Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΦΚΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ


Recommended Posts

Καλησπέρα, θα εκτιμούσα πολύ τη βοήθεια σας στο παρακάτω θέμα που έχει προκύψει. Είμαι μηχανικός με εγγραφή στο ΤΕΕ το 2019 και  ατομική επιχείρηση που οι εργασίες της διακόπηκαν Σεπτέμβριο του 2021. Τον Ιούλιο του 2020 που είχαμε επιλέξει ασφαλιστικές κατηγορίες είχα επιλέξει την 1η. Στον ΕΦΚΑ ήμουν ασφαλισμένη σαν μη μισθωτή με μηνιαία εισφορά 220 ευρώ. Τον Μάϊο του 2024 λοιπόν, μου ήρθε email ότι έχω αναδρομική χρέωση 68 ευρώ το μήνα από Ιούλιο 2020-Σεπτέμβριο 2021, με αποτελέσμα να έχει περάσει αυτόμαρα στο ΚΕΑΟ οφειλή πάνω απο 1000 ευρώ.Στον ΕΦΚΑ μου είπαν σήμερα που είχα κλείσει ραντεβού (δεν έβγαλα πολύ άκρη), ότι θεωρούν ότι τον Μάρτιο κινήθηκε κάτι από το παλιό ΕΤΕΑΕΠ και μου έβαλαν επιπλέον χρέωση για το επικουρικό και την πρόνοια. Μα δεν συμπεριλαμβανόταν η χρέωση αυτή στις τότε εισφορές?Σημειωτέον δε θυμάμαι να έχω πληρώσει έκτοτε κάτι στο ΕΤΕΑΕΠ

Ευχαριστώ πολύ!

image.png.ba3ebf7d8ef901950b4b9fa839306f21.png

image.thumb.png.6f9b5278ff6d9c8a95121bf770d54d77.png

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

αν θυμάμαι καλά το ετεαεπ είχε κάνει κάποια εκκαθάριση και ο,τι υπόλοιπο προέκυπτε το είχε κατανείμει σε δόσεις. Αυτό ήταν πριν ενσωματωθεί στο ίδιο ειδοποιητήριο με την εισφορά του εφκα.

αν θυμάμαι καλά τις τελευταίες δόσεις αυτής της εκκαθάρισης της είχα πληρώσει το 2022.

Link to comment
Share on other sites

@ZoeLKP Ακριβώς αυτό. Ήταν το ΕΤΕΑΕΠ μέχρι και τον 6ο του 2020. Μετά ενσωματώθηκε στο ειδοποιητήριο του ΕΦΚΑ.

Τα 68€ είναι πολύ "γνωστό" νούμερο :

(το τελευταίο ειδοποιητήριο που εκδόθηκε από το ΕΤΕΑΕΠ, πριν την ενσωμάτωσή του στο ειδοποιητήριο του ΕΦΚΑ)

 

IMG_8711.jpeg

Edited by JohnnyHoliday
Link to comment
Share on other sites

Άρα μάλλον για κάποιο λόγο εμένα δεν εμφανίστηκε ποτέ και τώρα το ανακάλυψαν και βγήκαν τώρα τα αναδρομικά…Εντάξει τουλάχιστον να ξέρω τι πληρώνω !Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites