ge_liakos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2010 Στο πρόγραμμα πρέπει να συμπληρωσεις τριετία ή υποχρεωτικός είναι μόνο ο 1ος χρόνος;
*olga* Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 Για αυτούς που μπήκαμε με καθεστώς χρόνου, ισχύει ο χρόνος και προεραιτικά οι δύο επόμενοι. Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω.
Nrg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 20 , 2010 Απ'οτι μου είπαν στον ΟΑΕΔ μόνο ο πρώτος χρόνος είναι υποχρεωτικός.
gkala Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Καλησπέρα σε όλους! Ετοιμάζω κ εγώ τα χαρτιά μου για το πρόγραμμα κ ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις: 1) Τα έξοφλημένα τιμολόγια που πρέπει να παρουσιάσουμε απο ποιά ημερομηνία θεώρουνται έγκυρα?Αφού κάνω την αίτηση ή μπορώ π.χ. να παρουσιάσω τιμολόγιο αγορά Η/Υ που έκανα 2 μήνες πριν κάνω την αίτηση? 2)Σε περίπτωση συστέγασης πρέπει το γραφείο να είναι δίχωρο? 3)Πότε λήγει το πρόγραμμα?
*olga* Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2010 1) Aπό την ημερομηνία αίτησης κ μετά. 2) Ναι 3) Όταν συμπληρωθούν οι θέσεις. Σε κάθε περιοχή ανεξάρτητα. Πρέπει να ρωτήσεις τον τοπικό οαεδ αν υπάρχουν ακόμα θέσεις. 1
ee6077 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Χρόνια πολλά κατ'αρχήν! Μια ερώτηση... Το συμβόλαιο που θα κάνω για το γραφείο δεν είναι απαραίτητο να είναι επαγγελματικό σωστά; Ρωτάω και όσον αφορά την έναρξη στην εφορία και όσον αφορά την επιδότηση του ΟΑΕΔ... Είχα ρωτήσει στον ΟΑΕΔ Αγ.Παρασκευής και μου είπε ότι δεν το αναφέρει ξεκάθαρα κάπου, αλλά δεν έχει δημιουργηθεί και πρόβλημα μέχρι τώρα σε όσους έχουν κάνει απλό μισθωτήριο... Έχει ακούσει κανείς κάτι;;;
evrydiki Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 καλησπερα και χρονια πολλα!! χτες εκανα την ηλεκτρονικη αιτηση στον ΟΑΕΔ γλυφαδας και μ παν οτι μεχρι 10/1/2011 8α χω παρει προεγκριση κατα 99,9% αφου υπαρχουν ακομα κενες θεσεις. γνωριζει καποιος κατι σχετικα με τον συγκεκριμενο ΟΑΕΔ ωστε να ειμαι υποψιασμενη οσο μπορω τουλαχιστον? και μια αλλη παρατηρηση! συνολικα παιρνουμε 15000 ευρω. στην αρχη πρεπει να ξοδεψουμε 6000 με το ΦΠΑ μεσα και εχουμε επιστροφη ΦΠΑ 1200 περιπου. και στην πορεια στα εξαμηνα πρεπει να εχουμε αθροισμα ΕΣΟΔΑ+ΕΞΟΔΑ=2500 ευρω αντιστοιχα, αρα αν δειξουμε ουσιαστικα 2500 εσοδα και δεν εχουμε κανει εξοδα ολα τα χρηματα στην τσεπη μας. Αρα δλδ, αν εχω καταλαβει σωστα προφανως μας δινουν 15000 και πρεπει να εχουμε σε τιμολογια αναγκαστικα μονο 4800 χωρις ΦΠΑ και επομενως στο τελος τ χρονου θα μας εχουν μεινει στο χερι 10200 ευρω συν οτι εξοπλισμο εχουμε παρει????
apos1982 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 @EE6077 δεν χρειαζεται να λεει το συμβολαιο τιποτα για επαγγελματικο χωρο. το δικο μου ειναι στα χαρτια αποθηκη. απλα σε εμενα στο συμβολαιο στην χρηση βαλαμε για καθε νομιμη χρηση. αν και ειναι πολυ τυπικο δεν τους ενδιαφερει. τη στιγμη που η εφορια το δεχεται ως εδρα.
*olga* Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2011 Καλή Χρονιά κ Χρόνια Πολλά σε όλους! evrydiki τα νούμερα καλά τα λες. Υπολόγησε όμως ότι θα έχεις κ έξοδα όπως ενοίκια, δεη, νερό ,κοινόχρηστα, τηλέφωνο κ.α τα οποία δεν τα βάζεις σαν έξοδα στον οαέδ. Ακόμα αυτό που λες ότι μας μένει ο ΦΠΑ από τον εξοπλισμό που θα αγοράσουμε. Ξέρω ότι ο εξοπλισμός θεωρείται πάγιο έξοδο. Αν οπότε εγώ σε 1,5 χρόνο κλείσω το γραφείο, τι γίνεται? Ο εξοπλισμός αυτός τι θα γίνει? Μήπως πρέπει με κάποιο τρόπο να αποδώσω τον ΦΠΑ? Δεν ξέρω κ εγώ ακριβώς, σκέψεις κάνω. Ανακεφαλαιώνοντας, για να σου μείνουν τα λεφτά που υπολογίζεις στο τελός του χρόνου πρέπει οι δουλειές να πάνε καλά ώστε να μπορείς να καλύπτεις έξοδα γραφείου, ΤΣΜΕΔΕ, βενζίνες και ατομικά έξοδα. Καλή αρχή σου εύχομαι!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα