GTnews Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 Οι τρεις μεγάλες παρεμβάσεις, με τις οποίες αλλάζει άρδην ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης, βελτιώνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών αποτέλεσαν αντικείμενο συζήτησης στη Βουλή. «Η αναβάθμιση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του, αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα», ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις υποδομές. Συγκεκριμένα: Το νομοσχέδιο για την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΘ, το οποίο όπως έχει προαναγγείλει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, θα κατατεθεί στη Βουλή το φθινόπωρο: Το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, έχει ως στόχο όχι μόνο την επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του Οργανισμού, αλλά και την πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης. Το σχέδιο του Υπουργείου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017 οπότε και έγινε η κρατικοποίησή του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών. Και αυτό γιατί παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας Οργανισμός εναρμονισμένος με το Ενωσιακό Δίκαιο και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα. Την έναρξη λειτουργίας του Μετρό στο τέλος Νοεμβρίου, με άμεση σύνδεση με τα λεωφορεία: Ήδη έχουν ξεκινήσει εντατικές προσπάθειες προκειμένου να συντονιστούν όλοι οι δημόσιοι συγκοινωνιακοί φορείς της πόλης, ώστε να μπορέσουν να εναρμονιστούν στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται. Η ολοκλήρωση των εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη στον σταθμό της Νέας Ελβετίας, σε συνδυασμό με τον τερματικό σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, θα επιτρέψει να προχωρήσει η συνολική αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, Τον ανασχεδιασμό των λεωφορειακών γραμμών της πόλης προκειμένου να λειτουργούν πλέον συμπληρωματικά με το μετρό: Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, τίθεται σε δημόσια διαβούλευση προκειμένου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου να οριστικοποιηθεί ο νέος κυκλοφοριακός χάρτης. Ο μέχρι στιγμής σχεδιασμός, την υλοποίηση του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΣΕΘ, εστιάζει στην απομάκρυνση πολλών γραμμών από το κέντρο της πόλης, που θα εξυπηρετείται από το Μετρό, στην εκ νέου χωροθέτηση της αφετηρίας κάποιων λεωφορείων, έτσι ώστε τα δύο μέσα μαζικής μεταφοράς να λειτουργούν συνδυαστικά. Παράλληλα, δημιουργούνται νέες κάθετες γραμμές που θα συνδέουν συνοικίες της πόλης με τους σταθμούς. Στόχος είναι να απελευθερωθεί το κέντρο της πόλεως, αλλά και οι υπόλοιπες περιοχές από τις οποίες διέρχεται το μετρό, από λεωφορεία, των οποίων άλλωστε η χρήση δεν θα είναι αναγκαία. Τέλος όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσουν με το ενιαίο εισιτήριο, όπως συμβαίνει και στην Αθήνα, αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Το σύστημα των προδιαγραφών του εισιτηρίου του Μετρό έχει επικαιροποιηθεί και είναι πλήρως συμβατό με αυτό της σύγχρονης τεχνολογίας των λεωφορείων. View full είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 Ζω στην πόλη κοντά μισό αιώνα. Έχω ακουουουσει πράματα και πράματα για την κυκλοφοριακή κατάσταση στην πόλη. Θέλω να μάθω ποιο είναι το νόημα αυτής της ανακοίνωσης. Αν είσαι από κάποιο υπουργείο, στέλεχος της Ν. Δ., η από το γραφείο του φίλου Ν. Ταχιαου γιατί δε βγαίνεις με το όνομα σου; Εσύ τα πιστεύεις όσα λες και γράφεις; Αναλαμβανοντας ο νέος δήμαρχος και μια ευδομαδα μετά, ήταν η πρώτη φορά που πήγα από Βούλγαρη έως την Νεάπολη άνετα. Αυτό ήταν. Η Θεσσαλονίκη βογγαει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 (edited) Μια που λέμε για μεγάλες παρεμβάσεις, με τις οποίες αλλάζει άρδην ο συγκοινωνιακός χάρτης, ενημερωτικά στη συγκεκριμένη πόλη σπαταλήθηκαν "ως αποζημίωση" 85εκ € για ένα έργο προϋπολογισμού 472 εκ€ που δε ξεκίνησε ποτέ και η μελέτη μπήκε απ' ευθείας στο συρτάρι... Με τα υπόλοιπα 370 εκ€ δημοπρατούν ένα νέο εναλλακτικό σενάριο έργου που πριν καν ξεκινήσει, μπήκε σε "αναστολή εργασιών", ενώ ήδη έκανε μπάχαλο το κυκλοφοριακό της πόλης. Αν προγραμματιζόταν να ξεκινήσει λίγο αργότερα, πχ όταν μπει σε λειτουργία το μετρό, ίσως να μην είχε τόσο αρνητική επίπτωση στην κίνηση της πόλης. Βέβαια μετά δε θα χρειαζόταν να δημιουργηθεί η εφαρμογή https://flyover.imet.gr/ ως λύση για το μποτιλιάρισμα! Η πόλη εν τω μεταξύ, έχει μεγάλους και άνετους κεντρικούς δρόμους, εαν εξαφανίστουν τα διπλο-τριπλο-παρκαρισμένα. Με αυστηρή αστυνόμευση και υποδομές πάρκινγκ, μπορεί να γίνει από τις καλύτερες πόλεις για να ζεις. Πάμε λίγο παραπέρα και στα πολεοδομικά θέματα, του αντικειμένου μας. Θέλεις κυβερνώντα, με το ΝΟΚ να δώσεις μπόνους ΣΔ σε οικοδομή; Δώσε εάν κατασκευαστούν υπόγειες στάθμες γκαράζ. Καλή σαν έννοια η πυλωτή (αν εξαιρέσεις τη σεισμική ευπάθεια), αλλά συνήθως δε φτάνει για όλα τα αυτοκίνητα μιας οικοδομής. Απομακρύνοντας τα σταθμευμένα απο τους δρόμους, και για τα λεωφορεία θα υπάρχει χώρος και για νησίδες πρασίνου και για πεζούς και για ΑΜΕΑ Edited Ιούλιος 22 by Gousgounis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα