Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

nvel, πράγματι πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση :)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι που θυμάμαι από μια μελέτη στην οποία είχα δουλέψει, είναι πως η ποσότητα αέρα που εξάγεις πρέπει να είναι 2/3 από χαμηλά και 1/3 από ψηλά. Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψη την περίπτωση να ανατιναχτεί καποιο αυτοκίνητο (ή κάτι παρόμοιο) και να παράξει τεράστιες ποσότητες καυσαερίων... Τότε ο ανεμιστήρας πρέπει να δουλέψει σε πιο ψηλές στροφές... Προσοχή στην εξαγωγή του ανεμιστήρα προς ατμόσφαιρα, να μην είναι χαμηλά και να υπάρχει περίπτωση να καεί κάποιος...

 

Και κάτι άλλο... για απομόνωση πυρκαγιάς υπάρχουν αυτόματες συρόμενες αντιπυρικές πύλες που μπορούν να απομονώσουν τον καιγόμενο υπόγειο όροφο. Προσοχή όμως μην υπάρχει περίπτωση να κλείσεις και κάποιο άνθρωπο μέσα (τρόπος και χρόνος ενεργοποίησης κτλ)

 

Όλα αυτά υπάρχουν σε διάφορες προδιαγραφές... άμα βρω κάτι θα σου πω.

 

Ελπίζω να βοήθησα.

 

8-)

Δημοσιεύτηκε

Ξέρει κανένας εαν απαιτειται τεχνητός αερισμός σε υπογειο γκαράζ 8 θέσεων στάθμευσης?Αρκεί ο φυσικός και αν ναι με ποιές διαστάσεις?Ευχαριστώ!!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια μελέτη τεχνιτού αερισμού σε γκαραζ 4 θέσεων. Γνωρίζω οτι πρέπει να έχω 4 εναλλαγές / ώρα αλλά δεν ξέρω αν π.χ. αν θα μπορούσα να δείξω απλά ένα αξονικό εξαεριστήρα που να μου καλύπτει την παροχή και να τελειώσω ή πρέπει να δείξω δίκτυο αεραγωγών..

Δημοσιεύτηκε

Το άρθρο 17 του Π.Δ. 455/76 καλύπτει τις απορίες σχετικά με τον εξαερισμό χώρων στάθμευσης. Η ουσία είναι ότι σε υπόγειους χώρους στάθμευσης απαιτείται μηχανικός εξαερισμός απαγωγής, υπολογιζόμενος σε 4 ανά ώρα ανανεώσεις αέρα ολόκληρου του όγκου του κάθε υπογείου. Αν υπάρχουν περισσότερα από δύο υπόγεια επίπεδα στάθμευσης τότε απαιτείται και μηχανικός εξαερισμός προσαγωγής αέρα.

Ένα γκαράζ τεσσάρων μόλις θέσεων φαίνεται μικρό, οπότε ένας αξονικός ανεμιστήρας κατάλληλης παροχής (υπολογιζόμενης όπως παραπάνω) αρκεί. Το πολύ να μπούνε δύο αξονικοί σε αντιδιαμετρικές θέσεις για να καλύπτουνε πληρέστερα το χώρο.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλημέρα,

Επειδή το αντιμετώπισα πρόσφατα το θέμα, έχω να σας πω ότι υπάρχει ΦΕΚ που αποτελεί τη βασική νομοθεσία για χώρους στάθμευσης που εξυπηρετούν κτίρια. Το ΦΕΚ δεν το έχω μαζί μου αυτή τη στιγμή, αλλά αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορώ να το βρω. Το ΦΕΚ αυτό λέει ότι στους χώρους στάθμευσης με >2 θέσεις, πρέπει για την εξασφάλιση επαρκούς φυσικού αερισμού, να υπάρχουν δύο ανοίγματα σε αντικείμενους τοίχους, επιφάνειας 0.6m2 ανά θέση και ανά άνοιγμα. (Προσοχή, στην έννοια :"αντικείμενους τοίχους". Υπάρχει πολεοδομία που στην οροφή δεν το δέχεται). Επίσης, σε 1ο υπόγειο, η γκαραζόπορτα μπορεί να θεωρηθεί ως το πρώτο άνοιγμα.

Όταν δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις αυτές, επιβάλλεται τεχνητός αερισμός με 4 εναλλαγές ανά ώρα.

Δημοσιεύτηκε

Τις απιτήσεις σχετικά με τις εναλλαγές τις γνωρίζω, αυτό που δεν ξέρω είναι αν μπορώ απλα να βάλω τους εξαεριστήρες ή χρειάζεται δίκτυο αεραγωγών.

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωρίζω αν απαιτείται δίκτυο αεραγωγών.

 

Πρακτικά, για το μέγεθος του χώρου που αναφέρεσαι, αν βάλεις σε σωστή θέση τον ανεμιστήρα ώστε να σαρώνεται όλος ο χώρος, δεν υπάρχει πρόβλημα. Η σωστή θέση είναι αντιδιαμετικά της εισόδου (αν δεν έχεις άλλο άνοιγμα).

Δημοσιεύτηκε

Το σωστό είναι να υπάρχουν και ανοίγματα φυσικού αερισμού.

Δε πρέπει να είναι αναγκαίο το σύστημα αεραγωγών αν σκεφτούμε οτι είναι αποδεκτός σε μικρά γκαράζ ο φυσικός αερισμός.. Μάλιστα συνιστάται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.