ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 10:01 πμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 10:01 πμ στο INSTANT (είπαμε με τον ελεγκτή) να βάλω δύο στύλους πολύ κοντά ο ένας στον άλλο (περίπου 0.10cm) και να τους συνδέσω με άκαμπτες δοκούς ορίζοντια ανά τμήματα. Λογικά έτσι,για κάθε φόρτιση θα παρουσιάζουν εντατικά μεγέθη και οι 2 στύλοι - τους ελέγχους με EC3 θα τους κάνεις σε κάθε διατομή ξεχωριστά με τα αντίστοιχα εντατικά μεγέθη;
chronism Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 10:56 πμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 10:56 πμ Το σωστότερο θα ήταν να υπολόγιζες τις ροπές αδράνειας της σύνθετης διατομή να τις έβαζες στο πρόγραμμα έτσι ώστε να σου έβγαζε τα σωστά εντατικά μεγέθη και στο ίδιο το μέλος αλλά και στα υπόλοιπα και στη συνέχεια να έκανες τους ελέγχους με το χέρι (εφόσον δεν την υποστηρίζει το πρόγραμμα σου) Αν και εγώ σου λέω θα απέφευγα να βάλω τέτοια διατομή ....
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 11:55 πμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 11:55 πμ Επίσης με προβληματίζουν λίγο οι άκαμπτες δοκοί σύνδεσης,αφού λογικά θα επηρεάσουν τα εντατικά μεγέθη π.χ για οριζόντια φόρτιση,παράλληλη με τον άξονά τους, θα παίρνουν μια ισχυρή τέμνουσα (κάτι σαν δοκοί σύζευξης), που για να κλείσει το διάγραμμα θα εμφανίζει μια πλασματική αξονική στους στύλους που συνδέει (διόλου ευκαταφρόνητη). Πρόβλημα με την πλασματική αξονική μάλλον δεν θα έχεις αν αντίθετα οι δοκοί είναι παρα πολύ μικρής Iy-πάντως και αυτή η διαμόρφωση είναι λίγο περίεργη (σου το ανέλυσε ο στατικός της πολεοδομίας; - Οπότε θα συμφωνήσω με την άποψη που λέχθηκε να υπολογίσεις με κάποιο freeware προγραμματάκι τα σύνθετα αδρανειακά μεγέθη και έτσι να εισάγεις την διατομή.Τώρα για τη διαστασιολόγηση μια ιδέα προς την πλευρά της ασφάλειας είναι να θεωρήσεις πως τα εντατικά μεγέθη κάθε κατευθυνσης αναλαμβάνονται μόνο απο την ισχυρή διατομή προς εκείνη την κατευθυνση.
iogeo Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 12:49 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 12:49 μμ ΣτέφανοςΒ: Τώρα για τη διαστασιολόγηση μια ιδέα προς την πλευρά της ασφάλειας είναι να θεωρήσεις πως τα εντατικά μεγέθη κάθε κατευθυνσης αναλαμβάνονται μόνο απο την ισχυρή διατομή προς εκείνη την κατευθυνση. ουσιαστικά αυτό κάνω αφού τα αντίστοιχα φορτία ανέμου είναι δοσμένα στην αντίστοιχη διατομή και όχι μοιρασμένα άρα και αναλαμβάνονται σχεδόν μόνο απο την ισχυρή διατομή προς εκείνη την κατευθυνση γνωρίζετε κάποιο freeware για υπολογισμό αδρανειακών και που μπορώ να το βρώ;
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 12:54 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 12:54 μμ Το πρόγραμμα σε Excel του iovo δεν σου κάνει; Θα το βρεις ΕΔΩ.
iogeo Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 01:04 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 20, 2008 at 01:04 μμ thanks, δεν το είχα δει
iogeo Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:06 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:06 μμ Λοιπόν παίδες, νέα από την πολεοδομία: 1)το πρόσθετο στοιχείο φτάνει μέχρι την έδραση τελικά 2)μια απλή παρατήρηση είχα στην έδραση που αναφέρεται στις νευρώσεις (όχι ότι ήταν λάθος, απλώς δεν του καθόταν καλά η 75cm) τελικά η έδραση έγινε έτσι:
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:13 μμ Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:13 μμ Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και για το σχέδιο.
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:28 μμ Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:28 μμ iogeo,τελικά την προσωμείωση την έκανες με άκαμπτες δοκούς ανα τμήματα ή με υπολογισμένα τα συνολικά αδρανειακά στοιχεία; Επίσης αν θέλεις πές μου τον υπολογισμό της έδρασης σε διαξονική κάμψη,την έκανες με το INSTANT;-,υπολογίζει την διαξονική κάμψη με αλληλεπίδραση;
iogeo Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:46 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 2, 2008 at 05:46 μμ iogeo,τελικά την προσωμείωση την έκανες με άκαμπτες δοκούς ανα τμήματα ή με υπολογισμένα τα συνολικά αδρανειακά στοιχεία;Επίσης αν θέλεις πές μου τον υπολογισμό της έδρασης σε διαξονική κάμψη,την έκανες με το INSTANT;-,υπολογίζει την διαξονική κάμψη με αλληλεπίδραση; -ναι Στεφανε η προσομείωση έγινε με άκαμπτες -το INSTANT δεν κάνει έλεγχο έδρασης με διαξονική οπότε ούτε λαμβάνει υπόψη την αλληλεπίδραση απλά έγινε ανάλυση μονοαξονικής μία για το IPE270 και μία για το IPE240 με περιορισμένο λόγο αστοχίας αγκυρίου
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα