Engineer Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Για βιομηχανικά και logistics assets δεσμεύτηκαν περί τα $41,5 δισ. παγκοσμίως το α’ εξάμηνο του 2024, αύξηση 30% σε σχέση με τον μέσο όρο πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την έκθεση Capital Markets της Savills: Industrial and Logistics, το δεύτερο τρίμηνο του 2024 που μόλις δημοσιεύτηκε. Οι συμφωνίες που τελικά ολοκληρώθηκαν παγκοσμίως το 1ο εξάμηνο ανήλθαν σε $78 δισ., μειωμένες κατά 16% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, αλλά αυξημένες πάνω από 9% από τον μέσο όρο του 2015-19. Σύμφωνα με την Savills, η μέση συμφωνία αυξήθηκε σε μέγεθος κατά περίπου 11% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που ερμηνεύεται ότι οι επενδυτές κλίμακας επιστρέφουν ενώ ανακάμπτει η δραστηριότητα από τους διασυνοριακούς "παίκτες". Οι διασυνοριακοί επενδυτές έχουν ήδη υποστηρίξει μερικές από τις μεγαλύτερες συμφωνίες φέτος, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνημένης αγοράς από την Brookfield ενός χαρτοφυλακίου logistics στις ΗΠΑ (1,36 εκατ.τ.μ.) από την DRA Advisors για $1,3 δισ. που ήταν και η τρίτη συμφωνία στις ΗΠΑ που ξεπέρασε το όριο του ενός δισ. δολ. μέχρι στιγμής φέτος, σε όλους τους τομείς. Επενδύσεις €34 εκατ. στην Ελλάδα το 2024 Στην Ελλάδα καταγράφηκαν επενδύσεις ύψους €34 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2024 με την ζήτηση για ακίνητα logistics να εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλή σύμφωνα με σύμφωνα με έκθεση της DANOS - an alliance member of BNP PARIBAS REAL ESTATE. Τα βασικά ενοίκια για μεγάλα, σύγχρονα και βιώσιμα περιουσιακά στοιχεία αυξάνονται, ενώ οι αποδόσεις συμπυκνώνονται. Περισσότερα από 250.000 τετραγωνικά μέτρα νέων κτιρίων logistics εκτιμάται ότι θα παραδοθούν έως το 2024. Οι μεγαλύτεροι επενδυτές στον χώρο εξακολουθούν να είναι οι ελληνικές ΑΕΕΑΠ οι οποίες ενδιαφέρονται κυρίως για τα prime logistics, σε τοποθεσίες όπως ο Ασπρόπυργος και η Μαγούλα, των οποίων οι τιμές αυξάνονται λόγω της μεγάλης ζήτησης με το ενδιαφέρον πλέον μεταφέρεται σε δευτερεύουσες τοποθεσίες όπως στα Οινόφυτα και το Μαρκόπουλο. Το λιμάνι του Πειραιά έχει ξεπεράσει άλλα λιμάνια της Μεσογείου, καθώς σταδιακά, ο Πειραιάς εξελίσσεται σε βασικό κόμβο για τα Βαλκάνια, ενώ ενδιαφέρον αρχίζει να σημειώνεται και για λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας όπως η Θεσσαλονίκη, ο Βόλος και η Αλεξανδρούπολη. . Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε περαιτέρω συμπίεση των αποδόσεων λόγω της ζήτησης από επενδυτικά κεφάλαια, που επικεντρώνονται στον κλάδο των logistics. View full είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα