Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 [...Έχουν δουλέψει ποτέ τους οι μελετητάδες που φτιάχνουν μελέτες φασόν?Που ούτε μία ώρα στη ζωή τους δεν έχουν πατήσει σε εργοτάξιο κ παρ' όλα αυτά έχουν το θράσσος να υπογράφουν μελέτες ανεφάρμοστες?...] Γιατί τόσο hard...δεν κάνει...είσαι όμως φίλε μου για μένα πολύ μπροστά και μακάρι και οι άλλοι συνάδελφοι να συμφωνήσουν με τα γραφόμενά σου... (Και εγώ μελετητής είμαι αλλά είχα το τυχερό κάθε μελέτη που έκανα με τον συνάδελφό μου να κάνω και την επίβλεψη, από εκεί έμαθα αυτά που δεν μαθαίνονται πουθενά στα αμφιθέατρα...εδώ βλέπω σε ξυλότυπο σίδερα πλάκας Φ10/17 αντί να για Φ10/17.5 ή βλέπω μερικούς μελετητάδες το /12.5 να το κάνουν /12.0...όποιος κατάλαβε κατάλαβε...κάτι τέτοια βλέπω και λέω γιατί γελάνε τα μαστόρια...πάλι off topic...)
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Γιατί τόσο hard...δεν κάνει...είσαι όμως φίλε μου για μένα πολύ μπροστά και μακάρι και οι άλλοι συνάδελφοι να συμφωνήσουν με τα γραφόμενά σου... Φίλε Pappos Γνωρίζεις την εκτίμηση που τρέφω για σένα κ που την έχω εκφράσει κατά καιρούς.Το σχόλιό μου απευθύνεται σε μελετητές που έχω συνεργαστεί κατά καιρούς.Δεν απευθύνεται σε πρόσωπα-μέλη του φόρουμ,γιατί προφανώς δεν έχω συνεργαστεί ούτε δευτερόλεπτο μαζί τους.Δεν κάνω εικασίες στο ποστ μου,έχω συγκεκριμένους ανθρώπους στο μυαλό μου για να τα γράφω αυτά. Είμαι-δεν είμαι μπροστά,δεν έχει σημασία,καθώς το σχόλιο του συναδέλφου για καθηγητές που δεν έχουν δουλέψει ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΕΣ.Οι περισσότεροι είμαστε κ ζούμε μέσα στο βούρκο είτε επαγγελματικά ή προσωπικά. Ας μην χρησιμοποιούμε ατυχή επιχειρήματα για να υποστηρίξουμε μία άποψη εναντίον των λεγόμενων ενός πρύτανη,που από τον τόνο κ μόνο της φωνής του είχε προβοκατόρικες διαθέσεις..... edit: φ 10/17.5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καταλαβαίνεις τί γλέντια πέφτουν έτσι?Γελάμε ΜΑΖΙ με τους Ρουμάνους!!!!!:lol:Κ αυτό που έφερες ως παράδειγμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,απλό πταίσμα δαίμων της εκτύπωσης,πιστεψε με....
CHOUTOS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Ρε παιδιά άμα είναι έτσι να τα καταργήσουμε εντελώς τα αμφιθέατρα και να γίνεται κανένας μηχανικός ανάλογα με το πόσες ώρες θήτευσε δίπλα σε μαστόρους. Μην τα ισοπεδώσουμε όλα. Σε λίγο θα διώξουμε τους καθηγητές από τις έδρες και θα φέρουμε το μπετατζή και τον υδραυλικό να διδάσκουν (χωρίς παρεξήγηση προς τους συμπαθείς συνεργάτες-τεχνικούς που προσωπικά στα εργοτάξια με έχουν βοηθήσει πολλές φορές). Και αν δεν κάνω λάθος και στα ονομαστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού που τόσο εξυμνείτε μερικοί εδώ μέσα ελάχιστοι από τους καθηγητές έχουν και σοβαρή επαγγελματική εμπειρία. Η συνήθης πρακτική είναι ότι ακολουθείς ακαδημαϊκή καριέρα και τέλος. Ότι εργασιακή εμπειρία αποκτάς από εκεί και πέρα έχει να κάνει με project που αναλαμβάνουν τα Πανεπιστήμια σε συνεργασία με εταιρείες έναντι αμοιβής προς το ίδρυμα. Αλλά αυτό γίνεται και στην Ελλάδα.
