Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

φίλε μ, αεροπορία είναι κάλυτερα. έχει περάσει ο αδερφός μ ΣΜΑ+ειναι τέλεια. Βέβαια, έχει αρκετό σφίξιμο(ειχαμε ν τον δούμε για 20 μερες επείδη έτρωγε στερήσεις εξόδου) και είναι ζόρικα τ πράγματα, αλλά σε κάνει επαγγελματία. τώρα η σχολή στν πάτρα(την έχω επισκεφτεί, από Πάτρα είμαι) υστερεί στν αεροναυπηγική σε σχέση με τν αεροπορία. Μου το χει πει καθηγητής της σχολής στν Πάτρα

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
φίλε μ, αεροπορία είναι κάλυτερα. έχει περάσει ο αδερφός μ ΣΜΑ+ειναι τέλεια. Βέβαια, έχει αρκετό σφίξιμο(ειχαμε ν τον δούμε για 20 μερες επείδη έτρωγε στερήσεις εξόδου) και είναι ζόρικα τ πράγματα, αλλά σε κάνει επαγγελματία. τώρα η σχολή στν πάτρα(την έχω επισκεφτεί, από Πάτρα είμαι) υστερεί στν αεροναυπηγική σε σχέση με τν αεροπορία. Μου το χει πει καθηγητής της σχολής στν Πάτρα

Το τμήμα της πάτρας είναι κορυφή.Μην παραπληροφορείς το κόσμο.Είναι κλάσεις ανώτερο από τη σμα.Επίσης από τη σμα δεν αξιοποιείς τις γνώσεις σου.Ούτε επισκευάζεις αεροπλάνα,ούτε σχεδιάζεις,ούτε σε βάζουν σε τπτ ερευνητικά projects.Με διοίκηση ασχολείσαι,ούτε δικαιώματα μηχανικού έχεις εκτός αεροπορίας και τα λεφτά είναι λίγα.

 

Λοιπόν,να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.Ο μηχανικός αεροσκαφών είναι ένας εξειδικευμένος τεχνικός που συντηρεί και επισκευάζει αεροπλάνα.Ασχολείται είτε με τα συστήματα ισχύος(κινητήρες,υδραυλικά,συστήματα κλιματισμού κλπ) είτε με τα ηλεκτρονικά συστήματα(τα avionics κλπ).Οι σχολές που τελειώνουν οι μηχανικοί αεροσκαφών ποικίλουν.Κανείς δεν σε αναγκαζει να τελειώσεις κάποια συγκεκριμένη σχολή.Το σημαντικότερο είναι να βρεις δουλειά αμοιβόμενη ως ανειδίκευτος,να αποκτήσεις εμπειρία και να περάσεις τις εξετάσεις της ΥΠΑ για να σου χορηγήσουν το πτυχίο μηχανικού ή τη λεγόμενη άδεια(Α,Β1,Β2 κλπ).Μπορείς να σπουδάσεις είτε μηχανολόγος μηχανικός στο τει ή μηχανικός αεροσκαφών στο τει χαλκίδας ή να πας σε κάποια σχολή του εξωτερικού.

 

Από την άλλη ο αεροναυπηγός ασχολείται με την έρευνα και σχεδίαση αεροσκαφών.Είναι απόφοιτος πολυτεχνείου,είτε μηχανολόγος μηχανικός είτε μηχανολόγος αεροναυπηγός και με κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο.Δεν συντηρεί ούτε επισκευάζει αεροπλάνα και μάλλον δεν είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να ακολουθήσει.Το να πας πολυτεχνείο,να ξεσκιστείς για να το τελειώσεις για να επισκευάζεις αεροπλάνα δεν είναι και η καλύτερη επιλογή.Μπορείς βέβαια να το κάνεις,κανείς δεν σε εμποδίζει,όπως προείπα το παν είναι να περάσεις τις εξετάσεις της ΥΠΑ.

 

Για σχολές του εξωτερικού το λεγόμενο aeronautical ή aerospace engineering είναι σπουδές αεροναυπηγού αν και πολλοί μηχανικοί αεροσκαφών έχουν τελειώσει τέτοιες σχολές.Θα σου πρότεινα να πας εξωτερικό αν μπορείς.Πολύ καλά τμήματα πάνω στο αντικείμενο είναι:Imperial,Loughborough,Bristol,Bath,Glasgow, Surrey,Cranfield(μόνο μεταπτυχιακές σπουδές αλλά κορυφαίο).

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
φίλε μ, αεροπορία είναι κάλυτερα. έχει περάσει ο αδερφός μ ΣΜΑ+ειναι τέλεια. Βέβαια, έχει αρκετό σφίξιμο(ειχαμε ν τον δούμε για 20 μερες επείδη έτρωγε στερήσεις εξόδου) και είναι ζόρικα τ πράγματα, αλλά σε κάνει επαγγελματία. τώρα η σχολή στν πάτρα(την έχω επισκεφτεί, από Πάτρα είμαι) υστερεί στν αεροναυπηγική σε σχέση με τν αεροπορία. Μου το χει πει καθηγητής της σχολής στν Πάτρα

 

Tέλεια σου φαίνεται εσένα Αλέξη και δεν είναι μόνο οι στερήσεις.

......Kαταρχήν συμφωνώ ότι είναι ζόρικα γιατί περνάς ακριβώς την ίδια εκπαίδευση με τους ιπτάμενους (καψόνια,γυμναστική,σκοπιές κτλ.)

Τα θετικά της συγκεκριμένης σχολής είναι ότι αναγκαστικά παρακολουθείς όλα τα μαθήματα.Σε σχέση με το πολυτεχνείο έχεις λιγότερη ύλη γιατί θα πρέπει να κάνεις και άλλα πράγματα (καψόνια,γυμναστική,υπηρεσίες κτλ.)

Από εκεί επιλέγεις από το 2ο έτος νομίζω τρεις ειδικότητες

- Μηχανικός εγκατάστασεων-αεροδρομίων (κάτι σαν πολιτικός μηχανικός .... είναι η πιο χαβαλέ ειδικότητα)

- Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών οι οποίοι ασχολούνται με ραντάρ κτλ....

- Μηχανικοί Αεροσκαφών , οι λεγόμενοι μαύροι .Είναι η ειδικότητα με τις περισσότερες ευθύνες.Ο σκοπός της ΣΜΑ δεν είναι η μελέτη της αεροδυναμικής (φυσικά κάνουν και τέτοια μαθήματα) αλλά η επισκευή των αεροσκαφών.

Το καλό είναι ότι με το που τελειώνεις αποκτάς αμέσως εμπειρία.Στην αεροπορία οι παλιοί σε βοηθάνε να μάθεις γιατί δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός του ιδιωτικού τομέα.Υπάρχουν βέβαια και υψηλά στάνταρντς στην πολεμική αεροπορία και τεχνογνωσία ετών που περνάει από σειρά σε σειρά.

Απλά τα παιδιά που περνάνε ΣΜΑ είναι η ελίτ της παλιάς 1ης δέσμης γιατί έχει πολύ υψηλή βάση.Αντίθετα στην Πάτρα περνάς πιο εύκολα.

Η ΣΜΑ είναι κομμάτι της Σχολής Ικάρων (το άλλο είναι οι ιπτάμενοι).Παλιά νομίζω ότι οι μηχανικοί της ΣΜΑ κάνανε κάποια μαθήματα στο ΕΜΠ.

Αν θες να ασχοληθείς με αεροδυναμική ή τελειώνεις τη σχολή της Πάτρας και φεύγεις κατεύθειαν για μεταπτυχιακό Αγγλία ή πας κατευθείαν Αγγλία.Και αυτό γιατί εκεί υπάρχει ζήτηση για αεροδυναμιστές.Ξεκινάς σε μια μικρή εταιρεία και αν είσαι τυχερός και καλός θα βρεθείς σε καμιά ομάδα της F1.

Στο Ελλάντα δεν υπάρχει κάποιο εργοστάσιο που να φτιάχνει αεροπλάνα , οπότε δεν υπάρχει και ζήτηση.

Συμφωνώ με τον air_mechanic για το Cranfield.Κι εγώ γι'αυτό έχω ακουστά.

@GeorgeS.

Noμίζω ότι αν χάσεις ένα χρόνο τον ξανακάνεις.Στα δύο σε διώχνουν αλλά πίστεψε δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να θέλει να κάτσει ένα χρόνο παραπάνω σε στρατιωτική σχολή.......................................................''τ'ακούς ψαράκι'';

Άσε που θα χάσεις μισθούς ενός έτους συν ότι θα είσαι στον πάτο όσον αφορά την αρχαιότητα.

Δημοσιεύτηκε

Η ΣΜΑ σαν επίπεδο σπουδών είναι κάτι μεταξύ λυκείου και ΤΕΙ.

Όποιος λέει για ποιότητα και επίπεδο σπουδών στην ΣΜΑ μάλλον δεν έ3χει περάσει ούτε απέξω από Πολυτεχνείο...

Ήμουν εκεί 2 χρόνια, είδα τα βιβλία τους και τις εξετάσεις τους και τους καθηγητές τους...

Δημοσιεύτηκε

Είναι πιο χαμηλά από Πολυτεχνείο αλλά δε νομίζω να είναι πιο χαμηλά από Τ.Ε.Ι.

@alej

Γιατί έφυγες;

Δημοσιεύτηκε
Η ΣΜΑ σαν επίπεδο σπουδών είναι κάτι μεταξύ λυκείου και ΤΕΙ.

Όποιος λέει για ποιότητα και επίπεδο σπουδών στην ΣΜΑ μάλλον δεν έ3χει περάσει ούτε απέξω από Πολυτεχνείο...

Ήμουν εκεί 2 χρόνια, είδα τα βιβλία τους και τις εξετάσεις τους και τους καθηγητές τους...

Καλά μην υπερβάλλουμε κιόλας.Η ΣΜΑ είναι δύσκολη σχολή αλλά σίγουρα πολύ λιγότερο από το πολυτεχνείο.Δεδομένου ότι εκτός της ακαδημαικής εκπαίδευσης στη ΣΜΑ έχουν και στρατιωτική εκπαίδευση(γυμναστική,καψώνια κλπ) είναι λογικό να μην καλύπτουν την ύλη στο ίδιο βάθος με τα πολυτεχνεία.Αλλά μη λέμε ότι είναι κάτω από τει.Μερικοί από τους καθηγητές της ΣΜΑ είναι και στο ΕΜΠ.

Δημοσιεύτηκε

Κατ αρχήν συμφωνώ με τον φίλο air_mechanic.

 

Στα ελληνικά μπερδεύει πολλούς η λέξη Μηχανικός η οποία έχει διάφορες ερμηνείες ανάλογα με το πωσ χρησιμοποιείται

 

Πολιτικος Μηχανικος

Χημικός Μηχανικός

Μηχανολόγος Μηχανικός

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Στα πιο πάνω η λέξη μηχανικός σημαίνει επιστήμονας.

Ο πολιτικος για παράδειγμα είναι αυτός που μέσα απο την μελέτη μιας κατασκεύης θα σου πεί πως να χτίσεις ας πούμε μια οικοδομή και να σου εγγυηθεί(με υπογραφές οι οποίες μπορουν να σε βάλουν φυλακή) ότι αυτή δεν θα κατεδαφιστεί.Στατική μελέτη δηλαδή.Θα σου πει ότι οι κολώνες θα πρέπει να είναι 30cm X 30 cm με αυτή τη διάμετρο σίδηρο μέσα κλπ κλπ.

 

Ο πολιτικός μηχανικός έχει υπολογίσει τα μεγέθη για την κατασκευή.Έχει πάρει ποτέ όμως τούβλο και τσιμέντο και να χτίσει τοίχο?Γιατί λοιπόν στην περίπτωση του Μηχανολόγου Μηχανικού θεωρούμε ότι αυτός είναι ο τεχνίτης ο οποίος επιδιορθώνει μηχανές?

