Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Ο.Ε. ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ- ΦΕΜ


Recommended Posts

Συνάδελφοι Καλησπέρα, θέλω να κάνω μια ερώτηση αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί ούτε με λογιστή ούτε με το ΤΕΕ έβγαλα άκρη. 

Είμαι πολιτικός μηχανικός και έχω λάβει ατομικά Α.Μ. ΤΕΕ όμοια και η αδελφή μου που είναι αρχιτέκτονας μηχανικός. Μαζί (50-50) ανοίξαμε μια εταιρεία Ο.Ε. για εργασίες μηχανικού και εκπόνηση μελετών για έκδοση αδείας και επίβλεψη, όχι όμως για τεχνικά έργα και οποιοδήποτε είδος  κατασκευής. Η εταιρεία έχει λάβει επίσης Α.Μ. ΤΕΕ.

Γνωρίζω ότι τα νομικά πρόσωπα δεν διαθέτουν επαγγελματικά δικαιώματα και κάθε μελέτη και επίβλεψη πρέπει να αντιστοιχεί σε φυσικό πρόσωπο όχι μόνο σε εταιρεία οπότε πρέπει να προστίθενται και οι μηχανικοί που υπογράφουν τις μελέτες και φέρουν την ευθύνη της επίβλεψης ακόμα και αν η αμοιβή τους αποδίδεται μέσω εταιρείας. 

Η ερώτηση μου είναι στις αμοιβές μηχανικού για έκδοση οικοδομικής άδειας στην περίπτωση έκδοσης οικοδομικής αδείας μέσω εταιρείας Ο.Ε.  που όλες οι αμοιβές τακτοποιούνται μέσω εταιρείας υποχρέωση για έκδοση ΦΕΜ έχει η εταιρεία και ας μην έχει επαγγελματικά δικαιώματα ή ατομικά ο μελετητής αλλά πως να πληρώσει ένα ΦΕΜ ατομικά για μια αμοιβή που δεν θα λάβει ποτέ?? Η επειδή μιλάμε για εταιρεία δεν υπάρχει και δεν απαιτείται εξόφληση ΦΕΜ?? 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!! 

Link to comment
Share on other sites

Ο ΦΕΜ θα πληρωθεί μέσω του λογαριασμού στο taxisnet του νομικού προσώπου επειδή η αμοιβή έχει καταβληθεί στην ομόρρυθμη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό