Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμβουλευτική για πολεοδομικά μεγέθη από συνάδελφο υπάλληλο της Πολεοδομίας- Υποχρέωση ή προαίρεση;


Recommended Posts

Καλησπέρα,

θέλω να εκδώσω μία άδεια που αφορά Δυόροφη κατοικία σε μια δύσκολη περιοχή με Πολεοδομικό διατάγμα που καθορίζει ύψη και δόμηση,ο/η υπάλληλος της Υδομ για να μη με δεχθεί θέλει να έχω έτοιμο το Δ.Δ και να έχω τοπογραφικό αδείας,προσωπικά έχω κάνει μία προμελέτη και έχω πάρει πρόχειρα  κάποια υψόμετρα , θέλω να πάω πολεοδομία να ρωτήσω για τα μεγεθή που μπορώ να βγάλω ώστε να ενημερώσω τον πελάτη και ύστερα να πληρωθώ και να ξεκινήσει την διαδικασία της αδειοδότησης.Γενικά είναι πολύ αρνητικός/η και τις δύο φορές που έχει επικοινωνήσει μου λέει το εξής:<<Πάρε την ευθύνη μόνος σου>>.Εγώ δεν έχω θέμα να πάρω την ευθύνη,το θέμα είναι ότι θέλω να ξέρω τι μου γίνεται.....

Οι υδόμ και οι υπάλληλοι της  υποχρεώνονται από κάποιο νόμο να μας εξυπηρετούν??

Σε περίπτωση που δεν μας εξυπηρετούν γίνεται να κάνουμε καταγγελία?

Για καταγγελία ποια είναι η διαδικασία?

Ευχαριστω

 

Edited by Pavlos33
έγινε αλλαγή τίτλου του θέματος. Pavlos 33
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε καλημέρα.

 

Ο υπάλληλος σου απαντάει σωστά. Τα πάντα πλέον είναι με ευθύνη ιδιώτη μηχανικού. Ειδικά αν η υπόθεση λύνεται με άδεια κατηγορίας 3, έχεις δικαίωμα να μην ελεγχθείς ΚΑΘΟΛΟΥ. 

 

Αυτό που καταλαβαίνω από την προσέγγισή σου είναι ότι ψάχνεις συμβουλευτική. Δεν νομίζω ότι υποχρεώνεται η πολεοδομία να παρέχει δωρεάν συμβουλευτική, αυτό αφήνεται στην κρίση του καθενός υπαλλήλου να το διαχειριστεί αν θέλει να στο προσφέρει ή όχι. Αν θέλεις συμβουλευτική από την πολεοδομία και έχεις να κάνεις με δύσκολο άνθρωπο, τότε καταθέτεις ερώτημα επίσημα γραπτώς. Αυτό υποχρεώνονται να στο απαντήσουν σε κάθε περίπτωση, απλά σου παίρνει πολύ χρόνο. Με καταγγελία δεν νομίζω ότι θα πετύχεις κάτι. Τέλος, αν θέλεις να ξέρεις τι σου γίνεται, δυστυχώς θα πρέπει να διαβάσεις και να ξαναδιαβάσεις άπειρες φορές τα ειδικά διατάγματα της περιοχής, καθώς και ΝΟΚ και κτιριοδομικό. Τώρα το ξέρω ότι αυτό δεν στο πληρώνει ο πελάτης, αλλά και εδώ είναι ένα θέμα που καλείσαι εσύ ως επιχειρηματίας πλέον να διαχειριστείς, και όχι ως μηχανικός. Ας πούμε ότι εγώ όταν βρίσκομαι στη θέση σου, τότε ρωτάω συναδέλφους που ξέρω ότι εμπιστεύομαι, και το ίδιο κάνω και εγώ προς αυτούς. Δωρεάν με άλλο τρόπο δεν νομίζω ότι βρίσκω, εκτός από εδώ μέσα στο φόρουμ, που πολλές φορές γίνεται κατάχρηση αυτής της ευκολίας που προσφέρει.

Edited by [email protected]
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ξέρω τι μου γίνεται δυστυχώς δε ξέρουν οι υπαλληλοι στην πλειοψηφία των ΥΔΟΜ,τον ..... μου θέλω να έχω καλυμένο σε περίπτωση που ελεγχθεί η άδεια απλά και μόνο για να μην τραβιέμαι στα δικαστήρια,πάρα ταύτα να κάνω μια ερώτηση γραπτά και ας απαντήσουν σε 300 χρόνια είναι μία λύση.

Σε ευχαριστώ

Edited by Panagiotis Andrianopoulos
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.