tzitzikas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Καλημέρα. Έχω έναν επαγγελματικό λογαριασμό Viva wallet χωρίς να πληρώνω κάτι συνδρομή όπως.πολλοι κάναμε όταν βγήκε η υποχρέωση για Pos. Μου ήρθε email ότι από 31/8/2024 θα εφαρμοστούν χρεώσεις σε.υπηρεσιες τις οποίες θα μπορούμε μέχρι 2 μήνες.μετα να τις ακυρωσουμε. Δεν διευκρινίζεται κάτι άλλο. Γνωρίζει κάποιος αν σε εμας που έχουμε το δωρεάν πλάνο θα εφαρμοστεί χρέωση και ποια είναι αυτή? Προσπάθησα να επικοινωνήσω στο τηλέφωνο τους αλλά για 20 λεπτά δεν απάντησε κανείς. Στο λογαριασμό μου δεν έχω καθόλου χρήματα. Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Γειά σου, έχει ήδη αναφερθεί από άλλους συν/φους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι πλέον θα είναι 5€/μήνα για απλή τήρηση λογ/σμού συν έξτρα χρεώσεις για παραπάνω παροχές. Νομίζω ότι αν επισκεφτείς τον παρακάτω σύνδεσμο θα κατατοπιστείς: https://www.viva.com/el-gr/pricing Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 (edited) Καλησπέρα και σε ευχαριστώ. Και πως θα πληρώνω τα 5€/μήνα? Θα πρέπει να κάνω μεταφορά από έναν άλλο λογαριασμό μου σε τράπεζα σε αυτόν κάποια χρήματα, και αυτοί από τον viva λογαριασμό θα τραβάνε τα 5€? Έχει iban ο λογαριασμός viva για να στείλω τα χρήματα? Επίσης τι άλλες χρεώσεις θα πρέπει να ακυρώνω μέσα σε 2 μήνες? Ευχαριστώ!! Στο λινκ που έστειλες έχει το zero το οποίο λέει 0€ αλλά με ελάχιστη χρέωση 4,99€ και το default με 4,99€. Εγώ που δεν το χρησιμοποιώ αλλά πρέπει βάση φορολογικής νομοθεσίας να έχω ποιο να επιλέξω? Τώρα έχω κάποιο από τα 1? Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια? Η απλά να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό μου? Ευχαριστώ! Edited Αύγουστος 3 by tzitzikas Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Γειά και πάλι, δεν συνεργάζομαι με την εν λόγω τράπεζα οπότε για τα περαιτέρω θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους. Πάντως κανονικά μπορούνε να σε χρεώνουν τα 5 ευρώ ανά μήνα , απλά θα έχεις αρνητικό υπόλοιπο. Σε κάποια φάση εννοείται ότι θα αναζητήσουν τα ποσά που αναλογούν στις όποιες χρεώσεις έχουν γίνει στο ενδιάμεσο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Θα επικοινωνήσω από Δευτέρα να ρωτήσω. Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 2 minutes ago, tzitzikas said: Θα επικοινωνήσω από Δευτέρα να ρωτήσω. Ευχαριστώ! Οπλισου μόνο, με υπομονή (μία ώρα αναμονή στο τηλέφωνο και ποτέ δεν απάντησαν...) : Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 3 ώρες πριν, JohnnyHoliday said: Οπλισου μόνο, με υπομονή (μία ώρα αναμονή στο τηλέφωνο και ποτέ δεν απάντησαν...) : σήμερα μετά απο 20' το έκλεισα. Βλέπω οτι εμένα με έχει με το Default πλάνο το έχει τώρα με χρέωση 4,99E και πιο κάτω γράφει χρέωση ανα τερματικό 2Ε/μήνα. Γράφει Πλάνο λογαριασμού - Default Τιμή €4,99/μήνα Τερματικά €2,00 ανά ενεργό τερματικό/μήνα Αν πατήσω αναβάθμιση αναφέρει όλα τα διαθέσιμα πακέτα αλλά στο default γράφει: Default Τρέχον €4.99 / ανά μήνα Πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα του viva.com Απεριόριστες Ψηφιακές χρεωστικές κάρτες Έως 3 τερματικά + €2/επιπλέον τερματικό/μήνα Σαν να εννοεί οτι τα 3 πρώτα τερματικά είναι δωρεάν και το κάθε επόμενο το χρεώνεσαι €2/επιπλέον τερματικό/μήνα. Τελικά τι ισχύει απο τα 2 στις χρεώσεις? Αν έχεις 1-2 τερματικά ηλεκτρονικά χωρίς μηχανάκι χρεώνεσαι αν έχεις το Default πλάνο? Υπάρχει και το παρακάτω πλάνο Zero Δωρεάν * Πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα του viva.com Απεριόριστες Ψηφιακές χρεωστικές κάρτες €2 ανά ενεργό τερματικό/μήνα Εκκαθάριση σε πραγματικό χρόνο *απαιτεί €4.99 ελάχιστες μηνιαίες χρεώσεις αλλά δεν έχω καταλάβει αν με καλύπτει. Εγώ έκανα φόρτιση απο τον επαγγελματικό μου λογαριασμό Viva απο μια κάρτα Εθνικής να έχω ένα ποσό σχετικά μικρό μέσα για τις συνδρομές για να δω πως θα πάει. στο ενημερωτικό που στείλανε γράφει: Έχουμε ανανεώσει τους Όρους και Προϋποθέσεις ........................................................................................... Επίσης, εισάγουμε νέα μηνιαία πλάνα τιμολόγησης, προσαρμοσμένα στις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας, προσφέροντας μια σειρά από χαρακτηριστικά και οφέλη που έχουν σχεδιαστεί για να σας δώσουν περισσότερη ευελιξία και έλεγχο στα οικονομικά σας. Η χρέωση θα εφαρμοστεί στις 31 Αυγούστου 2024 και μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα το πλάνο σας μέσω του dashboard του λογαριασμού σας. Σας περιμένουν πολλά προνόμια όπως: Real-Time Settlement: Απολαύστε ταχύτερες συναλλαγές και βελτιωμένη ρευστότητα με τη λειτουργία άμεσης εκκαθάρισης, διαθέσιμη 365 ημέρες το χρόνο. Δωρεάν Τραπεζικές Μεταφορές: Επωφεληθείτε από δωρεάν τραπεζικές μεταφορές. Απεριόριστες Ψηφιακές Χρεωστικές Κάρτες: Διαχειριστείτε τα επιχειρηματικά σας έξοδα πιο αποτελεσματικά με απεριόριστες ψηφιακές χρεωστικές κάρτες. Από τώρα και στο εξής, για να διασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας, προσφέρουμε την δυνατότητα να ζητάτε δωρεάν ακύρωση εντός των δύο πρώτων μηνών για νέες χρεώσεις που εφαρμόζονται στον λογαριασμό σας! Αυτό σας επιτρέπει να απολαύσετε τα οφέλη και τα προνόμια των εξαιρετικών υπηρεσιών μας χωρίς κανένα ρίσκο. Δεν έχω καταλάβει, πέρα απο τα 4,99Ε (πιθανόν και +2Ε για το τερματικό)/μήνα θα βγάζουν και άλλες χρεώσεις τις οποίες θα πρέπει εγώ απο τον λογαριασμό μου να τις ακυρώνω κάθε μήνα για να μην χρεώνομαι? Εχω και έναν επαγγελματικό λογαριασμό όψεως στην Eurobank ο οποίος με χρεώνει 3Ε/μηνα. Σε αυτόν τον λογαριασμό με πληρώνουν οι εργοδότες μου (εργάζομαι με μπλοκάκι). Σε αυτόν τον λογαριασμό δεν θα μπορούσα να κάνω ηλεκτρονικό τερματικό και αν ναι τι χρέωση έχει? Για να φύγω απο Viva Wallet. ευχαριστώ πολύ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 Γειά και πάλι, από συζήτηση με άλλους συν/φους πάλι μου λένε αν δεν βγάζεις άκρη τηλεφωνικά (απαράδεκτοι) δοκίμασε το live chat το οποίο αν γράψεις κάτι μένει ενεργό για 24 ώρες. Κατά τα άλλα είναι 5Ε/μήνα το ελάχιστο συν ότι παραπάνω υπηρεσία χρεώσουν. Γνώμη μου είναι ότι εφόσον συνεργάζεσαι ήδη με άλλη τράπεζα, δες μήπως μπορείς να μεταφερθείς εκεί γενικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 (edited) 7 hours ago, akis73 said: Γειά και πάλι, από συζήτηση με άλλους συν/φους πάλι μου λένε αν δεν βγάζεις άκρη τηλεφωνικά (απαράδεκτοι) δοκίμασε το live chat το οποίο αν γράψεις κάτι μένει ενεργό για 24 ώρες. Ούτε και αυτό... : (Ποτέ και κανένας δεν μου απάντησε) Edited Αύγουστος 4 by JohnnyHoliday Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosbar Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 (edited) Τελικά από ότι έχω καταλάβει είναι 4,99€ για να έχεις επαγγελματικό λογαριασμό και 10,00€ για να διατηρείς το ΙΒΑΝ. Πρέπει να βρούμε άλλον τρόπο, εμείς που πρέπει να έχουμε ενεργό τερματικό pos σε επαγγελματικό λογαριασμό. Edited Σεπτέμβριος 16 by kosbar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα