Trinidad Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Στην κατοικία μου διατηρώ ανελκυστήρα ο οποίος είναι ανενεργός εδώ και περίπου 8 χρόνια. Προηγούμενως συντηρούνταν τακτικά σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου από συνεργείο συντήρησης. Όταν ενημέρωσα το συνεργείο ότι θα σταματήσω να χρησιμοποιώ τον ανελκυστήρα, μου είπαν ότι θα ειδοποιούσαν οι ίδιοι το αντίστοιχο τμήμα του Δήμου. Θεώρησα ότι δεν οφείλω να κάνω κάτι άλλο εφόσον την ειδοποίηση θα την έστελνε το συνεργείο συντήρησης. Πήγα και βρήκα μάλιστα την υπεύθυνη του Δήμου για τους ανελκυστήρες η οποία μου είπε ότι αφού λάμβαναν την ειδοποίηση του συνεργείου θα μου έστελαν επιστολή μετά από εύλογο διάστημα. Όμως δεν έχω λάβει επιστολή σχετικά μ' αυτό το θέμα και αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να είχα προβεί εγώ σε κάποια επιπλέον ενέργεια, όπως να ενημερώσω εγώ τη Δήμο για τη διακοπή χρήσης αντί να το αφήσω στο συνεργείο. Ήταν αστοχία μου, και αν ναι, πως θα με συμβουλεύατε να χειριστώ αυτό το θέμα με το Δήμο;
dib Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας.
Trinidad Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 16 2 hours ago, dib said: Απ΄οτι γνωρίζω, ο Δήμος δε εμπλέκεται με την ύπαρξη και λειτουργία του ανελκυστήρα...αρμόδια αρχή είναι η Δ/νση Ανάπτυξης της Περιφέρειας που ανήκει το σπίτι σας. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Θα έπρεπε να έχω ειδοποιήσει τη Δ/νση Ανάπτυξης ή αυτό ήταν μια δουλειά που θα την είχε κάνει το συνεργείο συντήρησης; Αν το συνεργείο δεν έχει ειδοποιήσει, υπάρχει περίπτωση για πρόστιμο;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα