Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είναι αλήθεια, kosmel ότι ίσως σε παραξενεύει το αν πιάνω κάποιο από αυτά τα τμήματα με τα μόρια που έχω αλλά όπως ανέφερα στην αρχή είμαι πολύτεκνη και έχω δικαίωμα μεταγραφής χωρίς ποσοτικό περιορισμό!(αυτό με διευκολύνει για το 1. που έχει αντιστοιχία με τμήματα νησιών που έχουν βάση 14000 μόρια, ενώ το ίδιο βρίσκεται στα 16600 μόρια)

Ακόμη για το 2. σύμφωνα με τις περυσινές βάσεις μου υπολείπονται 1500 Μοριά αφού η βάση του ήταν 15050..

Και τα άλλα 2 βρίσκονται πάνω κάτω στα μόρια μου!

σε ευχαριστώ πάντως πολύ για τις απόψεις σου με βοήθησαν πολύ!

  • Απαντήσεις 38
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε
Αγαπητή kosmel πλέον τα μόρια αντιστοιχούν πρωτίστως στην αναγνωρισιμότητα στην ελληνική κοινωνία και όχι στην δυσκολία ή επίπεδο σπουδών και ιδρύματος. Απλό παράδειγμα η σχολή μου.

 

Αγαπητέ mred-akias, δεν απάντησα γενικά. Η ερώτηση για τα μόρια ήταν πολύ συγκεκριμένη γιατί από ότι ξέρω τα συγκεκριμένα τμήματα που αναφέρονται έχουν πολύ υψηλές βάσεις. Και προσωπικά πιστεύω ότι τα μόρια δεν αντιστοιχούν πρωτίστως στην αναγνωρισιμότητα στην Ελληνική κοινωνία, αλλά στο κατά πόσο μακριά είναι ένα πανεπιστήμιο από το κέντρο... ;)

Τα μόρια είναι καθρέφτης της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μια περιοχή....

Δημοσιεύτηκε
Αγαπητέ mred-akias, δεν απάντησα γενικά.

 

Άκυρο το παράδειγμά μου τότε.:rolleyes:

 

 

Και προσωπικά πιστεύω ότι τα μόρια δεν αντιστοιχούν πρωτίστως στην αναγνωρισιμότητα στην Ελληνική κοινωνία, αλλά στο κατά πόσο μακριά είναι ένα πανεπιστήμιο από το κέντρο...

Τα μόρια είναι καθρέφτης της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μια περιοχή....

 

Στην ουσία το ένα φέρνει το άλλο διότι υπολογίζεις την απόσταση χωρίς να λαμβάνεις υπ' όψην την διαφορά ειδίκοτητος. Απλό παράδειγμα (ελπίζω να είναι εύστοχο αυτήν την φορά:P) το γτ οι μεταλειολόγοι δεν έχουν τα ίδια μόρια με τους Πολ. Μηχ. ΕΜΠ. Και τα δύο τμήματα είναι ΕΜΠ. Η διαφορά είναι ότι όλως ο κόσμος έχει μια καλή αντίληψη του τι κάνουν οι πολ.μηχ. ενώ δεν μπορούν να φανταστούν εύκολα που μπορεί να απασχόληθεί ο μεταλειολόγος....

 

Τελικά νομίζω ότι και τα δύο είναι σωστά, δηλαδή και τα δύο είναι παράμετροι που επιδρούν στην βάση.

 

Αφού γενίκευσα (πάλι:D) ορίστε το συγκεκριμένο του πράγματος:

 

Η ερώτηση για τα μόρια ήταν πολύ συγκεκριμένη γιατί από ότι ξέρω τα συγκεκριμένα τμήματα που αναφέρονται έχουν πολύ υψηλές βάσεις.

 

Ο σκοπός τις γενίκευσης όπως ίσως ήδη έχεις καταλάβει είναι να καταλήξω εδω (btw μέσω Γερμανίας το πήγα). Αφού σου εξήγησα πως προκύπτει η βάση, καταλήγω ότι αρκεί να είσαι περίπου στα ίδια επίπεδα στα μόρια απλά και μόνο γτ συναγωνίζεσαι παιδιά που θα επιλέξουν το τμήμα, και όχι την βάση, όλα αυτά με περσινά δεδομένα. Ποτέ λοιπόν δεν μπορείς να αποκλίσεις μια σχολή 100% απλά και μόνο επειδή έχει μεγάλη βάση. Απλά το να είσαι στα ίδια επίπεδα και πάνω της βάσης σου εξασφαλίζει μια θέση ελπίζοντας ότι φέτος δεν θα έχει δραματικά διαφορετική ζήτηση.

 

Άσε που όπως είδες η κοπελιά το ΜΠΔ Χανιά μάλλον το έχει (εκτός αν κάνει μπαμ με τα δικαιώματα μηχανολόγων -βλ. ανάλυση πιο πάνω- αλλά από την άλλη πόσα άτομα που δεν έχουν γονείς μηχανικούς ξέρουν που και πως να κοιτάξουν? Πόσα ασχολούνται...)

 

Αυτά τα ολίγα, βγαίνουμε και εκτός θέματος ;)

 

Καλή τύχη σε ότι και αν επιλέξεις κοπελιά.

Δημοσιεύτηκε

Για το 3 θα πρέπει να σου πω πως ήδη θα μετονομαστεί σε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Το άκουσα από τον φίλους και γνωστούς που σπουδάζουν στο συγκεκριμένο τμήμα και το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη

 

Η 4η επιλογή την οποία ακολούθησα και εγώ θα σου αναφέρω ότι έχει μερικά από τα δικαιώματα των αρχιτεκτόνων. Για να μη σε μπερδέψω, θα σου πω απλά ότι θα μπορείς να ασχοληθεί με πολεοδομικές -χωροταξικές μελέτες και με τις περιβαλλοντικές όπως όλοι οι μηχανικοί. Ενδιαφέρουσα σχολή, με καλό πρόγραμμα σπουδών αλλά σε μικρές πόλεις δύσκολά θα βρεις να απασχοληθείς. Θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι είναι ευκολότερο να αποκατασταθείς επαγγελματικά σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσ/νίκη.

Εκτός αν θέλεις να μπεις στο δημόσιο οπότε εκεί αλλάζει το θέμα

 

Αποφάσισε ειλικρινά αυτό που σε ταιριάζει περισσότερο σαν χαρακτήρα. Οι σχολές που αναφέρεις είναι τελείως διαφορετικές μεταξύ τους (εξαιρώντας την 1 και την 3)

Α! και για την 3η επιλογή σου, να σου πω ότι έχει και αυτή εξαιρετικά απαιτητικό πρόγραμμα (για παράδειγμα πρέπει να είναι από τις λίγες σχολές που τα έργαστήρια και οι αίθουσες Η/Υ μένουν ανοικτές μέχρι τα ξημερώματα)

Δημοσιεύτηκε

Με έχετε βοηθήσει όλοι παρά! ήδη έχω απόκλιση το 3,και έχω ξεκαθαρίσει 3 πράγματα στο μυαλό μου και αν θέλετε με συμπληρώνεται κ με διορθώνεται:

1.ειναι παρόμοιο με ηλεκτρολόγους αν κ δεν έχω καταλάβει τη διαφορά τους που σίγουρα υπάρχει γιατί το συγκεκριμένο δεν έχει αντιστοιχία μεταγραφής(δηλαδή δεν ξέρω αν έχουν ίδιο αντικείμενο, ίδιο πτυχίο κ αντίκρισμα στην αγορά)

2.ειναι παρόμοιο με μηχανολόγους μηχανικούς με κατοχυρωμένα δικαιώματα πια!

4.παρομοιο με αρχιτέκτονες αλλά με μερικά από τα δικαιώματα των αρχιτεκτόνων κατοχυρωμένα!

Δημοσιεύτηκε

2.ειναι παρόμοιο με μηχανολόγους μηχανικούς με κατοχυρωμένα δικαιώματα πια!

 

Ναι για αυτό είμαι σίγουρος 1000% σίγουρος. Για την ακρίβεια, το πρόγραμμα σπουδών σε μεγάλο βαθμό θυμίζει αυτό που ακολουθεί ένας φοιτητής μηχανολόγων που πέρνει την ροή παραγωγής.

 

Για το 1 σου παραθέτω δύο πράγματα από το site κάθε τμήματος:

 

"Το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών συνδυάζει με γόνιμο τρόπο ένα ευρύ σύνολο περιοχών της επιστήμης και της τεχνολογίας, όπως η πληροφορική, οι τηλεπικοινωνίες, η ηλεκτρονική, ο αυτόματος έλεγχος και η ενέργεια." από το site των Ηλεκτρολόγων στο ΕΜΠ

 

"Η ειδικότητα του HMMY έχει ευρύ πεδίο δράσης και σήμερα, οι απόφοιτοί του απασχολούνται σε όλα τα στάδια της παραγωγής σε βιομηχανίες, εταιρίες παροχής υπηρεσιών και κυβερνητικούς οργανισμούς ως μεσαία και ανώτερα στελέχη, φορείς καινοτομικών αλλαγών και σύμβουλοι σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης Πληροφοριακών, Τηλεπικοινιακών και Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Συστημάτων Αυτοματισμού. " από το site των Ηλεκτρονικών στο Πολυτεχνείο Κρήτης

 

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι οι Ηλεκτρολόγοι έχουν και ενέργεια. Ωστόσο νομίζω ότι στην ενέργεια οι μηχανολόγοι είναι άνευ ανταγωνισμού. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά εγώ αυτό έχω καταλάβει.

 

4 δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει, ας μιλήσει ένας συνάδελφος.

Δημοσιεύτηκε

Η διαφορά είναι όντως η ενέργεια και οτι οι ηλεκτρολόγοι ασχολούνται πιο πολύ με τις συνήθεις ηλεκτρολογικές μελέτες- εγκαταστάσεις .Παρόλα αυτά όπως ξαναέγραψα και οι ηλεκτρονικοί δημιούργησαν εργαστήριο ενέργειας και όπου να ναι αλλάζουν όνομα σε ηλεκτρολόγους

 

Η εντύπωση πάντως που έχω είναι οτι η πλειοψηφία των αποφοίτων των παραπάνω σχολών (>80%) δεν πάει στην ενέργεια ,ας μας πει κάποιος που να έχει τελειώσει σχετικά πρόσφατα

Δημοσιεύτηκε

Οκ ξεκαθάρισα απολύτως το θέμα με τα δικαιώματα και τη ζήτηση της κάθε σχολής! έχω ένα τελευταίο ερώτημα όσων αφορά το αντικείμενο της κάθε σχολής ,κάτι που θα αποβεί καταλύτης στην αυριανή μου επιλογή..

 

Όσων αφορά (1,3 vs 4):

όπως ανέφερα πως με ενδιαφέρει η μελέτη και οι εγκαταστάσεις ανεξάρτητα αν είναι ηλεκτρολογικές ή μηχανολογικές. άρα μόνο αυτό μπορεί να με βοηθήσει να αποφασίσω μεταξύ (1) και (2). ((ερωτώ το συγκεκριμένο γιατί δεν καταλαβαίνω την ορολογία που χρησιμοποιείται περί ενέργειας, παραγωγής και άλλων τομέων ,,, δεν ξέρω καν που ανήκει ο τομέας με τις εγκαταστάσεις και τις κατασκευές που με ενδιαφέρει)) Μήπως ξέρεται λοιπόν ποιο από αυτά τα τμήματα ασχολείται και μπορεί να κάνει αυτή την δουλειά??δηλαδη τις μελέτες-εγκαταστάσεις???

 

Και για την 4:

Μήπως ξέρει κανείς το αντικείμενο της ?έμαθα ότι έχουν πολλά από τα δικαιώματα των αρχιτεκτόνων αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνουν όταν αποφοιτήσουν ..δηλαδή αν κατασκευάζουν ή να σχεδιάσουν κατοικίες όπως οι αρχιτέκτονες…?

 

Σας ευχαριστώ θερμά και συγγνώμη αν επιμένω αλλά με πνίγει ο χρόνος και φοβάμαι ότι ίσως σπουδάσω κάτι που δεν θα μου αρέσει

Δημοσιεύτηκε
....2.ειναι παρόμοιο με μηχανολόγους μηχανικούς με κατοχυρωμένα δικαιώματα πια!....

 

Ναι αλλά μόνο για τους ΜΠΔ του Πολυτεχνείου Κρήτης... Πρόσεξε το αυτό γιατί κάτι πήρε το αυτί μου ότι δεν θα γίνει το ίδιο και για τους ΜΠΔ του Δημοκριτείου...

Δημοσιεύτηκε

όπως είπε η συνάδελφος kosmel, δώσε βάση σε αυτό γτ και εγώ αυτό έμαθα από γνωστό μου φοιτητή ΜΠΔ Πολυτεχνείου Κρήτης.

 

Το θέμα των μελετών εγκαταστάσεων παίζει νομίζω και στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανολόγους (περισσότερο) . Ωστόσο αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι επειδή η ενέργεια(=η ειδιοποιός διαφορά των ηλεκτρολόγων/ηλεκτρονικών) σαν μελετητικό αντικείμενο συνήθως είναι κομμάτι των μηχανολόγων οπότε οι ηλεκτρολόγοι/ηλεκτρονικοί μένουν μες τους Η/Υ και τον ηλεκτρισμό ασχέτως του αν έχουν και μαθήματα σχετικά με ΑΠΕ κοκ. Εγκαταστάσεις και μελέτες οι μηχανολόγοι έχουν 1000% με την κλασσική έννοια ενώ οι ηλεκτρολόγοι έχω την εντύπωση ότι περιορίζονται σε δίκτυα και πληροφορική αλλά σε όλα τα επίπεδα-δημιουργίας και υποστήριξης- (οι αυτοματισμοί στην Ελλάδα έχουν ζήτηση?).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.