GP80 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω αναλάβει τη δημιουργία κλειστής θέσης στάθμευσης σε όμορους χώρους (στο ίδιο κτήριο) που θα συνενωθούν. Επειδή το κτήριο είναι κατασκευασμένο σε κλίση προκύπτει υψομετρική διαφορά από τη συνένωση. Για ικανοποιήσω το ελάχιστο μήκος (5 μ) και ελάχιστο πλάτος (2.5 μ) μιας κλειστής θέσης στάθμευσης (Υ.Α. 98728/7722/1993) σκοπεύω να καλύψω την υψομετρική διαφορά δημιουργώντας μια πλατφόρμα ύψους 15 cm, όπως φαίνεται με κόκκινο χρώμα στα σχέδια που αναρτώ. Το υλικό που θα χρησιμοποιήσω είναι θερμομονωτικό κονίαμα χαμηλού ειδικού βάρους που ενδείκνυται για τη κατασκευή θερμομονωτικών δαπέδων μεγάλου πάχους (εως 50 cm), με το οποίο θα "γεμίσει" μέρος του χαμηλότερου δαπέδου για να κλείσει η διαφορά ύψους των 15 cm. Η πλατφόρμα που θα δημιουργηθεί δεν θα εφάπτεται με τα υποστυλώματα ή τους τοίχους πλήρωσης. Μπορώ να υλοποιήσω αυτή την ιδέα με Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας στα πλαίσια της εργασίας ιζ) εσωτερικές διαρρυθμίσεις? Το ελεύθερο ύψος με αφετηρία από το υπερυψωμένο δάπεδο εξακολουθεί να μεγαλύτερο του ελάχιστου που απαιτείται για βοηθητικό χώρο. Οποιαδήποτε βοήθεια/γνώμη/συμβουλή ευπρόσδεκτη και ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 - Κατ' αρχας η ΥΑ που αναφερεις οριζει τις προδιαγραφες των ΘΣΑ. - Κατα τα λοιπα, το "ιζ" αφορα διαρρυθμισεις εντος μιας ΟΙ... Εσυ εχεις δυο ομορους χωρους στην πυλωτη Δεν λες σε ποιους ανηκουν, ουτε ποια χρηση εχουν. - Το 23 παρ. 5 του ΝΟΚ απαιτει αυτοτελεις ΟΙ για να γινει η " λειτουργικη συνενωση" Με ποιες διαταξεις θα συενενωσεις δυο τμηματα πυλωτης και θα κανεις και κλειστη ΘΣΑ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GP80 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 (edited) @dimitris GM Ευχαριστώ για την απάντηση. Πρόκειται για δύο όμορες αυτοτελείς οριζόντιες ιδιοκτησίες με χρήση κατάστημα. Και οι δύο ΟΙ έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη. Με την ΕΔΔΜΚ γίνεται λειτουργική συνένωση με καθαίρεση διαχωριστικού τοίχου και εσωτερικές διαρρυθμίσεις με αλλαγή χρήσης του συνενωμένου χώρου σε κλειστή θέση στάθμευσης. Δεν μιλάμε για ανοιχτές θέσεις στη πυλωτή. Στα σχέδια που ανάρτησα έχω παραλείψει τους τοίχους για να φαίνεται η κατασκευή που θέλω να κάνω, ίσως αυτό έδωσε την εντύπωση ότι μιλάμε για θέσεις στη πυλωτή. Ελπίζω αυτές οι πληροφορίες να ξεκαθαρίζουν τη κατάσταση. Edited Αύγουστος 4 by GP80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis73 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 (edited) Καλημέρα, προσωπικά δεν βλέπω κάποιο θέμα να συμπεριληφθεί αυτή η τοπική υπερύψωση στην ΕΕΔΜΚ που θα βγάλεις για την λειτουργική συνένωση συν την αλλαγή χρήσης. Θα μπορούσε να γίνει πχ. ίσως πιο φτηνά και με την κατασκευή μεταλλικής ράμπας τοπικά, ώστε να είναι και πιο εύκολη η αφαίρεση αν χρειαστεί μελλοντικά. Κατά τα άλλα εννοείται ότι κάποια άλλα πράματα (πχ. κανονισμός, φορτία πλακών) τα έχεις κοιτάξει από πριν ώστε να μην υπάρξει θέμα με την έκδοση της ΕΕΔΜΚ. Edited Αύγουστος 5 by akis73 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GP80 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 @akis73 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και την πρόταση. Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα