Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Το καύσιμο του μέλλοντος υπό δοκιμή στην αστική συγκοινωνία τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και της Κοζάνης, της Αθήνας και της Πάτρας. Εφοδιασμένο με υδρογόνο, το καύσιμο του μέλλοντος, και κατασκευασμένο έτσι ώστε να έχει μηδενικές εκπομπές σε ρύπους, μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα έως και 600 χιλιόμετρα.

Πρόκειται για ένα λεωφορείο υδρογόνου που ήρθε στη χώρα μας και παρουσιάστηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow που πραγματοποιείται από τις 17 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 6 Ιουνίου.

Σκοπός του προγράμματος είναι το λεωφορείο να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα των ελληνικών πόλεων.

Ο Νίκος Ντάβος, διαχειριστής του cluster Cube Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας, κατά την παρουσίαση του λεωφορείου επισήμανε ότι το όχημα θα δοκιμαστεί σε Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Αθήνα και Πάτρα από τους αντίστοιχους συγκοινωνιακούς φορείς προκειμένου να δοκιμαστεί και να διαπιστωθεί η κίνηση του στους δρόμους αλλά και ποια η κατανάλωσή του.

 
leoforio%20idrogonou2.jpg

«Είναι ένα λεωφορείο, με μηδενικούς ρύπους, αθόρυβο, με πράσινη τεχνολογία. Σε σχέση με τα λεωφορεία μπαταρίας έχει το πλεονέκτημα να κινείται με μεγαλύτερη αυτονομία μέχρι και 600 χιλιόμετρα, με χαμηλό κόστος, και ανεφοδιάζεται μέσα σε 15 λεπτά. Πρόκειται για το μέλλον στις μεταφορές» επισήμανε ο κ. Ντάβος.

Αναφορικά με τον χρονικό ορίζοντα στον οποίον μπορούν να έρθουν αυτά τα οχήματα στην Ελλάδα, ο ίδιος σημείωσε πως για να γίνει αυτό θα πρέπει να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές παραγωγής και ανεφοδιασμού υδρογόνου, με τον κ. Ντάβο να εκτιμά ότι μέχρι το 2027 είναι πιθανόν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται ήδη ο ΟΣΥ στην Αθήνα, καθώς μέσα από ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Τριήρης» θα φέρει μέσα στο επόμενο διάστημα τα πρώτα δύο τέτοιου είδους οχήματα στην Αθήνα.
Image
leoforio%20idrogonou.jpg

Ο κ. Ντάβος ανάφερε πως ναι μεν πρόκειται ακόμη για μια ακριβή επένδυση, καθώς το κόστος του λεωφορείου αγγίζει τις 600.000 ευρώ, ωστόσο είναι πολύ πιο συμφέρον ως καύσιμο σε σχέση με το πετρέλαιο και το επόμενο διάστημα με την πρόοδο της τεχνολογίας -αλλά και την τιμή του υδρογόνου- θα είναι περισσότερο οικονομικό. Αναφορικά με το ενιαίο εισιτήριο, ο κ. Τόσκας είπε ότι μαζί με το υπουργείο και τους αναδόχους γίνεται ένας αγώνας δρόμου ώστε με τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ να τεθεί σε εφαρμογή.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης - ΟΣΕΘ και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης -  ΟΑΣΘ. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.


View full είδηση

Δημοσιεύτηκε

Είναι ανίκανοι για οτιδήποτε άλλο!!! Το μόνο με το οποίο ασχολούνται είναι με το να βρουν λεφτά να αγοράζουν σύγχρονες σαχλαμάρες, αδιαφορώντας για άλλες ουσιαστικές προτεραιότητες....

Δημοσιεύτηκε (edited)

Θετική η αγορά των λεωφορείων και η υδρογονοκίνηση είναι πολιτισμός. Αλλά...

1) 600.000 ευρώ για κάθε λεωφορείο που θα κινείται το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας άδειο; Η οικονομία περνάει από την απόσβεση ή λάθος τα ξέρω; Πόσα χρόνια άραγε θα βγάλουν χωρίς προβλήματα αυτά τα σούπερ διαστημολεωφορεία;  

2) Τόσο ακριβή επένδυση για ένα λαό που δεν υπολογίζει τίποτε; Ούτε αυτοί οι ψευτοοικολόγοι που μας πρήζανε τ αυτιά με τον λιγνίτη και τις ΑΠΕ τόσα χρόνια  δεν έχουν αγοράσει ακόμη οικολογικά αυτοκίνητα...  

Edited by Konstantinos IB

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.