myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2010 αν και κατά τον ΟΑΕΔ δεν απαιτείται εγώ το έγραψα στο βιβλίο μου ως "Επιχορήγηση ΟΑΕΔ ΝΕΕ 2006 -Νέων επιστημόνων" σε στήλη "μη υποκείμενη σε φόρο" και με μηδενικό ΦΠΑ στη φορολογική δήλωση μπάινει σε ειδικό πεδίο Link to comment Share on other sites More sharing options...
dboris Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christopografow Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Καλημέρα!Αφού έβγαλα κάποια άκρη , πήγα σήμερα και πήρα βεβαίωση συμμετοχής.Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι το γραφείο θέλω να το ανοίξω σε διαμέρισμα της οικογένειας μου.Ουσιαστικά στον πρώτο όροφο του οικήματος μένουν οι γονείς μου και στο ισόγειο είναι το διαμέρισμα που θέλω να λειτουργήσω.Η σημερίνη του μορφή του διαμερίσματος είναι καθαρά σαν κατοικία , με ένα μεγάλο χώρο στην είσοδο , που θέλω να διαμορφώσω ως γραφείο.Υπάρχει όμως κουζίνα κρεβατοκάμαρα κλπ.Επειδή μου επισημάνθηκε οτι δε πρέπει να είναι σπίτι σε καμία περίπτωση , πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα? Και κάτι αν άλλο αν μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου πει την εμπειρία του.Πιστεύετε οτι μπορώ να μπω σ αυτή τη διαδικασία , χώρίς να πρέπει να αφήσω την εταιρία που εργάζομαι τώρα?Σημειώνω οτι εργάζομαι με μπλοκάκι σε τοπογραφική τεχνική εταιρία. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppjjohn Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω επειδή δεν πρόλαβα στον οαεδ και έρχεται σαββατοκύριακο, τα 2500 ευρω εσοδα - έξοδα πρέπει να γίνουν μέχρι την ημερομηνία που κλείνει το εξάμηνο ή και κάποια έσοδα -έξοδα μπορούν να γίνουν στην δίμηνη περίοδο που δίνετε ώστε να κατατεθούν τα χαρτιά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 μέχρι να κλέισει το 6 μηνο Link to comment Share on other sites More sharing options...
*olga* Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Καλημέρα!Αφού έβγαλα κάποια άκρη , πήγα σήμερα και πήρα βεβαίωση συμμετοχής.Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι το γραφείο θέλω να το ανοίξω σε διαμέρισμα της οικογένειας μου.Ουσιαστικά στον πρώτο όροφο του οικήματος μένουν οι γονείς μου και στο ισόγειο είναι το διαμέρισμα που θέλω να λειτουργήσω.Η σημερίνη του μορφή του διαμερίσματος είναι καθαρά σαν κατοικία , με ένα μεγάλο χώρο στην είσοδο , που θέλω να διαμορφώσω ως γραφείο.Υπάρχει όμως κουζίνα κρεβατοκάμαρα κλπ.Επειδή μου επισημάνθηκε οτι δε πρέπει να είναι σπίτι σε καμία περίπτωση , πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα?Και κάτι αν άλλο αν μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου πει την εμπειρία του.Πιστεύετε οτι μπορώ να μπω σ αυτή τη διαδικασία , χώρίς να πρέπει να αφήσω την εταιρία που εργάζομαι τώρα?Σημειώνω οτι εργάζομαι με μπλοκάκι σε τοπογραφική τεχνική εταιρία. Ευχαριστώ Δεν πειράζει που είναι διαμέρισμα αρκει να το διαμορφώσεις σαν γραφείο. Κ εγω σε πολυκατοικία είμαι που τα υπόλοιπα διαμερίσματα είναι σπίτια. Στο "σαλόνι" του σπιτιού έβαλα το γραφείο, τη βιβλιοθήκη, τις καρέκλες κ.τ.λ.. Κ εμένα έχει ξεχωριστό χώρο για δωμάτιο κ κουζίνα. Εννοείται στο δωμάτιο δε βάζεις διπλό κρεβάτι κ στην κουζίνα ηλεκτρικη κουζίνα, μεγάλο ψυγείο κ.τ.λ. Δηλαδή πρεπει να είναι διαμορφωμένο σαν γραφείο. Τώρα σε ότι αφορά το ότι εργαζεσαι στην εταιρεία. Αν φαίνεται ότι εργάζεσαι στην εταιρεία θα έχεις πρόβλημα. Δηλαδή αν κόβεις κάθε μήνα τιμολόγιο στην εταιρεία. Αν κόβεις τιμολόγια σε διάφορους πελάτες είσαι οκ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
christopografow Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Σ ευχαριστώ για την απάντηση.Οι αποδείξεις που πρέπει να κόψω σε πελάτες ποιού ποσού πρέπει να είναι μίνιμουμ? Στο εξάμηνο πόσες μαξιμουμ αποδείξεις μπορώ να κόψω στην εταιρία μου για να μην υπάρχει πρόβλημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
*olga* Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Σ ευχαριστώ για την απάντηση.Οι αποδείξεις που πρέπει να κόψω σε πελάτες ποιού ποσού πρέπει να είναι μίνιμουμ? Πρέπει να έχεις 2500Ε (μαζί με τον ΦΠΑ) συνολικά έσοδα+έξοδα. Στο εξάμηνο πόσες μαξιμουμ αποδείξεις μπορώ να κόψω στην εταιρία μου για να μην υπάρχει πρόβλημα? Δεν υπάρχει κάτι στανταρ για να σου πω. Αν κάθε μήνα κόβεις μια απόδειξη φαίνεται ότι δουλεύεις σαν υπάλληλος σε σχέση με το αν έχεις 1 το εξάμηνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christopografow Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 2500 e σε τι χρονικό διάστημα?Παρ όλο που πήρα τη βεβαίωση συμμετοχής ,είμαι ακόμα δισκακτικός γιατί παρόλο που θέλω να κάνω το δικό μου γραφείο δε ξέρω αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στις αποδείξεις αυτή τη περίοδο.Γενικότερα ήθελα να ξέρω απο συάδελφους υπό τι προυποθέσεις άνοιξαν το γραφείο.Είσασταν σίγουροι οτι θα ανταπεξέλθετε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2010 πρέπει σε διάστημα 6 μηνών να έχεις έστω και μια απόδειξη εσόδων και έστω και μια απόδειξη εξόδων και το άθροισμά τους να είναι πάνω από 2500ευρώ ----- δηλ απόδειξη εσόδων = 1 ευρώ απόδειξη εξόδων = 2499 ευρώ ή αντίστροφα απόδειξη εσόδων = 2499 ευρώ απόδειξη εξόδων = 1 ευρώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα