nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2018 γιατί όταν σβήσουμε τον κινητήρα και υπάρχει μεγάλος πυκνωτής μεταξύ του ρελέ και του κινητήρα αυτός λόγω της αδράνειας του, μετατρέπεται σε αυτοδιεγειρόμενη γεννήτρια που αυξάνει την τάση στους πόλους σε σημείο που μπορεί να καταστραφεί η μόνωση αν η φθίνουσα συχνότητα που παράγει ο κινητήρας βρεθεί στη περιοχή συντονισμού του συστήματος 1
Πέτρανθος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Δεν είναι όπως ακριβώς τα γράφει ο nvel, που άλλωστε περιγράφει ποιοτικά το φαινόμενο του συντονισμού και όχι ποσοτικά. Για να αποφασίσεις το μέγεθος των πυκνωτών που θα χρησιμοποιήσεις [και τη διάταξη, σε σειρά ή παράλληλα με τον κινητήρα, ή και μικτές λύσεις], θα πρέπει να κάνεις τους αναγκαίους υπολογισμούς, και να λάβεις υπόψη οικονομικούς και τεχνικούς περιορισμούς. Ούτε η υπεραντισθάθμιση [χωρητικός ΣΙ], είναι απαγορευμένη, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις να κάνεις. Πάντως, το φαινόμενο της αυτοδιέγερσης του επαγωγικού κινητήρα, λόγω του κορεσμού του μαγνητικού κυκλώματος, δεν οδηγεί [αν εμφανιστεί] σε επικίνδυνες υπερτάσεις. Πριν από αυτό θα πρέπει να αντιμετωπίσεις, αν υπάρχουν, τις αρμονικές, που όντως μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα σε μεγάλες και πολύπλοκες εγκαταστάσεις με ηλεκτρονικά κυκλώματα. Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό; Μα με βαθιά γνώση των κανονισμών και της ηλεκτροτεχνίας, υπολογισμούς και καλή γνώση των υλικών. Ευτυχώς (για μένα, για άλλους, δυστυχώς), δεν υπάρχουν "τσελεμεντέδες" στα ηλεκτρολογικά, ούτε και συνταγές για κάθε χρήση. Κι αυτό κάνει την τέχνη μας ενδιαφέρουσα και χρήσιμη!
simos2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Ευτυχώς η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών ισχύος είναι τόσο μεγάλη όπου η αρμονικές σε τέτοια κυκλώματα είναι ελεγχόμενες, επιπλέον ανάλογα το κύκλωμα μπορείς να χρησιμοποιήσεις φίλτρα που αποκόπτουν το μεγαλύτερο μέρος αυτών. Όσο για την επιστήμη μας θα την περιέγραφα ως 'μαγεία' για την ικανότητα της να σε γοητεύει με την πληθώρα των τρόπων που μπορείς να αντιμετωπίσεις το οποιοδήποτε πρόβλημα
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 (edited) On 7/23/2018 at 6:32 PM, nvel said: ... όταν σβήσουμε τον κινητήρα και υπάρχει μεγάλος πυκνωτής ... μήπως τα κόλπα με τα snubber θα βοηθούσαν ή δεν είναι πρακτικά σε μεγάλες ισχύες? Edited Ιούλιος 24 , 2018 by AMHxaNos
simos2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2018 το σκεφτηκα για snubber αλλα ειναι περιττο απο αποψη κοστους.
nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2018 τα snubber εφαρμόζονται σε διατάξεις ηλεκτρονικών ισχύος όπου έχουμε μεγαλύτερες συχνότητες και στιγμιαίες υπερτάσεις που παράγονται από την γρήγορη αφή και σβέση διακοπτών, στην τοπική διόρθωση οι υπερτάσεις έχουν διαφορετική μορφή και τρόπο παραγωγής. Μια λύση είναι η τοποθέτηση και δεύτερου ρελέ μεταξύ του πυκνωτή και του κινητήρα έτσι ώστε να μην είναι συνδεμένος ο κινητήρας με τον πυκνωτή όταν δεν τροφοδοτείται 1
GiorgioG Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2023 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2023 Καλημέρα συνάδελφοι Θα ήθελα τα φώτα σας Σε μία εγκατάσταση ο ΓΠΧΤ έχει cosφ 1, το οποίο ρυθμίζεται με πυκνωτές. Υποπίνακας του ΓΠΧΤ ο οποίος υποστηρίζει ψυκτικά μηχανήματα και ένα UPS έχει cosφ 0,3. Αυτό γιατί συμβαίνει; Χρειάζεται τοπική διόρθωση; Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στην εγκατάσταση; Μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο UPS;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα