Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θέσεις στάθμευσης (υπολογισμός, εξαγορά)


Recommended Posts

Να ρωτήσω κ εγώ συνάδελφοι:

 

Σε βιομηχανικό κτίριο εκτός σχεδίου εντός ζώνης σε περιοχή της Αττικής όπου ο μόνος ελεύθερος χώρος για δέσμευση θέσεων στάθμευσης είναι ο ακάλυπτος χώρος,μπορεί να γίνει καθορισμός του αριθμού των θέσεων?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κ εγώ συνάδελφοι:

 

Σε βιομηχανικό κτίριο εκτός σχεδίου εντός ζώνης σε περιοχή της Αττικής όπου ο μόνος ελεύθερος χώρος για δέσμευση θέσεων στάθμευσης είναι ο ακάλυπτος χώρος,μπορεί να γίνει καθορισμός του αριθμού των θέσεων?

 

Αναφέρεσαι, προφανώς, σε υφιστάμενο βιομηχανικό κτίριο προ του 1979, στο οποίο θέλεις να κάνεις προσθήκη? Στο άρθρο 2 παρ. 19 του πδ 111/2004 (ΦΕΚ 76/Α) προβλέπεται μία θέση ανά 60 τμ. επιφάνειας κτιρίου.

 

Τόσο στο ν.960/1979 όσο και στο πδ 111/2004 δεν προσδιορίζονται οι χώροι του οικοπέδου (γηπέδου στην προκειμένη περίπτωση) στους οποίους επιτρέπεται ή έστω απαγορεύεται να δεσμευτούν ως χώροι στάθμευσης.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε ΜΑΚΑΡ σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου κ για το χρόνο σου.

 

Η περίπτωσή μου είναι βιομηχανικό κτίριο του 1992,εκτός σχεδίου κ εντός ζώνης στην Αττική,στο οποίο οι συνιδιοκτήτες θέλουν να ορίσουν στον ακάλυπτο θέσεις στάθμευσης τις οποίες θα χρησιμοποιεί ο καθένας,κ θα κινηθεί ο ένας εναντίον του άλλου δικαστικά.Είναι ουσιαστικά σαν να γίνεται τώρα η ''πράξη γκαράζ'',γιατί πολύ απλά δεν έγινε ποτέ δέσμευση χώρου για θέσεις στάθμευσης με την άδεια του '92.

 

Το 1ο μου ερώτημα είναι αν ο ορισμός θέσεων στάθμευσης σε εκτός σχεδίου περιοχή εμπίπτει στις διατάξεις του 111.

Το 2ο ερώτημα είναι αν στον ακάλυπτο χώρο του γηπέδου μπορούν να οριστούν αυτές οι θέσεις,ή αν πρέπει να είναι κατ' ανάγκη στεγασμένες.

 

Σε ευχαριστώ πολύ κ πάλι.

Link to comment
Share on other sites

1. Bεβαίως και στο ΠΔ 111 υπάγονται και τα εκτός σχεδίου. Συγκεκριμένα υπάγεται όλο το ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής πλην της περιοχής "Ελαιώνας" των Δήμων Ταύρου , Ρέντη , Αιγάλεω και Περιστερίου.

 

2. Ναι μπορείς. Αρκεί να σου βγαίνουν οι έλεγχοι φύτευσης του κτιριοδομικού. Για τον έλεγχο αυτό θα προσθέσεις στην καταλαμβανόμενη από αυτές έκταση και το εμβαδόν τυχόν διαδρόμων πρόσβασης από και προς αυτές.

 

Δεν χρειάζεται να είναι στεγασμένες.

Link to comment
Share on other sites

Το ΦΕΚ 76/Α/2004 λαμβάνει υπόψιν δύο περιπτώσεις προσθήκης:

1. Προσθήκη καθ' ύψος οπότε και απαιτείται 1 θέση ανά 150 μ² και όχι ανά κατοικία &

2. Προσθήκη κατ' επέκταση οπότε απαιτείται 1 θέση ανά κατοικία.

 

Στην δικιά μου περίπτωση η προσθήκη θα αποτελεί νέο τμήμα της υπάρχουσας κατοικίας (δεν δημιουργείται νέα αυτοτελής κατοικία). Άρα μήπως απαλάσομαι από την απαίτηση εξασφάλισης θέσης στάθμευσης;

 

Και μία ακόμα απορία:

Τι γίνεται στην περίπτωση καθ' ύψος προσθήκης όταν η εξασφάλιση στάθμευσης εντός περιγράμματος είναι αδύνατη, προβλέπεται εξαγορά;

Υπάρχουν περιοχές όπου απαγορεύεται η στάθμευση εκτός περιγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

Στην δικιά μου περίπτωση η προσθήκη θα αποτελεί νέο τμήμα της υπάρχουσας κατοικίας (δεν δημιουργείται νέα αυτοτελής κατοικία). Άρα μήπως απαλάσομαι από την απαίτηση εξασφάλισης θέσης στάθμευσης;

 

Και μία ακόμα απορία:

Τι γίνεται στην περίπτωση καθ' ύψος προσθήκης όταν η εξασφάλιση στάθμευσης εντός περιγράμματος είναι αδύνατη, προβλέπεται εξαγορά;

Υπάρχουν περιοχές όπου απαγορεύεται η στάθμευση εκτός περιγράμματος.

 

Η προσθήκη που θέλεις να κάνεις θεωρείται ως κατ' επέκταση της υφιστάμενης οικοδομής ανεξάρτητα αν η νέα οικοδομή ακουμπάει ή δεν ακουμπάει στην υφιστάμενη.

Οι απαλλαγές από την υποχρέωση εξασφάλισης χώρων στάθμευσης αναγράφονται στο άρθρο 1 του ν. 960/1979, όπως ισχύει (άρθρο 310 ΚΒΠΝ).

Στο ίδιο άρθρο αναγράφονται και οι τρόποι εκπλήρωσης των υποχρεώσεων εξασφάλισης χώρων στάθμευσης.

 

 

{16-07-2009, 23:04}

 

Η περίπτωσή μου είναι βιομηχανικό κτίριο του 1992,εκτός σχεδίου κ εντός ζώνης στην Αττική,στο οποίο οι συνιδιοκτήτες θέλουν να ορίσουν στον ακάλυπτο θέσεις στάθμευσης τις οποίες θα χρησιμοποιεί ο καθένας,κ θα κινηθεί ο ένας εναντίον του άλλου δικαστικά.Είναι ουσιαστικά σαν να γίνεται τώρα η ''πράξη γκαράζ'',γιατί πολύ απλά δεν έγινε ποτέ δέσμευση χώρου για θέσεις στάθμευσης με την άδεια του '92.

 

Το 1ο μου ερώτημα είναι αν ο ορισμός θέσεων στάθμευσης σε εκτός σχεδίου περιοχή εμπίπτει στις διατάξεις του 111.

Το 2ο ερώτημα είναι αν στον ακάλυπτο χώρο του γηπέδου μπορούν να οριστούν αυτές οι θέσεις,ή αν πρέπει να είναι κατ' ανάγκη στεγασμένες.

 

Το βασικό ερώτημα είναι πως εκδόθηκε η άδεια του 1992, αλλά, όπως λες συνήθως, βρισκόμαστε στο Ελλαδιστάν.

 

Το πρώτο ερώτημα απαντήθηκε ήδη από τον avgoust και στο δεύτερο είχα ήδη απαντήσει (#42) στο πρώτο σκέλος και ο avgoust στο δεύτερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αγαπητοι συναδελφοι θα ηθελα την πολυτιμη βοηθεια σας για μια σπαζοκεφαλια σχετικα με θεσεις σταθμευσης...

 

εχω ενα υφισταμενο κτιριο (515τ.μ. ισογειο + 515τ.μ. υπογειο) στο οποιο θα γινει μια προσθηκη κατ'επεκταση 670τ.μ., ολη στο επιπεδο του ισογειου - συνολο 1700τ.μ. δομηση.

το κτιριο θα εχει χρηση ως εμπορικο καταστημα, ενω το υφισταμενο κτιριο ειχε αλλη χρηση

 

το διλλημα μου ειναι το εξης:

συμφωνα με το Π.Δ. 111/2004 στο αρθρο 2 αναφερεται οτι για προσθηκες κατ'επεκταση υφισταμενων κτιριων απαιτειται 1 θεση ανα 50τ.μ. (στην δικια μου περιπτωση)

αντιστοιχα στο αρθρο 3 αναφερεται οτι για μεταβολη χρησης υφισταμενου κτιριου απαιτειται 1 θεση ανα 80τ.μ.

 

δεδομενου οτι για το υφισταμενο κτιριου θα κανουμε αλλαγη χρησης, τι ακριβως ισχυει με τις θεσεις σταθμευσης?

αυτο που εγω καταλαβαινω ειναι οτι για τα υφισταμενα 1030τ.μ. θα ειναι:

1030/80 = 13 περιπου

ενω για την προσθηκη:

670/50 = 13,4

αρα συνολικα 26 θεσεις

 

ειναι σωστη η σκεψη μου ή θα πρεπει να υπολογιστει συνολικα (1700/50 = 34)??

οπως καταλαβαινεται ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα και ειναι σημαντικο για τη λυση να γνωριζω τι πραγματικα ισχυει!

 

Ευχαριστω προκαταβολικα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρακαλώ στην βοήθειά σας στο παρακάτω ζήτημα:

 

Αλλαγή χρήσης ~25μ2 από ισόγειο κατάστημα σε κατοικία και συνένωση με το διπλανό διαμέρισμα~ 80μ2. (υπάρχει και όροφος~85μ2)

 

Ετος κατασκευής προ του ΄55 και προσθήκη το ΄64

 

Όσον αφορά τις θέσεις στάθμευσης βάσει του ΦΕΚ76/04 υπολογίζω

α/ νέα χρήση 25/150<0,50 άρα δεν χρειάζεται.

β/ παλιά χρήση 25/40>0,50 άρα 1 θέση η οποία δεν υπάρχει αλλά ώς προϋφιστάμενο κτίσμα θεωρείται ότι έχει υλοποιηθεί.

 

Ερωτώ:

α/ Το παραπάνω σκεπτικό μου είναι σωστό;

β/ Το ΦΕΚ76/04 δεν ισχύει για το δήμο Περιστερίου; Αν όχι βάσει ποιών διατάξεων υπολογίζουμε τις θ. Στάθμευσης;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από συνεννόηση με την πολεοδομία απαντώ:

 

Δεν χρειάζεται νέα θέση στάθμευσης εφόσον η νέα χρήση είναι ευνοικότερη (ως προς τις απαιτ. θέσεις στάθμευσης) της παλαιάς.

 

 

 

Λογικό.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.