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Μα αυτό ακριβώς θέλω να τονίσω φίλε μου zavi !!! Η κατασκευή μετά από την κατάλληλη θεωρητική εκπαίδευση είναι πρόκληση για τους μηχανικούς. Η κατασκευή για όσους έχουν ασχολήθεί δεν είναι εύκολη υπόθεση. Από την μία να προλαβαίνεις τα μαστόρια μην σου κάνουν καμία από τις πατέντες τους και από την άλλη το πρόβλημα της εφαρμογής και της πράξης από τον ξυλότυπο και τα σχέδια. Δεν αναφέρομαι στα προβλήματα της σκυροδέτησης, σιδερώματος, επίβλεψης, μέτρα ασφάλειας, στήσιμο γερανών, εκσκαφές, πρανή, κιγκλιδώματα (ναι σε μερικές χώρες απαιτούν στατική μελέτη για αυτά) κ.τ.λ. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που δεν καλύπτεται σε καμία θεωρία. Για μένα ο καλός κατασκευαστής είναι και ο καλός μηχανικός. Επίσης μπορεί να προβλέψει κατασκευαστικά λάθη και στατικά ακόμα. Είναι γενικά ένας έμπειρος μηχανικός τόσο στην θεωρία όσο και στην πράξη (υπάρχει και το Beton Kalender στα δύσκολα) Τώρα για τους νέους μηχανικούς όταν βγουν από τα αμφιθέατρα και αρχίζουν εκπονήσεις μελετών και επίβλεψης εμείς εδώ είμαστε για όποια βοήθεια θελήσουν. Επίσης ο χρόνος και η εμπειρία είναι πράματα τα οποία δεν παραδίδονται σε κανένα αμφιθέατρο του πλανήτη γη. (γιατί μια ζωή αυτό το παιδι off topic...ας τον βοηθήσει κάποιος...)
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Η κατασκευαστική εμπειρία είναι φυσικά το σημαντικότερο ατού ενός μηχανικού... Οχι όμως και ενός καθηγητή... Ο καθηγητής είναι σωστό να έχει κατασκευαστική εμπειρία αλλά δεν είναι και καθοριστικό.Η γέννηση ενός επιστήμονα είναι ζήτημα σωστής εκπαίδευσης... Το αν στραφεί στην εφαρμογή της επιστήμης του ή αν θα τραβήξει για ακαδημαϊκή καρριέρα και έρευνα, είναι δική του επιλογή... Πάντως για όλους είναι χρήσιμο να έχουν δει πως είναι αυτό που μαθαίνουν από τα βιβλία ...
CHOUTOS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Μα αυτό ακριβώς θέλω να τονίσω φίλε μου zavi !!!Η κατασκευή μετά από την κατάλληλη θεωρητική εκπαίδευση είναι πρόκληση για τους μηχανικούς. Η κατασκευή για όσους έχουν ασχολήθεί δεν είναι εύκολη υπόθεση. Από την μία να προλαβαίνεις τα μαστόρια μην σου κάνουν καμία από τις πατέντες τους και από την άλλη το πρόβλημα της εφαρμογής και της πράξης από τον ξυλότυπο και τα σχέδια. Δεν αναφέρομαι στα προβλήματα της σκυροδέτησης, σιδερώματος, επίβλεψης, μέτρα ασφάλειας, στήσιμο γερανών, εκσκαφές, πρανή, κιγκλιδώματα (ναι σε μερικές χώρες απαιτούν στατική μελέτη για αυτά) κ.τ.λ. Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που δεν καλύπτεται σε καμία θεωρία. Για μένα ο καλός κατασκευαστής είναι και ο καλός μηχανικός. Επίσης μπορεί να προβλέψει κατασκευαστικά λάθη και στατικά ακόμα. Είναι γενικά ένας έμπειρος μηχανικός τόσο στην θεωρία όσο και στην πράξη (υπάρχει και το beton kalender στα δύσκολα) Τώρα για τους νέους μηχανικούς όταν βγουν από τα αμφιθέατρα και αρχίζουν εκπονήσεις μελετών και επίβλεψης εμείς εδώ είμαστε για όποια βοήθεια θελήσουν. Επίσης ο χρόνος και η εμπειρία είναι πράματα τα οποία δεν παραδίδονται σε κανένα αμφιθέατρο του πλανήτη γη. (γιατί μια ζωή αυτό το παιδι off topic...ας τον βοηθήσει κάποιος...) Ο καλός κατασκευαστής είναι και ο καλός μηχανικός? Δηλαδή ο καλός μελετητής τί είναι? Για να βαστάει τσίλιες? Και γω στις κατασκευές δουλεύω αλλά δεν απαξιώνω κανέναν επειδή δεν έτυχε ποτέ στη ζωή του να πατήσει σε εργοτάξιο. Απλώς ο μελετητής ασχολήθηκε με άλλο αντικείμενο. Προσωπικά έχω γνωρίσει πολύ αξιόλογους συναδέλφους που ασχολούνται με μελέτες και κάνανε τη ζωή μου ευκολότερη όποτε συνεργαστήκαμε.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 ΚΑΙ?Τι έγινε?Έχουν δουλέψει ποτέ τους οι μελετητάδες που φτιάχνουν μελέτες φασόν?Που ούτε μία ώρα στη ζωή τους δεν έχουν πατήσει σε εργοτάξιο κ παρ' όλα αυτά έχουν το θράσσος να υπογράφουν μελέτες ανεφάρμοστες?Που τις δείχνω για να γελάει (όποιος καταλαβαίνει) το μέγεθος της άγνοιας?Που μερικοί κιόλας μετά απ' όλα αυτά τολμάνε να έχουν κ άποψη κ να υπερασπίζονται με σθένος τον ''κανονισμό''? Είπα εγώ το αντίθετο ποτέ ? ίσα ίσα που στο παρελθόν έχω συμφωνήσει με αυτό που λες. Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες σε μένα αυτό. ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΦΙΛΕ? Αν θες να υποστηρίξεις κάτι,κάντο με λογικά επιχειρήματα.Αυτά που χρησιμοποιείς φαίνονται ανίσχυρα κατά τη γνώμη μου. Σε τι πράγμα ακριβώς επιχειρηματολόγησα ? δεν υπάρχει καμιά επιχειρηματολογία εν προκειμένω. Δεν πρόκειται για επιχείρημα. Σχόλιο είναι. Δεν τα είπα εγώ για τα διδακτορικά, ο πρύτανης τα είπε. Αντιθέτως, πρόσθεσα ότι συχνά καθηγητές με διδακτορικό έχουν και γνώση και επαγγελματική εμπειρία. Ξαναδιάβασε την τελευταία σειρά στο post που μνημονεύεις. Το σχόλιο μου αφορά τη θέση που πήρε ότι οι καθηγητές εφαρμογών στα ΤΕΙ, ΔΕΝ πρέπει να έχουν διδακτορικό γιατί όσοι έχουν δεν έχουν καμιά επαγγελματική εμπειρία (άρα δεν κάνουν για καθηγητές εργαστηρίων, γιατί αυτοί είναι οι καθηγητές εφαρμογών). Δεν κατάλαβες καλά τι είπα. Βλέπεις κανένα μέλος του φόρουμ με συνείδηση να καταφέρεται εναντίον των συναδέλφων ΤΕΙ?ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ τέλως πάντων?Στους δικούς σου συναδέλφους ΑΤΕΙ μόνο?Μήπως δημιουργείς μία συντεχνία μόνος σου έτσι?Νομίζεις ότι ο κόσμος δεν μπορεί να κρίνει τους πρυτάνεις από το έργο τους? Μίλησα εγώ για κάποιο μέλος του φορουμ ? Έχεις πολύ λάθος σε αυτό. Είναι το μόνο που δεν έχω κάνει ποτέ. Ουδέποτε έχω αναφερθεί σε μέλος του forum. Ακόμα κι αν κανένα μέλος του φορουμ με συνείδηση δεν καταφέρεται κατά των ΤΕΙ αυτό τι σημαίνει ? ότι δεν έχει νόημα ο σχολιασμός απαράδεκτων δηλώσεων που αφορούν το επάγγελμά μας ? πρέπει να απευθυνθώ σε κάποιον συγκεκριμένα ? Γίνανε οι δηλώσεις και τις παραθέτω σε όλους προς πληροφόρηση. Ο κόσμος μια χαρά μπορεί να κρίνει τους πρυτάνεις απ όσα κάνουν αλλά και απ όσα λένε δημοσίως, καλή ώρα. Κ από άλλο θρεντ,επειδή κλειδώθηκε πριν σου απαντήσω,σου απαντώ τώρα:τα πτυχία σας είναι άχρηστα,καθώς δεν έχουν το αντίκρυσμα(σε επαγγελματικά δικαιώματα) που θα έπρεπε να έχουν.Κ εγώ με το μέρος σας είμαι.Όμως έχεις αρχίσει να χάνεις το ενδιαφέρον σου στα ποστς σου,καθώς αναμασάς το ίδιο πράγμα.....ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕi ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΠΛΕΟΝ εδώ μέσα φίλε-κατά τη γνώμη μου πάντα...... Αυτή τη διευκρίνηση ζήτησα την οποία έκανες τώρα, δεν είχε καμιά αιχμή το post ειδικά εναντίον σου. Η γνώμη σου σεβαστή καθ όλα. Από κει και πέρα νομίζω ότι ουδέποτε έχω κάνει συντεχνιακούς ή άλλους διαχωρισμούς εδώ μέσα και αυτό το πιστεύω απόλυτα καθότι είναι έξω από τις ιδέες μου. Συμβαίνει όμως να υπερασπίζομαι τη δουλειά που κάνω κάθε μέρα και την επαγγελματική μου ταυτότητα. Προφανώς και στη προηγούμενη συζήτηση στην οποία αναφέρεσαι όλοι αναμασούν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό πράγματα που έχουν ειπωθεί ξανά. Τώρα αν πρέπει να αποδεικνύουμε συνεχώς ότι δεν είμαστε ελέφαντες όταν κάποιοι έτσι μας χαρακτηρίζουν με την πρώτη ευκαιρία, δυστυχώς θα επαναλαμβανόμαστε. Άχαρο μεν αλλά όπως είπα και στην αρχή αν δεν ήταν τόσο προκλητικές οι δηλώσεις δεν θα το σχολίαζα καν. Όποιος τις άκουσε κρίνει μόνος του. Και στο κάτω κάτω, ναι, δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να μας βρίζει δημόσια και να απαξιώνει τις σπουδές μας. Ούτε άνοιξα θέμα επαγγελματικών ή άλλων ζητημάτων σε αυτό το post. Σχόλια κάνουμε για δηλώσεις εκπροσώπου της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι γίνεται στα forum. Μην καταλογίζεις σε εμένα που ΑΜΥΝΟΜΑΙ απέναντι στις αισχρές και αυτού του τύπου επιθέσεις συντεχνιακή συμπεριφορά. Διότι περί άμυνας και προάσπισης της αξιοπρέπειάς μας πρόκειται. Είναι αυθαίρετο και λάθος συμπέρασμα (γνώμη μου) και ελπίζω να το καταλάβεις. Καμία συντεχνία λοιπόν και γιαυτό είπα και στον CostaV ότι είχε δίκιο.
mred-akias Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 @CostasV Για μάθημα δεν μπορώ να σχολιάσω τον κ Πρύτανη του TUC γτ δεν μου έχει κάνει ποτέ. Για την δουλειά του στο ίδρυμα μπορώ να σχολιάζω αλλά δεν το κάνω στο παρών φόρουμ. Τα παραπάνω αφορούν την πρωσοπική του δουλειά. Όπως είπες και εσύ όμως δεν είναι λάθος να σχολιάζω τα δημόσια λεγόμενά του. Δεν έχω καλή άποψη για τον κ.Γρυσπολάκη ακριβώς επειδή κάνει τέτοιες δηλώσεις, χωρίς να σπαταλήσει τον ελάχιστο χρόνο και κόπο που απαιτείται για να ψάξει μερικά πράγματα, πράγματα που ισχύουν και τα ψάχνει και ένας τελειόφοιτος λυκείου. Θεωρώ ότι εκθέτει το ίδρυμα όταν ως πρύτανής του, εκφράζει μια τέτοια άποψη διότι έμμεσα σημαίνει ότι αυτή η άποψη έχει πέραση τουλάχιστον ως ένα βαθμό. Δεν σχολίασα το τι αρμοδιότητες έχει πχ στο ζήτημα της λέσχης. Αυτό όντως έχει να κάνει με την προσωπική δουλειά του. Επιμένω λοιπόν ότι αναφέρομαι στα δημόσια λεγόμενά του. Εκτός εάν σε πείραξε το παρατσούκλι. Ε δεν είναι και τόσο φοβερό, πως στο μετσόβιο λένε ο μουτζούρης αντί για κον Μουτζούρη. Σιγά τα ωά όπως θα έλεγε και ο φιλόλογός μου Φιλικά mred-akias
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τον λόγο που αναλύεται σε αυτό το θέμα όλα αυτά τα ενδιαφέροντα θέματα Από την αρχή ξεκαθάρισα ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι καθαρά πληροφοριακό για να μάθουν ορισμένοι τις αιτίες που έχουν κάποιους κλάδους σε αντιπαράθεση. Ο συγκεκριμένος πρύτανης μπορεί να είναι άριστος στα διδακτικά του καθήκοντα (άλλα ακούω εδώ μέσα) και δεν μπορώ να τον κρίνω αλλά είναι χείριστος σαν θεματοφύλακας της ανώτατης εκπαίδευσης. Αυτή η συνέντευξη είναι καθαρά μια προπαγάνδα και συκοφάντηση για την εκπαίδευση στα ΤΕΙ και στους αποφοίτους τους. Είναι επικίνδυνος για την δημόσια ασφάλεια γιατί παρακινεί αντιδράσεις και από τις δύο μεριές, με άγνωστα αποτελέσματα (ηθικός αυτουργός). Είναι ψεύτης και επίορκος γιατί δεν υπηρετεί την δημόσια παιδεία. Η θέση του, μια θέση ευθύνης και δημιουργίας την καπιλεύεται για τις προσωπικές φιλοδοξίες (ατασθαλίες γαρ) ή ψηφοθηρικούς κ.α. σκοπούς. Αυτόν τον "άνθρωπο" τον εβαλαν βιτρίνα ενός σεβαστού ανώτατου ιδρύματος και είναι ένας από τους ανθρώπους (μαζί με άλλους πρυτάνεις) που τους έχουν δώσει λόγο για τα δικά μας ιδρύματα. Εσείς περιμένετε οι συνομιλίες μαζί τους να αποδώσουν καρπούς ??? Γι αυτό φωνάζουμε τόσα χρόνια γι "αυτούς" που φρενάρουν την εξέλιξή μας και δεν έχουμε πια καμιά εμπιστοσύνη για τις "καλές" προθέσεις τους. Αμήν Καταλήγω με την ίδια παράκληση, το θέμα δεν είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ επομένως μην αναλώνεστε πάλι σε αψιμαχίες.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2009 @zavi+pappos το θέμα μελέτη & κατασκευή (και κατασκευή & μελέτη κάποιες φορές) είναι τεράστιο και χάνεται εδώ μέσα. καλό ειναι να συζητηθεί σε αυτόνομο thread γιατι και γω τα'χω πάρει στο κρανίο και με τους μελετητάδες και τους κατασκευαστάδες
Recommended Posts