Dinis Michail Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2012 Γεια σε ολους τι κανουμε ?? Βλεπω παντου οτι υπαρχει το μεγα θεμα που θα βρω σχολη για μηχανικος αεροσκαφων και αν υπαρχει δουλεια σε αφτων τον τομεα κτλ .... επιδδι το εψαξα το θεμα υπαρχει δουλεια και σχολη οποιος ενδιαφερεται για πληροφοριες ας με ρωτισει οτι θελει ............
agiannis78 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2012 Πού υπάρχει δουλειά και ποια είναι η σχολή που προτείνεις;
Dinis Michail Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2012 για σχολη προτεινω ωμεγα και για δουλεια ειναι αναλογα με τα χαρτια και γνωση που εχεις και σε τι ιδικοτιτα
deligiannis.john Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 ψαξε στο ιντερνετ σχολες αδειοδοτημενες απο την ΥΠΑ κατα Part147 για να γινεις μηχανικος χρειαζεσαι πτυχιο κατα EASA Part66 αλλιως δεν πλησιαζεις καν το αεροπλανο 1 1
Petros Maragos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2019 Γεία σας! Λίγο παλιό το θέμα το ξέρω, αλλά θα χρειαστώ μια βοήθεια από όποιον γνωρίζει! Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ 36ετών και εργάζομαι σαν συντηρητής σε εργοστάσια! Με βάση το πτυχίο μου θα μπορούσα να αλλάξω ειδικότητα σαν μηχανικός αεροσκαφών? Θεωρητικά μόνο τις εξετάσεις πρέπει να δώσω? Ή πρέπει να πάω και σε κάποια σχολή? Ευχαριστώ
CybEng Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2019 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2019 (edited) Η απάντηση έχει δοθεί στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση αλλά και στις προηγούμενες σελίδες. Θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα στοιχεία. - Part 147 : Ένας οργανισμός (συνήθως κάποια πιστοποιημένη σχολή) που παρέχει τα σχετικά μαθήματα αλλά και διοργανώνει τις εξετάσεις. Συνολικά εξετάζονται 17 modules. -Basic Training Certificate Part 66 : Πτυχίο διαφορετικών ειδικοτήτων (κατηγοριών) που λαμβάνεις μετά από εξετάσεις. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Α (Α1,Α2,Α3,Α4) : Μόνο για το βοηθητικό προσωπικό συντήρησης. Το αφήνουμε στην άκρη διότι δεν δίνει και τόσο σημαντικές εργασιακές προοπτικές καθώς αφορά μόνο βοηθητικό τεχνικό προσωπικό, δηλαδή είσαι ο βοηθός εκείνου που θα κάνει την συντήρηση/επισκευή. -Πτυχίο Part 66 κατηγοριών Β ( Β1.1, Β1.2, Β1.3, Β1.4, Β2,Β3) : Εργάζεσαι σε καθήκοντα συντήρησης/επισκευής και πιστοποίησης εκτελεσθέντων εργασιών. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.1 : Τεχνικός αεροπλάνων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.2 : Τεχνικός αεροπλάνων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.3 : Τεχνικός ελικοπτέρων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.4 : Τεχνικός ελικοπτέρων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β2 : Τεχνικός ηλεκτρονικών (avionics) και ηλεκτρολογικών συστημάτων (τα πτυχία Β1.χ πιστοποιούν γνώσεις μόνο επί των πολύ βασικών ηλεκτρολογικών). -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β3 : Τεχνικός μικρών (<2000 kg) εμβολοφόρων αεροπλάνων. -Ανάλογα με την κατηγορία του πτυχίου δίνεις εξετάσεις σε 12 ή 13 modules για τον κάθε τύπο. Για να πάρεις όλα τα πτυχία θα δώσεις και τα 17 modules. -Πληρώνεις παράβολα για κάθε module που θα εξεταστείς. -Δεν έχεις δικαίωμα για απεριόριστες εξετάσεις του στυλ θα δώσω 1-2-3...103 φορές μέχρι να περάσω αρκεί να έχω τα χρήματα για τα παράβολα. Υπάρχει ανώτατο όριο αποτυχιών αλλά και χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε αποτυχία και επανεξέταση. -Οι ερωτήσεις που θα εξεταστείς στα modules των κατηγοριών Β είναι από περίπου 25 έως πάνω από 200 ανάλογα το module. Υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών απαντήσεων αλλά και ερωτήσεις που απαιτούν ανάπτυξη του θέματος. Τα χρονικά όρια είναι πολύ σφικτά. Οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά. -Οι εξετάσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΕΣ. -Θεωρητικά μπορείς να διαβάσεις μόνος σου και να πας να δώσεις τις ανάλογες εξετάσεις πληρώνοντας μόνο τα σχετικά παράβολα. Πρακτικά πρέπει να είσαι σούπερ περίπτωση για να τα καταφέρεις. Θα σε καθυστερήσει όμως στην απόκτηση της άδειας (βλέπε παρακάτω). -Με την απόκτηση του πτυχίου ΔΕΝ έχεις και τις σχετικές άδειες. -Για να αποκτήσεις τις ανάλογες άδεις Part66-Bxxxx License πρέπει να έχεις και πρακτική εργασιακή εμπειρία σε οργανισμό/εταιρεία που συντηρεί/επισκευάζει αεροσκάφη και ο οποίος έχει πιστοποίηση Part 145. Τηρείς Log-Book στη διάρκεια της πρακτικής εργασιακής εμπειρίας. -Η εργασιακή εμπειρία είναι γύρω στα 2 χρόνια εάν έχεις αποκτήσει ήδη τα σχετικά πτυχία (Basic Training Certificate) περνώντας από σχολή Part-147. Γίνεται και κάποια συγχώνευση του χρόνου εάν αποφασίσεις να έχεις όλους τους τύπους αδειών ενεργούς. Σε περίπτωση όμως που δεν έχεις περάσει από Part-147 οργανισμό για εκπαίδευση πτυχίου/Basic Training Certificate τότε ίσως χρειαστεί να πας μέχρι και 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ο λόγος είναι ότι εάν παρακολουθήσεις κάποια σχολή Part-147 τότε εκτός της θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχεις κάνει και κάποιες ώρες πρακτική (είναι πολύ βασικό για να μην πω αναγκαίο σε κάποια modules). -Οι άδεις Part66-Bxχχχχ ισχύουν για 5 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση (πρακτικά πρέπει να εργάζεσαι στο αντικείμενο). Για την έκδοση αλλά και την ανανέωση της άδειας έχουμε πάλι κάποια παράβολα. -Με τις άδεις ΔΕΝ τελειώνεις και είσαι έτοιμος να πιάσεις αεροσκάφος και να του "αλλάξεις τα φώτα". Χρειάζεσαι "Type Rating" για να μπορείς να εργαστείς και να υπογράφεις κάποιον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. -Για το Type Rating περνάς ένα σύντομο σχολείο μαζί με πρακτική άσκηση είτε πάλι σε Part-147 οργανισμό είτε σε κάποια αεροπορική εταιρεία που έχει και συντηρεί τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Εάν το Type Rating που θα πάρεις είναι το πρώτο σου, τότε θα χρειαστεί και μια επιπλέον πρακτική άσκηση λίγων εβδομάδων ή ωρών τύπου OJT (On the Job Training). -Να τονίσουμε ότι με όλα αυτά είσαι πιστοποιημένος "Τεχνικός" (Technician) και κάνεις διάγνωση βλάβης, επισκευή και επιθεώρηση επισκευών σε αεροσκάφη. Για να γίνεις "Μηχανικός" (Engineer) αεροσκαφών και να μπορείς να κάνεις από τροποποιήσεις μέχρι σχεδιασμό νέου αεροσκάφους έχεις άλλον δρόμο. Στην Ελλάδα τον Μηχανικό συνηθίζουμε να τον ονομάζουμε Αεροναυπηγό. Προσπάθησα να τα γράψω όσο ποιο περιληπτικά μπορούσα. Πιθανά να υπάρχουν μερικές μικροπαραλήψεις στα παραπάνω. Για έναν γενικό μπούσουλα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ψάξει την ιστοσελίδα της EASA. Edited Νοέμβριος 23 , 2019 by CybEng 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα