GeorgeS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2009 nvel, πράγματι πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση
Ευαγόρας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2009 Κάτι που θυμάμαι από μια μελέτη στην οποία είχα δουλέψει, είναι πως η ποσότητα αέρα που εξάγεις πρέπει να είναι 2/3 από χαμηλά και 1/3 από ψηλά. Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψη την περίπτωση να ανατιναχτεί καποιο αυτοκίνητο (ή κάτι παρόμοιο) και να παράξει τεράστιες ποσότητες καυσαερίων... Τότε ο ανεμιστήρας πρέπει να δουλέψει σε πιο ψηλές στροφές... Προσοχή στην εξαγωγή του ανεμιστήρα προς ατμόσφαιρα, να μην είναι χαμηλά και να υπάρχει περίπτωση να καεί κάποιος... Και κάτι άλλο... για απομόνωση πυρκαγιάς υπάρχουν αυτόματες συρόμενες αντιπυρικές πύλες που μπορούν να απομονώσουν τον καιγόμενο υπόγειο όροφο. Προσοχή όμως μην υπάρχει περίπτωση να κλείσεις και κάποιο άνθρωπο μέσα (τρόπος και χρόνος ενεργοποίησης κτλ) Όλα αυτά υπάρχουν σε διάφορες προδιαγραφές... άμα βρω κάτι θα σου πω. Ελπίζω να βοήθησα.
migadikos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2009 Ξέρει κανένας εαν απαιτειται τεχνητός αερισμός σε υπογειο γκαράζ 8 θέσεων στάθμευσης?Αρκεί ο φυσικός και αν ναι με ποιές διαστάσεις?Ευχαριστώ!!
nick_nick Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Καλησπέρα θέλω να κάνω μια μελέτη τεχνιτού αερισμού σε γκαραζ 4 θέσεων. Γνωρίζω οτι πρέπει να έχω 4 εναλλαγές / ώρα αλλά δεν ξέρω αν π.χ. αν θα μπορούσα να δείξω απλά ένα αξονικό εξαεριστήρα που να μου καλύπτει την παροχή και να τελειώσω ή πρέπει να δείξω δίκτυο αεραγωγών..
κόκκινος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Το άρθρο 17 του Π.Δ. 455/76 καλύπτει τις απορίες σχετικά με τον εξαερισμό χώρων στάθμευσης. Η ουσία είναι ότι σε υπόγειους χώρους στάθμευσης απαιτείται μηχανικός εξαερισμός απαγωγής, υπολογιζόμενος σε 4 ανά ώρα ανανεώσεις αέρα ολόκληρου του όγκου του κάθε υπογείου. Αν υπάρχουν περισσότερα από δύο υπόγεια επίπεδα στάθμευσης τότε απαιτείται και μηχανικός εξαερισμός προσαγωγής αέρα. Ένα γκαράζ τεσσάρων μόλις θέσεων φαίνεται μικρό, οπότε ένας αξονικός ανεμιστήρας κατάλληλης παροχής (υπολογιζόμενης όπως παραπάνω) αρκεί. Το πολύ να μπούνε δύο αξονικοί σε αντιδιαμετρικές θέσεις για να καλύπτουνε πληρέστερα το χώρο.
kcher Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Συνάδελφοι καλημέρα, Επειδή το αντιμετώπισα πρόσφατα το θέμα, έχω να σας πω ότι υπάρχει ΦΕΚ που αποτελεί τη βασική νομοθεσία για χώρους στάθμευσης που εξυπηρετούν κτίρια. Το ΦΕΚ δεν το έχω μαζί μου αυτή τη στιγμή, αλλά αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορώ να το βρω. Το ΦΕΚ αυτό λέει ότι στους χώρους στάθμευσης με >2 θέσεις, πρέπει για την εξασφάλιση επαρκούς φυσικού αερισμού, να υπάρχουν δύο ανοίγματα σε αντικείμενους τοίχους, επιφάνειας 0.6m2 ανά θέση και ανά άνοιγμα. (Προσοχή, στην έννοια :"αντικείμενους τοίχους". Υπάρχει πολεοδομία που στην οροφή δεν το δέχεται). Επίσης, σε 1ο υπόγειο, η γκαραζόπορτα μπορεί να θεωρηθεί ως το πρώτο άνοιγμα. Όταν δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις αυτές, επιβάλλεται τεχνητός αερισμός με 4 εναλλαγές ανά ώρα.
nick_nick Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Τις απιτήσεις σχετικά με τις εναλλαγές τις γνωρίζω, αυτό που δεν ξέρω είναι αν μπορώ απλα να βάλω τους εξαεριστήρες ή χρειάζεται δίκτυο αεραγωγών.
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δεν γνωρίζω αν απαιτείται δίκτυο αεραγωγών. Πρακτικά, για το μέγεθος του χώρου που αναφέρεσαι, αν βάλεις σε σωστή θέση τον ανεμιστήρα ώστε να σαρώνεται όλος ο χώρος, δεν υπάρχει πρόβλημα. Η σωστή θέση είναι αντιδιαμετικά της εισόδου (αν δεν έχεις άλλο άνοιγμα).
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2011 Το σωστό είναι να υπάρχουν και ανοίγματα φυσικού αερισμού. Δε πρέπει να είναι αναγκαίο το σύστημα αεραγωγών αν σκεφτούμε οτι είναι αποδεκτός σε μικρά γκαράζ ο φυσικός αερισμός.. Μάλιστα συνιστάται.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα