Κωστής. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Αν το επόμενο κεφάλι που θα ανοίξει όμως είναι κάποιου από τα μεγάλα κυβερνητικά "κεφάλια" και γίνει αυτό από Μηχανικό, μην στεναχωρεθούν... Τα όρια της ανοχής μας σχεδόν ξεπεράστηκαν και κατά πως φαίνεται δεν θα είναι εύκολη η απόδραση ούτε με ελικόπτερο από εδώ. Δεν είμαστε Αργεντινή... tpanag συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Είναι κάτι που με έχει κουράσει κι εμένα πάρα-πάρα-πάρα πολύ!!!
thesmeletes Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Και είναι μέθοδος ξεκούρασης να ανοίξουμε την κεφάλα του άλλου;
Skeptikos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Άνοιγμα της κεφάλας του άλλου ναι, αλλά με πειθώ. Να ανοίξει το μυαλό που λέμε..
Κωστής. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Κι εγώ φυσικά διαφωνώ με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Πάντως είναι κοινή ομολογία ότι μας έχουν κουράσει, με την πολυνομία και τις συνεχείς αλλαγές, τις ημερομηνίες που πρέπει πάντα να προλάβεις γιατί κάτι πάντα αλλάζει κ.ο.κ.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Τελικά για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ο zavi! Ο πολίτης θα καλείται να πληρώσει όλες τις κρατήσεις/φόρους βάσει μιας ελάχιστης αμοιβής ώστε να μην μειωθούν τα έσοδα του κράτους αλλά εμείς μπορούμε άνετα να πάμε να πνιγούμε δουλεύοντας για ψίχουλα........ Φίλε ό,τι λέω δεν το λέω τυχαία...... Εν πάσει περιπτώσει, πολύ μου φαίνεται ότι ανησυχείτε.....ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ Κ ΜΗ ΜΙΖΕΡΙΑΖΕΤΕ!!!!ΥΠΕΡ μας είναι η κατάργηση των ελαχίστων!! Εξηγώ πώς δουλευε η αγορά μας μέχρι τώρα: Έστω οικοδομικό με πρώην ελάχιστη αμοιβή μελέτης 10.000+ΦΠΑ 2.300 = 12.300 κ πρώην συντελεστή φορολόγησης 38% προσαυξημένο κατά 20% ήτοι 46% Τεκμαρτό = 0,46 χ 10.000 = 4.600 Το 90% των μηχανικών λοιπόν πήγαιναν ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε αυτό το ποσό συναλλαγής με τον πελάτη (4.600).Χρεώνονταν μεν αποδείξεις ύψους 12.300, αλλά στην πράξη ο πελάτης πλήρωνε 4.600 + το φπα που αναλογούσε στα 10.000, δηλαδή 4.600+2.300 = 6.900 Βήμα 2ο:καταργείται ο Συντελεστής Φορολόγησης.Τότε ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΔΕΝ μπορεί ο μηχανικός να πέσει κάτω από την ελάχιστη, ή εν πάσει περιπτώσει αν πέσει τότε αναλαμβάνει να διώξει από την τσέπη του φορολογητέα λεφτά.Εν τω μεταξύ, στην πράξη καταργώντας τους συντελεστές φορολόγησης ΥΨΩΝΟΝΤΑΙ οι αμοιβές της πιάτσας, μιας κ ο πελάτης μέχρι τότε έβρισκε μελέτες με τίμημα 6.900 ενώ μετά την κατάργηση ΔΕΝ βρίσκει!!!Για να βρει ο πελάτης τίμημα 6.900 πρέπει ο μηχανικός να κάνει το σκατό του παξιμάδι!!!!Σε αυτό το καθεστώς αυτοί που κάνουν πάρτυ είναι οι εταιρείες κ οι παλαιότεροι μηχανικοί.......(οι μεν εταιρείες διότι μπορούν να δείξουν ζημία ωστόσο τζιράρουν, ενώ οι παλαιότεροι μηχανικοί έχοντας αρκετές δουλειές μπορούν να ασπρίσουν μαύρα έργα κ το ανάποδο, αν έχεις αρκετές δουλειές μπορείς να χτυπήσεις κάποια τιμήματα) Βήμα 3ο:καταργείται η ελάχιστη αμοιβή.Τότε, ο πελάτης αναλαμβάνει τις εισφορές του μηχανικού κ πληρώνει στο μηχανικό 4.600 + Ο,ΤΙ ΦΠΑ...(δηλαδή σα να λέμε καθόλου). Σε αυτή τη φάση, μπορεί το 4.600 να γίνει κ 3.000, ανάλογα την περίπτωση, το θέμα είναι όμως τώρα ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΥΠΗΡΧΕ.Από εδώ κ στο εξής μόνο ΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός υπάρχει:ποιός θα κάνει τη μελέτη πιο γρήγορα, αποτελεσματικά κ με το ελάχιστο κόστος?????? Ελάτε λοιπόν τσάκαλοι να αναμετρηθούμε να δούμε ποιός είναι ο πιό μάγκας.........Τώρα είναι η ώρα του zavi....... Τέλος, να υπενθυμίσω στους συναδέλφους ότι η ζωή είναι σκληρή κ πρέπει να μπούμε στον ανταγωνισμό.Αλλά επί ίσοις όροις.Οι ίσοι όροι ΗΡΘΑΝ ΤΩΡΑ.Μην κοροϊδεύετε τους ίδιους σας τους εαυτούς, ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΥΠΗΡΧΑΝ Κ ΠΡΙΝ, για τις εκπτώσεις φταίει ο μεγάλος αριθμός μηχανικών στην πιάτσα κ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.Όσοι δεν αντέχετε, αλλάξτε επάγγελμα.ΚΑΝΕΙΣ δεν σας χρωστάει χάρη να ασκήσετε μηχανιλίκι, ούτε σας το εγγυήθηκε, ούτε σας το κατοχύρωσε, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όπως όλοι τόσα χρόνια. Ο καλύτερος ας κερδίσει!!!!!!!!!Άσε που θα καθαρίσει η πιάτσα, θα αλλάξουν επάγγελμα αρκετοί (μπορεί κ εγώ) κ εν τέλει θα ωφεληθούν οι νέοι.......Η καλύτερη ώρα για τους νέους συναδέλφους να παίξουν το χαρτί τους ως freelancers είναι ΤΩΡΑ.
thesmeletes Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Η μελέτη πρέπει να ...ωριμάσει, να κάνεις εναλλακτικές διερευνήσεις, να σχεδιάσεις σωστά τις λεπτομέρειες, να συνεργαστείς με τον πελάτη και τους άλλους συντελεστές. Να έχεις χρόνο για τις δύσκολες περιπτώσεις να μελετήσεις και να συμβουλευτείς εμπειρότερους. Σωστή μελέτη με την ψυχή στο στόμα δε γίνεται. Το να προσπαθεί κάποιος να ξεπετάξει μια μελέτη, με μειωμένο κόστος και ελπίζοντας ότι ξέρει ο ...υπολογιστής αυτά που δεν ξέρει ή δε θέλει να εφαρμόσει ο ίδιος, γίνεται μόνο γιατί δεν υπάρχουν στο επάγγελμα ασφαλιστικές δικλείδες, ώστε να βγει εκτός επαγγέλματος. Και είναι ακραία μορφή αθέμιτου ανταγωνισμού όταν δεν πιάνεις τις προδιαγραφές που επιτάσσει η επιστήμη και οι κανονισμοί, μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει έλεγχος.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Φίλε έχεις δίκιο μεν, ΑΛΛΑ όταν σε αναλογία πληθυσμού οι μηχανικοί είναι τόσο μεγάλο νούμερο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να λειτουργήσει αλλιώς η αγορά. Ή θα πεθάνουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι μικροί, ή οι μεγάλοι.Κ μέχρι τότε αναγκαστικά θα δουλεύουμε με την ψυχή στο στόμα.Δεν φταίει το κράτος, ο ανταγωνισμός ΗΔΗ έχει ξεπεράσει τα όρια εδώ κ ΠΟΛΥ καιρό.Η δουλειά δεν φτάνει για να τους θρέψει όλους, αυτό είναι σίγουρο.
