Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικόπεδο μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο για επαγγελματική χρήση.


Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλο το φόρουμ.

   Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι μηχανικός και αποφάσισα να κοινοποιήσω  το προβληματισμό μου όσων αφορά ένα πολεοδομικό ζήτημα μιας και οι γνώμες κοντινών μου μηχανικών αλλά και η άποψη της πολεοδομίας στην οποία απευθύνθηκα , διαφέρει. Χρειάζομαι λοιπόν τη γνώμη σας  αναφορικά με ποιες κατασκευές μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει  σε οικόπεδο μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο το οποίο και χρησιμοποιεί σαν επαγγελματικό χώρο και συγκεκριμένα πάρκινγκ σκαφών. Προσωπικά είμαι ιδιοκτήτης όμορου αγροτεμαχίου όπου έχει κατασκευαστεί κατοικία περίπου το 1991 και έχει τακτοποιηθεί – νομιμοποιηθεί με το νόμο περί αυθαιρέτων προ τριετίας. Στο εν λόγω  αγροτεμάχιο που χρησιμοποιείται ως πάρκινγκ σκαφών( περίπου 2.600 τετραγωνικά) , ο ιδιοκτήτης ετοιμάζεται να κάνει πέργκολες- στέγαστρα για την στέγαση σκαφών. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με:

1ον: Μπορεί να εκδοθεί άδεια μικρής κλίμακας για τις προαναφερθείσες κατασκευές;

2ον: Μέχρι πόσα τετραγωνικά μπορεί κάποιος να αιτηθεί κατασκευή πέργκολας και ποιες οι προδιαγραφές αυτών ( ύψος ,πλάτος , απόσταση από τα όρια του οικοπέδου , υλικά κατασκευής , κτλ. 

3ον: Μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις στο κανονισμό περί έκδοσης αδειών μικρής κλίμακας  λόγω δραστηριότητας;  Και πιο συγκεκριμένα  όταν η χρήση αφορά   παρκινγκ σκαφών;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας,

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, arginick said:

Στο εν λόγω  αγροτεμάχιο που χρησιμοποιείται ως πάρκινγκ σκαφών( περίπου 2.600 τετραγωνικά) , ο ιδιοκτήτης ετοιμάζεται να κάνει πέργκολες- στέγαστρα για την στέγαση σκαφών. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με:

1ον: Μπορεί να εκδοθεί άδεια μικρής κλίμακας για τις προαναφερθείσες κατασκευές;