Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χρήση Βεράντας Δώματος


Recommended Posts

Καλησπέρα σας είμαι τελείως άσχετος με αυτά οπότε συγχωρείστε με αν έχει απαντηθεί ξανά το θέμα, αλλά είναι απελπιστική η κατάσταση που ζω. Ο πατέρας μου και τα αδέρφια του είχαν φτιάξει μια πολυκατοικία, στην οποία συνεχίζουμε να ζούμε. Δυστυχώς ο ξάδερφος μου δεν είναι στα καλά του. Απειλεί, φωνάζει και συνήθως ζητάει παράλογα πράγματα. Για να μην τα πολυλογώ, μας "έκανε δωρεά" το ποσοστό που είχε στην ταράτσα και ο πατέρας μου με τη θεία μου αποφάσισαν να τη φτιάξουν για να τη νοικιάζουν. Στην ταράτσα υπάρχει και μεγάλη βεράντα σε σχήμα Γ. Την βεράντα που είναι μπροστά από την ταράτσα την κλείσαμε με κάγκελα, γιατί δίπλα από την ταράτσα υπάρχει πόρτα και θα μπορούσε ο καθένας να πηγαινοέρχεται στην βεράντα και ενδεχομένως να μπαίνει και στο σπίτι. Τώρα λοιπόν μας ζητάει λεφτά, το πόσα θα μας ζητήσει δεν το ξέρουμε ακόμα, γιατί λέει μας έκανε δωρεά, στην ουσία το πληρώσαμε μαύρα, μόνο το εσωτερικό μέρος και όχι την βεράντα και εφόσον κλείσαμε εκείνο το μέρος και δεν έχει πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει να τον αποζημιώσουμε. Το ερώτημά μου είναι αν ο χώρος της βεράντας μπροστά από το σπίτι μας ανήκει ή όχι. Στην ουσία κλείσαμε τη μισή βεράντα, ενώ το μέρος που βγαίνει από την κοινόχρηστη πόρτα είναι ελεύθερο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις μου δώσετε.   

Link to comment
Share on other sites

     Αν καταλαβα καλά, δεν εχει γινει μεταξυ σας, κανενα συμβολαιο.

   "Δωρεά" προφορικη χωρις συμβολαιο, με χρηματα "μαυρα" δεν εχει καμμια ισχυ.

  Παραμενει και αυτος συνδικαιουχος του "αερα" και συνιδιοκτητης στην χρηση του δωματος.

   Ουτε αυτος αλλαξε το Ε9 ουτε εσεις προσθεσατε τον αερα στο Ε9, αφου δεν ειχατε συμβολαιο..

 Κατ' ουσια, εχετε χτισει  σε δωμα που ηταν κοινοχρηστο και κοινοκτητο.

[ειχε υπολοιπο αχτιστου συντελεστη δομησης  το οικοπεδο;]

 

 

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites