακαμψίας της βάσεως δημιουργήτε το πρόβλημα στο σημείο 0 . Τώρα που βοηθάει η ευρεσιτεχνία το σημείο 0. Επειδή υπάρχει προ ένταση δημιουργούνται δυνάμεις αντίστασης στις καταστροφικές πλάγιες δυνάμεις του σεισμού. Οι δυνάμεις αντίστασης δημιουργούνται στα εξής σημεία 1) στην κορυφή του ανελκυστήρα σε μορφή θλίψης. 2) στα πέλματα της βάσης του ανελκυστήρα, με φορά προς τα κάτω. 3)στο συρματόσχοινο σε μορφή εφελκυσμού. Κατ αυτόν τον τρόπον βοηθιέται πρόσθετα το σημείο 0 διότι τα άνω αναφερθέντα σημεία παραλαμβάνουν μέρος των καταστροφικών πλάγιων δυνάμεων του σεισμού. Παράθεση 4) η παραμόρφωση του χάλυβα στο σημείο 0 είναι πάνω από 5% Απλώς τις πιο πολλές φορές δεν εφαρμόζουν τους κανονισμούς της αγκύρωσης γιαυτό και υπάρχει αστοχία. Ο λείος χάλυβας δεν είχε νευρώσεις, αλλά είχε γάντζο αγκύρωσης. Επιπλέον αστοχία για μένα είναι η εφαρμογή των πεδιλοδοκών, γιατί μεγάλωσαν την ακαμψία των βάσεων. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ίος

Δημοσιεύτηκε
Ένα μέτρο πάνω από το λαιμό της κολόνας αυτή σταματάει, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται λόγω μεταφοράς των ροπών του κτηρίου σε αυτό το σημείο 0 δραματικά μεγάλες δυνάμεις εφελκυσμού, και θλίψης, τέτοιες ώστε το σκυρόδεμα και ο χάλυβας να μην μπορούν να παραλάβουν. ........................ Ο λείος χάλυβας δεν είχε νευρώσεις, αλλά είχε γάντζο αγκύρωσης.

 

Δεν υπάρχουν κατά τη γνώμη μου δραματικά μεγάλες τιμές εφελκυσμού κ θλίψης. Οι δυνάμεις υπολογίζονται ακόμα κ με απλές θεωρήσεις κ οι διατομές ελέγχονται αν αντέχουν με τον ανάλογο οπλισμό. Άπαξ κ αγκυρωθούν ορθώς δεν βλέπω λόγο αστοχίας. Χειροπιαστά πράγματα. Τόση οριζόντια δύναμη δίνει τάδε ροπή. Γιατί να είναι δραματικά μεγάλες αυτές οι τιμές??

 

Γάντζο αγκύρωσης τι εννοείς?

Δημοσιεύτηκε
Δεν υπάρχουν κατά τη γνώμη μου δραματικά μεγάλες τιμές εφελκυσμού κ θλίψης. Οι δυνάμεις υπολογίζονται ακόμα κ με απλές θεωρήσεις κ οι διατομές ελέγχονται αν αντέχουν με τον ανάλογο οπλισμό. Άπαξ κ αγκυρωθούν ορθώς δεν βλέπω λόγο αστοχίας. Χειροπιαστά πράγματα. Τόση οριζόντια δύναμη δίνει τάδε ροπή. Γιατί να είναι δραματικά μεγάλες αυτές οι τιμές??

 

Γάντζο αγκύρωσης τι εννοείς?

Η γνώμη η δική μου είναι ότι αυτές οι δυνάμεις στο σημείο 0 υφίστανται. Και όχι μόνο. Υφίστανται σε 2 σημεία των κολονών του ισογείου. Πάνω από το γκρός μπετόν, και κάτω από την δοκό. Παράδειγμα το πρόβλημα των πιλοτών. Οι κολόνες στις πιλοτές σπάνε στα σημεία που ανέφερα πάρα πάνω, για τον εξής λόγο. Οι βάσεις είναι άκαμπτες, όπως και τα υπόγεια. Ο φέρον σκελετός, εκτός της πιλοτής, είναι άκαμπτος και αυτός λόγω της τοιχοποιίας. Η πιλοτή είναι το μόνο ελαστικό σημείο της κατασκευής. Φυσικό δεν είναι όλες οι ροπές των ορόφων να μεταφέρονται εκεί? Γιαυτό σπάνε πάνω κάτω οι κολόνες. Το πάνω μέρος της κολόνας το σπάει η φορά των δυνάμεων των ορόφων, και το κάτω το σπάει η αντίδραση της πακτωμένης βάσης με το έδαφος. Γάντζος είναι το γύρισμα του σιδήρου σε σχήμα μαγκούρας. Αυτό γινόταν πάντα στο λείο χάλυβα παλιά. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ίος

Δημοσιεύτηκε
Γάντζος είναι το γύρισμα του σιδήρου σε σχήμα μαγκούρας. Αυτό γινόταν πάντα στο λείο χάλυβα παλιά. Μ.Φ.Χ Γιάννης - ίος

 

Το γνωρίζω αυτό, αλλά κ τώρα τα σίδερα τα σπάνε σε ορθή γωνία...που κάνει τη δουλειά της όπως κ ο γάντζος.

 

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν αυτές οι αυξημένες δυνάμεις στις πυλωτές. Αλλά δεν είναι δραματικά μεγάλες όπως λες. Είναι απλές δυνάμεις κ υπολογίζονται κ μπορούμε να οπλίσουμε ανάλογα.

 

ΥΓ. Επειδή όπως ίπα δεν μπορώ να διαβάσω όλο το thread, το σύστημα αναφέρεται σε πιλοτές μόνο?

Δημοσιεύτηκε

Ποτέ δεν είπα ότι δεν υπολογίζονται οι δυνάμεις στις πυλωτές. Απλώς είπα ότι είναι το αδύνατο σημείο. Το σύστημα είναι σαν μία μεγάλη βίδα για δομικές κατασκευές. Πακτώνει ολόκληρη την κατασκευή, ή μέρος αυτής με το έδαφος. Διάβασε την ιστοσελίδα http://antiseismic-systems.com/ ολόκληρο το άρθρο Υδραυλικός Ελκυστήρας Οπου υπάρχει η λέξη (σχήμα) με κόκκινα γράμματα κάνε κλικ για να εμφανιστεί το σχέδιο.

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.