 

 

 

Κάτω απο την ομπρέλλα του Μηχανολογου Μηχανικού λοιπον πέφτει κ η ειδίκευση του Αεροναυπηγού Μηχανικού ο οπόιος σαν επιστήμονας μπορεί να ξεκινήσει από ερεύνα να περάσει στον σχεδιασμο και την υλοποίηση της κατασκευης

 

Αυτα λοιπόν είναι σε θεωρητικό επίπεδο αφου για την κατασκευή κάποιου α/φους χρειάζεται μια βιομηχανία δισεκατομυρίων και πολλά χρόνια ανάπτυξης

 

 

Μηχανικός Αεροσκαφών

Εδώ η λέξη μηχανικός εννοεί τον τεχνίτη ο οποίος ακολουθώντας τις οδηγίες του Αεροναυπηγού Μηχανικού κάνει την συντήρηση του αεροσκάφους

 

Ίσως είναι καλύτερη η παρατήρηση των αγγλικών αυτών όρων(μονο αγγλικα ξέρω) αφού στα αγγλικά χρησιμοποιούνται διαφορετικές λέξεις

 

Αεροναυπηγός Μηχανικός = Aeronautical Engineer

Μηχανικός Αεροσκαφών = Aircraft Mechanic

 

 

Άλλη η δουλειά του αεροναυπηγού μηχανικού και άλλη του μηχανικού αεροσκαφών.

 

 

Όσο αφορά τον φίλο που ξεκίνησε την συζήτηση και αφού έχει ξεκαθαρίσει ποια είναι ακριβώς η δουλειά που θέλει να κάνει θα ήθελα να τον συμβουλεύσω όσο αφορά την επιλογή του σαν Μηχανικός Αεροσκαφών

Υπάρχει μια αρχή η οποία ελέγχει τον εναέριο χώρο της ευρώπης.Αυτή η αρχή είναι η EASA και ελέγχει από κολλέγια που βγάζουν μηχανικούς αεροσκαφών μέχρι αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια.Έχει δικαίωμα να απαγορεύσει σε αεροσκάφος η ακόμα και σε ολόκληρο το στόλο μιας εταιρείας να εισέλθει στον εναέριο της χώρο.Προσφατο παράδειγμα η απαγόρευση αερωσκαφών μιας αφρικανικής εταιρείας στον εναέριο χώρο της ευρώπης.Το μόνο αεροσκάφος της εταιρείας που επιτρεπόταν αφού πληρούσε τα κριτήρια ήταν ένα airbus 330 που έκανε πτήσεις προς γαλλία.Αυτά βγήκαν στην δημοσιότητα μετά την πτώση ενός α/φους απο τον στόλο της εταιρείας.

 

Καταλήγοντας η EASA εξουσιοδοτεί κολλέγια να δίνει πτυχία τα οποία είναι EASA approved και ότι ο μηχανικός απόφοιτος έχει το δικαίωμα να εργάζεται σε αεροπορική εταιρεία εντός της ευρώπης.Τα κολλέγια αυτά αφού είναι εγγεκριμένα θεωρούνται σαν PART 66.

 

Οπότε φίλε αν ψάχνεις για κολλέγιο κοίταξε να είναι PART 66.

Στα κολλέγια αυτά η φοίτηση είναι 3 χρόνια,σε αυτά τα χρόνια πρέπει να

1 )περάσεις 15 μαθήματα τα οποία είναι πολλαπλής επιλογής

2 )και η βάση για κάθε μάθημα είναι το 75%.

3 )Υπάρχει χρόνος για την κάθε απάντηση που είναι περίπου 15-25 δευτερόλεπτα.

4 ) Δικαίωμα επανάληψης αποτυχημένου μαθήματος μετά απο 3 μήνες

5 ) Έχεις 5 χρόνια να περάσεις όλα τα μαθήματα σε περίπτωση που έχεις αποτύχει.Μετά τα 5 χρόνια αρχίζουν και διαγράφονται τα παλαιότερα μαθήματα τα οποία πέρασες επιτυχώς

6 ) Τα 3 χρόνια φοίτησης μετρούν σαν εμπειρία δουλειάς αφου θα κάνεις και πρακτική

7 ) Για να γίνεις Full Licenced/πληρως αδειούχος μηχανικός θές με βάση την νομοθεσία της EASA 5 χρόνια πείρας,οπότε μετά το κολλέγιο υπολειπονται αλλα 2 . Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό τον όρο αφού χωρίς άδεια δεν σε προσλαμβάνει κανένας, και δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει κανένας να ακουμπήσεις αεροπλάνο απο την στιγμή που δεν είσαι αδειούχος.

 

 

Αυτά είναι εν ολίγης αυτά που ξέρω για την EASA και τα παραπάνω είναι των κολλεγίων της αγγλίας.Δεν γνωρίζω αν ισχύουν σε όλες τις χώρες αυτά αλλα απ ότι διαβάζω μάλλον έτσι πρέπει να είναι

 

Οπότε φίλε κοίταξε να μην πιαστείς σε καμιά παγίδα κ δεν σε αφήνουν αυριο να δουλεψεις γιατί δεν πήγες σε αναγνωρισμένο κολλέγιο/part 66.

Υπάρχει η πρόνοια κ η νομοθεσία της EASA που μετά το 2011 δεν θα μπορεί να δουλέψει κανέις χωρίς άδεια.Οι άδειες του FAA αμερικής δεν μετράνε στην ευρώπη.

 

Άκουσα ότι το Bristol είναι φτηνό κολλέγιο και έιναι και part 66

 

 

Φιλικά

Αεροναυπηγός Μηχανικός

&

Μηχανικός Αεροσκαφών

Δημοσιεύτηκε
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό τον όρο αφού χωρίς άδεια δεν σε προσλαμβάνει κανένας, και δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει κανένας να ακουμπήσεις αεροπλάνο απο την στιγμή που δεν είσαι αδειούχος.

Φίλε atheos_mb συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες απλώς θα ήθελα να σου πω ότι κάνεις μόνο ένα μικρό λαθάκι.Φυσικά και μπορείς να αγγίξεις αεροπλάνο χωρίς άδεια.Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις χωρίς άδεια είναι να υπογράψεις ότι δουλειά κάνεις πάνω στο αεροπλάνο.Με αυτό ακριβώς το τρόπο ξεκινάνε και οι ανιδίκευτοι μηχανικοί αεροσκαφών(αυτοί που δεν έχουν άδεια).Ξεκινάνε λοιπόν εργαζόμενοι ως ανειδίκευτοι σε κάποια αεροπορική και μετά από ορισμένα χρόνια εμπειρίας δίνουν εξετάσεις στην αρμόδια ΥΠΑ σε μια καθορισμένη ύλη για να αποκτήσουν το πτυχίο ή άδεια(Α,Β1,Β2 κλπ).Το Α δεν έχει πια ζήτηση οπότε δίνουν για το Β.Το Β1 αναφέρεται στα συστήματα ισχύος του αεροσκάφους και το Β2 στα ηλεκτρονικά συστήματα(αυτά τα λέω για το φίλο που ρωτάει εσύ λογικά θα τα ξέρεις).Αυτά τα ολίγα.

Πάνω απ'όλα πρέπει να ξεκαθαρίσει με τί θέλει να ασχοληθεί.Ο μηχανικός αεροσκαφών(ορθότερα τεχνικός αεροσκαφών) συντηρεί και επισκευάζει και σίγουρα τα πρώτα χρόνια είναι δύσκολα μέχρι να πάρεις το Β1 ή Β2.Ο αεροναυπηγός μηχανικός(αυτός είναι μηχανικός) εργάζεται σε αεροναυπηγικές βιομηχανίες,ασχολείται με την έρευνα και τη σχεδίαση,χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό υπολογιστή και εξειδικεύεται σε ένα αποκλειστικά κομμάτι πάνω στο αεροπλάνο(παρ'όλο που έχει μία γενική γνώση όλων των συστημάτων).Άλλοι ασχολούνται με CFD,propulsion,υλικά κλπ.Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μπορείς να κάνεις σχεδόν τίποτα ως αεροναυπηγός.Υπάρχουν κάποια λίγα projects,δυστυχώς η ΕΑΒ είναι υπερπλήρης και η μόνη διέξοδος είναι είτε να εργαστείς σε κάποια αεροπορική ως προϊστάμενος συντήρησης(εν ολίγοις δεν κάνεις τίποτα,απλά επιβλέπεις) είτε να εργαστείς ως μηχανολόγος.Αυτά και καλή τύχη.

 

Ένας φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός που κάποτε ελπίζει να γίνει αεροναυπηγός..

Δημοσιεύτηκε

Πράγματι φίλε το CAT A έχει πλέον καταργθεί με οδιγίες της EASA.

 

Εχω δει μη αδειούχους να δουλέυουν (σε 1-2 εταιρείες) αλλα με την αμφιλεγόμενη νομοθεσία και οδηγιες της EASA πίστευα ότι δούλευαν παράτυπα.

 

και πράγματι ο Β1 είναι ο A&C και ο Β2 ο avionic.

κάποτε ήταν χωρισμένα σε τμήματα όπως

section A

section B

section C

κλπ κλπ κλπ

Τα τμήματα Α&C εννοούσαν το airframe και engine αλλα άλλαξε η ορολογία και χρησιμοποιείται το Β1

ενώ σαν Β2 εννοούμε τον "ηλεκτρολόγο" του α/φους

 

Δεν υπάρχει engineering στην Ελλάδα σε οποιαδήποτε ειδίκευση κατα την άποψη μου και αυτό είναι για να σου απαλύνω λίγο τον πόνο σου

 

 

Αυτο που ξέχασα στο προηγούμενο post μου είναι να ευχηθώ καλή τύχη και επιτυχία και στους 2 σας

Δημοσιεύτηκε

[...Δεν υπάρχει engineering στην Ελλάδα σε οποιαδήποτε ειδίκευση κατα την άποψη μου και αυτό είναι για να σου απαλύνω λίγο τον πόνο σου...]

 

Εννοείται δεν υπάρχει διότι δεν υφίσταται έρευνα όπως πρέπει και φυσικά δεν υπάρχει βιομηχανία. Αλλά και πάλι επειδή είμαστε βλάχοι και βιομηχανία να υπάρξει δεν θα έχει αυτόνομα τμήμα έρευνας για να αναπτυχθεί και να δώσει το έναυσμα στα ανύσυχα πνεύματα φοιτητών (και όχι κοματόσκυλων και δήθεν φτηνών επαναστατών). Διότι θα το καρπωθεί κάποιος συνδικαλιστής που κατέβηκε από τα βουνά θα βάλει μέσα τον Μήτσο και ο Μήτσος θα παίζει πασιέντζα στον Η/Υ (αν καταφέρει και τον ανοίξει).

 

Καλό είναι οι φοιτητές μηχανολόγοι να φτιάξουν ομάδα και να λειτουργήσουν μόνοι τους. Στην Γερμανία π.χ. φοιτητές φτιάξαν ομάδα και κατασκεύασαν ένα ανεμόπτερο. Χρηματοδότηση από την σχολή, ερευνητικά προγράμματα από Ευρώπη (τα καρτάλια οι βουλευτές και τα λαμόγια οι υπουργοί να τα αφήσουν άθικτα μπας και κάποιος επιτέλους που ενδιαφέρεται να πράξει και να παράγει έργο χρήσιμο για την κοινωνία).

 

Θα τα πείτε στον πρύτανη της σχολής ή κάποιον καθηγητή που ενδιαφέρεται πραγματικά να φτιάξετε αυτήν την ωραία ομάδα και να ασχοληθείτε με σοβαρή έρευνα. Τόσο σε θεωρία όσο και σε κατασκευή. Το ανεμόπτερο το μελέτησαν και το έφτιαξαν οι ίδιοι. Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Πληροφορική, Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, κ.α. ειδικότητες είχαν πάρει μέρος.

 

Έξω οι Ηλεκτρολόγοι είναι ηλεκτρολόγοι όχι όπως εδώ που το παίζουν πληροφορικάριοι. Αν είναι δυνατόν. Από που και ως που πληροφορική. Η μια σχολή από το πρόγραμμα σπουδών και μόνο απέχει έτη φωτός από την άλλη.

Δηλαδή πόσο ακόμα πρέπει να ξεφτιλιστούμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.