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δεν χρειάζεται να αλλάξει κανείς επάγγελμα. Απλά κάποιοι θα παραμείνουν ελ. επ. όπως τώρα και οι υπόλοιποι θα γίνουν υπάλληλοι τους. Δηλαδή αντί για 100 ελ. επ. που παίρνουν ελάχιστη θα υπάρχουν 20 ελ. επ. που θα παίρνουν μία αμοιβή ανάλογα με τις ικανότητες του καθενός και οι υπόλοιποι θα είναι συνεργάτες τους. Με λίγα λόγια θα ομαδοποιηθούμε και οι καλύτεροι θα είναι τα αφεντικά.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Μπορεί κ αυτό. Κανείς δεν ξέρει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι δεν έχουμε νταβατζήδες στην αμοιβή μας πλέον, που έτσι κ αλλιώς κ πριν την κατάργηση ήταν εξαθλιωμένη.
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 @zavi φίλε μου όλα όσα λες είναι σωστά. πολύ σωστά θα έλεγα. έτσι όπως τα περιγράφεις είμαι υπέρ και εγώ της κατάργησης των ελαχίστων σε μια αναπτυγμένη χώρα με κανόνες αυτά θα ήταν αυτονόητα "Από εδώ κ στο εξής μόνο ΘΕΜΙΤΟΣ ανταγωνισμός υπάρχει:ποιός θα κάνει τη μελέτη πιο γρήγορα, αποτελεσματικά κ με το ελάχιστο κόστος" με την εμπειρία σου όμως που είναι μεγαλύτερη από τη δική μου πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να εφαρμοστεί στην Ελλάδα? έχει επιδείξει ανάλογη ικανότητα σε παρόμοιες καταστάσεις το ελληνικό κράτος να θέσει αυστηρούς κανόνες που να τηρούνται? σε ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι το καινούριο σύστημα θα είναι η χαρά του "manager" μηχανικού.δηλαδή αυτός που θα κλείνει τη δουλειά κοψοχρονιάς θα βρίσκει κανένα φοιτητή καλό (ή και μεταπτυχιακό) ή πολύ νέο συνάδελφο και με 1-2ευρώ/τμ θα έχει τις μελέτες έτοιμες να τις υπογράψει.παραγωγή αδειών με το τσουβάλι.και γιατί να μην το κάνει αφού οι έλεγχοι και οι προδιαγραφές έχουν πάει περίπατο? εγώ όμως που έστω θέλω να δουλέψω σωστά όπως επιτάσσει η επιστήμη που σπούδασα δεν μπορώ σε καμμία περίπτωση να τον ανταγωνιστώ τον τύπο. τώρα βέβαια θα μου πεις το ίδιο μπορεί να γίνει και με τις ελάχιστες. πάλι το ίδιο μπορεί να κάνει αυτός. άρα τελικά αφού λες ρε zavi να επιβιώσει ο καλύτερος (και συμφωνώ και εγώ με αυτό) όποιος δεν μπορεί να πάει για βρούβες γιατί σαν κλάδος αντί να φωνάζουμε για αμοιβές δεν απαιτούμε τη θέσπιση ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΩΝ? να δούμε τότε ποιος είναι ο μάγκας? άμα σου βγει η παναγία να εκπονήσεις τη μελέτη θα κάνεις 45 και 50% έκπτωση? να δεις μετά πως ανεβαίνουν οι αμοιβές και μειώνεται ο ανταγωνισμός αφού οι άσχετοι θα βγουν από τη μέση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα