alej Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Νομίζω ότι επειδή τρέχει ήδη το νομοσχέδιο για τα Τ.Ε.Ι. καλό είνια να ανοίξει ξανά ένας διάλογος σχετικά με αυτό το θέμα.
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Και τι ακρη θα βγαλουμε εμεις εδω?
alej Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Άκρη προφανώς δεν θα βγάλουμε, απλά αυτός είναι ο ρόλος των φόρουμ, η ανταλλαγή απόψεων (όχι φυσικά να τρωγόμαστε).
JTB Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Καλό ποτέ δεν είναι γιατί ποτέ δεν βγαίνει συμπέρασμα... Θα ήταν καλό όμως, εφ΄ όσον ξεκινάς κάτι τέτοιο να : 1) Εγραφες τις δικές σου σκέψεις ως αρχή της συζήτησης 2) Να μας έλεγες εσύ τι είσαι... Η άποψή μου... (Μηχανικός Δομικών Εργων Τ.Ε.) 1. Οχι εξίσωση δικαιωμάτων ΤΕΙ - ΑΕΙ έτσι αβασάνιστα,γιατί όπως ακούγεται ως γενικολογία θα υπογράφουν στατικά και οι άσχετοι συμφοιτητές μου ιδιαίτερα αυτοί του τεχνικού λυκείου που νόμιζαν ότι όταν το ολοκλήρωμα ήταν σεξουαλικό υπονοούμενο (Αχ! Ολοκλήρωσα!) (όχι ότι στο Πολυτεχνείο είναι όλοι οι σχετικοί στα στατικά αλλά...) Επειδή μόνο ένας τυφλός δεν βλέπει την επιστημονική και θεωρητική υπεροχή του Πολυτεχνείου, ας μην είμαστε θρασσείς... 2. Εξίσωση δικαιωμάτων στην επίβλεψη γιατί όλοι τα ίδια ματάκια έχουμε και τα ίδια βλέπουμε... με όριο στον όγκο οικοδομής, είδος έργου(π.χ. ειδικά κτίρια, σχολεία κλπ), ίσως ορόφους (και δεν μιλάω για 2-οροφο) 3. Δυνατότητα υπογραφής συναφών μελετών όπως παθητικής πυροπροστασίας και άλλα... δηλαδή μη τρελλαθούμε! 4. Αντίστοιχη με τη προηγούμενη (2) παράγραφο εξίσωση δικαιωμάτων στα αρχιτεκτονικά χωρίς περιορισμούς ορόφων παρά μόνο αντίστοιχους περιορισμούς στο είδος και το μέγεθος του κτιρίου... 5. Εξίσωση δικαιωμάτων στα ΜΕΚ, στην Α και Β κατηγορία (μεγάλη αλητεία από το ΥΠΕΧΩΔΕ αυτό) 6. Πλήρης ένταξη στο ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ (στο κάτω κάτω τα παίρνετε τα λεφτά) 7. Διάμόρφωση συνθηκών στη Πολεοδομία και τη κατασκευή για συνύπαρξη και συνεργασία των αποφοίτων ΑΕΙ και (Α)ΤΕΙ. Αυτό επιτυγχάνεται * με υποχρεωτική θέση εργοδηγού ανώτατης σχολής ΤΕΙ σε μεγάλα ιδιωτικά ή δημόσια έργα. * με υποχρεωτικό υπεύθυνο ανώτατης σχολής ΑΕΙ/ΤΕΙ για τη λήψη δοκιμίων, εξέταση της αντοχής υλικών κλπ σε μεγάλα ιδιωτικά ή δημόσια έργα. * με δυνατότητα συνυπευθυνότητας στη Πολεοδομία και το νόμο Μελετητή, Επιβλέποντα, Εργοδηγού ώστε να μην είναι εικονική η θέση. * Με αλλαγή νοοτροπίας ειδικά από πλευράς των απόφοίτων ΤΕΙ...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Λοιπόν για να μην κουράζεστε. Στους Μηχανικούς δομικών έργων όλα τα κτιριακά έργα (μελέτη, επίβλεψη) Στους Μηχανικούς έργων υποδομής όλα τα έργα ειδικότητάς τους (μελέτη, επίβλεψη) Στους Μηχανικούς τοπογράφους όλα τα έργα ειδικότητάς τους. 4 χρόνια για κτιριακά, 4 χρόνια υποδομής, 4 χρόνια τοπογραφίας είναι πολλά χρόνια για τις παραπάνω κατηγορίες έργων. Εννοείται σταματάνε οι απόφοιτοι Τεχνικών. Δεν υπάρχει το υπόβαθρο. Ούτε Μαθηματικά ούτε Φυσική ούτε Χημεία. Επίσης το 10 τουλάχιστον ο ελάχιστος βαθμός εισαγωγής. Τουλάχιστον. Δεν μιλάμε για εξίσωση αυτά είναι απόψεις για άτομα με ειδικές ανάγκες. Έχω πει ποσες φορές, άλλο τα 5 χρόνια στο πολυτεχνείο βέβαια και άλλο το 4 στα τεχνολογικά. Το ένα έχει σκοπό την θεωρητική έρευνα και το άλλο την εφαρμοσμένη έρευνα. Τώρα για κάτι εργοδηγούς κ.τ.λ. που ακούγονται όχι μόνο αστεία αλλά όπως ειπώθηκε και παραπάνω για άτομα με ειδικές ανάγκες. Και αυτός που το υπερασπίζεται δεν είναι άξιος συζήτησης. Το πολυτεχνείο δίνει θεωρητική βάση για απευθείας διδακτορικό ενώ το τεχνολογικό ίδρυμα πρώτα στο master και μετά στο διδακτορικό. Στην Γερμανία το έχω ξαναπεί δέχονται απόφοιτους ΤΕΙ κατευθείαν για διδακτορικό στο πολυτεχνείο υπό προϋποθέσεις. Εκεί μην ξεχνάμε οτι υπάρχει επίπεδο. Απλά πράματα. Δεν χρειάζεται φασαρία για θέματα που είναι να λυθούν σε 1 ημέρα.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 4. Αντίστοιχη με τη προηγούμενη (2) παράγραφο εξίσωση δικαιωμάτων στα αρχιτεκτονικά χωρίς περιορισμούς ορόφων παρά μόνο αντίστοιχους περιορισμούς στο είδος και το μέγεθος του κτιρίου... ε βεβαια τοσες σπουδες αρχιτεκτονικης που κανατε ειναι κριμα να πανε χαμενες χωρις να εχετε δικαιωμα υπογραφης. Εγω μαζί σας. Ή μήπως ειδατε τους πολιτικους μηχανικους και λετε "ε αφου αυτοι παρολο που ειναι ασχετοι σχεδιαζουν, γιατι να μην σχεδιασουμε κι εμεις? το ιδιο ασχετοι ειμαστε ολοι" Αλλα δεν φταιτε εσεις, ή μαλλον φταιτε και εσεις, φταιμε και εμεις.
alej Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Είμαι Μηχανολόγος από το Α.Π.Θ. Jtb... σε κάποια από αυτά που λες θα συμφωνήσω σε άλλα διαφωνώ. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως. Τις τελευταίες μέρες βλέπω κι ακούω ένα είδος πανηγυρισμών από τους συναδέλφους των Τ.Ε.Ι. παρόμοιο με αυτό ότανπήρε η Ελλάδα το πανευρωπαικό. Έχουμε νομίζω όλοι ξεφύγει από την ουσία. Τα νομοσχέδια για την παιδεία δίνουν και παίρνουν. Βλέπω στο σύλλογο ΕΕΤΕΜ να λέει ''Φτάνει πια οι κοροιδία, οι ιδιοκτήτες των κολλεγίων και οι απόφοιτοί τους διακαιώθηκαν. ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΤΕΙ και οι πτυχιούχοι τους πότε;'' Μιλάει για δικαίωση των κολλεγίων; Δηλαδή, δικαιολογεί τέτοιες αποφάσεις; Καταλαβαίνω ότι οι απόφοιτοι των ΤΕΙ είναι αρκετές χιλιάδες ψήφοι, όπως κατανοώ και το γεγονός ότι πρέπει να έχουν διακριτά και κατοχυρωμένα δικαιώματα. Επίσης άλλο είναι τα επαγγελματικά διακαιώματα λόγω πτυχίου κι άλλο λόγω εμπειρίας.. Ξέρω όμως και τα εξής. Η εισαγωγή στο Πολυτεχνείο είναι πολύ πιο δύσκολη από το αντίστοιχο ΤΕΙ με ότι συνεπάγεται αυτό. Τα μαθήματα, το επιστημονικό προσωπικό, και η δυσκολία κτήσης πτυχίου στα Πολυτεχνεία είναι σαφώς διαφορετικά από ότι στα ΤΕΙ. Γιατί πρέπει να είναι όλα ίσα κι όμοια; Γιατί πρέπει να ισοπεδώσουμε τα πάντα; Επίσης, καλό είναι να μην απαξιώνουμε τους κόπους και την δουλειά των άλλων, ανεξάρτητα από το πτυχίο που κατέχουν. Δεν είναι σωστό να μιλάμε απαξιωτικά...
alej Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 ...Επίσης το 10 τουλάχιστον ο ελάχιστος βαθμός εισαγωγής. Τουλάχιστον. Το πολυτεχνείο δίνει θεωρητική βάση για απευθείας διδακτορικό ενώ το τεχνολογικό ίδρυμα πρώτα στο master και μετά στο διδακτορικό. Στην Γερμανία το έχω ξαναπεί δέχονται απόφοιτους ΤΕΙ κατευθείαν για διδακτορικό στο πολυτεχνείο υπό προϋποθέσεις. Εκεί μην ξεχνάμε οτι υπάρχει επίπεδο... . Το 10 ελάχιστος βαθμός; Έτσι θα γίνει η αναβάθμιση; Ποιός είπε ότι τα Πολυτεχνεία είναι μόνο θεωρία; Μπορεί να μας πει κάποιος που πέρασε και από ΤΕΙ και από Πολυτεχνείο τα συμπεράσματά του για να καταλάβουν κι οι υπόλοιποι Εγώ έχω τέτοια παραδείγματα και αυτά που άκουσα έχουν να κάνουν και με το ελάχιστο όριο το 10...
fraafr Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 @alej, το να ζητάμε επ. δικαιώματα δεν το κάνουμε επειδή είμαστε κάποιες χιλιάδες ψήφοι αλλά επειδή σπουδάσαμε 4 χρόνια σε ανώτατο δημόσιο ίδρυμα της Ελλάδας και δεν είναι επαγγελματική εμπειρία αυτό αλλά σπουδές. Αλλά παρόλα αυτά δεν υπάρχουν δικαιώματα αντίστοιχων σπουδών. Και πόσο κουράστηκαν οι συνάδελφοί σας στην Βουλγαρία κλπ να εισαχθούν και να πάρουν το δίπλωμά τους ?? ώστε να έχουν αναγνωρισμένα και κατοχυρωμένα επ. δικαιώματα ? Γιατί πρέπει να είναι όλα ίσα και όμοια ? @howard_roark συμφωνώ σ'αυτό που λες, μακάρι όλοι να είχαν δικαιώματα σύμφωνα με τις σπουδές τους και να μην υπερκαλύπτονται από άλλες ειδικότητες αλλά βλέπεις γι αυτό κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να τακτοποιήσει. Παρέμειναν στη λήθη και επιμελώς παραμένουν διοχετεύοντας τις ενέργειές τους στην απομόνωση των ΤΕΙ. Το πρόβλημά σας δεν είμαστε εμείς όσο και να θέλουν να το παρουσιάσουν έτσι οι γνωστοί άγνωστοι αλλά το ίδιο το σύστημα που δημιούργησαν.
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2009 μέχρι στιγμής έχουν γίνει 8 post και δεν είδα ούτε κουβέντα για το νομοσχέδιο που αναφέρθηκε... Αντ' αυτού μια από τα ίδια... Όποιος έχει συγκεκριμένες πληροφορίες ας τις παραθέσει για να έχει και κάποιο νόημα η όλη διαδικασία. Διαφορετικά θα ξαναδούμε το ίδιο επεισόδιο. Επανάληψη των επιχειρημάτων εκατέρωθεν, κάποιος θα πετάξει την καφρίλα του, κάποιος θερμοκέφαλος θα απαντήσει, κάρτες, κλείδωμα, φασίστες oi mods κτλ κτλ. edit 9 posts!
Recommended Posts