Μετάβαση στο περιεχόμενο

HelpDesk / Εκδοση Τιμολογίων για το πρόγραμμα "Φωτοβολταϊκά στην Στέγη"


Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Έψαξα λίγο στο forum και δεν βρήκα κάτι σχετικό. 

 

Πιο συγκεκριμένα προσπαθώ να βρώ ένα Helpdesk για το πρόγραμμα 'Φωτοβολταϊκά στην Στέγη", ώστε να είμαι σίγουρος πως θα πρέπει να κοπούν τα τιμολόγια.
Για παράδειγμα, ο inverter και ο ηλεκτρλογικός εξοπλισμός θα πρέπει να μπει στα τιμολόγια που αφορούν την μπαταρία ή οχι;
Το κόστος μελέτης και εγκατάστασης που θα πρέπει να τοποθετήθεί;

Να υπενθιμήσω πως η επιδότηση χωρίζεται σε δυο διαφορετικές κατηγορίες (ΦΒ Σταθμού & Μπαταρίας) με διαφορετικά ποσά και ποσοστά επιδότησης.


Σας ευχαριστώ εκ των προτερών για τον χρόνο σας.

Υ.Γ. Είμαι νέος μηχανικός και ακόμα ψάχνομαι λιγάκι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο πώς θα κοπούν.

Σε δική μου εγκατάσταση ( από εταιρία του χώρου), κόπηκε 1 τιμ. για τα panels, 1  τιμ. για όλα τα άλλα και 1 τιμ. για την εγκατάσταση.

Το ποσό της επιδότησης έχει προυπολογιστεί και προεγκριθεί με βάση τα μεγέθη (panel, μπαταρία) και τα ποσοστά που δικαιούται ο πελάτης

Edited by antloukidis
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Θεωρώ ότι παίζει ρόλο, καθώς ο inverter για παράδειγμα, επιδοτήθηκε σύμφωνα με το ποσοστό της μπαταρίας ή του ΦΒ Σταθμού;

Edited by miltos
Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
Link to comment
Share on other sites

On 29/6/2024 at 9:08 ΠΜ, Iliaski said:

 

Η επιδότηση βγαίνει με τα ΚWp των panel και τις KWh της μπαταρίας. Ο inverter επιλέγεται με βάση τα ανωτέρω αλλά δεν μπαίνει πουθενά στον υπολογισμό της επιδότησης.

Edited by antloukidis
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού