Spiros1979 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Καλησπέρα σας, Σε οικοδομή ( πεδινό μέρος σε νησί, απόσταση από θάλασσα μεγάλη) με 25αρες κολόνες αναφορικά με την εξωτερική τοιχοποιία θα ήθελα να ρωτήσω για επιλογες και πλεονεκτήματα/ μειονεκτηματα 1) διπλή σειρά τούβλων και μετά εξωτερική θερμοπροσοψη. Μειονέκτημα (αισθητικό για μενα οι γωνιές) 2) τούβλο (12ουπο- μόνωση- τούβλο 12ουπο) και μετά εξωτερική θερμοπροσοψη (αποφεύγονται οι γωνιές αλλά μήπως είναι υπερβολή?) 3) τουβλετα 25αρα και μετά θερμοπροσοψη Ο μηχανικός μου, τον οποίο εμπιστεύομαι απόλυτα, μου είπε ότι τόσο η 2η όσο και η 3 επιλογή είναι μια χαρά ( μάλλον κλίνει προς τη 2η). Ευχαριστώ προκαταβολικά
kfil Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Η προσωπική μου γνώμη για την δική σου περίπτωση (όχι όμως χωρίς τεκμηρίωση) είναι ότι οι καλύτερες λύσεις είναι η 1η (μπατική τοιχοποιία με επαρκή καθ ύψος σεναζ) και η 2η (διπλή δρομική πάχους 25 εκατ με την εσωτερική μόνωση και επαρκή σεναζ καθ ύψος).
tetris Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 Προτείνω την 3η λύση, δεδομένου ότι: - Υπάρχει επαρκές πάχος προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα σκαψίματα ηλεκτρολόγου και υδραυλικού - Η τοιχοποιία "δένει" καλύτερα με τα υποστυλώματα, συνεισφέροντας πιο αποτελεσματικά στη δυσκαμψία - Το επί πλέον κόστος της τουβλίνας ισοφαρίζεται με την αποφυγή εσωτερικής θερμομόνωσης (άχρηστης, έτσι κι αλλιώς, αφού θα υπάρχει κέλυφος) - Ταχύτερη (ενδεχομένως) εργασία κι, εννοείται, ότι θα υπάρχουν τα απαιτούμενα σεναζ Επίσης, και για να έχουμε πιο ισχυρές εσωτερικές τοιχοποιίες, καλό είναι να καρασκευάζονται δρομικές (έδραση στη διάσταση των 12 εκ). Αυτό ανεβάζει το κόστος, αλλά μειώνει τον κίνδυνο αδυνατίσματος λόγω διελεύσεων ηλ. γραμμών.
kfil Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 (edited) Την 3η λύση δεν την πρότεινα για τους εξής λόγους. Αν η φέρουσα κατασκευή είναι από στύλους (25 εκατ όπως γράφει) θεωρώ ότι θα πρέπει οι εξωτερικές τοιχοποιίες να πληρούν τις απαιτήσεις φέρουσας τοιχοποιίας ώστε να παραλαμβάνουν σημαντικό σεισμικό φορτίο μειώνοντας τις πιθανές δυσμενείς επιπτώσεις λόγω μικρών στύλων. Υπό αυτήν την προϋπόθεση η τουβλετα δεν πληρεί τις προδιαγραφές του βοηθήματος Εθνικού Κείμενου Εφαρμογής EC6 &2 (ποσοστό κενών <50% του όγκου λιθοσωματος και ελάχιστο πάχος περιμετρικού τοιχώματος τούβλου 10 χιλ, Αν η τουβλετα πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις ο.κ. Edited Αύγουστος 15 by kfil
Spiros1979 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Σας ευχαριστώ θερμά. Η αλήθεια είναι πως το όλο ζήτημα είναι λιγο σπαζοκεφαλιά…Ο τουβλας (εμπειρότατος) μου συνιστά να αποφύγουμε τις τουβλετες με το σκεπτικό ότι δεν είναι και τόσο στοιβαρη κατασκευή και των επεμβάσεων από τα συνεργεία μετά. Ο μηχανικός μου προσανατολίζεται στη δρομική με φελιζόλ με το σκεπτικό ότι το πλέον (λόγω και εξωτερικής θερμοπροσοψη) δεν βλάπτει ( άλλωστε το κόστος για φελιζόλ ανέρχεται max σε κάνα 1.000). Το όλο ζήτημα είναι βασικά να μην υπάρχουν γωνιες αλλά και η μέγιστη δυνατή θερμό/ηχομονωση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα