Γιαννης-ιος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2009 Autodesk Maya 2009x64 Unlimited http://www.youtube.com/watch?v=uoy63xTAESk Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς». Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο φαίνεται στο κέντρο του σχήματος, να διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει.Αυτή η πάκτωση γίνετε γιατί η οπή της γεώτρησης είναι κατά κάτι μικρότερη από την εξωτερική διάμετρο του μηχανισμού της άγκυρας Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Αυτός ο μηχανισμός αποτελείται από ένα έμβολο, το οποίο ολισθαίνει σε ένα χιτώνιο, που έχει από κάτω του, ένα θάλαμο πιέσεως. Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό λόγο υδραυλικής πιέσεως ανόδου του θαλάμου προς το έμβολο, και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο, το οποίο πακτώνεται στο έδαφος, ώστε να έχει αντοχή στις πλάγιες δυνάμεις του σεισμού. Το Video δείχνει τον πάνω μηχανισμό έλξης, τον μηχανισμό αγκύρωσης, και το συρματόσχοινο που τα ενώνει. ΔΕΝ δείχνει όμως (γιατί δεν είναι ακόμα έτυμο)τον.... σωλήνα αντίστασης... ο οποίος βιδώνετε στο πάνω μέρος του μηχανισμού αγκύρωσης, και φθάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσεως. Αυτός ο σωλήνας σκοπό έχει να παίρνει τα φορτία της βάσεως και να τα μεταβιβάζει στα πρανή της γεώτρησης, έτσι ώστε και το έδαφος να υποχωρήσει, να μην πάθει καθίζηση
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2009 Τουλάχιστον εσύ δίνεις δουλειά και σε κανά άνθρωπο με το τριπάκι σου, όπως σε αυτόν που σου έκανε το video, το site κλπ Από σένα θα ήθελα αν μπορείς να μαζέψεις σε ένα post όλες τις προσομοιώσεις που έχεις κάνει για να ξαναδούμε τα συμπεράσματα που βγήκαν, γιατί τα post σου είναι πυκνογραμμένα και διαβάζονται δύσκολα. Στο τέλος προτείνω να κάνεις και μία ψηφοφορία για να αναδείξουμε την καλύτερη προσομοίωση
Recommended Posts