Giol Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη βοήθεια σας καθότι εχω μπερδευτεί. Διαθέτουμε δυο γραφεια σε όροφο παλια πολυκατοικιας. Καθε οροφος εχει περιπου 10 γραφεία τα οποία ανήκαν σε εναν ιδιοκτήτη πριν 50 χρονια και ως εκ τουτου όλα τα γραφεία ήταν σε μία παροχή και καθε γραφειο ειχε το δικο του μετρητη. Πλεον καθε γραφειο εχει το δικο του ιδιοκτήτη και οι περισσοτεροι εχουν βάλει νεες παροχες. Τα δικά μας δυο γραφεία και αλλα δύο με εναν ιδιοκτήτη ειμαστε συνδεδεμενοι στην πρωτη παροχή. Πρακτικά εαν είτε αυτός είτε εμείς δεν πληρώσουμε κόβεται το ρεύμα και στους δυο. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να έχουμε ξεχωριστες παροχες και να μην επηρεάζεται ο ένας απο τον αλλο; 1. Διαχωρισμό παροχής ή 2. Νεο αίτημα παροχής; (Εαν υπαρχει διαφορα σε αυτα τα δυο) υγ. Ο πατερας μ χωρις να ειμαι σιγουρη εκανε μαλλον νεο αιτημα παροχης και εχει ηδη νεο αριθμο παροχης (απλ δν ξερω εαν εχει κανει σωστα τη διαδικασια) Με ενημερωσαν απο ΔΕΔΔΗΕ οτι υπολειπεεται ΥΔΕ και βεβαιωση απο το ΔΗΜΟ με τα νεα τετραγωνικα (οσον αφορα το δημο μου αναφερουν κατι για τροποποιηση απο μηχανικο αλλα δν ξερω τι ειναι αυτο) Ελπιζω να μη σας μπερδεψα Ευχαριστω εκ των προτερων
tetris Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 Ο Δήμος (προκειμένου να χρεώσει δημοτικά τέλη) θα χρειαστεί κάτοψη κι εμβαδομέτρηση υπογεγραμμένη από αρμόδιο μηχανικό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα